Ordenar ofertas por:
Provincia:
Barcelona(306)
A Coruña(33)
Álava/Araba(7)
Albacete(3)
Alicante(14)
Almeria(6)
Asturias(3)
Avila(2)
Badajoz(3)
Bizkaia(29)
Burgos(3)
Caceres(2)
Cádiz(3)
Cantabria(3)
Castellón(10)
Ceuta(1)
Ciudad Real(5)
Córdoba(3)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(13)
Girona(18)
Granada(5)
Guadalajara(7)
Huelva(3)
Huesca(2)
Illes Balears(8)
Jaén(3)
La Rioja(4)
Las Palmas(7)
León(5)
Lleida(6)
Lugo(4)
Madrid(413)
Málaga(28)
Melilla(1)
Murcia(21)
Navarra(8)
Ourense(2)
Palencia(2)
Pontevedra(16)
Salamanca(1)
Santa Cruz de Tenerife(7)
Segovia(2)
Sevilla(37)
Sin especificar(48)
Soria(5)
Tarragona(9)
Teruel(2)
Toledo(1)
València(44)
Valladolid(6)
Zamora(1)
Zaragoza(26)
Mostrar
más
menos
Población:
Barcelona(2.902)
Abrera(16)
Alella(5)
Ametlla del Vallès (L')(3)
Arenys de Mar(9)
Arenys de Munt(1)
Argentona(5)
Artés(4)
Avià(1)
Avinyó(6)
Avinyonet del Penedès(2)
Badalona(57)
Badia del Vallès(1)
Balenyà(1)
Balsareny(10)
Barberà del Vallès(51)
Begues(5)
Berga(10)
Bigues i Riells(4)
Bruc (El)(1)
Cabanyes (Les)(1)
Cabrera de Mar(2)
Calaf(1)
Caldes d'Estrac(1)
Caldes de Montbui(6)
Callús(1)
Canovelles(12)
Canyelles(2)
Capellades(2)
Cardedeu(2)
Cardona(6)
Castellar del Vallès(19)
Castellbell i el Vilar(2)
Castellbisbal(54)
Castellcir(4)
Castelldefels(16)
Castellet i la Gornal(2)
Castellgalí(4)
Centelles(5)
Cercs(2)
Cerdanyola del Vallès(16)
Cervelló(8)
Corbera de Llobregat(7)
Cornellà de Llobregat(65)
Dosrius(2)
Esparreguera(11)
Esplugues de Llobregat(51)
Fogars de la Selva(3)
Folgueroles(1)
Franqueses del Vallès (Les)(30)
Garriga (La)(6)
Gavà(27)
Granollers(139)
Gualba(1)
Gurb(3)
Hostalets de Pierola (Els)(1)
Igualada(33)
L'Ametlla del Vallès(4)
l'Hospitalet de Llobregat(104)
Llagosta (La)(9)
Lliçà d'Amunt(22)
Lliçà de Vall(31)
Llinars del Vallès(8)
Malgrat de Mar(1)
Manlleu(7)
Manresa(92)
Martorell(49)
Martorelles(20)
Masies de Voltregà (Les)(4)
Masnou (El)(4)
Masquefa(6)
Matadepera(2)
Mataró(62)
Moià(3)
Molins de Rei(13)
Mollet del Vallès(56)
Monistrol de Montserrat(1)
Montcada i Reixac(38)
Montesquiu(2)
Montmeló(3)
Montornès del Vallès(16)
Navarcles(2)
Navàs(1)
Òdena(1)
Olèrdola(3)
Olesa de Montserrat(9)
Olost(1)
Orpí(1)
Palafolls(2)
Palau-solità i Plegamans(18)
Pallejà(7)
Palma de Cervelló (La)(8)
Papiol (El)(8)
Parets del Vallès(28)
Piera(3)
Pineda de Mar(1)
Pobla de Claramunt (La)(1)
Pobla de Lillet (La)(3)
Polinyà(36)
Prat de Llobregat (El)(89)
Premià de Dalt(1)
Premià de Mar(3)
Puig-reig(3)
Ripollet(14)
Roca del Vallès (La)(17)
Roda de Ter(2)
Rubí(94)
Sabadell(113)
Sallent(16)
Sant Adrià de Besòs(19)
Sant Andreu de la Barca(25)
Sant Antoni de Vilamajor(1)
Sant Bartomeu del Grau(1)
Sant Boi de Llobregat(98)
Sant Celoni(11)
Sant Cugat del Vallès(147)
Sant Cugat Sesgarrigues(1)
Sant Esteve Sesrovires(15)
Sant Feliu de Llobregat(14)
Sant Feliu Sasserra(1)
Sant Fost de Campsentelles(5)
Sant Fruitós de Bages(16)
Sant Iscle de Vallalta(1)
Sant Joan de Vilatorrada(9)
Sant Joan Despí(28)
Sant Julià de Vilatorta(2)
Sant Just Desvern(17)
Sant Llorenç d'Hortons(3)
Sant Martí d'Albars(1)
Sant Pere de Ribes(5)
Sant Pere de Torelló(2)
Sant Pere de Vilamajor(1)
Sant Pol de Mar(2)
Sant Quintí de Mediona(4)
Sant Quirze de Besora(2)
Sant Quirze del Vallès(21)
Sant Sadurní d'Anoia(16)
Sant Salvador de Guardiola(1)
Sant Vicenç de Castellet(3)
Sant Vicenç de Montalt(3)
Sant Vicenç de Torelló(2)
Sant Vicenç dels Horts(27)
Santa Coloma de Gramenet(21)
Santa Eulàlia de Ronçana(6)
Santa Margarida i els Monjos(4)
Santa Maria de Palautordera(8)
Santa Perpètua de Mogoda(56)
Santpedor(18)
Sentmenat(15)
Seva(5)
Sitges(8)
Subirats(5)
Talamanca(1)
Teià(4)
Terrassa(112)
Tiana(2)
Tona(5)
Tordera(7)
Torelló(12)
Ullastrell(2)
Vacarisses(15)
Vallirana(4)
Vic(80)
Viladecans(33)
Viladecavalls(7)
Vilafranca del Penedès(54)
Vilanova de Sau(3)
Vilanova del Camí(2)
Vilanova del Vallès(2)
Vilanova i la Geltrú(54)
Vilassar de Dalt(6)
Vilassar de Mar(1)
Vilobí del Penedès(1)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Informática y telecomunicaciones(306)
Administración empresas(360)
Administración Pública(1)
Atención a clientes(166)
Calidad, producción, I+D(157)
Comercial y ventas(367)
Compras, logística y almacén(140)
Diseño y artes gráficas(22)
Educación y formación(12)
Finanzas y banca(17)
Ingenieros y técnicos(116)
Inmobiliario y construcción(36)
Legal(51)
Marketing y comunicación(78)
Otras actividades(284)
Otros(459)
Profesiones y oficios(61)
Recursos humanos(62)
Sanidad y salud(46)
Sector Farmacéutico(70)
Turismo y restauración(82)
Ventas al detalle(9)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Diplomado(1)
Grado(8)
Sin especificar(297)
Jornada laboral:
Completa(79)
Intensiva - Indiferente(1)
Parcial - Indiferente(2)
Sin especificar(224)
Tipo de contrato:
Autónomo(1)
De duración determinada(3)
Formativo(2)
Indefinido(75)
Otros contratos(24)
Sin especificar(201)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Barcelona

Ofertas de empleo en Barcelona de Informática y telecomunicaciones

306 ofertas de trabajo en Barcelona de Informática y telecomunicaciones


Programador/ora de reserves i activitats de Museus
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional. Tenim un repte per a aquelles persones que: - Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació. - Siguin curioses i apassionades pel sector cultural, l’art i els museus. - Promoguin un bon ambient de treball. Seleccionem un/a Programador/ora de reserves i d'activitats, per al nostre Contact Center de Barcelona, per a gestionar la programació de les activitats de centres culturals amb el sistema de ticketing, així com dissenyar les newsletters i print-at-home. Quines seran les seves funcions principals? - Gestionar la programació de totes les activitats amb el sistema de venda d'entrades en coordinació amb altres departaments per a assegurar que la informació de les activitats estigui actualitzada i sigui precisa. - Dissenyar les Newsletters i els prints-at-home, creant contingut atractiu i rellevant, així com el disseny gràfic i coordinació amb altres departaments. - Dur a terme la gestió i resolució d'incidències que puguin sorgir en relació amb les activitats del museu, com a qüestions tècniques amb el sistema de venda d'entrades i/o problemes amb les reserves. - Crear informes sobre les activitats realitzades. Què t'oferim? - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: indefinit - Jornada i horaris: 37,5 h/setmanals: De dilluns a divendres de 09.30 a 18.00 (1h no remunerada per dinar). - Data d’incorporació: agost 2024. - Lloc del centre de treball: Ciutat de Barcelona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
FullStack Engineer (m/f/d) - Marketplace

Your Tasks

  • Lead the architecture and implementation of our marketplace platform.
  • Develop interfaces between our backend APIs and consumer touchpoints.
  • Create backend services following the "API First" principle.
  • Collaborate with other teams to define requirements and solutions.
  • Provide consulting and coaching to help colleagues overcome technical challenges and contribute to team growth.
  • Automate manual tasks, saving valuable time for business colleagues.
  • Foster an open, honest, and constructive discussion culture within the team.
  • Embrace DevOps, taking responsibility for your team's services from request to operation in a cloud infrastructure.

Your Profile

  • Strong team player who enjoys freedom and responsibility.
  • Proficient in React and TypeScript for developing SPAs.
  • Committed to application quality, utilizing TypeScript and writing clever tests.
  • Experienced in developing backend systems with NodeJS.
  • Knowledgeable in working with NoSQL (MongoDB) databases and scaling them for large requests.
  • Familiar with the entire application lifecycle, continuous delivery, and cloud infrastructure, with a passion for the DevOps approach.
  • Experienced in cloud environments with Kubernetes, monitoring applications with Grafana and Prometheus.
  • Skilled in API design and messaging, e.g., via Google Pub/Sub.

About Us

MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe’s number-one consumer electronics retailer thetechnology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architectsusing state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.


Within the Global Technology division, you are part of a strong cross-functional team of software engineers,data scientists and analytics experts to drive the development of our global product data management. Withinthe team and in close collaboration with the business product owner, you will design and develop data andanalytics solutions on our cloud-based technology platform to support our business in product datamanagement.

Additional Benefits

  • Young environment, where not everything is written in stone, and where you are expected to contribute and co-create the culture of the Tech Hub and international collaboration model
  • You'll have a 10% discount on the entire MediaMarkt website, so you can treat yourself at a lower price whenever you want!
  • On top of your compensation package, you can request Flexible Pay “MediaFlex program” (a.e. Ticket Restaurant, Private Health Insurance with DKV, …)
  • Flexible working time and possibility to combine home office  / presential working. Intensive workday every Friday and during summer
  • The possibility to choose between 2 offices: The first one is the MediaMarkt Iberia HQ with a very attractive menu at a price. You'll eat for less than €4! And the second office is located at Pier01, in Barceloneta, right in the center of Barcelona. Free coffee and free fruit once a week
  • If you need a VISA, don't worry, we'll assist you with the visa process and accompany you throughout the entire process!
  • There is a training budget so you can continue developing the skills you need most to keep growing professionally and personally!
  • We offer language classes: English, Spanish, and German
  • On your birthday, you won't work! It's a day for you to enjoy without thinking about work
  • You'll be working with the most cutting-edge technological stack of the moment

Job Infos

?Location: Barcelona, El Prat De Llobregat

Media Markt Saturn Th Services Barcelona

Department: HQ - IT

Entrylevel: Professional Level

Type of Employement: Full Time

Working Hours: 40

Persona: Job Requisition Tech Employee

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Programador Host. Presencial Barcelona
En Grupo NS seleccionamos un perfil con al menos 2-3 años de experiencia en Cobol, Cics, DB2 para un proyetco 100% presencial en Barcelona. Grupo NS, es una empresa donde se valora tanto el perfil profesional tecnológico de los trabajadores, como el interés y la aptitud que demuestren a la hora de desarrollar nuevos proyectos. Por ello, requerimos personas constantes, con ganas de evolucionar y aprender
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tech Support - Customer Success

En BETWEEN apostamos por el mejor talento dentro del sector tecnológico. Nos involucramos en una gran variedad de proyectos punteros, trabajando con las últimas tecnologías. Actualmente, en BETWEEN contamos con un equipo de más de 800 personas.

Trabajamos en ámbitos como BI, IoT, Big Data e I+D. En el área de Operaciones implantamos proyectos de Service Desk, Infraestructuras IT y proyectos Cloud, entre otros.

Actualmente, seleccionamos un/a Técnico/a de Soporte para incorporarse de forma indefinida en uno de los equipos que Between tiene implantados en uno de nuestros principales clientes, dedicado al reacondicionamiento de dispositivos tecnológicos.

La persona seleccionada será la encargada de atender los problemas técnicos (iPhone, Android, Windows y MacBook) que puedan ser resueltos en remoto.

¿Qué haré? Estas serán tus funciones principales:

  • Ayudarás a los/as clientes/as a diagnosticar problemas técnicos.
  • Los/as guiarás para resolver su problema de forma remota cuando sea posible.
  • Proporcionarás asistencia técnica por chat, llamada o videollamada.
  • Crearás y mantendrás una base de conocimientos de soluciones para ayudar a nuestros clientes en remoto.
  • Construirás relaciones sólidas con miembros del departamento de Customer Care, el Laboratorio de Innovación (¡y más!) para maximizar tu impacto.

Si eres BETWEENER obtendrás estos beneficios:

  • Seguro médico con Sanitas.
  • Dispondrás de oportunidades de formación y desarrollo profesional: Idiomas, cursos en Udemy, Certificaciones, Programa The Power Business School y Bootcamps especializados (Agile, DevOps, IA & Big Data, Ciberseguridad, etc.).
  • Contarás con un equipo de Talento que te acompañará durante toda tu experiencia con nosotros. ¡Haremos un café una vez al mes! Así, mantendremos el contacto.
  • Pondremos a tu disposición un amplio abanico de retos y proyectos acordes con tus objetivos personales y profesionales.
  • Posibilidad de elegir cómo obtener parte de tu salario gracias a las ventajas fiscales de nuestra Retribución Flexible (Ticket restaurant, Ticket transporte, Ticket guardería).
  • Descuentos para acceder a centros de Fitness con Gympass.
  • Acceso a nuestro Club de Descuentos: Inspiring Benefits.
  • En BETWEEN nos gusta mucho hacer networking, por lo que te invitaremos a participar en todos estos eventos ¡y más!: las BETWEEN Nights, torneos deportivos, Black Mamba Race, viernes de vermut, juegos de mesa, etc.
  • Podrás disfrutar de nuestras fantásticas oficinas del 22@ las cuales disponen de Rooftop, tirador de cerveza, mesa de ping-pong y futbolín.
  • Programa de recomendación remunerado de Talento.
  • En BETWEEN, la igualdad de oportunidades es uno de nuestros valores. Nuestro compromiso es contratar al mejor talento independientemente de su raza, religión, sexo, edad y personas con otras capacidades y promover su desarrollo profesional y personal.
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Técnico/a de Microinformática
Servinform, Empresa de Servicios de BPO y Contact Center, incorpora a su equipo de trabajo un Técnico/a junior de Microinformátoca para el Departamento de Sistemas de la compañía, que se ocupará de realizar labores de Microinformática, dando soporte técnico relacionado con el software y hardware en nuestro centro de trabajo, ubicado en Torrejón de Ardoz. * Ofrecemos: - Incorporación Inmediata a empresa en expansión - Contrato Indefinido - Horario rotativo: el turno de trabajo habitual es de 9 a 18 h. - Salario: 16500-17.000 euros brutos/año, con posterior opción de revisión salarial - Convenio de Consultoría - Ubicación del puesto: Paseo de la Zona Franca 191 en Barcelona. ***Ningún sector de nuestra sociedad puede ser entendido sin la igualdad entre hombres y mujeres, así como la integración de las personas con discapacidad. Por eso, en Grupo Servinform enfocamos la igualdad y diversidad como un factor elemental para el progreso social, trabajando día a día para cumplir este objetivo.
Jornada completa
Contrato indefinido
16.500€ - 17.000€ bruto/año
Typescript Developer Senior (Remoto) (*P)

¿Qué hacemos en BETWEEN?

Somos una consultora de Ingeniería y Tecnología, y nos especializamos en encontrar los mejores proyectos para nuestra gente . Estamos involucrados en gran variedad de proyectos punteros, donde trabajamos con las últimas tecnologías y, para ello, contamos con un equipo de más de 800 talentosas personas, trabajando en el ámbito de BI, IoT, Big Data, I+D, desarrollo de software, entre otros.

Actualmente nos encontramos en la búsqueda de un/a Typescript Developer, para incorporar de forma indefinida y remota en uno de nuestros principales clientes.

¿Cuál será tu objetivo?

  • Desarrollar interfaces de usuario usando componentes de React y tecnologías asociadas, la gestión de la comunicación de datos con servidores, optimización y perfilado de componentes, además de documentación del código.

¿Cuáles serán tus funciones?

  • Trabajar con el equipo de diseño/desarrollo para decidir las estrategias de implementación de las interfaces de usuario necesarias.
  • Identificar los requerimientos e interacciones a desarrollar.
  • Desarrollar las interfaces de usuario a nivel estructural y visual usando técnicas de CSS responsive.
  • Buscar posibles errores en componentes existentes.
  • Analizar, perfilar y optimizar componentes.
  • Desarrollar tests usando Jest.
  • Documentar el código necesario para crear los componentes.

Además, sí te unes a nuestro equipo, podrás disfrutar de excelentes beneficios ?:

  • Desarrollar tu carrera en proyectos acordes a tus objetivos e intereses profesionales.
  • Planes de formación personalizados con nuestra BTW University (Idiomas con Speexx, The Power Business School, Udemy, Certificaciones técnicas, Bootcamps etc).
  • Seguro médico gratuito desde el primer día con posibilidad de ampliar o incluir a tu familia a través de retribución flexible.
  • Destinar parte de tu salario a retribución flexible (tickets restaurante, guardería y tarjeta transporte).
  • Acceso a variedad de descuentos (Viajes, tecnología... y muchos más).
  • Precios reducidos en bienestar, fitness y nutrición con Gympass.
  • Regalos de bienvenida y por tu aniversario en Between.
  • Recomienda a personas con talento y llévate un incentivo de 300€ si se convierten en BETWEENERS

Si tienes cualquier duda, puedes consultarnos a través del Correo: patricia.garufi@between.tech

Jornada completa
Contrato indefinido
42.000€ - 46.000€ bruto/año
SAP Consultant Supply Chain SD/ARM (m/f/d)

Your Tasks

  • Control and customizing of SAP solutions to support all business processes based on SAP S/4 HANA Retail, SAP CAR, SAP R/3 FI / CO with focus on Customizing Sales and Distribution(SD)/ Advanced Return Management(ARM) and SAP CAR
  • Inhouse Consulting for customer returns/ after sales processes following SAP Best Practice in a modern Supply Chain
  • Link between system settings and product owners at operational level
  • Definition and implementation of integration scenarios in a hybrid SAP system landscape using modern integration tools, such as SAP PI/PO, SAP HANA Cloud Integration, OData Services, etc.
  • Coaching other colleagues in solving technical problems at the operational level and in terms of methodological skills and competencies

Your Profile

  • A degree in IT or business administration, technical environment, or equivalent training/experience´
  • Excellent knowledge of modern SAP processes in the SD/ARM environment and related modules
  • Very good expertise in working with SAP systems and customizing processes in a hybrid SAP landscape
  • Knowledge of retail and customer return processes is an advantage
  • Strong problem-solving skills and focus on continuous improvement and innovation
  • Experience working in agile product teams, DevOps methodologies, and continuous delivery with a focus on optimizing customer value
  • Experience in supporting and coaching colleagues
  • Very good written and spoken English skills

About Us

MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe’s number-one consumer electronics retailer thetechnology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architectsusing state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.


Within the Global Technology division, you are part of a strong cross-functional team of software engineers,data scientists and analytics experts to drive the development of our global product data management. Withinthe team and in close collaboration with the business product owner, you will design and develop data andanalytics solutions on our cloud-based technology platform to support our business in product datamanagement.

 

Additional Benefits

  • Young environment, where not everything is written in stone, and where you are expected to contribute and co-create the culture of the Tech Hub and international collaboration model
  • You'll have a 10% discount on the entire MediaMarkt website, so you can treat yourself at a lower price whenever you want!
  • On top of your compensation package, you can request Flexible Pay “MediaFlex program” (a.e. Ticket Restaurant, Private Health Insurance with DKV, …)
  • Flexible working time and possibility to combine home office  / presential working. Intensive workday every Friday and during summer
  • The possibility to choose between 2 offices: The first one is the MediaMarkt Iberia HQ with a very attractive menu at a price. You'll eat for less than €4! And the second office is located at Pier01, in Barceloneta, right in the center of Barcelona. Free coffee and free fruit once a week
  • If you need a VISA, don't worry, we'll assist you with the visa process and accompany you throughout the entire process!
  • There is a training budget so you can continue developing the skills you need most to keep growing professionally and personally!
  • We offer language classes: English, Spanish, and German
  • On your birthday, you won't work! It's a day for you to enjoy without thinking about work
  • You'll be working with the most cutting-edge technological stack of the moment

Job Infos

?Location: Barcelona, El Prat De Llobregat

Media Markt Saturn Th Services Barcelona

Department: HQ - IT

Entrylevel: Professional Level

Type of Employement: Full Time

Working Hours: 40

Persona: Job Requisition Tech Employee

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Técnico Senior de Sistemas
¿Quieres formar parte de una gran empresa? Somos Servinform,uno de los principales grupos de externalización de servicios de contact center y BPO, formado por más de 9.000 empleados en la que damos soporte a más de 1.500 empresas en servicios de call center, backoffice, marketing, gestión documental, redes y telecomunicaciónes, IT y RRSS. Ampliamos nuestro equipo y buscamos un/a Técnico/a Senior de Sistemas. En su día a día encargará: * Administrador de Sistemas y Redes * Administración entornos virtuales VMWare y Cloud (Google, Azure, ...) * Administración Citrix * Resolución de incidencias y peticiones, gestión de proyectos * Ofrecemos: * Incorporación: 2 de septiembre * Contrato Indefinido * Jornada de 40 h/s * Horario de lunes a jueves 8 a 17 horas y Viernes de 9 a 15 horas * Salario en función de valía del candidato/a. * Jornada mixta: Tres día de teletrabajo y dos días presenciales en las oficinas. * Ubicación del puesto en Paseo de la Zona Franca 191 en Barcelona **“Ningún sector de nuestra sociedad puede ser entendido sin la igualdad entre hombres y mujeres, así como la integración de las personas con discapacidad. Por eso, en Servinform enfocamos la igualdad y diversidad como un factor elemental para el progreso social, trabajando día a día para cumplir este objetivo.”
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 28.000€ bruto/año
¡Tu primer empleo! - Ciberseguridad
En Cipherbit-Grupo Oesía seleccionamos a estudiantes que estén cursando o acaben de finalizar un grado o máster universitario en telecomunicaciones, informática o ciberseguridad. Si estás buscando una nueva oportunidad profesional donde poder crecer y desarrollarte, ¡únete a nuestro equipo! Grupo Oesía es una multinacional española dedicada a la ingeniería tecnológica y digital con más de 3.200 profesionales, que desarrollan e implementan proyectos en 25 países, generando empleo de calidad y formación continua en carreras técnicas. Con 45 años de trayectoria, innova en productos y servicios que benefician a más de 2.000 millones de personas de todo el mundo, brindando soluciones en sanidad, administraciones públicas, defensa y seguridad, telecomunicaciones y alta tecnología, finanzas, logística, agroalimentación, automoción, aeronáutica y espacio. ¿Qué buscamos? * Que quieras crecer y pertenecer a nuestro equipo de Cipherbit-Grupo Oesía en Barcelona. * Que quieras participar en un programa formativo de 120h de duración orientado a cumplimiento normativo para después, incorporarte a unos de nuestros proyectos como profesional junior. ¿Qué te ofrecemos?? * Trabajar en una multinacional reconocida como una de las mejores empresas para trabajar en 2024, según Forbes. * Proyectos tecnológicos estables e innovadores para clientes punteros de ámbito nacional e internacional. * 23 días de vacaciones y a mayores días libres con motivo de compensación de exceso de jornada. * Horario flexible y jornada intensiva los meses de verano. Además de teletrabajo para una mejor conciliación. * Plan de carrera: ofrecemos una atractiva carrera profesional en función de la experiencia y potencial personal dentro de una compañía en continua evolución y con un sólido crecimiento.? * Acceso gratuito a varias plataformas de formación para que tengas acceso a un amplio catálogo multidisciplinar.? * Tener acceso a una plataforma de descuentos en diferentes ámbitos.? * Retribución flexible: te ofrecemos una retribución a la carta pudiendo elegir diferentes productos y elegir tú mismo cómo distribuirlos: seguro de salud, tickets de comida, guardería, tarjeta transporte, etc.? * La igualdad de oportunidades y la diversidad dentro del equipo, así como el fomento de la inserción laboral de las mujeres y la adecuada integración de las personas con discapacidad son algunos de nuestros compromisos.?
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Full Stack Developer - JAVA

Nuestro cliente es una importante cadena hotelera con una gran cantidad de hoteles que necesita reforzar su equipo de desarrolladores con un Full Stack Developer con dominio de JAVA, para implementación de nuevas funcionalidades y mejorar las existentes.

¿Qué harás en tu día a día?

  • Desarrollar aplicaciones web back y front end.
  • Gestión de Base de Datos con herramientas como MongoDB.
  • Realización de testeo unitario.
  • Trabajar en colaboración con otros miembros del equipo de desarrollo y stakeholders para cumplir con las necesidades de los usuarios.
  • Mantener y mejorar el código existente cuando sea necesario.
  • Participar en todo el ciclo de vida del desarrollo de software.

OFRECEMOS:

  • Incorporación en compañía de primer nivel, con contrato indefinido y total estabilidad
  • Pertenecer a un potente equipo de desarroladores, dónde podrás crecer a nivel profesional
  • Retribución en función de tu experiencia
  • HOrario flexible de entrada y salida e inicialmente 100% presencial. Viernes sólo por la mañana.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
SAP-SD Consultant

WHO ARE WE?

All We Wear Group (AWWG) is the global fashion group that integrates the brands Pepe Jeans London, Hackett, and Façonnable, and is the licensed distributor for Tommy Hilfiger and Calvin Klein in Spain and Portugal.

WHAT'S THE PROJECT ABOUT?

Lead and oversee the design, implementation, and support of SAP-SD (Sales and Distribution) systems, ensuring alignment with business objectives and driving efficiency in sales and distribution processes.

WHAT WILL THE ROLE ENTAIL?

  • Lead SAP-SD system implementation projects, from requirements gathering to system go-live.
  • Design and configure SAP-SD systems to meet complex business needs, ensuring robust and scalable solutions.
  • Customize SAP-SD modules to align with specific business processes, facilitating seamless operations.
  • Integrate SAP-SD with other SAP modules (e.g., MM, FI, PP) and external systems, ensuring data consistency and process efficiency.
  • Provide expert-level support and troubleshooting for SAP-SD systems, resolving issues promptly and effectively.
  • Mentor and train junior consultants and end-users, fostering a culture of continuous learning and improvement.
  • Stay updated with SAP best practices and advancements, driving innovation and optimization within the SAP-SD landscape.

WHAT DO WE OFFER YOU?

  • Corporate remote work policy and flexible working hours.
  • Great discounts on the brands of the Group.
  • Canteen and Parking for employees.
  • Flexible benefits with Cobee (ticket restaurant, health insurance with Cigna, transport ticket or nursery ticket)
  • Professional growth opportunities through our internal mobility program "Move"
  • Great international working environment.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Workflows / BPM functional expert
At Grupo NS we incorporate a Workflows / BPM functional expert (if possible on Camunda modeling) for a 100% remote project from any province in Spain, with fluent English and Spanish, for banking sector clients. Responsibilities * Process designer with ability to produce solutions in contact with business stakeholders. This includes also Basic knowledge in microservice design and in SOA architecture model * Responsible to produce the design of future workflows * Knowledge of development methodologies and the IT policies necessary to perform effectively in the organization * To supports the bank’s audit function in the remediation of audit points and self-identified issues to reduce risk. * Responsible for producing and maintaining accurate documentation in compliance with methodologies, IT policies and IT security
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TECHNICAL SOLUTIONS - Digital Infraestructure_API´S

Buscamos personas curiosas y comprometidas. Personas que buscan crecer, pero, sobre todo, mejorar el entorno de los empleados del grupo. ¿Eres una de ellas? Entonces, ¡esta oferta es para ti!

Cómo será tu día a día…

  • Unir la tecnología y negocio, implementando soluciones tecnológicas de productos, proyectos y soluciones en el sector financiero.
  • Analizar y diseñar APIs focalizándose en la metodología API first para dar servicio a los distintos canales.
  • Acompañar a equipos de desarrollo en dudas y planteamientos comunicándose con otros departamentos (gobierno API, arquitectura…)
  • Liderar el desarrollo de los proyectos comunicándose con distintos stakeholders.
  • Asegurar la calidad de los desarrollos y entregas.
  • Seguir la post-implantación para anticiparse a posibles problemas.

    Si te apasiona…

  • Los entornos financieros o arquitecturas basadas en APIs.
  • Demostrar un espíritu creativo e innovador hacia la mejora continua y la excelencia en las entregas.
  • Metodologías y herramientas de gestión y planificación (Clarity PPM, Confluence, Jira, Rally…)
  • Metodologías y herramientas de API, testing y QA.
  • Trabajar en equipo multidisciplinar
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
41061 - AYUDANTE PROJECT MANAGER

Somos una biblioteca ubicada en Barcelona y buscamos un/a ayudante de project manager para realizar seguimiento y gestión de proyecto. Las funciones a realizar serían las siguientes:
- Asistencia a reuniones telemáticas
- Elaboración de actas de reunión
- Elaboración de informes de seguimiento del proyecto
- Planificación, seguimiento y control de instalaciones a nivel nacional e internacional
- Transporte internacional
- Seguimiento

Buscamos una persona con conocimientos de IT para proyectos relacionados con las nuevas tecnologías.

  • Tipo de relación profesional: Contrato
  • Tipología de contrato: Formación
  • Duración de contrato: 12 meses
  • Nº. Horas semanales: 40
  • Horario: 09:30 a 13:30 14:30 a 18:30
  • Retribución bruto anual: 18.000,00
Jornada completa
Contrato formativo
18.000€ - 18.000€ bruto/año
SAP Business Warehouse (m/f/d) - Finance BI

Your Tasks

  • Development and optimization of complex, standard & customized SAP BI solutions to support all business processes with high quality
  • Design and detailing of automation solutions for realizing process optimization potential
  • Development of backend and frontend components using the latest SAP BI development tools (SAP BW 7.5 on HANA, HANA Native, SAP Business Objects 4.2, SAP BI-IP, SAP Analytics Cloud)
  • Solving technical problems at the operational level and to improve processes
  • Ensure that product availability is given by process chain monitoring and proactive housekeeping / problem management

Your Profile

  • Experience in an engineering / technology role, ideally in agile product environments / teams
  • Experience with SAP BI platforms and very good technology knowledge in SAP BW on HANA, HANA Native, SAP BO, SAP BI-IP, SAP Analytics Cloud
  • Experience working in agile product teams, DevOps methods and continuous delivery with a focus on optimizing customer benefits
  • Passion for current business intelligence trends
  • Very good written and spoken English skills, German is an advantage

About Us

MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe’s number-one consumer electronics retailer thetechnology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architectsusing state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.


Within the Global Technology division, you are part of a strong cross-functional team of software engineers,data scientists and analytics experts to drive the development of our global product data management. Withinthe team and in close collaboration with the business product owner, you will design and develop data andanalytics solutions on our cloud-based technology platform to support our business in product datamanagement.

 

Within the Delivery Area Finance BI and Reporting, you will be part of a community of practice of SAP BI Developers and work in an agile product team. The product teams are responsible for the implementation, development and operation of our Business Intelligence solutions. The initial focus of this team is to fulfil group and country reporting and job monitoring and housekeeping

Additional Benefits

  • Young environment, where not everything is written in stone, and where you are expected to contribute and co-create the culture of the Tech Hub and international collaboration model
  • You'll have a 10% discount on the entire MediaMarkt website, so you can treat yourself at a lower price whenever you want!
  • On top of your compensation package, you can request Flexible Pay “MediaFlex program” (a.e. Ticket Restaurant, Private Health Insurance with DKV, …)
  • Flexible working time and possibility to combine home office  / presential working. Intensive workday every Friday and during summer
  • The possibility to choose between 2 offices: The first one is the MediaMarkt Iberia HQ with a very attractive menu at a price. You'll eat for less than €4! And the second office is located at Pier01, in Barceloneta, right in the center of Barcelona. Free coffee and free fruit once a week
  • If you need a VISA, don't worry, we'll assist you with the visa process and accompany you throughout the entire process!
  • There is a training budget so you can continue developing the skills you need most to keep growing professionally and personally!
  • We offer language classes: English, Spanish, and German
  • On your birthday, you won't work! It's a day for you to enjoy without thinking about work
  • You'll be working with the most cutting-edge technological stack of the moment

Job Infos

?Location: Barcelona, El Prat De Llobregat

Media Markt Saturn Th Services Barcelona

Department: HQ - IT

Entrylevel: Professional Level

Type of Employement: Full Time

Working Hours: 40

Persona: Job Requisition Tech Employee

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Consultor/a Modern Workplace (Híbrido)
Desde Grupo Digital buscamos un/a Consultor/a Modern Workplace para un proyecto estable Localización: Barcelona Duración: estable. Modalidad: Oficinas del cliente Salario a convenir en función de los años de experiencia aportrados € 38.000 - 48.000
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 45.000€ bruto/año
Técnico de Sistemas Informáticos para ONG

Nuestro cliente es una ONG, una de las organizaciones sin ánimo de lucro con mayor impacto en zonas de conflicto, y está buscando un Especialista en Soporte Técnico de Infraestructura Nivel II para su oficina en Barcelona.

El Especialista en Infraestructura de TI desempeña un papel crucial en el mantenimiento y la optimización de los diversos componentes de la infraestructura de TI.

Este puesto requiere experiencia en gestión de centros de datos, servicios en la nube, virtualización, redes, controlador de dominio de Microsoft, gestión de ISP y soporte de nivel 2 para sistemas principales y aplicaciones corporativas.

También requiere experiencia en el manejo de un entorno descentralizado y soluciones implementadas a nivel mundial, proporcionando soporte de nivel 2 y asegurando la documentación adecuada y la transferencia de conocimientos a los técnicos de nivel 1 y a los equipos internos. Además, se requiere un enfoque transversal de seguridad en TI por diseño para cada tarea realizada en este rol.

En general, el Especialista en Infraestructura de TI participará en la evaluación técnica de cualquier nueva tecnología central que se implemente en nuestro ecosistema de TI y asumirá un rol de gestión técnica en torno a ellas.

Responsabilidades principales

  1. Gestión de Centros de Datos: • Monitorear y gestionar operaciones de centros de datos a nivel global. • Asegurar la disponibilidad, seguridad y eficiencia de los recursos del centro de datos (incluida la gestión de sistemas de respaldo). • Implementar y mantener las mejores prácticas para la infraestructura del centro de datos.

  2. Gestión de la Nube: • Gestionar soluciones IaaS tanto privadas como públicas. • Administrar recursos en la nube de manera eficiente para cumplir con los requisitos organizacionales. • Implementar y optimizar medidas de seguridad en la nube.

  3. Virtualización: • Administrar y optimizar sistemas de virtualización. • Asegurar el funcionamiento fluido de los entornos virtualizados. • Implementar soluciones de recuperación ante desastres para sistemas virtualizados.

  4. Servidor de Archivos y Sistema de Transferencia de Archivos: • Administrar y mantener servidores de archivos y sistemas de transferencia de archivos, ya sea en las instalaciones o en la nube. • Implementar controles de acceso y asegurar la integridad de los datos. • Solucionar y resolver problemas relacionados con los servidores de archivos.

  5. Redes Locales: • Configurar y gestionar componentes de redes locales (conmutación, enrutamiento, cortafuegos). • Coordinar el soporte técnico solicitado a socios externos que brindan soporte o servicios de mantenimiento a soluciones de red local. • Implementar y mantener las medidas de seguridad de la red definidas por el equipo de Seguridad de TI. • Monitorear y optimizar el rendimiento de la red, tanto cableada como inalámbrica.

  6. Aprovisionamiento del Controlador de Dominio de Microsoft: • Desplegar y gestionar servicios del controlador de dominio de Microsoft cuando sea necesario. • Implementar y asegurar el aprovisionamiento de servicios de Active Directory. • Asegurar la integración sin problemas con otros sistemas de TI.

  7. Gestión de Proveedores de Servicios de Internet (ISP): • Analizar con los ISP el mejor diseño de conectividad para las diferentes redes y ubicaciones. • Monitorear y optimizar la conectividad de la red. • Colaborar con los ISP para abordar problemas de conectividad.

  8. Soporte de Infraestructura Nivel 2: • Proporcionar soporte de segundo nivel para elementos de infraestructura de TI de sistemas principales y aplicaciones. • Responder y resolver incidentes relacionados con la infraestructura y solicitudes de servicio. • Colaborar con otros equipos de TI para abordar problemas técnicos complejos vinculados a la infraestructura principal de TI.

  9. Soporte de Aplicaciones Corporativas: • Proporcionar soporte de nivel 2 para tareas relacionadas con la infraestructura de TI en aplicaciones corporativas principales, como ERP (base de SAP), CRM, HRIS, y otras que podrían implementarse a nivel corporativo en el futuro. • Colaborar con los propietarios de las aplicaciones y los proveedores para asegurar un enfoque integral de seguridad sobre la infraestructura de sistemas y aplicaciones.

  10. Documentación, Informes y Transferencia de Conocimientos: • Crear y mantener documentación técnica detallada para configuraciones de infraestructura y procedimientos bajo su dominio técnico. • Generar informes regulares sobre el rendimiento de la infraestructura y los incidentes. • Compartir conocimientos con técnicos de nivel 1 y equipos internos a través de sesiones de formación y revisiones de documentación. • Mantenerse al tanto de las mejores prácticas de la industria y avances tecnológicos.

OFRECEMOS:

  • Incorporación indefinida en ONG en la que jugarás un importante papel de impacto social a nivel mundial
  • Total estabilidad laboral
  • Salario acorde a la experiencia aportada
  • Teletrabajo parcial, formato hibrido
  • Horario flexible
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Especialista en infraestructuras IT y sistemas

Nuestro cliente es una ONG, una de las organizaciones sin ánimo de lucro con mayor impacto en zonas de conflicto, y está buscando un Especialista en Soporte Técnico de Infraestructura Nivel II para su oficina en Barcelona.

El Especialista en Infraestructura de TI desempeña un papel crucial en el mantenimiento y la optimización de los diversos componentes de la infraestructura de TI.

Este puesto requiere experiencia en gestión de centros de datos, servicios en la nube, virtualización, redes, controlador de dominio de Microsoft, gestión de ISP y soporte de nivel 2 para sistemas principales y aplicaciones corporativas.

También requiere experiencia en el manejo de un entorno descentralizado y soluciones implementadas a nivel mundial, proporcionando soporte de nivel 2 y asegurando la documentación adecuada y la transferencia de conocimientos a los técnicos de nivel 1 y a los equipos internos. Además, se requiere un enfoque transversal de seguridad en TI por diseño para cada tarea realizada en este rol.

En general, el Especialista en Infraestructura de TI participará en la evaluación técnica de cualquier nueva tecnología central que se implemente en nuestro ecosistema de TI y asumirá un rol de gestión técnica en torno a ellas.

Responsabilidades principales

  1. Gestión de Centros de Datos: • Monitorear y gestionar operaciones de centros de datos a nivel global. • Asegurar la disponibilidad, seguridad y eficiencia de los recursos del centro de datos (incluida la gestión de sistemas de respaldo). • Implementar y mantener las mejores prácticas para la infraestructura del centro de datos.

  2. Gestión de la Nube: • Gestionar soluciones IaaS tanto privadas como públicas. • Administrar recursos en la nube de manera eficiente para cumplir con los requisitos organizacionales. • Implementar y optimizar medidas de seguridad en la nube.

  3. Virtualización: • Administrar y optimizar sistemas de virtualización. • Asegurar el funcionamiento fluido de los entornos virtualizados. • Implementar soluciones de recuperación ante desastres para sistemas virtualizados.

  4. Servidor de Archivos y Sistema de Transferencia de Archivos: • Administrar y mantener servidores de archivos y sistemas de transferencia de archivos, ya sea en las instalaciones o en la nube. • Implementar controles de acceso y asegurar la integridad de los datos. • Solucionar y resolver problemas relacionados con los servidores de archivos.

  5. Redes Locales: • Configurar y gestionar componentes de redes locales (conmutación, enrutamiento, cortafuegos). • Coordinar el soporte técnico solicitado a socios externos que brindan soporte o servicios de mantenimiento a soluciones de red local. • Implementar y mantener las medidas de seguridad de la red definidas por el equipo de Seguridad de TI. • Monitorear y optimizar el rendimiento de la red, tanto cableada como inalámbrica.

  6. Aprovisionamiento del Controlador de Dominio de Microsoft: • Desplegar y gestionar servicios del controlador de dominio de Microsoft cuando sea necesario. • Implementar y asegurar el aprovisionamiento de servicios de Active Directory. • Asegurar la integración sin problemas con otros sistemas de TI.

  7. Gestión de Proveedores de Servicios de Internet (ISP): • Analizar con los ISP el mejor diseño de conectividad para las diferentes redes y ubicaciones. • Monitorear y optimizar la conectividad de la red. • Colaborar con los ISP para abordar problemas de conectividad.

  8. Soporte de Infraestructura Nivel 2: • Proporcionar soporte de segundo nivel para elementos de infraestructura de TI de sistemas principales y aplicaciones. • Responder y resolver incidentes relacionados con la infraestructura y solicitudes de servicio. • Colaborar con otros equipos de TI para abordar problemas técnicos complejos vinculados a la infraestructura principal de TI.

  9. Soporte de Aplicaciones Corporativas: • Proporcionar soporte de nivel 2 para tareas relacionadas con la infraestructura de TI en aplicaciones corporativas principales, como ERP (base de SAP), CRM, HRIS, y otras que podrían implementarse a nivel corporativo en el futuro. • Colaborar con los propietarios de las aplicaciones y los proveedores para asegurar un enfoque integral de seguridad sobre la infraestructura de sistemas y aplicaciones.

  10. Documentación, Informes y Transferencia de Conocimientos: • Crear y mantener documentación técnica detallada para configuraciones de infraestructura y procedimientos bajo su dominio técnico. • Generar informes regulares sobre el rendimiento de la infraestructura y los incidentes. • Compartir conocimientos con técnicos de nivel 1 y equipos internos a través de sesiones de formación y revisiones de documentación. • Mantenerse al tanto de las mejores prácticas de la industria y avances tecnológicos.

OFRECEMOS:

  • Incorporación indefinida en ONG en la que jugarás un importante papel de impacto social a nivel mundial
  • Total estabilidad laboral
  • Salario acorde a la experiencia aportada
  • Teletrabajo parcial, formato hibrido
  • Horario flexible
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Analistas Programadores/as ETL (Pentaho)
Desde Grupo Digital, buscamos un Analistas Programadores/as ETL (Pentaho) Duración del proyecto: Indefinida (Larga duración). Ubicación: Barcelona Horario: completa de 9 a 18h. Salario negociable en función de la experiencia. Funciones: * Desarrollo procesos ETL con Pentaho Data Integrator * Visualizaciones con PowerBI Grupo Digital Somos un grupo de empresas tecnológicas, formado actualmente por unos 400 profesionales, en distintas áreas: desarrollo, sistemas, ingeniería automática, consultoría... Si deseas iniciar tu carrera en el ámbito del desarrollo web y formar parte de un equipo dinámico, ¡esperamos tu candidatura!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Analista Programador Pentaho (Barcelona)
En Grupo NS estamos seleccionando, para un proyecto ubicado en Barcelona, Analistas Programadores con experiencia en el desarrollo de procesos ETL con Pentaho Data Integrator y visualizaciones con PowerBI. Grupo NS, es una empresa donde se valora tanto el perfil profesional tecnológico de los trabajadores, como el interés y la aptitud que demuestren a la hora de desarrollar nuevos proyectos. Por ello, requerimos personas constantes, con ganas de evolucionar y aprender
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Senior Enterprise Architect (m/f/d) - Omnichannel focus

Your Tasks

  • Develops and maintains the holistic enterprise architecture that aligns with business and technology strategies and goals for Omnichannel platform.
  • Creates and manages a comprehensive technology roadmap outlining the evolution of the organisation's technology landscape.
  • Provides architectural guidance and oversight for individual change to ensure alignment with enterprise standards.
  • Defines and enforces technology standards and best practices, promoting consistency and interoperability.
  • Collaborates with business and IT stakeholders to understand requirements and align architectural solutions.
  • Leads the evaluation and adoption of emerging technologies to drive innovation within the organisation.
  • Establishes and enforces governance processes to ensure compliance with architectural standards and policies.
  • Promotes architectural awareness and understanding across the tech organisation through training and educational initiatives.
  • Acts as a sparring partner to the engineering colleagues on all levels to develop a living culture of architectural excellence.
  • Supports the Value Stream Owner to create future Blueprint Architecture.

Your Profile

  • Several years (minimum of 8 years or more) in Retail Industry and especially in Omnichannel architecture.
  • SAP retail knowledge is preferred.
  • Profound knowledge and expertise in enterprise architecture principles, frameworks, and methodologies.
  • Proficiency in designing complex and scalable solutions, considering current and future needs.
  • Capability to define and enforce technology standards and best practices for consistency and efficiency.
  • Ability to establish and enforce governance processes to ensure compliance with architectural standards.
  • Experience in Omni-Channel platform implementations.
  • Strong knowledge on API concepts & patterns (REST based).
  • Experience (preferred) in working with Global International teams.
  • Very good command of English language (both Verbal and Written) and German language skill is a plus.
  • Strong interpersonal and communication skills to effectively collaborate with diverse stakeholders.

About Us

MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe’s number-one consumer electronics retailer thetechnology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architectsusing state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.


Within the Global Technology division, you are part of a strong cross-functional team of software engineers,data scientists and analytics experts to drive the development of our global product data management. Withinthe team and in close collaboration with the business product owner, you will design and develop data andanalytics solutions on our cloud-based technology platform to support our business in product datamanagement.

Additional Benefits

  • Young environment, where not everything is written in stone, and where you are expected to contribute and co-create the culture of the Tech Hub and international collaboration model
  • You'll have a 10% discount on the entire MediaMarkt website, so you can treat yourself at a lower price whenever you want!
  • On top of your compensation package, you can request Flexible Pay “MediaFlex program” (a.e. Ticket Restaurant, Private Health Insurance with DKV, …)
  • Flexible working time and possibility to combine home office  / presential working. Intensive workday every Friday and during summer
  • The possibility to choose between 2 offices: The first one is the MediaMarkt Iberia HQ with a very attractive menu at a price. You'll eat for less than €4! And the second office is located at Pier01, in Barceloneta, right in the center of Barcelona. Free coffee and free fruit once a week
  • If you need a VISA, don't worry, we'll assist you with the visa process and accompany you throughout the entire process!
  • There is a training budget so you can continue developing the skills you need most to keep growing professionally and personally!
  • We offer language classes: English, Spanish, and German
  • On your birthday, you won't work! It's a day for you to enjoy without thinking about work
  • You'll be working with the most cutting-edge technological stack of the moment

Job Infos

?Location: Barcelona, El Prat De Llobregat

Media Markt Saturn Th Services Barcelona

Department: HQ - IT

Entrylevel: Professional Level

Type of Employement: Full Time

Working Hours: 40

Persona: Job Requisition Tech Employee

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Senior Enterprise Architect (m/f/d) - eCommerce focus

Your Tasks

  • Own and develop a composable architecture (blueprints) and lead the architecture roadmap for our eCommerce platform.
  • Ensure unique and clear data ownership across all business domains surrounding eCommerce platform.
  • Collaborate with other domain architects to ensure eCommerce architecture and align on strategic program dependencies.
  • Find, initiate, and drive initiatives that bring value to the company from an architectural point of view.
  • Align with Product Owners on key strategic initiatives in-order get a common understanding and buy-in.
  • Create and present Proof of Concepts (PoC)s whenever required.
  • Part of architecture forums like Architecture Days, API / Analytics Guild and contribute on maintaining standards, principles and governance of architecture assets and communicate their architectural decisions across teams and domains on enterprise level.
  • Liaise with key stakeholders includes Products Organization, Infrastructure, Vendors, Analytics.

Your Profile

  • Several years (minimum of 8 years or more) of experience in IT, especially in Architecture discipline.
  • Experience and knowledge with an eCommerce platform like Salesforce, Magento, Shopify or SAP Commerce etc.
  • In-depth experience of design & architecture of following components:
    •     Digital platform technologies (PIM, CMS, eCom Engines related to eCommerce Platform)
    •     Complex solutions using PaaS / SaaS
    •     Enterprise Retail Technology landscape
  • Strong knowledge on API concepts, design principles & patterns (REST based).
  • Strong experience on modeling techniques – business, logical and physical level
  • Experience in Micro-Services based architectures and other frameworks.
  • Good to have knowledge on Software Engineering design patterns, Enterprise Integration patterns
  • Experience (preferred) in working with Global International teams and able to effectively communicate with senior executives (C-level) in the organization.
  • Strong Team player with focus on result orientation, problem solving and Out Of The Box (OOTB) thinking with ‘can-do’ attitude. Ability to lead and manage teams of experts / architects.
  • Have a track record of remaining unbiased toward specific technologies or vendors.
  • Very good command of English language (both Verbal and Written) and German language skill is a plus.

About Us

MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe’s number-one consumer electronics retailer thetechnology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architectsusing state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.


Within the Global Technology division, you are part of a strong cross-functional team of software engineers,data scientists and analytics experts to drive the development of our global product data management. Withinthe team and in close collaboration with the business product owner, you will design and develop data andanalytics solutions on our cloud-based technology platform to support our business in product datamanagement.

Additional Benefits

  • Young environment, where not everything is written in stone, and where you are expected to contribute and co-create the culture of the Tech Hub and international collaboration model
  • You'll have a 10% discount on the entire MediaMarkt website, so you can treat yourself at a lower price whenever you want!
  • On top of your compensation package, you can request Flexible Pay “MediaFlex program” (a.e. Ticket Restaurant, Private Health Insurance with DKV, …)
  • Flexible working time and possibility to combine home office  / presential working. Intensive workday every Friday and during summer
  • The possibility to choose between 2 offices: The first one is the MediaMarkt Iberia HQ with a very attractive menu at a price. You'll eat for less than €4! And the second office is located at Pier01, in Barceloneta, right in the center of Barcelona. Free coffee and free fruit once a week
  • If you need a VISA, don't worry, we'll assist you with the visa process and accompany you throughout the entire process!
  • There is a training budget so you can continue developing the skills you need most to keep growing professionally and personally!
  • We offer language classes: English, Spanish, and German
  • On your birthday, you won't work! It's a day for you to enjoy without thinking about work
  • You'll be working with the most cutting-edge technological stack of the moment

Job Infos

?Location: Barcelona, El Prat De Llobregat

Media Markt Saturn Th Services Barcelona

Department: HQ - IT

Entrylevel: Professional Level

Type of Employement: Full Time

Working Hours: 40

Persona: Job Requisition Tech Employee

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Senior Enterprise Architect (m/f/d) - Data focus

Your Tasks

  • Leads development of data architecture standards for data collection, data governance, maintenance, storage, organization, backup and disaster recovery.
  • Responsible for overall architecture in building AI based solution (organization wide).
  • Ensures adherence to all relevant regulations regarding data storage, incl., universal standards for data privacy and security.
  • Guides project teams on data architecture & governance, ensuring adherence to business-wide data standards.
  • Interfaces effectively with management on high-level organizational data needs and ensures that all aspects of data architecture are in alignment with larger business concerns and strategic direction.
  • Actively monitors data architecture across all levels of organization and identifies areas for architectural improvement.
  • Communicates frequently with business stakeholders to accurately translate business needs into a sustainable data architecture.
  • Stays up to date with industry standards and leads selection of data management software and tools accordingly.
  • Assist data and analytics leaders, and business and IT leadership in developing information/data governance processes and structures.
  • Ensure enterprise data/information architecture is used as a lens and a filter to identify, prioritize and execute the data and analytics initiatives with clear line of enterprise strategies and business outcomes.  

Your Profile

  • Several years or more of experience in IT, especially in Data design & architecture.
  • Knowledge of key data architecture principles.
  • Strong foundation in enterprise system development, including the information system life cycle.
  • Experience and knowledge in AI technologies in general. Is good to have.
  • Knowledge and experience with industry standard data systems
  • Expert knowledge of database design principles
  • Familiarity with metadata management software
  • Ability to interact effectively with stakeholders across all levels of the organization.
  • Strong international experience and has experienced in working with Global teams.
  • Have a track record of remaining unbiased toward specific technologies or vendors.
  • Very good command of English language (both Verbal and Written) and German language skill is a plus.

About Us

MediaMarktSaturn Technology is working to make Europe’s number-one consumer electronics retailer thetechnology leader in its industry. To this end, several hundred developers, UX designers and system architectsusing state-of-the-art technology work hand in hand with business owners in agile teams to develop customer-focused technology solutions for more than 6 million customers every day in 13 countries.


Within the Global Technology division, you are part of a strong cross-functional team of software engineers,data scientists and analytics experts to drive the development of our global product data management. Withinthe team and in close collaboration with the business product owner, you will design and develop data andanalytics solutions on our cloud-based technology platform to support our business in product datamanagement.

Additional Benefits

  • Young environment, where not everything is written in stone, and where you are expected to contribute and co-create the culture of the Tech Hub and international collaboration model
  • You'll have a 10% discount on the entire MediaMarkt website, so you can treat yourself at a lower price whenever you want!
  • On top of your compensation package, you can request Flexible Pay “MediaFlex program” (a.e. Ticket Restaurant, Private Health Insurance with DKV, …)
  • Flexible working time and possibility to combine home office  / presential working. Intensive workday every Friday and during summer
  • The possibility to choose between 2 offices: The first one is the MediaMarkt Iberia HQ with a very attractive menu at a price. You'll eat for less than €4! And the second office is located at Pier01, in Barceloneta, right in the center of Barcelona. Free coffee and free fruit once a week
  • If you need a VISA, don't worry, we'll assist you with the visa process and accompany you throughout the entire process!
  • There is a training budget so you can continue developing the skills you need most to keep growing professionally and personally!
  • We offer language classes: English, Spanish, and German
  • On your birthday, you won't work! It's a day for you to enjoy without thinking about work
  • You'll be working with the most cutting-edge technological stack of the moment

Job Infos

?Location: Barcelona, El Prat De Llobregat

Media Markt Saturn Th Services Barcelona

Department: HQ - IT

Entrylevel: Professional Level

Type of Employement: Full Time

Working Hours: 40

Persona: Job Requisition Tech Employee

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Recruiter: Joaquin Pardo Muro 

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Full Stack PHP (100% remoto)

Nuestro cliente es una importante cadena hotelera, en constante crecimiento y expansión.

Queremos reforzar el equipo de programadores con un Full Stack PHP. En este rol, serás responsable de desarrollar y mantener aplicaciones web completas, desde el front-end hasta el back-end. Si eres apasionado por la programación y te encanta trabajar en un entorno colaborativo, ¡esta es tu oportunidad!

FUNCIONES:

  • Desarrollo Full Stack: Colaborar en el diseño, desarrollo y mantenimiento de aplicaciones web desde la parte front hasta la parte back, utilizando una variedad de tecnologías, incluyendo API-Rest, NodeJS y PHP.

  • Integración de API: Trabajar en la integración de API externas y servicios web para mejorar la funcionalidad de las aplicaciones.

  • Optimización y Mantenimiento: Identificar y abordar problemas de rendimiento, así como realizar tareas de mantenimiento y mejora continua de las aplicaciones

    existentes.

  • Colaboración Interfuncional: Trabajar en estrecha colaboración con otros equipos de desarrollo, diseñadores y expertos en UX/UI para garantizar que los proyectos cumplan con los objetivos comerciales y las necesidades de los usuarios.

  • Desarrollo Front-end y Back-end: Contribuir tanto al desarrollo de la parte cliente como servidor para crear soluciones web completas y funcionales.

  • Pruebas y Depuración: Realizar pruebas unitarias y depurar problemas técnicos para garantizar la calidad del software.

OFRECEMOS:

  • Incorporación inmediata, indefinida y totalmente estable en compañía de primer nivel
  • Muy buen ambiente laboral y trabajo en equipo
  • Retribución en función de experiencia
  • Trabajo remoto

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Operador/a ServiceDesk (Fin de Semana)
#Ref.BCN-JMG#SquadDakar En Faster Empleo ETT seleccionamos a Un/a Operador/a Servidesk para importante empresa de referencia de Soluciones y Servicios TIC ubicada en la zona de Diagonal Mar (Barcelona). Funciones: * Recepción de llamadas, * Gestión del correo de las cuentas de servicio. * Registro de incidencias, peticiones y consultas. * Categorizar correctamente todos los tickets. * Cumplimiento de KPIs y SLAs de atención telefónica y tratamiento de casos en las herramientas corporativas (Correo y ticketing) * Resolución de incidencias informáticas relacionadas con el funcionamiento general del software corporativo, software ofimático o específico y sistemas operativos. * Solución de problemas que los usuarios puedan tener con aplicaciones, permisos sobre las mismas y accesos a carpetas * Tareas de ABM (Altas, Bajas). * Ejecución de soluciones en incidencias y peticiones de complejidad menor y que puedan ejecutarse de forma remota, bajo procedimientos validados * Realizar el escalado de tickets para su resolución por el grupo de asignación adecuado a cada caso, según matriz de transferencia. Se ofrece: * Tipo Contrato: 3 meses + Indefinido * Horario: Sábados 08h a 21h Domingos 09h a 20h (24 horas semanales). Se hará una formación entre semana bajo contrato y el horario se acordará con el/la candidato/a * Ubicación: Barcelona (Diagonal Mar) * Salario: Hasta 16900 euros brutos anuales (incluidos Festivos locales, autonómicos y nacionales)
Jornada intensiva - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior