Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(7)
A Coruña(18)
Álava/Araba(2)
Albacete(3)
Alicante(11)
Almeria(3)
Asturias(3)
Badajoz(2)
Barcelona(157)
Bizkaia(18)
Burgos(3)
Caceres(3)
Cádiz(4)
Cantabria(5)
Castellón(1)
Córdoba(4)
Cuenca(2)
Gipuzkoa(3)
Granada(2)
Guadalajara(4)
Huelva(2)
Huesca(5)
Illes Balears(11)
La Rioja(7)
Las Palmas(6)
León(3)
Lleida(10)
Lugo(2)
Madrid(143)
Málaga(10)
Murcia(9)
Navarra(5)
Palencia(3)
Pontevedra(5)
Santa Cruz de Tenerife(2)
Sevilla(7)
Sin especificar(8)
Soria(1)
Tarragona(16)
Toledo(1)
València(23)
Valladolid(2)
Zamora(2)
Zaragoza(9)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(1)
Aiguaviva(2)
Amer(1)
Arbúcies(4)
Argelaguer(2)
Banyoles(13)
Begur(2)
Besalú(1)
Bescanó(1)
Blanes(15)
Breda(1)
Calonge(8)
Campllong(1)
Camprodon(1)
Cassà de la Selva(9)
Castell-Platja d'Aro(5)
Castelló d'Empúries(9)
Celrà(8)
Cornellà del Terri(3)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(2)
Figueres(29)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(4)
Girona(144)
Hostalric(5)
Jonquera (La)(1)
Llançà(3)
Llers(1)
Llívia(1)
Lloret de Mar(13)
Maçanet de la Selva(7)
Massanes(2)
Ogassa(1)
Olot(44)
Palafrugell(3)
Palamós(4)
Palol de Revardit(1)
Pals(1)
Planes d'Hostoles (Les)(1)
Porqueres(2)
Port de la Selva (El)(6)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(2)
Ribes de Freser(2)
Riells i Viabrea(5)
Ripoll(8)
Riudellots de la Selva(10)
Roses(5)
Salt(10)
Sant Feliu de Buixalleu(2)
Sant Feliu de Guíxols(2)
Sant Gregori(1)
Sant Hilari Sacalm(1)
Sant Jaume de Llierca(1)
Sant Joan de les Abadesses(2)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(1)
Sant Pere Pescador(2)
Santa Coloma de Farners(3)
Sarrià de Ter(1)
Sils(1)
Tossa de Mar(3)
Vall de Bianya (La)(1)
Vidreres(2)
Vilablareix(4)
Viladrau(1)
Vilafant(2)
Vilamalla(2)
Vilobí d'Onyar(3)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Recursos humanos(7)
Administración empresas(24)
Atención a clientes(13)
Calidad, producción, I+D(37)
Comercial y ventas(31)
Compras, logística y almacén(40)
Diseño y artes gráficas(3)
Educación y formación(6)
Informática y telecomunicaciones(14)
Ingenieros y técnicos(25)
Inmobiliario y construcción(14)
Legal(1)
Marketing y comunicación(10)
Otras actividades(30)
Otros(135)
Profesiones y oficios(18)
Sanidad y salud(17)
Sector Farmacéutico(3)
Turismo y restauración(13)
Ventas al detalle(4)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Formación Profesional Grado Superior(1)
Sin especificar(6)
Jornada laboral:
Completa(5)
Parcial - Indiferente(1)
Sin especificar(1)
Tipo de contrato:
De duración determinada(1)
Formativo(1)
Indefinido(5)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Recursos humanos

8 ofertas de trabajo en Girona  de Recursos humanos


Suport selecció i captació de talent

Seleccionem professional de suport per gestionar la selecció i la captació de professionals de Sumar. En dependència de la Responsable del departament de gestió de persones, s’encarregarà de la creació de borses de treball, captació de personal i suport a les Tècniques de gestió de persones en la selecció del personal dels diferents equipaments i serveis. Més concretament:

  • Creació de borses de treball per zones i perfils en el sistema integrat de gestió de la selecció
  • Prospecció i actualització constant de les fonts de reclutament de cada zona
  • Entrevistes telefòniques i altres accions del personal de borsa per mantenir-lo activat, amb interès
  • Assistència fires d’ocupació
  • Suport a les tècniques de persones en els diferents processos
  • Publicar les ofertes de treball al software de gestió de la selecció.
  • Prospecció de portals segons zones geogràfiques, d’escoles professionals, serveis d’ocupació, etc.
  • Gestió de la borsa de treball de Sumar i derivació dels candidats/es de borsa en les posicions actives si s’escau.
  • Realitzar les proves de competències

S’ofereix:

Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.

Contracte Estable

Salari: A convenir

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Senior Talent Acquisition
Dins del nostre Pla d'Expansió a escala nacional i internacional, seleccionem un/a consultor/a de selecció de personal per incorporació a l'equip de l'oficina etalentum Girona.

Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting per a l'àrea comercial, tècnica/IT, financera i internacional, servei que prestem a través de la nostra àmplia xarxa d'oficines de proximitat. Dins el nostre pla d'expansió requerim incorporar persones responsables, proactives, amb ganes de desenvolupar-se a un sector apassionant; els recursos humans.

Si creus que compleixes el perfil, inscriu-te a l'oferta, no ho dubtis!

En dependència directa de la gerent d'oficina, la persona seleccionada durà a terme les tasques següents:
- Gestió íntegra dels processos de selecció assignats.
- Publicació d'ofertes, cerca de perfils, cribratge curricular, entrevistes i selecció de perfils.
- Redacció d'informes de candidats i reports als clients.
- Seguiment dels processos de selecció fins al tancament d'aquests.
- Seguiment periòdic dels candidats contractats per l'empresa client.
- Report setmanal d'activitat.

Es requereix:
- Pensem en una persona amb bones habilitats comunicatives, de negociació i do de gents.
- Tarannà dinàmic i actitud proactiva.
- Tens el perfil si ets una persona metòdica, organitzada i amb ganes de desenvolupar-te en el sector de la selecció de personal i els RRHH.

S'ofereix:
- Formar part d'una empresa en expansió i amb un equip dinàmic.
- Estabilitat i possibilitat de desenvolupament professional en l'àmbit de la selecció de personal i headhunting de perfils professionals qualificats mitjans i alts.
- Formació continuada a càrrec de l'empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÉCNICO/A LABORATORIO I+D (VILAMALLA) SECTOR COSMÉTICO
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #ConectamoseltalentoconlasoportunidadesIMAN Temporing Figueres selecciona persona para incorporación como Técnico/a de laboratorio I+D en una empresa dedicada al sector cosmético ubicada a Vilamalla.Requisitos:-Estudios mínimos: Licenciatura/Grado en Química o Farmacia. Se valorará Máster en formulación cosmética-Experiencia mínima de 3 años , se valorará experiencia en la industria cosmética.Conocimientos necesarios:-Laboratorio-Formulación-Industria cosmética-Materias primas-Investigación y desarrollo-Disponibilidad para incorporación inmediata-Nivel muy avanzado en Catalán y Castellano.Funciones:-Desarrollo y implantación industrial de nuevos productos y procesos de producción-Desarrollar, diseñar y aprobar fórmulas correspondientes a nuevos productos y modificaciones de los vigentes.-Gestionar el personal técnico del laboratorio así como los protocolos y los procesos de producción, conseguir un óptimo progreso en el departamento y trabajar junto a los otros equipos de otros departamentos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Consultor/a de selección en RRHH media jornada
Desde Temporal Quality ETT, especialistas en ofrecer oportunidades de éxito a personas y empresas, seleccionamos un/a Consultor/a de Selección en Recursos Humanos para nuestra oficina de Girona. Misión: Cubrir de manera óptima las necesidades de los clientes acorde con los requisitos marcados y siguiendo una metodología de trabajo que asegure el cumplimiento de la normativa vigente y la orientación al cliente. Funciones: -Circuito completo de Selección. -Publicación de ofertas. -Criba curricular. -Entrevistas tanto presenciales como telefónicas y videollamada. -Creación de informes de selección para clientes. -Proceso de Contratación. -Tareas administrativas. Requisitos: -Al menos 1 año de experiencia en funciones similares. -Conocimiento sobre los tipos de contratos y la legislación vigente. Ofrecemos: -Horario de lunes a viernes. -Posibilidad de teletrabajar dos días en semana. -Incorporación a una oficina consolidada. -Salario fijo + incentivos.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
Tècnic/a Laboral
Tens experiència com a Tècnic/a Laboral en gestoria o empresa final? Estàs buscant una nova oportunitat i resideixes per la zona de la Garrotxa?Des d'Adecco selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a Laboral per una important empresa textil i líder en el seu sector.Quines seran les teves funcions?-Control de presencia del personal.-Gestió dincidències.-Altes i baixes a la seguretat social.-Elaboració de contractes i registre dels mateixos al Contrat@.-Comunicació de baixes de incapacitat temporal i accidents de treball (CONTA)-Elaboració i comptabilització de nòmines.-Confecció i presentació dimpostos Model 111, Model 190.-Resoldre dubtes de temes laborals de les persones treballadores de lempresa.-Fitxer CRA.-Altres tasques administratives pròpies del departament de RRHH.Requisits:-Formació en Educació Social, Relacions Laborals o similar o bé CFGS en Administració amb especialització en laboral.-Experiència en gestoria/assessoria laboral. (molt valorable)-Coneixements d'Excel i del paquet office.S'ofereix:-Contracte indefinit i directament per empresa.-Horari: 8h/9h - 17h/18h-Salari a negociar amb l'empresa.En el cas que t'interessi, inscriu-te, estarem encantats de conèixer-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 25.000€ bruto/año
SEL 2444- TECNICO/A DESARROLLO Y GESTION DE PERSONAS

GRUPO VALL COMPANYS

TECNICO/A DESARROLLO Y GESTION DE PERSONAS

¿Quieres trabajar en un grupo empresarial líder en el sector agroalimentario europeo y que ha sido por segundo año TOP EMPLOYER? ¿Te consideras una persona implicada, proactiva y comprometida, que trabaja bien en equipo? . Si es así, estás de suerte porque actualmente estamos buscando un/a TECNICO/A DESARROLLO Y GESTIÓN DE PERSONAS para una de nuestras empresas ubicada en Banyoles ( Girona )

Sus funciones básicas consistirán en:

1.Selección de personal entre todos los candidatos para definir cuál es el que más se adecúa al puesto que ofrecemos.
2.Formación y capacitación de los trabajadores de la empresa para garantizar que disponen de las destrezas necesarias.
3.Descripción del puesto de trabajo.
4.Tramitar los despidos
5.Gestiones las incorporaciones ya sean de plantilla, como de las empresas que prestan sus servicios en la empresa.
6.Control y archivo de la documentación de la empresa, así como de las que prestan sus servicios.
7.Gestionar los permisos, las vacaciones, horas extras, juntamente con el responsable de cada sección.
8.Informar a la central las bajas por incapacidad temporal.
9.Control de las horas del personal, y de los absentismos, comunicados y confirmados por el responsable de producción.
10.Efectuar las sanciones disciplinarias al personal, que incumpla las normativas de la empresa o las estipuladas en el convenio.
11.Cierre de incidencias de Torrent_banyoles, ETTS, empresas externas y de cooperativas.
12.Solución de problemas laborales, que interfieren en el trabajo diario.
13.Comprobar facturas ETT y empresas externas.
14.Realizar informes, horas extras, productivas, absentismos y trasmitirlos a responsables y direccion

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Quim som?

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.

Els nostres valors són la orientació al cliente, el treball en equip, l' aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proponem:

Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a PALAFRUGELL.

Quina és la missió de Interim Consultant?

La misió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.

Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.

L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.

El teu dia a dia:

En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:

    • Seleccionar profesionales que encaixen amb les necessitats del cliente empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
    • Ser responsable del proceso de selección end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
    • Formar-se en materia laboral para asesorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
    • Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.
    • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
    • Potenciar los clients existents.
    • Ser la persona de referent.

¿Qué oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC LABORAL RRHH (pràctiques)

A causa del nostre creixement i de la ferma convicció en l'aprenentatge continuat, busquem estudiants que vulguin entrar a formar part del projecte Marlex! Els estudiants podran començar a desenvolupar la seva trajectòria professional en una empresa dinàmica i jove, al mateix temps que consolidada en la gestió i selecció del potencial humà.

Busquem estudiants proactius, resolutius i amb moltíssimes ganes d'aprendre. L'empatia, el sentit de la responsabilitat i les ganes són fonamentals!

Quina serà la teva missió dins de la companyia? La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en:

  • Assessorament laboral a les més de 60 oficines de Marlex Human Capital.
  • Calcular les retencions d’IRPF i el pagament de nòmines dels treballadors cedits per treball temporal.
  • Corregir incidències de afiliació a la Seguretat Social.
  • Gestionar moviments d'afiliacó, ITs i ATs.
  • Realitzar tasques de control preventiu per anticipar futures incidències (nòmines i liquidacions pendents, anàlisi de sinistralitat, càlcul de convenis...)

Oferim:

  • Un programa de pràctiques en el qual podràs emprar els coneixements apresos durant els estudis i al mateix temps, formar-te i desenvolupar-te en l'àmbit laboral.
  • Flexibilitat horària per a adaptar-nos al pla d'estudis i a l'estudiant.
  • Possibilitat d'incorporació a la companyia.

Jornada parcial - indiferente
Contrato formativo
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente