Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(6)
A Coruña(6)
Álava/Araba(2)
Albacete(1)
Alicante(7)
Almeria(1)
Asturias(1)
Barcelona(142)
Bizkaia(20)
Caceres(3)
Cádiz(2)
Cantabria(2)
Castellón(3)
Córdoba(4)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(3)
Granada(2)
Guadalajara(6)
Huelva(1)
Huesca(3)
Illes Balears(4)
Jaén(1)
La Rioja(3)
Las Palmas(6)
León(3)
Lleida(6)
Lugo(2)
Madrid(122)
Málaga(16)
Melilla(3)
Murcia(4)
Navarra(5)
Ourense(1)
Palencia(2)
Pontevedra(3)
Santa Cruz de Tenerife(1)
Segovia(1)
Sevilla(10)
Sin especificar(16)
Tarragona(9)
Teruel(1)
Toledo(2)
València(21)
Valladolid(2)
Zamora(2)
Zaragoza(9)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(2)
Aiguaviva(1)
Anglès(2)
Arbúcies(2)
Argelaguer(1)
Banyoles(11)
Begur(6)
Besalú(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(15)
Bordils(1)
Breda(2)
Caldes de Malavella(4)
Calonge(10)
Camprodon(1)
Cassà de la Selva(9)
Castell-Platja d'Aro(8)
Castelló d'Empúries(8)
Celrà(5)
Cornellà del Terri(6)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(2)
Escala (L')(3)
Esponellà(1)
Figueres(45)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(4)
Girona(165)
Hostalric(7)
Jonquera (La)(7)
Juià(1)
Llagostera(2)
Llançà(2)
Llívia(1)
Lloret de Mar(12)
Maçanet de la Selva(18)
Massanes(7)
Ogassa(2)
Olot(52)
Palafrugell(3)
Palamós(4)
Palol de Revardit(1)
Pals(1)
Peralada(2)
Planes d'Hostoles (Les)(2)
Port de la Selva (El)(3)
Portbou(1)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(2)
Quart(1)
Ribes de Freser(4)
Riells i Viabrea(9)
Ripoll(9)
Riudarenes(3)
Riudellots de la Selva(26)
Roses(8)
Salt(18)
Sant Feliu de Buixalleu(3)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Gregori(3)
Sant Hilari Sacalm(1)
Sant Jaume de Llierca(4)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(13)
Sant Pere Pescador(4)
Santa Coloma de Farners(1)
Sarrià de Ter(3)
Sils(2)
Torroella de Montgrí(2)
Tossa de Mar(1)
Vidreres(1)
Vilablareix(8)
Vilafant(2)
Vilamalla(13)
Vilobí d'Onyar(2)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Recursos humanos(6)
Administración empresas(28)
Atención a clientes(29)
Calidad, producción, I+D(47)
Comercial y ventas(31)
Compras, logística y almacén(48)
Diseño y artes gráficas(1)
Educación y formación(4)
Informática y telecomunicaciones(18)
Ingenieros y técnicos(49)
Inmobiliario y construcción(20)
Legal(1)
Marketing y comunicación(16)
Otras actividades(44)
Otros(203)
Profesiones y oficios(20)
Sanidad y salud(15)
Sector Farmacéutico(1)
Turismo y restauración(10)
Ventas al detalle(6)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Máster(1)
Sin especificar(5)
Jornada laboral:
Completa(3)
Intensiva - Mañana(1)
Parcial - Indiferente(1)
Sin especificar(1)
Tipo de contrato:
De duración determinada(1)
Formativo(1)
Indefinido(4)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Recursos humanos

6 ofertas de trabajo en Girona  de Recursos humanos


AUXILIAR DE ENOLOGÍA (FIGUERES)
Ets un apassionat de la viticultura i l'enologia? Des de Iman Temporing seleccionem un Auxiliar d'Enologia per a incorporar-lo al nostre equip de manera immediata( des del 19 d'agost fins a finals d'octubre mitjançant contracte fix-discontinu). Aquesta és la teva oportunitat de treballar en una dels cellers més emblemàtics de la comarca, on podràs aplicar i desenvolupar les teves habilitats en un entorn dinàmic i colaboratiu.Tasques i requisits: •Agricultura: -Presa de mostres de raïm a camp . Imprescindible. Carnet de conduir imprescindible i millor si té vehicle propi. -Portar les mostres al laboratori i analitzar-les. •Enologia: -Control i seguiment operacions de Neteja ( Registres de Neteja ) -Seguiment de les Fermentacions ( Anàlisi Fisicoquímic y Microbiològic ) -Supervisar tots els registres de la zona elaboració ( Productes enològics, Filtració, barriques...) •Qualitat: -Recepció de raïm. (pes i control analític del raïm entrat) -Neteja dels equips de la zona de la bàscula -Passar dades al departament d’enologia. -Suport analític al equip de qualitat. -Neteja del laboratori. -Suport al departament de qualitat al control de la línia. •Horari: -De dilluns a divendres, dies de entrada de raïm començar a les 7,8,9h depèn del dia i acabar quan tota la feina estigui feta (algun dia ens toquen les 22-23h). Resta de dies 7-15H.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
20.000€ - 25.000€ bruto/año
Administratiu/va de gestió Servei d'Atenció Domiciliària-

Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona del Gironès.

Funcions:

  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.

  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.

  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.

  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)

  • Facturació

  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).

Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Consultor/a selección RRHH jornada parcial (25h/sem)
Desde Temporal Quality, especialistas en ofrecer oportunidades de éxito a personas y empresas, seleccionamos un/a Consultor/a de Selección en Recursos Humanos para nuestra oficina de Girona. Misión: Cubrir de manera óptima las necesidades de los clientes acorde con los requisitos marcados y siguiendo una metodología de trabajo que asegure el cumplimiento de la normativa vigente y la orientación al cliente. Funciones: -Circuito completo de Selección. -Publicación de ofertas. -Criba curricular. -Entrevistas tanto presenciales como telefónicas y videollamada. -Creación de informes de selección para clientes. -Proceso de Contratación. -Tareas administrativas. Requisitos: -Al menos 1 año de experiencia en funciones similares. -Conocimiento sobre los tipos de contratos y la legislación vigente. Ofrecemos: -Horario de lunes a viernes de 5h diarias. -Posibilidad de teletrabajar dos días en semana. -Incorporación a una oficina consolidada. -Salario fijo + incentivos.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
TÉCNICO/A PRL
Costa Brava Foods, empresa líder en su segmento de mercado y que cuenta con presencia tanto a nivel nacional como internacional, precisa incorporar, debido a su crecimiento y plan de expansión, un/a TÉCNICO/A DE PRL, en coordinación directa con el/la responsable de PRL ubicado en Riudellots de la Selva.Tenemos la oportunidad de incorporar un/a Técnico de PRL. Dependiendo directamente de la Responsable del área, tendrá como funciones principales:-Realizar evaluaciones de riesgos, proponiendo medidas para controlar y reducir los riesgos laborales.-Seguimiento y ejecución de la planificación preventiva anual.-Investigación accidentes e incidentes.-Organización y coordinación de la formación preventiva, vigilancia de la salud e impartición de la formación preventiva inicial.-Coordinación e intervención en comités de seguridad y salud.-Coordinación actividades empresariales.El perfil que estamos buscando corresponde a un/a profesional que aporte formación mínima a nivel CFGS en Prevención de Riesgos Laborales o a nivel universitario (ej.: Psicología, Ciencias Empresariales, Ingeniería Técnica,...), siendo valorable aportar el Máster en Prevención de Riesgos Laborales, con las tres especialidades acreditadas (Seguridad en el Trabajo, Higiene Industrial y Psicosociología Aplicada), o contar con el Grado en Prevención y Seguridad Integral.Se valorará aportar una experiencia mínima de 2-3 años ocupando un puesto de trabajo similar, en Servicio de Prevención Propio y/o en Servicio de Prevención Ajeno.Pensamos en una persona que sea organizada y metódica, pero también flexible, que cuente con buenas habilidades comunicativas y con capacidad empática, y que tenga facilidad para transmitir ideas, conceptos y conocimientos.Titulación como técnico superior en PRL - Experiencia como técnico/a superior PRL de al menos 2 años.- Vehículo propio y carnet de conducir.
Jornada intensiva - mañana
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Quim som?

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.

Els nostres valors són la orientació al cliente, el treball en equip, l' aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proponem:

Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a PALAFRUGELL.

Quina és la missió de Interim Consultant?

La misió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.

Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.

L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.

El teu dia a dia:

En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:

    • Seleccionar profesionales que encaixen amb les necessitats del cliente empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
    • Ser responsable del proceso de selección end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
    • Formar-se en materia laboral para asesorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
    • Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.
    • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
    • Potenciar los clients existents.
    • Ser la persona de referent.

¿Qué oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC LABORAL RRHH (pràctiques)

A causa del nostre creixement i de la ferma convicció en l'aprenentatge continuat, busquem estudiants que vulguin entrar a formar part del projecte Marlex! Els estudiants podran començar a desenvolupar la seva trajectòria professional en una empresa dinàmica i jove, al mateix temps que consolidada en la gestió i selecció del potencial humà.

Busquem estudiants proactius, resolutius i amb moltíssimes ganes d'aprendre. L'empatia, el sentit de la responsabilitat i les ganes són fonamentals!

Quina serà la teva missió dins de la companyia? La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en:

  • Assessorament laboral a les més de 60 oficines de Marlex Human Capital.
  • Calcular les retencions d’IRPF i el pagament de nòmines dels treballadors cedits per treball temporal.
  • Corregir incidències de afiliació a la Seguretat Social.
  • Gestionar moviments d'afiliacó, ITs i ATs.
  • Realitzar tasques de control preventiu per anticipar futures incidències (nòmines i liquidacions pendents, anàlisi de sinistralitat, càlcul de convenis...)

Oferim:

  • Un programa de pràctiques en el qual podràs emprar els coneixements apresos durant els estudis i al mateix temps, formar-te i desenvolupar-te en l'àmbit laboral.
  • Flexibilitat horària per a adaptar-nos al pla d'estudis i a l'estudiant.
  • Possibilitat d'incorporació a la companyia.

Jornada parcial - indiferente
Contrato formativo
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente