Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(29)
A Coruña(31)
Álava/Araba(12)
Albacete(4)
Alicante(32)
Almeria(9)
Asturias(11)
Avila(2)
Badajoz(4)
Barcelona(697)
Bizkaia(51)
Burgos(9)
Caceres(1)
Cádiz(18)
Cantabria(12)
Castellón(12)
Ceuta(1)
Ciudad Real(7)
Córdoba(16)
Cuenca(4)
Gipuzkoa(28)
Granada(7)
Guadalajara(2)
Huelva(5)
Huesca(7)
Illes Balears(30)
Jaén(3)
La Rioja(11)
Las Palmas(18)
León(5)
Lleida(23)
Lugo(6)
Madrid(625)
Málaga(40)
Melilla(1)
Murcia(31)
Navarra(12)
Ourense(3)
Palencia(4)
Pontevedra(10)
Salamanca(6)
Santa Cruz de Tenerife(10)
Sevilla(44)
Sin especificar(104)
Tarragona(25)
Teruel(1)
Toledo(14)
València(78)
Valladolid(12)
Zamora(6)
Zaragoza(30)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(2)
Aiguaviva(1)
Arbúcies(1)
Argelaguer(1)
Banyoles(9)
Besalú(5)
Bescanó(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(11)
Bordils(1)
Caldes de Malavella(3)
Campdevànol(1)
Campllong(3)
Cassà de la Selva(8)
Castell-Platja d'Aro(4)
Castelló d'Empúries(2)
Celrà(4)
Cornellà del Terri(1)
Far d'Empordà (El)(1)
Figueres(39)
Flaçà(2)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(6)
Girona(138)
Hostalric(12)
Isòvol(1)
Jonquera (La)(3)
Llívia(1)
Lloret de Mar(5)
Maçanet de la Selva(11)
Massanes(3)
Olot(30)
Palafrugell(1)
Palamós(5)
Pals(3)
Planes d'Hostoles (Les)(1)
Porqueres(1)
Port de la Selva (El)(4)
Portbou(1)
Puigcerdà(9)
Ribes de Freser(1)
Riells i Viabrea(1)
Ripoll(3)
Riudarenes(2)
Riudellots de la Selva(16)
Roses(2)
Salt(10)
Sant Feliu de Buixalleu(4)
Sant Feliu de Guíxols(1)
Sant Gregori(1)
Sant Joan de les Abadesses(3)
Sant Joan les Fonts(3)
Santa Coloma de Farners(2)
Santa Cristina d'Aro(1)
Sils(3)
Tortellà(1)
Vall d'en Bas (La)(1)
Vidreres(2)
Vilablareix(7)
Vilafant(1)
Vilamalla(1)
Vilobí d'Onyar(3)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(29)
Atención a clientes(13)
Calidad, producción, I+D(23)
Comercial y ventas(46)
Compras, logística y almacén(30)
Diseño y artes gráficas(3)
Finanzas y banca(2)
Informática y telecomunicaciones(20)
Ingenieros y técnicos(29)
Inmobiliario y construcción(11)
Legal(1)
Marketing y comunicación(12)
Otras actividades(23)
Otros(108)
Profesiones y oficios(15)
Recursos humanos(12)
Sanidad y salud(23)
Turismo y restauración(7)
Ventas al detalle(3)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Ciclo Formativo Grado Superior(1)
Diplomado(2)
Educación Secundaria Obligatoria(4)
Formación Profesional Grado Medio(7)
Formación Profesional Grado Superior(2)
Grado(2)
Ingeniero Superior(1)
Sin especificar(9)
Sin estudios(1)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(22)
Intensiva - Mañana(1)
Parcial - Indiferente(3)
Sin especificar(3)
Tipo de contrato:
Indefinido(21)
Otros contratos(5)
Sin especificar(3)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Administración empresas

42 ofertas de trabajo en Girona  de Administración empresas


Administratiu /va financer i d'administració (h/d)

El nostre client es una empresa familiar de l'Alt Empordà, amb 30 anys d'història i una plantilla aproximada d'uns 35 treballadors.

Busquem a un/a administratiu /va financer i d'administració que, actuant amb molt autonomia i en dependència directa del CEO, asumeixi com a missió principal el control financer del Grup, amb el suport de l'assessoria externa.

Pensem en un professional molt polivalent, amb globalitat de tasques, capaç de dur a terme des de tasques més senzilles i rutinàries a funcions més complexes estratègiques.

Funcions principals:

  • Control de gestió
  • Repporting financer al CEO
  • Previsions de tresoreria
  • Negociacions i gestions amb entitats financeres
  • Comptabiitat de la companyia
  • Contacte directe amb l'assessoria externa per temes fiscals, comptables, laborals, ...
  • Seguiment de pagaments a proveïdors i cobraments de clients
  • Estratègia financera del grup
  • Análisi financer
  • etc

Oferim:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en grup empresarial totalment consolidat
  • Pla d'acollida totalment personalitzat. Estaràs durant més d'un any amb la persona que en l'actualitat dur a terme aquestes funcions, aprenent sense cap pressa el funcionament del departament i de l'empresa
  • Horari flexible, partit, de dilluns a divendres
  • Retribució en funció d'experiència i valors aportats
  • Paper molt protagonista i de molta rellevància en la organització, de manera progressiva
  • Sector sense crisis
  • Volum de feina burocràtica baixa, deixant molt de temps per a les funcions estratègiques
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Per empresa familiar, amb una trajectòria consolidada i especialitzada en la mecanització de peces en sèrie del sector metal·lúrgic, ubicada en la comarca de La Garrotxa, seleccionem un/a Oficial de 1a per realitzar la programació de la maquinària de control numèric.

Reportant a la gerència de l'empresa, les seves principals responsabilitats seran;
- Definir els processos d'optimització dels mecanitzats dels diferents components.
- Programació de la maquinària CNC (centres de mecanitzat).
- Preparació i posada a punt de la maquinària.
- Interpretació de plànols.
- Verificació de la qualitat de les peces.

Es requereix:
- Coneixements en llenguatge de programació Fanuc.
- Residència en la Comarca de la Garrotxa o adjacents.
- Persona amb ganes d'assumir nous reptes laborals, amb una actitud proactiva, amb iniciativa, disposat a l'aprenentatge i amb ganes de formar part d'un gran equip humà.

S'ofereix:
- Projecte estable amb empresa consolidada.
- Remuneració acord amb l'experiència i formació del candidat/a.
- Pla de carrera i formació.
- Horari: 07:00h a 15:00h
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico mantenimiento - turno de noche
Para importante empresa de inyección plástica, con sede en La Garrotxa, dedicada al diseño y fabricación de piezas técnicas plásticas para la industria, seleccionamos a un/a electromecánico de mantenimiento industrial para el turno de noche de lunes a viernes.

Reportando el Responsable de Mantenimiento, sus principales funciones serán:
- Realizar el mantenimiento correctivo de la maquinaria.
- Análisis y resolución de averías que surjan en la maquinaria: eléctricas, electrónicas, neumáticas, hidráulicas y mecánicas.
- Proponer soluciones para mejorar y reducir el número de paradas en producción.

Se ofrece:
- Estabilidad laboral en empresa sólida y en crecimiento.
- Incorporación inmediata.
- Remuneración acorde a la experiencia y conocimientos aportados.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Director/a Postventa
Seleccionem director/a de postvenda per a important empresa del sector nàutic ubicada al Baix Empordà. Extraordinària oportunitat per a desenvolupar el projecte acompanyat/da de grans professionals.


Tasques:
-Gestió d'equip (10 persones)
-Organització de l'equip: horaris, cites, planificació de recanvis, ordres de treball, resolució d'incidències, etc.
-Atenció al públic (presencial, telefònic i correus)
-Gestió i tramitació de garanties
-Gestions administratives: Presentació de pressupost i emissió de factures, oferint els serveis i productes de què disposa l'empresa.
-Servei postvenda en el sector naval (gestió d'incidències, seguiment de compres, manteniment, reparacions, etc)


Es requereix:
-Persona amb capacitat de lideratge, treball en equip i compromís.
-Persona organitzada, flexible, amb iniciativa i resolutiva.
-Molt bona comunicació amb clients, gerencia, altres departaments i proveïdors.
-Domini del paquet Office i Excel


S'ofereix:
-Estabilitat laboral.
-Jornada completa.
-Atractiu paquet salarial.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico de Moldes
Empresa especialista en embalajes reutilizables de plástico, diseñadores, fabricantes y comerciales de gamas de cajas y contenedores rígidos (palox) para los sectores industriales, agro-alimentarios y agrícolas, precisa incorporar un Técnico de inyección de plástico/jefe de turno para su planta ubicada al sur de la provincia de Girona.
La misión principal de la persona seleccionada será la de gestionar i coordinar los recursos productivos disponibles durante el turno asignado, supervisando el cumplimiento eficaz de los programas de fabricación y velando por el cumplimiento de los estándares establecidos de calidad, coste y seguridad.

Entre sus funciones principales se encuentran:
-Tareas te técnico de inyección de máquinas, cambios de moldes, etc.
-Ejecutar y supervisar los programas de producción.
-Asignar a los operarios los diferentes turnos de trabajo, en función de sus capacidades y habilidades.
-Animar y motivar al equipo para la consecución de los objetivos.
-Controlar y supervisar el rendimiento optimo de los equipos, máquinas y personas.
-Asegurar la adecuada administración y utilización de los materiales de consumo.
-Velar por el cumplimiento de las normas de seguridad e higiene.
-Velar per la calidad de los resultados.

Se requiere:
-Disponibilidad para realizar turnos rotativos (mañana, tarde, noche)
-Residencia cercana a la planta.
-Conocimientos de procesos de inyección de plástico y ofimática.
-Experiencia en tareas similares en empresa del sector.

Se ofrece:
-Contrato indefinido.
-Jornada intensiva de lunes a viernes (mañana, tarde y noche)
-Posibilidad de promoción en compañía estable.

Pensamos en una persona comprometida, sistemática, ordenada y orientada a objetivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a laboral/fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

Perfil FISCAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Perfil LABORAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 6 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit laboral de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Tramitació d?altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrat@.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l?empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l?IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l?IRPF (Model 111).
- Tancament de l?any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d?empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d?accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l?INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Mecánico/a sector hostelería
Para empresa líder en Cataluña especializada en clima, frío y hostelería seleccionamos a un mecánico/a de maquinaria de hostelería y frigorista para la zona de Alt Empordà. Esta empresa cuenta con más 40 años en el sector y más de 15.000 clientes en todo Cataluña. Extraordinaria oportunidad de trabajar juntamente con un gran equipo humano.

Tareas:
-Instalación, mantenimiento y reparación de instalaciones de refrigeración.
-Instalación y reparación de maquinaria y frío industrial.
-Analizar los requisitos por el montaje de equipos, instalarlos y hacer el mantenimiento; desde la puesta en marcha, a la detección y reparación de incidencias/averías de sus componentes.
-Detección, diagnosis y reparación de averías en cocinas, hornos de convección, freidoras, lavavajillas, cámaras frigoríficas, congeladores, túnel de planchado, etc.
-Gestiones según protocolos internos de trabajo.

Se requiere:
-Carné de conducir y coche propio.
-Ser una persona proactiva y con buena actitud.
-Buen trabajo en equipo.
-Residencia próxima al puesto de trabajo.

Se ofrece:
-Plan de carrera.
-Jornada completa.
-Posición estable.
-Atractivo paquete salarial.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Product Manager Junior/Senior
Para importante empresa manufacturera con fábrica propia en La Garrotxa, dedicada al diseño y fabricación de producto de retail, seleccionamos a un/a Product Manager:

Reportando al Director de Marketing y Comunicación, sus principales funciones serán:
- Mantenimiento actualizado de toda la información de los producto en los diferentes sistemas de la empresa.
- Confección de tarifas de precios y condiciones comerciales según incoterms.
- Análisis de mercado, producto, clientes actuales y potenciales, canales de venta y detección de oportunidades.
- Colaborar y sugerir acciones para incrementar el volumen de ventas, tras el análisis de datos.
- Dar soporte al área de comunicación en la preparación y asistencia a ferias.
- Ayuda y soporte al departamento comercial.
- Estudio y detección de necesidades de producto en el mercado para el crecimiento de la marca y del negocio.

Se ofrece:
- Flexibilidad horaria y 1 día de teletrabajo a la semana.
- Estabilidad laboral en empresa sólida y en crecimiento.
- Incorporación inmediata.
- Remuneración acorde a la experiencia y conocimientos aportados.
Jornada indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Maquinista industrial
Per important empresa del sector de l?alimentació, ubicada a la província de Girona, seleccionem un/a maquinista industrial. En dependència del cap de torn, la seva principal missió serà operar amb les màquines assignades i garantir el seu correcte funcionament.

Tasques:
- Control de la maquinària i del seu bon funcionament.
- Vetllar per la qualitat de la producció i verificació del producte final.
- Garantir l'aprovisionament de la línia.
- Compliment de normatives d'higiene, seguretat i bones pràctiques establertes per l'empresa.

Es requereix:
- Persona polivalent i proactiva.
- Capacitat d?adaptació i flexibilitat.
- Habilitats mecàniques.
- Facilitat pel treball en equip.

S?ofereix
- Projecte estable en una empresa consolidada.
- Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius.
- Salari d'acord amb la vàlua i experiència del candidat.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
En dependència del CEO, seleccionem un/a Responsable de RRHH per a empresa tecnològica ubicada a la comarca de la Garrotxa.

Les seves principals funcions al lloc són:
- Gestió, organització i planificació del personal.
- Gestió dels plans de carrera.
- Polítiques retributives.
- Plans d'igualtat.
- Contacte amb les empreses externes de selecció a més de la pròpia selecció que es faci de manera interna.
- Gestió i coordinació de la formació.
- Avaluacions de clima laboral.
- Administració del personal i del calendari laboral.

S'ofereix:
- Contracte estable directament per empresa.
- Format híbrid (3 dies presencials, 2 en remot).
- Pla de carrera.
- Creixement professional en important i reconeguda empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Comercial Alimentació - Adjunt director comercial
Per a consolidada empresa i reconeguda en el seu sector agroalimentari, cerquem l'adjunt al Director/a Comercial.
L'empresa controla el cicle sencer en el seu àmbit, des de la producció, manipulació, comercialització i logística.
Aquesta figura executarà la política comercial creada pel director comercial, segmentada en els diversos canals de venda (Gran distribució, Distribució tradicional, HORECA,...).
Sota la direcció comercial hi ha un equip comercial dividit en diversos equips a la central de la Garrotxa i a oficines comercials a Barcelona. Gestionarà en primera persona el seguiment de les GGCC de gran distribució i supervisarà les incidències en la resta de canals. Tenen especial rellevància els productes de marca pròpia però hi ha un pes important de la marca blanca.
També serà, conjuntament amb el CCO, el responsable de la gestió logística d'aquests enviaments i el seu seguiment. En total uns 20M euros.
Col·laborarà en l'obertura de nous clients i sectors estratègics a nivell nacional.
Anàlisi de rendibilitat per client o canal (valorable Power BI).
Supervisarà l'equip de televenda i l'equip de autovenda (unes 7-8 persones) però no dependran jeràrquicament.

Es cerca un perfil avesat a la negociació constant ja que el producte té una variació recurrent de preu i això genera negociacions diàries.
Perfil comercial, amb capacitat de generar confiança, d'empatitzar amb client i proveïdor, líder d'equips i amb bagatge digital.
Indispensable predisposició per viatjar per motius comercials o fires.

S'ofereix
-Interessant pla de carrera a 3 anys (fix+variable).
-Targeta per despeses comercials.
-Possibilitat de jornades de teletreball quan estigui consolidat l'aprenentatge.(1 dia a la setmana)
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administrativo/a departamento facturación
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a laboral? ¿Quieres formar parte de un gran equipo? Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando! Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a laboral para una importante empresa de servicios de limpieza en la zona de la selva. FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:Resolución impagadosRealización facturas de los clientesGestionar comandas de material consumible solicitadas por los clientes REQUISITOS:Experiencia mínima de dos años en departamento laboralTitulo de FP en administraciónTitulo de bachilleratoNivel alto de catalán oral y escritoNivel alto de español oral y escritoConocimientos informáticosCarné de conducir B y vehículo propio BENEFICIOS:Contrato estable indefinido des del principioSalario 23.000 SBAJornada completaHorario de lunes a jueves de 9h a 17h y viernes de 8h a 16h.
Jornada completa
Contrato indefinido
23.000€ - 23.000€ bruto/año
Tècnic injecció - Torn de tarda
Per important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, situada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic/a d'Injecció amb la missió de complir, controlar, realitzar i supervisar totes les fases i procediments de preparació tècnica i posada en marxa.

Amb dependència al cap de torn, les seves responsabilitats seran:
- Dur a terme totes les fases i processos associats a la posada en marxa d'una màquina injectora.
- Garantir els temps de cicle i scrap segons el previst.
- Vetllar per bon funcionament de les màquines i eines de treball.
- Formar i motivar l'equip de canviadors de motlle i caps d'equip.
- Supervisar a les persones implicades en totes les fases del procés.
- Seguiment i revisió de tota la documentació.
- Assegurar els estàndards de productivitat, eficiència, qualitat i seguretat.

Es requereix:
- Disponibilitat horària per fer torn fixe de tarda de dilluns a divendres.
- Coneixements en injecció plàstica.
- Persona amb capacitat organitzativa, treball en equip, amb facilitat per prendre decisions i saber prioritzar.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en important empresa de la zona.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i valors aportats.
- Pla de carrera i formació.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Administratiu /va i atenció al client (amb Francés)

El nostre client es una empresa familiar de l'Alt Empordà, amb 30 anys d'història i una plantilla aproximada d'uns 35 treballadors.

Volem reforçar la plantilla de recepció de l'empresa amb un /a posició adminsitrativa que es faci càrrec de les següents funcions:

  • Facturació dels serveis encarregats pels clients
  • Gestió de les ordres de feina
  • Atenció al client (recepció, espera, atenció a consultes reutinàries i coherents, ...)
  • Atenció telefònica
  • Gestions informàtiques bàsiques
  • Seguiment de cobrament a clients
  • Flexibilitat per anar assumint tasques a mida que agafi experiència
  • etc...

Oferim:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en grup empresarial totalment consolidat
  • Pla d'acollida totalment personalitzat. Formació i acompanyament llarg per part d'un membre de l'empresa amb iguals funcions.
  • Horari flexible, partit, de dilluns a divendres
  • Retribució en funció d'experiència i valors aportats
  • Total estabilitat laboral
  • Molt bon ambient de feina
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable financer i d'administració (h/d)

El nostre client es una empresa familiar de l'Alt Empordà, amb 30 anys d'història i una plantilla aproximada d'uns 35 treballadors.

Busquem al responsable financer i d'administració que, actuant amb molt autonomia i en dependència directa del CEO, asumeixi com a missió principal el control financer del Grup, amb el suport de l'assessoria externa.

Pensem en un professional molt polivalent, amb globalitat de tasques, capaç de dur a terme des de tasques més senzilles i rutinàries a funcions més complexes estratègiques.

Funcions principals:

  • Control de gestió
  • Repporting financer al CEO
  • Previsions de tresoreria
  • Negociacions i gestions amb entitats financeres
  • Comptabiitat de la companyia
  • Contacte directe amb l'assessoria externa per temes fiscals, comptables, laborals, ...
  • Seguiment de pagaments a proveïdors i cobraments de clients
  • Estratègia financera del grup
  • Análisi financer
  • etc

Oferim:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en grup empresarial totalment consolidat
  • Pla d'acollida totalment personalitzat. Estaràs durant més d'un any amb la persona que en l'actualitat dur a terme aquestes funcions, aprenent sense cap pressa el funcionament del departament i de l'empresa
  • Horari flexible, partit, de dilluns a divendres
  • Retribució en funció d'experiència i valors aportats
  • Paper molt protagonista i de molta rellevància en la organització, de manera progressiva
  • Sector sense crisis
  • Volum de feina burocràtica baixa, deixant molt de temps per a les funcions estratègiques
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic@ electrònic de laboratori i prototips
Enginyeria tecnològica d'alt valor afegit amb una trajectòria consolidada i en constant creixement en el sector punter de mobilitat, especialitzada en el desenvolupament de projectes d'instrumentació, control i comunicacions de plantes industrials de procés i plantes de tractament de gasos liquats, a més oferim serveis de connectivitat al sector industrial, IOT, Indústria 4.0, desenvolupem solucions clau en mà per als nostres clients, ubicada a la comarca de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic@ electrònic de laboratori i prototips (HARDWARE):

Les principals funcions són:
- Desenvolupament de prototips electrònics: participant en la fabricació i posada a punt de prototips electrònics respectant la qualitat i la fiabilitat requerides, així com els costos acordats garantint la fiabilitat del producte final.
- Treball de laboratori com l'anàlisi de circuits i RF.
- Treball de taller com prototipat, soldadura i muntatges petits circuits electrònics i equip electrònics digitals o microprogramables.
- Aplicació de mesures de control de qualitat en productes electrònics i de laboratori destinats al manteniment d'equips electrònics industrials.
- Possibilitat disseny de Circuits Impresos PCB.
- Interpretació d'esquemes electrònics.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa de creixement.
- Bon ambient de treball.
- Creixement professional.
- Jornada completa i contracte indefinit.

Es demana:
- Experiència entre 1-2 anys realitzant tasques similars a les descrites.
- Formació de CFGS en Electrònica o Grau universitari en Electrònica.
- Es valorarà coneixements en Office/Orcad/ DevOps.
- Persona organitzada, metòdica i analitica.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administratiu/va comptable
Empresa familiar especialitzada en el disseny i fabricació d'embalatges industrials de fusta busca un/a administratiu/va per incorporar al seu equip.Apunta't!
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Explotante de tráfico internacional

Empresa destacada en el mercado de la cadena de suministros de la cadena de frío busca explotador de tráfico internacional. ¿Tienes un nivel alto de inglés o francés? ¿Vives cerca de Vilobí d'Onyar? ¿Tienes experiencia en el sector logístico y con la gestión de rutas de transporte? ¡Entonces esta es tu oferta!

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Responsable d'Oficina
Important mutua laboral líder a la zona precisa incorporar un/a Responsable d'oficina a Olot la missió del qual seria coordinar l'equip , i atendre a totes aquelles necessitats dels clients i potencials clients de la zona.

La persona incorporada entre altres funcions es responsabilitzara de:
- Coordinar i supervisar la gestió de l'operativa de l'oficina.
- Gestió, control i seguiment de la cartera de mutualistes.
- Gestió de l'equip humà.
- Anàlisi d'indicadores de gestió, satisfacció i qualitat impulsant equips.

Es requereix:
-Experiència en la gestió d'equips.
-Alta capacitat d'interlocució.
- Vehicle propi.
-Residencia a la zona.

S'ofereix:
-Projecte estable dins d'una companyia líder a la zona.
- Jornada completa ( horari partit dins d'una flexibilitat)
- Tiquets restaurant
- Beneficis socials ( Quilometratge, ...)
- Formació inicial a les oficines centrals.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Tagradaria construir el futur del comerç amb nosaltres? Tens una nova oportunitat amb l'obertura dAlcampo Salt Girona!Alcampo compta amb 40 anys d'experiència a nivell nacional sempre compromesos amb el que és bo, sa i local.Alcampo es compromet amb la ciutat i el seu entorn creant més de 100 nous llocs de treball! Tindràs l'oportunitat d'incorporar-te a Alcampo en un entorn únic i modern dins del nou hipermercat de Salt- Girona.Busquem tot tipus de professionals que comparteixin la passió per l'alimentació.Tenim els millors ingredients per a una recepta guanyadora: Ocupació, Desenvolupament i Entusiasmeperò ens manca l'ingredient secret. Vols ser tu? Beneficis:Busquem a persones que ens vulguin acompanyar en el nostre nou projecte d'obertura a Salt (Girona) Per això Alcampo vol adaptar-se a tu i a les teves necessitats oferint: - Jornada completa de 40h-Amb una distribució horària de dilluns a divendres-Descompte en botigues i benzineres Alcampo.-Possibilitat daccés a assegurança dental i/o mèdica.-Oportunitats de formació i desenvolupament.-Altres beneficis Alcampo. Requisits:- CFGM o CFGS en administració o similar- Experiència realitzant tasques administratives Quines seran les teves responsabilitats a la secció d'ADMINISTRACIÓ?- Entrada de comandes- Albarans- Arxiu- Control stock i contacte amb els proveïdors- Atenció al client Ara és el moment, junts arribem més lluny Si t'apassiona el comerç, tens una clara orientació al client i t'entusiasma el treball en equip... aquest és el teu lloc! Inscriu-t'hi ja!REF 050224En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
15.000€ - 16.000€ bruto/año
Técnico/a Facturación
Para importante empresa del sector logístico, en constante crecimiento y presencia internacional, ubicada en la comarca de La Garrotxa, seleccionamos un/a Técnico/a de facturación.

Sus principales funciones serán:
- Gestionar y contabilizar la facturación de clientes.
- Revisión y conciliación de cuentas contables
- Conciliación de cuentas bancarias.
- Gestión de pagos.
- Soporte en los procesos de auditoría.
- Asistencia en cierres contables.
- Cierres mensuales de facturación .

Se ofrece:
- Substitución por baja de maternidad con posibilidad de pasar a plantilla.
- Incorporación inmediata.
- Remuneración en función de la valía del candidato/a.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
TÈCNIC/A COMPTABLE
Per important grup empresarial precisa incorporar per la delegació ubicada al Baix Empordà un/a tècnic/a comptable. La seva missió serà gestionar tot el cicle comptable.

Les seves principals responsabilitats serán:
- Gestió de tot el cicle comptable d'una empresa.
- Realització d?assentaments comptables.
- Conciliacions bancàries.
- Tancament comptable.
- Revisió i conciliacions bancàries.
- Introducció de dades comptables: factures, notes de despeses, targetes de crèdit, quadres comptables, factorings, lísings, préstecs.
- Preparació dels informes i imports trimestrals per a enviament a assessoria fiscal per a la presentació dels models fiscals trimestrals.
- Actualització de la cartera de cobraments i pagaments.
- Altres gestions administratives pròpies del departament.

Es requereix:
- Coneixements en l'àmbit comptable i amb el Pla General Comptable.
- Experiència demostrable de més d?1 any en una posició similar.
- Persona metòdica, organitzada, compromesa i responsable.
- Persona dinàmica proactiva amb empatia i discreció.
- Coneixement ofimàtica (Paquet office).
- Coneixements amb entorn SAGE.
- Capacitat de treball en equip.

S'ofereix:
- Projecte estable.
- Jornada completa
- Incorporació a partir de l?1 de gener de 2024.
- Bon ambient de treball amb un equip reduït de treball.
- Salari en funció de l?experiència aportada.
Jornada completa
Otros contratos
20.000€ - 25.000€ bruto/año
Administrativo/va
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Quieres formar parte de un gran equipo? Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando! Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a para una empresa en Girona. FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:Gestión de reservasAtención telefónicaGestión del correo electrónicoSeguimiento con cliente REQUISITOS:Experiencia mínima de un año como administrativo/aNivel alto de catalán y español oral y escritoConocimientos informáticos y en redes socialesCarné de conducir B y vehículo propio BENEFICIOS:Contrato estable indefinido des del principioSalario 18.000 SBAJornada parcialHorario de lunes a viernes de 9h a 13h.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
ADMINISTRATIVA/O CON INGLÉS
¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Has realizado seguimiento a clientes? Esta es tu oferta! Ø Asegurar que los pedidos solicitados por los clientes son realizados con la mayor celeridad y satisfacción. Ø Preparar los pedidos de los clientes verificando que sus peticiones son lanzadas a producción. Ø Lanzar para que se puedan producir todos los pedidos de los cortes entrantes a clientes directos según el destino. Ø Optimizar las cargas de los camiones para ahorrar costes tanto a la empresa como a los clientes. Ø Controlar que la documentación necesaria de envío esté a punto antes del cierre y asegurar que llegue correcta y puntual a su destino. Ø Informar a los clientes de las reservas de estoc. Ø Registro y control de los envíos de urgencia. Ø Resolución y notificación de las incidencias al departamento de calidad y a los clientes. Ø Informar de cotizaciones y precios de los pedidos y el transporte a los clientes.
Jornada completa
Contrato indefinido
18.500€ - 18.501€ bruto/año
ADMINISTRATIVO/A CON FRANCÉS
¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Has realizado seguimiento a clientes? Esta es tu oferta! Importante empresa logística en Maçanet de la Selva busca Administrativo/a con Francés Funciones: Realizar el seguimiento de los pedidos durante el proceso de entrega, con el fin de que se lleve a cabo en el tiempo y forma establecido.Ø  Mantener el contacto diario con los diferentes transportistas para realizar la supervisión, seguimiento y garantizar la correcta gestión de los envíos. Ø  Resolución de las incidencias ocurridas durante el proceso de entrega. Ø  Contactar con los clientes para realizar el seguimiento de los envíos. Ø  Control y gestión de altos volúmenes de correo electrónico. Ø  Cumplir con los procedimientos e instrucciones de Calidad, Seguridad, Prevención de Riesgos, Accidentes Graves y Medio Ambiente, aplicables a su departamento.
Jornada completa
Contrato indefinido
18.500€ - 18.501€ bruto/año
Anterior