Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(28)
A Coruña(29)
Álava/Araba(11)
Albacete(2)
Alicante(31)
Almeria(4)
Andorra(1)
Asturias(8)
Badajoz(3)
Barcelona(589)
Bizkaia(48)
Burgos(9)
Caceres(1)
Cádiz(17)
Cantabria(9)
Castellón(18)
Ceuta(1)
Ciudad Real(2)
Córdoba(11)
Cuenca(2)
Gipuzkoa(23)
Granada(9)
Guadalajara(13)
Huelva(4)
Huesca(7)
Illes Balears(24)
Jaén(2)
La Rioja(15)
Las Palmas(16)
León(7)
Lleida(16)
Lugo(6)
Madrid(545)
Málaga(44)
Melilla(2)
Murcia(35)
Navarra(20)
Ourense(1)
Palencia(3)
Pontevedra(10)
Salamanca(2)
Santa Cruz de Tenerife(13)
Sevilla(51)
Sin especificar(102)
Soria(1)
Tarragona(27)
Teruel(5)
Toledo(12)
València(85)
Valladolid(13)
Zamora(4)
Zaragoza(33)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(2)
Aiguaviva(1)
Anglès(2)
Arbúcies(2)
Argelaguer(1)
Banyoles(11)
Begur(6)
Besalú(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(15)
Bordils(1)
Breda(2)
Caldes de Malavella(4)
Calonge(10)
Camprodon(1)
Cassà de la Selva(9)
Castell-Platja d'Aro(8)
Castelló d'Empúries(8)
Celrà(5)
Cornellà del Terri(6)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(2)
Escala (L')(3)
Esponellà(1)
Figueres(45)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(4)
Girona(165)
Hostalric(7)
Jonquera (La)(7)
Juià(1)
Llagostera(2)
Llançà(2)
Llívia(1)
Lloret de Mar(12)
Maçanet de la Selva(18)
Massanes(7)
Ogassa(2)
Olot(52)
Palafrugell(3)
Palamós(4)
Palol de Revardit(1)
Pals(1)
Peralada(2)
Planes d'Hostoles (Les)(2)
Port de la Selva (El)(3)
Portbou(1)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(2)
Quart(1)
Ribes de Freser(4)
Riells i Viabrea(9)
Ripoll(9)
Riudarenes(3)
Riudellots de la Selva(26)
Roses(8)
Salt(18)
Sant Feliu de Buixalleu(3)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Gregori(3)
Sant Hilari Sacalm(1)
Sant Jaume de Llierca(4)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(13)
Sant Pere Pescador(4)
Santa Coloma de Farners(1)
Sarrià de Ter(3)
Sils(2)
Torroella de Montgrí(2)
Tossa de Mar(1)
Vidreres(1)
Vilablareix(8)
Vilafant(2)
Vilamalla(13)
Vilobí d'Onyar(2)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(28)
Atención a clientes(29)
Calidad, producción, I+D(47)
Comercial y ventas(31)
Compras, logística y almacén(48)
Diseño y artes gráficas(1)
Educación y formación(4)
Informática y telecomunicaciones(18)
Ingenieros y técnicos(49)
Inmobiliario y construcción(20)
Legal(1)
Marketing y comunicación(16)
Otras actividades(44)
Otros(203)
Profesiones y oficios(20)
Recursos humanos(6)
Sanidad y salud(15)
Sector Farmacéutico(1)
Turismo y restauración(10)
Ventas al detalle(6)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Ciclo Formativo Grado Superior(2)
Diplomado(1)
Educación Secundaria Obligatoria(1)
Formación Profesional Grado Medio(1)
Formación Profesional Grado Superior(4)
Sin especificar(18)
Sin estudios(1)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(23)
Intensiva - Indiferente(1)
Parcial - Indiferente(1)
Sin especificar(3)
Tipo de contrato:
Indefinido(23)
Otros contratos(2)
Sin especificar(3)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Administración empresas

40 ofertas de trabajo en Girona  de Administración empresas


Assessor/a fiscal
Per a important assessoria fiscal, mercantil, laboral i jurídica, situada a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a assessor/a fiscal. En dependència directa de direcció, la seva missió serà la d'assessorar els clients en totes les qüestions fiscals.

Les seves principals funcions són:
- Assessorament i gestió a clients.
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Assessorament fiscal i anàlisi financer.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).

Es requereix:
- Habilitats comunicatives, do de gent i capacitat d'organització i autonomia.
- Persona habituada a treballar amb programes de gestió propis d'aquesta professió.
- Persones flexibles i resolutives.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable.
- Salari competent segons la vàlua i experiència de la persona.
- Horari flexible de dilluns a dijous, de 9h a 18h, i divendres intensiu.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Per empresa familiar, amb una trajectòria consolidada i especialitzada en la mecanització de peces en sèrie del sector metal·lúrgic, ubicada en la comarca de La Garrotxa, seleccionem un/a Oficial de 1a per realitzar la programació de la maquinària de control numèric.

Reportant a la gerència de l'empresa, les seves principals responsabilitats seran;
- Definir els processos d'optimització dels mecanitzats dels diferents components.
- Programació de la maquinària CNC (centres de mecanitzat).
- Preparació i posada a punt de la maquinària.
- Interpretació de plànols.
- Verificació de la qualitat de les peces.

Es requereix:
- Coneixements en llenguatge de programació Fanuc.
- Residència en la Comarca de la Garrotxa o adjacents.
- Persona amb ganes d'assumir nous reptes laborals, amb una actitud proactiva, amb iniciativa, disposat a l'aprenentatge i amb ganes de formar part d'un gran equip humà.

S'ofereix:
- Projecte estable amb empresa consolidada.
- Remuneració acord amb l'experiència i formació del candidat/a.
- Pla de carrera i formació.
- Horari: 07:00h a 15:00h
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Director/a de postvenda sector nàutic
Seleccionem director/a de postvenda per a important empresa del sector nàutic ubicada al Baix Empordà. En dependència directa de gerència, la seva missió principal consistirà a prestar una excel·lent atenció al client.

Tasques:
- Organització i distribució de la càrrega de treball de l'equip a càrrec.
- Atenció i fidelització del client; resolució de dubtes i seguiment d?incidències.
- Coordinar i supervisar els serveis de manteniment i reparació.
- Verificar el manteniment i a gestió de l'inventari de recanvis.
- Gestió i tramitació de garanties.
- Tasques administratives derivades.
- Presentació de pressupostos, emissió de factures.
- Col·laboració directa amb els departaments de vendes, comercial i facturació.

Es requereix:
- Persona metòdica, organitzada i enfocada a client.
- Comunicació efectiva, escolta activa i assertivitat.
- Bones competències de lideratge i gestió d?equips.
- Coneixements contrastables en serveis tècnics del sector nàutic.
- Alta capacitat per a treballar de manera autònoma i facilitat per a la presa de decisions.

S?ofereix;
- Projecte estable en empresa.
- Incorporació en una empresa dinàmica i consolidada.
- Paquet salarial acord a la vàlua i experiència aportades pel candidat.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a laboral/fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

Perfil FISCAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Perfil LABORAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 6 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit laboral de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Tramitació d?altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrat@.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l?empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l?IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l?IRPF (Model 111).
- Tancament de l?any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d?empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d?accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l?INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ADMINISTRATIU/VA

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa familiar que es dedica a la fabricació de producte plàstic per a diferents sectors, ubicada a la zona de la Garrotxa i que actualment precisa incorporar un/a ADMINISTRATIU/VA.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

De manera autònoma, la persona seleccionada s’ocuparà de les següents tasques:

  • Atendràs les trucades i correus amb les peticions i les derivaràs si cal
  • Gestionaràs els fitxatges dels/les 32 treballadors/es i faràs el calendari de vacances anual
  • Contactaràs amb les empreses de treball temporal quan es requereixi de personal i t’ocuparàs de la seva acollida (benvinguda, preparació d’epis, signatura de contracte...)
  • Supervisaràs i arxivaràs els albarans i factures
  • T’ocuparàs de contactar amb el servei de manteniment en les revisions pertinents

Què s’ofereix?

  • Contracte indefinit i projecte estable
  • Treballar en una empresa consolidada i amb història en el sector
  • Jornada de dilluns a dijous de 8h a 13h i de 15h a 18h i divendres intensiu fins les 16h
  • Oportunitat de desenvolupar un rol polivalent i de confiança per a l’empresa
  • Bon ambient laboral
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a Fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal, comptable i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal per jubilació.
Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

En dependència de la gerència i dins el departament fiscal de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Realitzar i gestionar liquidacions trimestrals i mensuals de les 100 societats que gestionen.
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Responsabilitzar-se dels impostos de societats dels clients.
- Planificacions fiscals.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Assessorament en l'àmbit fiscal.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Técnico/a taller de moldes (inyección plástica)
Para importante empresa de inyección plástica, con sede en La Garrotxa, dedicada al diseño y fabricación de piezas técnicas plásticas para la industria, seleccionamos a un/a técnico/a del taller de moldes. La empresa está dispuesta a valorar perfiles procedentes de todas las regiones de España, siempre que el candidato esté abierto a realizar un cambio de residencia.

FUNCIONES y RESPONSABILIDADES

-Ajuste, reparación y modificaciones de los moldes de inyección de plástico en producción.
-Desmontar, ajustar y montar los moldes.
- Reparación preventiva y mantenimiento correctivo.

FORMACIÓN y CONOCIMIENTOS

-Ajustador de moldes y/o matrices
-Manejo de Torno, Fresa y Rectificadora. (manual)
-Electroerosión de penetración (no hilo) (muy valorable)
-Mecanización fresa por control numérico. (muy valorable)
- Conocimiento de soldadura por láser.
-Conocimiento en sistemas de inyección en canal caliente.
-Formación profesional Mecánica o similar
-Técnico grado medio o superior en Mecánica.

SE OFRECE
-Incorporación inmediata
-Contrato indefinido
- Salario según conocimientos (+35kâ?¬)
- Horario rotativo M/T de lunes a viernes
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico Electromecánico
Importante empresa de alquiler de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación precisa incorporar para su delegación en la comarca de La Selva, en Girona, dos técnicos electromecánicos.

Un técnico electromecánico SAT con las siguientes funciones:
- Mantenimiento preventivo de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación.
- Reparación de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación.
- Desplazamiento a obra e industria
- Apoyo puntual en taller

Un técnico electromecánico para taller con las siguientes funciones:
- Mantenimiento preventivo y reparación de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación.
- Reparaciones puntuales en obra e industria

Se requiere:
- Experiencia como técnico electromecánico de maquinaria
- Residencia en zona de La Selva
- Disponibilidad para hacer guardias o cubrir urgencias fuera de horario muy puntuales y pactadas con antelación y remuneradas a parte.

Se ofrece:
- Trabajo estable con contrato indefinido.
- Incorporación a una empresa líder en su sector.
- Formación inicial y continua a cargo de la empresa.
- Oportunidad de carrera y desarrollo profesional.
- Excelente ambiente laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu /va amb idiomes

El nostre client, reconegut concessionari de vehicles de gama alta, necessita reforçar la plantilla amb un/a recepcionista i administratiu per fer les següents tasques:

  • Recepció de clients de taller i compra
  • Ordres de taller
  • Facturació de taller
  • Coordinació amb l'equip de taller
  • Cobrament a clients
  • GEstió de documentació de garantia
  • Etc..

Oferim:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable a compantia reconeguda de primer nivell
  • Horari flexible, partit de dilluns a divendres i algún dissabte al dematí.
  • BOna remuneració (per sobre del sector)
  • Molt bon ambient de treball
  • Formació específica a càrrec de l'empresa; acompanyament per part de 3 companys/es
  • Contractació indefinida
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Supervisor de Horno y Producción
LHOIST, multinacional dedicada a la producción de cal, busca incorporar a su equipo a un/a encargado/a de hornos para sus instalaciones ubicadas en Gerona, dependiendo del Responsable de Producción y Mantenimiento. Esta persona se encargará de:

Sus principales funciones serán:
- Administrar la planificación de la producción a corto y largo plazo.
- Asegurar la comunicación efectiva de los equipos bajo su responsabilidad.
- Seguir los KPI?s y reportar desviaciones.
- Asegurar los parámetros operativos para cumplir con los estándares de calidad.
- Monitorear y Analizar la continuidad operativa
- Ayudar con la función de compra y selección de proveedores.
- Proponer mejoras en las áreas de automatización.
- Apoyar el proceso documental, las inspecciones y la coordinación necesaria en el área de medioambiente.
- Asegurar el cumplimiento de las normas de seguridad establecidas en la organización (EHS), así como establecer sus normas y procedimientos para garantizar el buen funcionamiento y seguridad de la maquinaria.

Se requiere.
- Conocimiento sobre de instalaciones industriales, aire comprimido, electricidad, hidráulica, maquinaria de transporte de material.
- Capacidad para hacer un seguimiento de una actividad y elaborar informes al respecto.
- Conocimiento de la Operación de maquinaria pesada como camión volteo, cargadoras, plataforma elevadora y carretilla elevadora.
- Carnet de conducir B.

Se ofrece.
- Puesto estable e indefinido.
- Formar parte de una empresa líder en su sector.
- Interesante paquete retributivo.
- Jornada completa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Veterinari/ària indústria alimentària
Per una important empresa del sector alimentari de la província de Girona, que compta amb presència tant en l'àmbit nacional com internacional, precisem incorporar, atès el seu creixement i pla d?expansió a un/a responsable tècnic/a veterinari/ària per l'àrea d'escorxador. En dependència directa del/la coordinador/a de qualitat i formant part d?aquest departament, la seva missió principal serà liderar i gestionar l'àrea d'escorxador.

Tasques i funcions:
- Coordinació i gestió de l'equip de controladors/es de qualitat.
- Actuar com a enllaç directe amb el Servei Veterinari Oficial (SVO).
- Liderar iniciatives per millorar l'eficiència dels processos de control de qualitat.
- Garantir que es compleixen tots els procediments i protocols marcats pel departament de qualitat i per la normativa vigent.

Es requereix:
- Coneixement de les normatives i regulacions sanitàries, així com de les normatives de qualitat aplicables al sector.
- Capacitat de planificació i gestió del temps que assegurin el compliment dels terminis establerts.
- Coneixement en processos de controls de qualitat en un entorn productiu.
- Capacitat d'anàlisi i d'anticipació, saber detectar disfuncions, i proposar solucions.
- Habilitat de treball en equip, lideratge i bones habilitats interpersonals.

S'ofereix:
- Incorporació a una empresa sòlida i consolidada, que aposta per la millora i per la innovació constants.
- Entorn de treball estable i equip de treball consolidat.
- Participació en un projecte de creixement i expansió.
- Salari en funció de la vàlua i experiència aportades pel candidat.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu/va Sènior
Per a important grup empresarial de llarga trajectòria i situada al Ripollès, dedicada a l'explotació ramadera i productes d'alimentació animal, seleccionem un perfil a causa d'una jubilació, Administratiu/va sènior per a desenvolupar diverses tasques. El candidat/a formarà part d'un equip transversal de 5 persones des d'on es gestionen les compres, la comptabilitat, la qualitat, la logística i el control de costos.

Reportant al responsable del grup, les seves funcions són:
- Gestionar el transport local i rutes de matèria primera i producte acabat.
- Elaborar la documentació per l'entrada i sortida de mercaderia.
- Gestionar de documentació comptable, factures, albarans.
- Conciliació bancària.
- Gestionar el calendari laboral i la documentació dels treballadors per enviar a la gestoria. (uns 10 treballadors)

Es requereix:
- Perfil proactiu, dinàmic, detallista, resolutiu, metòdic, autònom i amb habilitats comunicatives.
- Nivell d'Excel avançat.
- Experiència en algun ERP.

S'ofereix:
- Lloc estable i indefinit en empresa solvent i consolidada.
- Remuneració en funció de la vàlua del candidat/a.
- Possibilitar de negociar horari entre les 8h i les 18h.
- Pla de carrera.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu/va Qualitat
Per important empresa del sector plàstic ubicada a la comarca de la Garrotxa, estem seleccionant un/a Administratiu/va de Qualitat amb experiència en entorns industrials.
Es tracta d'un perfil d'oficina que estarà en contacte directe i permanent amb els perfils de verificació de planta i el responsable de qualitat.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS
- Gestionar, preparar i tramitar les accions de contenció en no conformitats de client i internes.
- Gestionar la documentació necessària en els enviaments de material a client.
- Gestionar les rehomologacions de client.
- Gestionar els calibratges del laboratori.
- Gestionar les certificacions amb proveïdors externs.
- Col·laborar amb el programa d'auditories internes de qualitat, producció i Medi Ambient.
- Col·laborar en la consecució dels indicadors implementats a la política de qualitat de l'empresa.
- Preparar les pautes de control dels productes desenvolupats en sèrie.
- Possibilitats reals de creixement professional al departament de qualitat i/o l'empresa
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
Tècnic/a especialista en control de costos
Internacional empresa de la Garrotxa, en constant creixement especialitzada en el disseny i muntatge de projectes clau en mà en l'àmbit industrial, necessita incorporar un/a tècnic/a en control de costos per formar part d?un departament jove i dinàmic i amb amplis beneficis socials.

La posició consisteix a calcular el cost real i detallat que li suposa a l?empresa la creació d?un nou projecte, una nova línia industrial. Inicialment, caldrà fer un detall de la composició de la línia en coordinació amb les oficines tècniques i posteriorment quantificar el cost material i humà per tal de poder saber el cost teòric aproximat de la línia.
Contacte directe amb les oficines tècniques, els comercials i direcció, les funcions detallades són les següents:

- Validació d'ofertes comercials.
- Presentació d'informes i reports a la direcció.
- Comparativa de projectes ja acabats amb la seva respectiva oferta. (cost real/cost teòric)
- Càlcul de costos de fabricació.
- Control de costos de projectes, tant en curs com ja acabats.
- Creació de plannings previstos per projectes.
- Previsió d'indicadors globals.(KPI?s)

Es busca una incorporació immediata, tot i que es podrà esperar el preavís que requereixi el candidat/a

Es requereix:
- Un nivell avançat d?Excel (formulació i taules dinàmiques).
- Molt valorable experiència en algun ERP (Dynamics, Navision, SAP, Sage,..)
- Anglès molt valorable (no és imprescindible).

S'ofereix:
- Pla de carrera a 3 anys i beneficis socials.
- Posició estable en important empresa del sector.
- Remuneració en funció de la vàlua del candidat/a.
- Incorporació immediata.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu /va comptable

El nostre client, important empresa de serveis d'àmbit provincial amb seu central a Figueres, vol reforçar l'equip amb una persona que lideri el departament d'administració.

Pensem en un/a professional molt transversal, amb influència sobre diverses àrees de l'empresa.

De manera principal, les seves funcions seràn:

  • Comptabilitat
  • Control de gestió
  • Facturació, cobraments, pagaments, ...
  • Bancs
  • Control i gestió d'estocs
  • Repporting a gerència
  • Relació amb l'assessoria fiscal, comptable i laboral
  • etc.

OFERIM:

  • Incorporació en companyia totalment consolidada
  • Horari partit de dilluns a divendres
  • Oficina al centre de Figueres mateix
  • Recorregut i creixement professional
  • Salari en relació a experiència aportada + bonus
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu/va tràfic
Important empresa de la Garrotxa dedicada a la distribució i logística està buscant un/a administratiu/va per incorporar a la seva plantilla. Es valora una persona amb experiència dins del sector administratiu i amb formació en administració i/o logística.Les funcions que comporta la posició són:-Coordinar i supervisar les operacions de transport, tant de la flota pròpia com la subcontractada -Tracte amb els clients-Gestionar la planificació de rutes i horaris de lliurament, assegurant que es compleixin els terminis acordats.-Supervisar la feina dels conductors i assegurar-se que compleixin els estàndards de qualitat i seguretat establerts per l'empresa-Resolució d'imprevistos derivats de l'activitat, assegurant la satisfacció del client i l'eficiència en l'ús dels recursos-Donar suport al departament de gravació: obertura, codificació i comprovació dinjecció a clients, control de documentació i arxiu, escaneig i classificació -Altres tasques administratives i de suport pròpies del lloc de treballHorari: De 16h a 00h o de 14h a 22h (De dilluns a divendres)Si t'interessa no dubtis a apuntar-te!
Jornada intensiva - indiferente
Contrato indefinido
1.500€ - 1.800€ bruto/mes
Dept. Administratiu logístic
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Encarregat/ada Injecció M/T
Per a important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, ubicada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Encarregat/ada d'Injecció amb un equip a càrrec (unes 5-10 persones).

Reportant al Responsable de Fabricació o al Cap de Torn, les seves responsabilitats seran:
- Realitzar i controlar la producció que estigui sota la seva responsabilitat.
- Seguir les especificacions i els procediments de fabricació i qualitat.
- Solucionar les incidències de fabricació.
- Supervisar canvis de motlles.
- Posada al punt de les màquines i utillatges.
- Participar de les proves de nous motlles.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa sòlida i en creixement.
- Remuneració d'acord amb els coneixements i l'experiència del candidat. (a partir de 35000â?¬ SBA)
- Pla de creixement a 3 anys vista.
- Torn rotatiu matí i tarda amb 2 caps de setmana cada 3 mesos.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Personal Construcción
Para reconocida empresa de construcción de la provincia de Girona, dedicada al sector de la construcción industrial y particular, seleccionamos personal para incorporación directa en plantilla.

Sus tareas serán las inherentes a la posición, y entre ellas:
- Trabajos en altura.
- Carga y descarga de materiales.
- Limpieza y preparación del material y recursos necesarios.
- Trabajos de albañilería en general.
- Realización de obras llave en mano.
- Reformas y rehabilitaciones.
- Mantenimientos y reparaciones industriales y particulares.

Se ofrece:
- Formar parte de una empresa consolidada.
- Ropa de trabajo.
- Jornada completa de 9?h remuneradas + dietas en salidas a casa del cliente.
- Horario central: 7:30 h a 13 h y de 14:30 h a 18 h.
- Incorporación inmediata.
- Retribución: 8-11?â?¬/h neto según experiencia: entre 23 - 32k SBA (en función de oficial de 1a, 2a o 3a).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CONTROLLER DE COSTOS I PROJECTES

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la fabricació de maquinària i línies automàtiques per l'encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa. L'empresa dissenya, desenvolupa i produeix solucions personalitzades i projectes preconfigurats a escala nacional i internacional i actualment està en cerca d'un/a CONTROLLER DE COSTOS I PROJECTES.

Quina seria la teva missió a l'empresa?

En dependència de la direcció de planificació, la persona seleccionada s'encarregarà de les següents funcions:

• Realitzar els processos administratius pressupostaris i control de despesa, així com el seguiment del procés productiu
• Gestionar els recursos de producció i vetllar per un control efectiu d'aquests
• Coordinació amb els diversos departaments de l'empresa (comercial, taller, oficina tècnica) per tenir un control dels costos dels projectes
• Tasques puntuals d'organització i suport de reunions, visites i/o viatges

Al perfil seleccionat se li ofereix:

• Contracte estable i projecte de continuïtat
• Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès
• Formar part d'una empresa reconeguda a nivell nacional i internacional
• Oportunitat de desenvolupar un rol amb possibilitats de creixement personal i professional

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu/va laboral
Tens experiència en un departament dadministració laboral i disposes de formació relacionada amb el sector? Estàs buscant un nou repte professional? Continua llegint, aquesta oferta et podria interessar! Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Administratiu/va laboral per una empresa del sector neteja a la zona de Riudellots de la Selva que estan en plena reestructuració interna. Quines seran les teves funcions? a.Entrar modificacions de contracte: canvis horari, ampliacions, reduccions, substitucions llargues, baixes IT, mant. Bon Preu i centres amb calendaris, etc (de tots els supervisors).b.Gestionar amb les treballadores els problemes que puguin tenir amb el fitxatge i comandes de material. Fer seguiment a les noves incorporacions del fitxatge.c.Gestions que puguin sortir del programa.d.Passar incidències diàries de tots els treballadors a Repasat.e.Entrar pressupostos i passar-los a nous clients, en cas que siguin acceptats.f. Entrar nous clients manteniments: Contracte, projecte, fitxa client, indicar tasca comanda i budget, crear checklist de supervisió.g.Planificacions OT segons pressupostos o serveis puntuals.2.Gestió contractes: comprovar siguin correctes, fer-los signar per la treballadora/or. Passar-lo a TAX i arxiu.3.Gestió finalitzacions: comprovar sigui correcta, fer signar a personal de baixa i arxiu (treure la carpeta del treballador de larxiu físic i passar la carpeta de la T a no vigents).4.Gestionar escrits de modificacions de contracte.5.Gestió arxiu consum gasoil (passar a lexcel)6.Obrir arxiu físic i a als programes de les noves incorporacions, crear usuari i enviar correu electrònic.7.Publicació ofertes en diferents plataformes, seguiment daquestes i programació dentrevistes.8.Gestió incompliments en el fitxatge de treballadores de dos supervisors.9.Recolzament a altres departaments amb tasques puntuals. Es requereix: -Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques similars a un departament d'administració.-Formació en Administració.-Vehicle propi i carnet de conduir.-Idiomes: Català i castellà. Sofereix: -Contracte indefinit directament per empresa.-Horari: de Dilluns a Dijous (9h a 17h) els Divendres (8h a 16h)-Salari: 21.000 € B.A. Si tot el que has llegit fins ara t'interessa, no ho dubtis i inscriu-te a l'oferta!Estarem encantats de conèixer-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 21.000€ bruto/año
Administratiu/va facturació

Cerquem Administratiu/va per l'equip d'Administració i Finances de les oficines centrals de Sumar. La persona seleccionada s'ocuparà de la facturació de l'àrea clients. Més concretament:

  • Elaborar i executar aquelles tasques relacionades amb l'àrea de clients d'acord amb els procediments prèviament definits i vetllant per la màxima qualitat i efectivitat.
  • Gestionar la recollida de documentació dels diferents centres, revisar i arxivar correctament.
  • Mitjançant l'ús de Navision, elaborar la facturació segons la tipologia dels diferents serveis gestionats per SUMAR.
  • Gestió i control de remeses bancàries de cobraments.
  • Seguiment de la cartera de clients i gestió d'impagats.
  • Comptabilització.

S'ofereix:

Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres flexibilitat horària (entrada entre les 7-9h).

Contracte: indefinit.

Salari: 21.000€ bruts anuals.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable d'administració

El nostre client, important empresa de serveis d'àmbit provincial amb seu central a Figueres, vol reforçar l'equip amb una persona que lideri el departament d'administració.

Pensem en un/a professional molt transversal, amb influència sobre diverses àrees de l'empresa.

De manera principal, les seves funcions seràn:

  • Comptabilitat
  • Control de gestió
  • Facturació, cobraments, pagaments, ...
  • Bancs
  • Control i gestió d'estocs
  • Repporting a gerència
  • Relació amb l'assessoria fiscal, comptable i laboral
  • etc.

OFERIM:

  • Incorporació en companyia totalment consolidada
  • Horari partit de dilluns a divendres
  • Oficina al centre de Figueres mateix
  • Recorregut i creixement professional
  • Salari en relació a experiència aportada + bonus
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Gestor/a de taller
Si estás buscando una nueva oportunidad en el sector de maquinaria pesada como gestor/a de taller, desde Adecco Selección estamos buscando perfiles con conocimientos mecánicos y/o administrativos/as, por la zona del Polígono Industrial de Carrer d'Orriols en Celrá, Girona.¿Cuáles serán tus funciones?- Organizar y coordinar las actividades del taller, asegurando la eficiencia en la prestación de servicios.- Realizar presupuestos de reparación de máquinas.- Asegurar la satisfacción del cliente y el cumplimiento de los estándares de calidad de la empresa.- Planificar y coordinar los mantenimientos preventivos de las máquinas asignándolos a cada técnico/a.- Gestión de incidencias y atención al cliente, así como documental y de equipos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administrativo/a Front Office - Inglés alto
¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Te gustaría formar parte de una empresa líder en el sector industrial en Maçanet de la Selva?¡Si la respuesta es SÍ, esta es tu oportunidad!Funciones que realizarás-Asegurar que los pedidos son realizados con celeridad y satisfacción-Preparar pedidos verificando que las peticiones son lanzadas a producción.-Lanzar órdenes para que se puedan producir todos los pedidos.-Optimizar las cargas de los camiones para ahorrar costesRequisitos-Inglés nivel avanzado.-Valorable experiencia previa en funciones de atención al cliente.-Valorable ciclo formativo medio y/o superior de administración.-Compromiso, responsabilidad, flexibilidad.¿Qué ofrecemos?-Contratación indefinida por parte del cliente.-Incorporación a equipo dinámico.-Retribución flexible.-Acceso a catering a precio reducido. -Acceso a seguro de salud a precio competitivo.¡No dudes en inscribirte! Te estamos esperando. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
21.000€ - 25.000€ bruto/año
Anterior