Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb un important taller especialtizat en la creació i fabricació de maquinària industrial a mida, situat a l'Alt Empordà, i que es troba seleccionant un perfil tècnic tal com:
¿Quina seria la teva missió a l'empresa?
En dependència del Cap de Taller, la persona seleccionada s'encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
• Preparació i programació de torns.
• Preparació i programació de fresadores.
• Interpretació de plànols.
• Suport en tasques de soldadura.
• Producció de peces amb torn i fresadora.
• Altres funcions pròpies de recolzament al taller.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Selecció directa i contracte indefinit
• Treballar en un molt bon ambient laboral.
• Formació i evolució professional.
• Creació i tractament dels processos amb màxima qualitat.
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem talleristes amb interès i disponibilitat per cobrir tallers de diferentes temàtiques a la localitat de Figueres.
L'horari serà de dilluns a divendres i depenen de l'activitat programada en els diferents Casals (matí o tarda).
Temàtiques:
- Arts escèniques i musicals: Balls Caribenys, Balls de Flamenc-Àrab, Balls en línia, Balls llatins, Ball amb porteig, Balls de Saló, Balls Ritmes d'Orient, Balls de Ritmes llatins, Balls de Rumba-Bolero, Balls de Sevillanes, Ball de Swing, Biodansa, Bollywood, Cant Coral, Country, Dansa del ventre, Musicals, Teatre
- Arts plàstiques: Ceràmica, Dibuix, Graffiti, Lettering, Pintura, Pintura a l'Oli, Pintura Mural, Maquillatge de caracterització
- Benestar emocional: Auto-massatge i gestió de les emocions, Dansa terapèutica, Estimulació cognitiva integral, Gestió de les emocions a la vida quotidiana, Relaxació i respiració conscient, Salut emocional
- Creixement personal: Conviure amb el dolor crònic, Les emocions a través del cinema i la música, Meditacions del món, Musicoteràpia, Risoteràpia
- Estimulació cognitiva: Memòria
- Feminismes: Dona, autoconeixement i empoderament,
- Físiques i esportives: Autodefensa personal, Ball Aeròbic, Cardio-Dance, Estiraments, Estretxing, Gimnàstica de manteniment, Gimnàstica hipopressiva, Gimnàstica suau, Ioga, Pilates, Qigong, Tai-Txi, Tonificació, Txi-Kung, Zumball
- Formació i cultura: Cuina d'Aperitius de nadal, Cuina catalana, Cuina de temporada, Filosofia Moderna, Història, Millorem la nostra imatge, Rebosteria
- Habilitats: Costura creativa, Manualitats, Patchwork, Guitarra
- Noves tecnologies: Aprendre l'ús del mòbil, Fotografia amb mòbils i tauletes, Xarxes socials al mòbil, Informàtica
- Salut i qualitat de vida: Aromateràpia i cosmètica natural, Salut i plantes medicinals
El nostre client és una reconegida empresa dedicada a la venda de vehicles de gama alta.
Volem reforçar la plantilla amb un/a professional per liderar l'equip de venedors/es i asumeixi les següents funcions:
OFERIM:
El nostre client, reconegut concessionari de vehicles de gama alta, necessita reforçar la plantilla amb un/a recepcionista i administratiu per fer les següents tasques:
Oferim:
T'agrada treballar amb infants i vols formar part d'un projecte que promou l'educació basada en el lleure amb una mirada social?
Estàs estudiant o realitzant un altre projecte i vols compaginar-ho amb una feina d'una tarda a la setmana?
Doncs vinga va, que això és una oportunitat!!
Aquest projecte et deixarà desenvolupar professionalment acompanyant a infants en el seu creixement, tant social com professional a través del lleure i l'acompanyament emocional.
Quina serà la teva missió?
- L'acompanyament educatiu, social i en el joc dels infants que venen als nostres serveis.
- Ajudar en l'assoliment dels objectius dels infants tant grupalment com individual.
- Orientar a les diferents famílies en els diferents aspectes crucials de la vida dels infants.
I les teves funcions seran.
Donar suport als monitors/es dels diferents equipaments (Figueres, Blanes i Ripoll) en tasques com:
- Elaboració de l'informe mensual.
- Redacció i elaboració de les programacions mensuals.
- Vetllar i supervisar per l'aplicació les mesures proposades des de la Coordinació o la DGACC. (protocols, plans d'emergència, etc.)
- Contacte i relació amb les famílies que participen del programa.
- Vetllar per la programació i desenvolupament de les activitats.
Que t'oferim.
- Contracte Fix discontinu
- Incorporació: Setembre 2024
- Temporalitat: de setembre a juny.
- Jornada 5 hores setmanals
- Horari: flexible: una tarda a la setmana, cada setmana es visitarà un dels 3 equipaments.
El nostre client, important empresa de serveis d'àmbit provincial amb seu central a Figueres, vol reforçar l'equip amb una persona que lideri el departament d'administració.
Pensem en un/a professional molt transversal, amb influència sobre diverses àrees de l'empresa.
De manera principal, les seves funcions seràn:
OFERIM:
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa que ofereix assessorament i gestió en totes les àrees empresarials i que actualment necessita incorporar al seu equip un/a Advocat/da Laboralista.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
Reportant al/la responsable del departament, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
Què s’ofereix?
Tens coneixement tècnic relacionat amb l'electricitat l? Busques un projecte estable i de creixement? T'agradaria treballar amb les indústries més importants de la província de Girona? Si en vols saber més, apunta’t a l’oferta!
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb un reconegut grup empresarial que fa més de 30 anys que es dedica a la comercialització de producte elèctric i d'automatització per tot el territori nacional, que precisa incorporar un/a tècnic/a comercial per una jubilació.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Delegat/a Comercial, i després d'una formació amb l'equip comercial, la persona seleccionada, s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
Al perfil seleccionat se li ofereix:
El nostre client, important empresa de serveis d'àmbit provincial amb seu central a Figueres, vol reforçar l'equip amb una persona que lideri el departament d'administració.
Pensem en un/a professional molt transversal, amb influència sobre diverses àrees de l'empresa.
De manera principal, les seves funcions seràn:
OFERIM:
Seleccionem Auxiliar administratiu/va per el Servei d'Intervenció Especialitzada per a dones que pateixen violència masclista i per a les seves filles i fills per Figueres per tal de cobrir la baixa de la professional de servei pel que fa al suport administratiu al centre.
El servei té com a objectiu oferir atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen situació de violència, i també a llurs fills i filles a càrrec. Així mateix han d'incidir en la prevenció, la sensibilització i la implicació comunitària.
Les funcions principals seran l'atenció telèfonica i presencial i controlar l'agenda entre altres.
Pensem en professionals de l'àrea social compromesos i orientats en la millora de la qualitat de vida de les persones. Que disposin de bones habilitats socials i d'empatia vers els/les altres, amb competències del treball en equip, pro activitat, flexibilitat i gestió de conflictes i dificultats.
S’ofereix:
Jornada: 20 hores setmanals de dilluns a divendres.
Horari: matins
Contracte: Temporal
Salari: Segons conveni d’acció social.
Nuestro cliente es una empresa que se dedica a los alquileres turísticos y cuenta con presencia local con más de 30 oficinas en el territorio español busca incorporar un Director de Oficina para Empuriabrava.
Buscamos una persona dinámica y con afán de superación que quiera crecer profesionalmente en una empresa líder en su sector.
MISIÓN DEL PUESTO
Control y seguimiento de los objetivos de facturación, margen y rentabilidad
de la oficina. Asegurar la calidad del producto, del servicio y la eficiencia del
equipo.
RESPONSABILIDADES Y FUNCIONES PRINCIPALES
- Definición, control y seguimiento del plan de acción anual para la consecución de los objetivos anuales (facturación, rentabilidad y servicio), previamente presentado y aprobado por dirección.
- Control y seguimiento de las acciones individuales del equipo y acompañamiento en la consecución de los objetivos individuales.
- Comunicación continua con la cartera de propietarios / objects asignados con el fin de: gestionar correctamente la vivienda, mejorar la calidad de la misma, mejorar la ocupación y la rentabilidad de cada uno de los objects para conseguir los objetivos
anuales.
- Apoyado por el resto del equipo, gestión de la relación y del funcionamiento de los colaboradores de la zona (equipos de limpieza, industriales, …) e identificación de nuevas oportunidades de colaboración.
- Identificación de oportunidades de adquisición para portfolio en la zona.
- Definir un plan de marketing y RRPP local para la adquisición de leads alineado con el Comercial y con el Director Comercial.
- Control de la resolución de incidencias, quejas y reclamaciones en los objects de la zona y acciones preventivas a través del seguimiento y registro del tipo de incidencia y el tiempo dedicado a su resolución.
- Reporting a Dirección.
- Organización de la oficina para asegurar el correcto funcionamiento de la misma durante todo el año.
- Gestión y desarrollo del equipo. Soporte a la gestión de HR.
- Representación de la empresa en la zona.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.