Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(32)
A Coruña(30)
Álava/Araba(7)
Albacete(3)
Alicante(32)
Almeria(11)
Andorra(1)
Asturias(7)
Badajoz(6)
Barcelona(614)
Bizkaia(55)
Burgos(9)
Caceres(1)
Cádiz(15)
Cantabria(7)
Castellón(15)
Ceuta(1)
Ciudad Real(2)
Córdoba(13)
Cuenca(2)
Gipuzkoa(24)
Granada(12)
Guadalajara(16)
Huelva(4)
Huesca(6)
Illes Balears(24)
Jaén(6)
La Rioja(13)
Las Palmas(9)
León(4)
Lleida(20)
Lugo(5)
Madrid(529)
Málaga(35)
Melilla(1)
Murcia(41)
Navarra(17)
Ourense(1)
Palencia(2)
Pontevedra(8)
Santa Cruz de Tenerife(9)
Segovia(2)
Sevilla(39)
Sin especificar(103)
Soria(1)
Tarragona(30)
Teruel(6)
Toledo(11)
València(84)
Valladolid(12)
Zamora(6)
Zaragoza(38)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(1)
Aiguaviva(1)
Amer(1)
Arbúcies(8)
Argelaguer(4)
Banyoles(12)
Begur(6)
Besalú(2)
Blanes(12)
Caldes de Malavella(1)
Calonge(7)
Cassà de la Selva(10)
Castell-Platja d'Aro(8)
Castelló d'Empúries(13)
Celrà(6)
Cornellà del Terri(5)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(3)
Figueres(28)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(4)
Girona(164)
Hostalric(7)
Jonquera (La)(4)
Llançà(3)
Llers(1)
Llívia(1)
Lloret de Mar(16)
Maçanet de la Selva(12)
Massanes(2)
Olot(63)
Palafrugell(2)
Palamós(4)
Palol de Revardit(2)
Pals(1)
Planes d'Hostoles (Les)(1)
Port de la Selva (El)(5)
Puigcerdà(4)
Ribes de Freser(2)
Riells i Viabrea(9)
Ripoll(8)
Riudellots de la Selva(20)
Roses(7)
Salt(10)
Sant Feliu de Buixalleu(1)
Sant Feliu de Guíxols(2)
Sant Gregori(1)
Sant Hilari Sacalm(1)
Sant Joan de les Abadesses(2)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(5)
Sant Pere Pescador(3)
Santa Coloma de Farners(2)
Tossa de Mar(3)
Vidreres(2)
Vilablareix(4)
Vilafant(1)
Vilamalla(9)
Vilobí d'Onyar(3)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(32)
Atención a clientes(22)
Calidad, producción, I+D(52)
Comercial y ventas(35)
Compras, logística y almacén(54)
Diseño y artes gráficas(2)
Educación y formación(4)
Finanzas y banca(2)
Informática y telecomunicaciones(16)
Ingenieros y técnicos(30)
Inmobiliario y construcción(20)
Marketing y comunicación(11)
Otras actividades(32)
Otros(140)
Profesiones y oficios(23)
Recursos humanos(13)
Sanidad y salud(16)
Sector Farmacéutico(3)
Turismo y restauración(12)
Ventas al detalle(4)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Ciclo Formativo Grado Medio(1)
Ciclo Formativo Grado Superior(1)
Educación Secundaria Obligatoria(3)
Formación Profesional Grado Medio(2)
Formación Profesional Grado Superior(4)
Sin especificar(21)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(28)
Intensiva - Mañana(1)
Sin especificar(3)
Tipo de contrato:
Indefinido(25)
Otros contratos(4)
Sin especificar(3)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Administración empresas

44 ofertas de trabajo en Girona  de Administración empresas


Tècnic/a laboral/fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

Perfil FISCAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Perfil LABORAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 6 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit laboral de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Tramitació d?altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrat@.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l?empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l?IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l?IRPF (Model 111).
- Tancament de l?any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d?empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d?accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l?INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a Fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal, comptable i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal per jubilació.
Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

En dependència de la gerència i dins el departament fiscal de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Realitzar i gestionar liquidacions trimestrals i mensuals de les 100 societats que gestionen.
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Responsabilitzar-se dels impostos de societats dels clients.
- Planificacions fiscals.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Técnico/a taller de moldes (inyección plástica)
Para importante empresa de inyección plástica, con sede en La Garrotxa, dedicada al diseño y fabricación de piezas técnicas plásticas para la industria, seleccionamos a un/a técnico/a del taller de moldes. La empresa está dispuesta a valorar perfiles procedentes de todas las regiones de España, siempre que el candidato esté abierto a realizar un cambio de residencia.

FUNCIONES y RESPONSABILIDADES

-Ajuste, reparación y modificaciones de los moldes de inyección de plástico en producción.
-Desmontar, ajustar y montar los moldes.
- Reparación preventiva y mantenimiento correctivo.

FORMACIÓN y CONOCIMIENTOS

-Ajustador de moldes y/o matrices
-Manejo de Torno, Fresa y Rectificadora. (manual)
-Electroerosión de penetración (no hilo) (muy valorable)
-Mecanización fresa por control numérico. (muy valorable)
- Conocimiento de soldadura por láser.
-Conocimiento en sistemas de inyección en canal caliente.
-Formación profesional Mecánica o similar
-Técnico grado medio o superior en Mecánica.

SE OFRECE
-Incorporación inmediata
-Contrato indefinido
- Salario según conocimientos (+35kâ?¬)
- Horario rotativo M/T de lunes a viernes
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico Electromecánico
Importante empresa de alquiler de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación precisa incorporar para su delegación en la comarca de La Selva, en Girona, dos técnicos electromecánicos.

Un técnico electromecánico SAT con las siguientes funciones:
- Mantenimiento preventivo de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación.
- Reparación de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación.
- Desplazamiento a obra e industria
- Apoyo puntual en taller

Un técnico electromecánico para taller con las siguientes funciones:
- Mantenimiento preventivo y reparación de plataformas elevadoras, carretillas y equipos de elevación.
- Reparaciones puntuales en obra e industria

Se requiere:
- Experiencia como técnico electromecánico de maquinaria
- Residencia en zona de La Selva
- Disponibilidad para hacer guardias o cubrir urgencias fuera de horario muy puntuales y pactadas con antelación y remuneradas a parte.

Se ofrece:
- Trabajo estable con contrato indefinido.
- Incorporación a una empresa líder en su sector.
- Formación inicial y continua a cargo de la empresa.
- Oportunidad de carrera y desarrollo profesional.
- Excelente ambiente laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Auxiliar administrativo/a con inglés con discapacidad
¿Estás en búsqueda de una nueva oportunidad laboral? ¿Tienes experiencia en el/la sector administrativo/a y buen nivel de inglés, de conversación fluida? y ¿Tienes el certificado de discapacidad igual o superior al 33%? Si es así, inscríbete en la oferta. Una empresa de Castelló d'Empúries busca incorporar auxiliar administrativo/a en su equipo de trabajo para dar apoyo a diferentes departamentos. Tus principales funciones serán:- Registro y archivo de documentación.-Atención a proveedores/as.-Apoyo a diferentes departamentos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tens formació en administració? Et consideres una persona proactiva i dinàmica i estàs buscant un nou repte professional? Continua llegint, aquesta oferta et podria interessar! Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Administratiu/va per una empresa situada a la zona de Girona. Les teves funcions seran: -Facturació (introducció de factures al programa que utilitzeu de registre)-Control de les ITV de la flota de camions. Quan estan apunt de caducar, gestionar el procés de renovació-Gestió dels onboardings dels nous treballadors-Entrega dEPIs-Atenció al client per telèfon i mail (bàsica, i enfocada en la recepció de factures i renovacions ITV sobretot)Requisits: -CFGM o CFGS en administració.-Experiència en certificació IF Logístics (valorable)-Idioma: Català i CastellàSofereix: -Contracte directament per empresa i indefinit. -Horari de Dilluns a Divendres de 9h a 18h. -Salari: segons conveni. T'estem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 21.000€ bruto/año
Supervisor de Horno y Producción
LHOIST, multinacional dedicada a la producción de cal, busca incorporar a su equipo a un/a encargado/a de hornos para sus instalaciones ubicadas en Gerona, dependiendo del Responsable de Producción y Mantenimiento. Esta persona se encargará de:

Sus principales funciones serán:
- Administrar la planificación de la producción a corto y largo plazo.
- Asegurar la comunicación efectiva de los equipos bajo su responsabilidad.
- Seguir los KPI?s y reportar desviaciones.
- Asegurar los parámetros operativos para cumplir con los estándares de calidad.
- Monitorear y Analizar la continuidad operativa
- Ayudar con la función de compra y selección de proveedores.
- Proponer mejoras en las áreas de automatización.
- Apoyar el proceso documental, las inspecciones y la coordinación necesaria en el área de medioambiente.
- Asegurar el cumplimiento de las normas de seguridad establecidas en la organización (EHS), así como establecer sus normas y procedimientos para garantizar el buen funcionamiento y seguridad de la maquinaria.

Se requiere.
- Conocimiento sobre de instalaciones industriales, aire comprimido, electricidad, hidráulica, maquinaria de transporte de material.
- Capacidad para hacer un seguimiento de una actividad y elaborar informes al respecto.
- Conocimiento de la Operación de maquinaria pesada como camión volteo, cargadoras, plataforma elevadora y carretilla elevadora.
- Carnet de conducir B.

Se ofrece.
- Puesto estable e indefinido.
- Formar parte de una empresa líder en su sector.
- Interesante paquete retributivo.
- Jornada completa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Director Supply Chain (sector alimentario)
Para importante empresa de alimentación de La Garrotxa (no cárnica),buscamos a un director de cadena de suministro.
Sus tareas se centrarán en dos ámbitos, customer service y compras.

- Elaborar la estrategia y la planificación necesaria para la consecución de los objetivos: compras, almacenamiento, planificación, entregas a cliente con el objetivo de optimizar los procesos.
- Aprovisionamiento, negociación con proveedores, responsable de la planificación del inventario, eficiencia de compras, así como el mantenimiento de la vista de aprovisionamiento y la definición de la estrategia de compra de cada artículo.
- Control y supervisión sobre los proveedores principales de la compañía definiendo las políticas de cada uno, así como los marcos de la relación.
- Planificación de la producción teniendo en cuento el nivel óptimo de fabricación, fecha de suministro de materiales, lead time de la empresa, previsiones de venta.
- Velar para la correcta introducción de previsiones de Venta.
- Gestión del equipo de CS de la compañía, para conseguir la satisfacción del cliente externo como interno.
- Coordinar y supervisar los departamentos de Compras, planificación y Customer Service.
- Responsable de la gestión, formación y motivación de las personas del departamento.

Tendrá que colaborar muy estrechamente con COO (director/a operaciones) y con CCO (director/a comercial).
El seleccionado/a formará parte del comité de dirección.

Se ofrece:
-Incorporación indefinida
-Plan de carrera
-Flexibilidad horaria: lunes a jueves entrada 8-9/ de media a hora y media para comer/ salida de 16:30 en adelante hasta las 8h.
Viernes, vigilias de festivos y todo el mes de agosto: intensivo de 7 a 15h o 8 a 16h.
-Retribución fija + variable + mutua médica.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
DIRECTOR OFICINA (ALQUILER VACACIONAL)

Nuestro cliente es una empresa que se dedica a los alquileres turísticos y cuenta con presencia local con más de 30 oficinas en el territorio español busca incorporar un Director de Oficina para Empuriabrava.

Buscamos una persona dinámica y con afán de superación que quiera crecer profesionalmente en una empresa líder en su sector.

MISIÓN DEL PUESTO
Control y seguimiento de los objetivos de facturación, margen y rentabilidad
de la oficina. Asegurar la calidad del producto, del servicio y la eficiencia del
equipo.

RESPONSABILIDADES Y FUNCIONES PRINCIPALES
- Definición, control y seguimiento del plan de acción anual para la consecución de los objetivos anuales (facturación, rentabilidad y servicio), previamente presentado y aprobado por dirección.
- Control y seguimiento de las acciones individuales del equipo y acompañamiento en la consecución de los objetivos individuales.
- Comunicación continua con la cartera de propietarios / objects asignados con el fin de: gestionar correctamente la vivienda, mejorar la calidad de la misma, mejorar la ocupación y la rentabilidad de cada uno de los objects para conseguir los objetivos
anuales.
- Apoyado por el resto del equipo, gestión de la relación y del funcionamiento de los colaboradores de la zona (equipos de limpieza, industriales, …) e identificación de nuevas oportunidades de colaboración.
- Identificación de oportunidades de adquisición para portfolio en la zona.
- Definir un plan de marketing y RRPP local para la adquisición de leads alineado con el Comercial y con el Director Comercial.
- Control de la resolución de incidencias, quejas y reclamaciones en los objects de la zona y acciones preventivas a través del seguimiento y registro del tipo de incidencia y el tiempo dedicado a su resolución.
- Reporting a Dirección.
- Organización de la oficina para asegurar el correcto funcionamiento de la misma durante todo el año.
- Gestión y desarrollo del equipo. Soporte a la gestión de HR.
- Representación de la empresa en la zona.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
DIRECTOR/A HOTEL

Petit Hotel amb encant de la zona de l’Alt Empordà ubicat en un entorn tranquil i amb gran bellesa natural selecciona un/a DIRECTOR/A HOTEL

De la mà de la propietat la persona seleccionada es responsabilitzarà de la gestió del negoci en les àrees de planificació i organització de l’hotel garantint la millora del servei al client així com la rendibilitat del negoci.

Les seves principals responsabilitats seran:

  • Gestió de l’equip, garantint la motivació i formació dels treballadors per tal d’oferir un servei d’excel·lència al client.
  • Administrar els recursos del negoci de manera eficient fent seguiment dels resultats del negoci per tal de determinar les àrees de millora.
  • Definició i implantació de nous serveis per tal de garantir el creixement del negoci.
  • Definir i implementar noves estratègies comercials i de màrqueting.
  • Gestió del dia a dia de l’hotel, resolució de conflictes o incidències que puguin sorgir amb clients i/o treballadors.

Què et demanem...

  • Formació i experiència en Direcció Hotelera.
  • Domini d’anglès i francès essent valorables altres idiomes.
  • Domini del paquet office i d’eines específiques per la gestió hotelera.
  • Valorable procedència d’hotels de característiques similars.
  • Busquem un/a professional versàtil i adaptable, amb clares habilitats organitzatives i de comandament, habituada a la gestió de persones i clients, amb clara orientació comercial i vocació de servei.

Què oferim...

  • Projecte professional estable i de futur
  • Retribució negociable segons experiència i valors aportats.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable alojamientos turísticos
Importante empresa del sector turístico e inmobiliario del Baix Empordà precisa seleccionar un cargo intermedio para la gestión de alquileres turísticos. Su principal misión será el control y gestión completa de la experiencia de los turistas en los apartamentos.
Pensamos en un perfil con ganas de desarrollar sus habilidades dentro del sector, proactivo y organizado.

Sus principales funciones serán:
- Check-in check-out.
- Gestión de reservas.
- Control de las propiedades.
- Captación y gestión de propietarios.

Se requiere:
- Experiencia en actividades turísticas.
- Conocimientos acerca del procedimiento a seguir de las viviendas vacacionales.

Se ofrece:
-Formar parte de un proyecto dinámico y muy enriquecedor en el sector del turismo.
-Horario 9:30h a 13:30h / 15:30h a 18:30 h de L-V.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable de Botiga Figueres (Store Manager)
Per a empresa líder del sector retail i en expansió nacional, seleccionem un/a Responsable de Botiga per a l'establiment de Figueres. La principal missió de la persona incorporada serà la de màximitzar les vendes, seguint les directrius de Central i gestionant de forma eficient els recursos i l'equip assignats.

Si ets una persona amb bones habilitats comunicatives, orientada al client i amb una excel·lent capacitat d'organització, aquesta pot ser la teva oportunitat!

S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit en una empresa/marca líder nacional en el seu sector.
- Jornada completa amb horari partit.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats

Es requereix:
- Passió per l'excel·lent atenció i servei al client.
- Bones habilitats socials i comunicatives.
- Bona capacitat d'organització i planificació.
- Aptituds de lideratge.
- Disponibilitat per treballar en jornada completa en horari comercial (torn partit) i per treballar alguns dissabtes.
- Residència a Figueres o rodalies o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 25.000€ bruto/año
Administratiu/va
Important empresa del sector alimentari de la Garrotxa té la necessitat d´incorporar un/a administratiu/iva per a realitzar tasques de facturació, entrada i seguiment de comandes, i altres tasques de suport administratiu. Es necessari tenir un nivell mig d´anglès.S´ofereix:- Contracte estable directament per empresa.- Jornada laboral de 40h setmanals amb un horari partit de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 14h a 18h.- Salari segons conveni i vàlua del/la candidat/a.Si creus que tot el que t´hem explicat és la feina que estàs buscant, no dubtis en apuntar-te a l´oferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!
Jornada completa
Contrato indefinido
1.500€ - 1.800€ bruto/mes
Administratiu/va Qualitat
Per important empresa del sector plàstic ubicada a la comarca de la Garrotxa, estem seleccionant un/a Administratiu/va de Qualitat amb experiència en entorns industrials.
Es tracta d'un perfil d'oficina que estarà en contacte directe i permanent amb els perfils de verificació de planta i el responsable de qualitat.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS
- Gestionar, preparar i tramitar les accions de contenció en no conformitats de client i internes.
- Gestionar la documentació necessària en els enviaments de material a client.
- Gestionar les rehomologacions de client.
- Gestionar els calibratges del laboratori.
- Gestionar les certificacions amb proveïdors externs.
- Col·laborar amb el programa d'auditories internes de qualitat, producció i Medi Ambient.
- Col·laborar en la consecució dels indicadors implementats a la política de qualitat de l'empresa.
- Preparar les pautes de control dels productes desenvolupats en sèrie.
- Possibilitats reals de creixement professional al departament de qualitat i/o l'empresa
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
Tècnic injecció
Per important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, situada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic/a d'Injecció amb la missió de complir, controlar, realitzar i supervisar totes les fases i procediments de preparació tècnica i posada en marxa.

Amb dependència al cap de torn, les seves responsabilitats seran:
- Dur a terme totes les fases i processos associats a la posada en marxa d'una màquina injectora.
- Garantir els temps de cicle i scrap segons el previst.
- Vetllar per bon funcionament de les màquines i eines de treball.
- Formar i motivar l'equip de canviadors de motlle i caps d'equip.
- Supervisar a les persones implicades en totes les fases del procés.
- Seguiment i revisió de tota la documentació.
- Assegurar els estàndards de productivitat, eficiència, qualitat i seguretat.

Es requereix:
- Torn fixe o rotatiu de dilluns a divendres.
- Coneixements en injecció plàstica.
- Persona amb capacitat organitzativa, treball en equip, amb facilitat per prendre decisions i saber prioritzar.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en important empresa de la zona.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i valors aportats.
- Pla de carrera i formació.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Personal Construcción
Para reconocida empresa de construcción de la provincia de Girona, dedicada al sector de la construcción industrial y particular, seleccionamos personal para incorporación directa en plantilla.

Sus tareas serán las inherentes a la posición, y entre ellas:
- Trabajos en altura.
- Carga y descarga de materiales.
- Limpieza y preparación del material y recursos necesarios.
- Trabajos de albañilería en general.
- Realización de obras llave en mano.
- Reformas y rehabilitaciones.
- Mantenimientos y reparaciones industriales y particulares.

Se ofrece:
- Formar parte de una empresa consolidada.
- Ropa de trabajo.
- Jornada completa de 9?h remuneradas + dietas en salidas a casa del cliente.
- Horario central: 7:30 h a 13 h y de 14:30 h a 18 h.
- Incorporación inmediata.
- Retribución: 8-11?â?¬/h neto según experiencia: entre 23 - 32k SBA (en función de oficial de 1a, 2a o 3a).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administrativo/a sector seguros
Para importante correduría de seguros situada en el Baix Empordà, precisamos incorporar un/a Administrativo/a.

Reportando directamente a dirección general, la persona seleccionada se responsabilizará de:
- Gestión de recibos.
- Cotización de seguros.
- Gestión de autoricaciones médicas.
- Validación de pólizas.
- Realizar el seguimiento administrativo de los contratos y pólizas de seguros.
- Atención y servicio al cliente.

Se requiere:
- Conocimientos avanzados del Paquete Office.
- Persona motivada, ordenada, metódica y responsable.
- Perfil orientado a la atención al cliente.
- Capacidad de trabajar en equipo.

Se ofrece:
- Incorporación inmediata en empresa consolidada y reconocida del sector, en constante crecimiento.
- Contrato indefinido.
- Horario 9 a 18h y viernes de 9 a 14h alterno.
- Buen ambiente laboral.
- Seguro médico a cargo de la empresa.
- Salario de acuerdo con la valía del candidato/a.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Assessor/a fiscal
Per a important assessoria fiscal, mercantil, laboral i jurídica, situada a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a assessor/a fiscal. En dependència directa de direcció, la seva missió serà la d'assessorar els clients en totes les qüestions fiscals.

Les seves principals funcions són:
- Assessorament i gestió a clients.
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Confecció de la conciliació bancària i analitzi de la comptabilitat.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Assessorament fiscal i analitzi financer.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).

Es requereix:
- Habilitats comunicatives, do de gent i capacitat d'organització i autonomia.
- Persona habituada a treballar amb programes de gestió propis d'aquesta professió.
- Persones flexibles i resolutives.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable.
- Salari competent segons la vàlua i experiència de la persona.
- Horari flexible de dilluns a dijous, de 9h a 18h, i divendres intensiu.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Per empresa familiar, amb una trajectòria consolidada i especialitzada en la mecanització de peces en sèrie del sector metal·lúrgic, ubicada en la comarca de La Garrotxa, seleccionem un/a Oficial de 1a per realitzar la programació de la maquinària de control numèric.

Reportant a la gerència de l'empresa, les seves principals responsabilitats seran;
- Definir els processos d'optimització dels mecanitzats dels diferents components.
- Programació de la maquinària CNC (centres de mecanitzat).
- Preparació i posada a punt de la maquinària.
- Interpretació de plànols.
- Verificació de la qualitat de les peces.

Es requereix:
- Coneixements en llenguatge de programació Fanuc.
- Residència en la Comarca de la Garrotxa o adjacents.
- Persona amb ganes d'assumir nous reptes laborals, amb una actitud proactiva, amb iniciativa, disposat a l'aprenentatge i amb ganes de formar part d'un gran equip humà.

S'ofereix:
- Projecte estable amb empresa consolidada.
- Remuneració acord amb l'experiència i formació del candidat/a.
- Pla de carrera i formació.
- Horari: 07:00h a 15:00h
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Director/a de postvenda sector nàutic
Seleccionem director/a de postvenda per a important empresa del sector nàutic ubicada al Baix Empordà. En dependència directa de gerència, la seva missió principal consistirà a prestar una excel·lent atenció al client.

Tasques:
- Organització i distribució de la càrrega de treball de l'equip a càrrec.
- Atenció i fidelització del client; resolució de dubtes i seguiment d?incidències.
- Coordinar i supervisar els serveis de manteniment i reparació.
- Verificar el manteniment i a gestió de l'inventari de recanvis.
- Gestió i tramitació de garanties.
- Tasques administratives derivades.
- Presentació de pressupostos, emissió de factures.
- Col·laboració directa amb els departaments de vendes, comercial i facturació.

Es requereix:
- Persona metòdica, organitzada i enfocada a client.
- Comunicació afectiva, escolta activa i assertivitat.
- Bones competències de lideratge i gestió d?equips.
- Coneixements contrastables en serveis tècnics del sector nàutic.
- Alta capacitat per a treballar de manera autònoma i facilitat per a la presa de decisions.

S?ofereix;
- Projecte estable en empresa.
- Incorporació en una empresa dinàmica i consolidada.
- Paquet salarial acord a la vàlua i experiència aportades pel candidat.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Controller financiero junior con proyección

El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.

Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.

FUNCIONS:

Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.

Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.

Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les

Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.

Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.

Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.

Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.

Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
  • Paper protagonista en la organització
  • 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
  • Retribució en funció d'experiència aportada
  • Creixement professional tant fucional com econòmic
  • Bon ambient de treball.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu/va
Tens formació en Empresarials o similar i diposes d´experiència en comptabilitat i facturació? Estàs buscant un nou repte preofessional i et consideres una persona proactiva i responsable? Segueix llegint, aquesta pot ser l´oportunitat que estaves esperant!
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Recepcionista - aux. administratiu/va
Estàs cercant un nou repte professional? Tens experiència com a recepcionista? Vols formar part d'un gran equip?Si la teva resposta ha estat SÍ, aquesta feina t'està esperant!Des d'Adecco Selecció estem buscant un/a recepcionista per a una important empresa de serveis de neteja a la zona de la selva .Funcions del lloc de treball:-Gestionar amb els nous treballadors accés a la aplicació-Controlar incompliments diaris dhoraris i quadrants de tots els treballadors-Gestionar fitxatge manual de treballadors que no ho facin a través del programa-Procediment daltes dels treballadors-Control i seguiment de la documentació del personal-Gestió de WhatsApp-Arxiu de documentació de les diferents tasques.-Recepció de trucades, paquets, material, claus, etc.-Recepció de material doficina i endreçament. RequisitsExperiència mínima dun any com a recepcionistaCFGM en administració o similarNivell alt de català i castellà oral i escritConeixements informàticsCarnet de conduir B i vehicle propi Beneficis:Contracte estable indefinit des del principiSalari 19.000 SBAJornada completaHorari de dilluns a dijous de 9h a 17h i divendres de 8h a 16h.
Jornada completa
Contrato indefinido
19.000€ - 19.000€ bruto/año
Recepcionista -Aux. Administrativa Bonmatí
Des de Temporal Quality estem buscant un perfil ADMINISTRATIU/VA DE FACTURACIÓ + RECEPCIONISTA per important empresa del sector de l'alimentació ubicada a Sant Julià de LLor i Bonmati. Les principals tasques a realitzar seran: - Gestió de la centraleta - Control d'accés en l'apertura de les instal·lacions - Recepció i preparació de reunions - Compra de material d'oficina - Servei de coordinació i distribució de missatgeria - Introducció de comandes de clients - Revisió d'albarans i tarifa - Elaboració de factures i seguiment - Tancament de facturació mensual i elaboració d'informes - Així com també donar suport als departaments de RRHH, comptabilitat i logística en tasques varies que puguin requerir - Es valorarà coneixements del programa SAP - Horari: De dilluns a divendres de 9 a 18h - Pensem en una persona que estigui acostumada a realitzar diverses tasques i amb alt nivell de polivalència , que li agradi el tracte amb el client i amb do de gens
Jornada completa
Contrato indefinido
18.000€ - 20.000€ bruto/año
COMPTABLE

Reconeguda i consolidada empresa de serveis immobiliaris de Girona selecciona COMPTABLE

En dependència de la Direcció Financera la persona seleccionada s’encarregarà de:

  • Realització d’assentaments comptables.
  • Preparació i presentació d’impostos.
  • Gestió comptable/fiscal.
  • Conciliacions bancàries.
  • Tancaments mensuals.

Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior