Somos una multinacional especialista en la creación y distribución de artículos deportivos. Estamos presentes en España desde 1992 y hoy somos ya más de 170 tiendas y 6 centros logísticos.
Nuestro sentido de empresa es "Hacer accesible el deporte al mayor número de personas de manera sostenible" y para lograrlo somos un equipo humano apasionado del deporte, con ganas de compartir su afición.
El perfil de los colaboradores que se unen a nuestro proyecto es el de personas deportistas, con capacidad de iniciativa, innovación, con sentido de responsabilidad, con actitud positiva y que se atrevan a lanzarse a diferentes retos.
Decathlon tiene una Universidad Corporativa, a través de la cual formamos a todos nuestros colaboradores, proporcionándoles las herramientas y conocimientos necesarios para disfrutar de su trabajo a diario.
Además, una de las políticas de Recursos Humanos en Decathlon consiste en la promoción interna: todas las personas que ocupan puestos de dirección provienen de la cantera interna. Por lo tanto, la posibilidad de crecer dentro de la empresa es una oportunidad real.
Si eres consciente de la importancia de la economia circular y eres un apasionado de los deportes de ciclismo, este es tu sitio.
Somos Grupo SIFU, Centro Especial de Empleo líder en la prestación de Facility Services socialmente responsables. Con 25 años de experiencia y más de 4.500 profesionales, el 87% con algún tipo de discapacidad, damos servicio a más de 1.600 clientes y estamos presentes en España y Francia.
¿Te gustaría trabajar como CONSERJE ALBERGUE 27h a la semana, en las instalaciones de uno de nuestros clientes ubicado en la zona de OLOT? Si tienes experiencia como CONSERJE, seguro que encajas en nuestro equipo de trabajo.
Tus funciones serán:
Tu horario de trabajo será:
De lunes a domingo de 23h a 8h. Según cuadrante, no se trabajan todos los días de la semana, descansos establecidos por convenio.
¿Qué te ofrecemos?
Cerquem Coordinador/a Tècnic/a pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis, Treballadors/es Socials o altres, identificant les seves necessitats, assessorar-los i proporcionar-los la informació necessària. La persona seleccionada s'ocuparà de l'avaluació i control de qualitat del servei prestat, i es coordinarà amb els/les Treballadors/es Socials per l'entrada i seguiment dels casos. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
S'ofereix:
Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres.
Contracte: Substitució de Maternitat (4 mesos aprox.)
Salari: 24.261€
Cerquem professionals titulats amb atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria, o bé certificat de professionalitat corresponent pel Servei d'Atenció a Domicili del Pla de L'estany.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar els serveis i activitats d'atenció a la persona com ara, higienes, dutxes, control de la medicació, hàbits saludables, alimentació, etc. Els serveis estan distribuïts en la Comarca del Pla de L'Estany i la població de Banyoles.
Contracte de 20 hores setmanals per cobrir les vacances dels professionals del SAD Pla de L'estany i Banyoles amb una durada de Juny de 2023 a Desembre 2023
Amb carnet de conduir i vehicle propi per poder anar als domicilis dels usuaris
Cerquem professionals titulats amb atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria, o bé certificat de professionalitat corresponent pel Servei d'Atenció a Domicili del Pla de L'estany.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar els serveis i activitats d'atenció a la persona com ara, higienes, dutxes, control de la medicació, hàbits saludables, alimentació, etc. Els serveis estan distribuïts en la Comarca del Pla de L'Estany i la població de Banyoles, amb un contracte indefinit de 16 hores setmanals en caps de setmana i festius
Amb carnet de conduir i vehicle propi.
Seleccionem dinamitzador/a gent gran per la residència de Cassà de la Selva. S'ocuparà de dissenyar i executar les activitats per a la gent gran del Centre. També definir, crear i adaptar, conjuntament amb l'equip tècnic, les activitats i el material necessari per dur a terme el programa socioeducatiu del centre. Així com promoure la participació de les persones ateses en les activitats socioculturals.
S'ofereix:
Jornada: 18h setmanals de dilluns a divendres.
Horari: A Convenir segons la disponibilitat del candidat/a
Contracte: Substitució baixa mèdica
Salari: A Convenir
La Fundació Pere Tarrés cerca ajudant de cuina i neteja per treballar a una casa de colònies de la localitat de Llivia.
Funcions:
Què oferim?
Cerquem una persona en experiencia en cuina, neteja, disposició de vehicle propi i disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge en horaris rotatius en funció de l'ocupabilitat de la casa.
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una consultoria informàtica, ubicada a La Garrotxa, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip a un/a Consultor/a tècnic/a SAP Business One.
Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada:
• Analitzaràs i interpretaràs les necessitats del client
• Participaràs de la implementació d’aquest nou ERP
• Donaràs suport en tot el procés de la posada en marxa i fer un correcte seguiment d’aquesta
• Resoldràs els dubtes i les possibles incidències que s’originin
• Adaptaràs i personalitzaràs els camps i les funcions a les necessitats del client
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Treballar en una empresa consolidada dins el seu sector
• Estabilitat i pla de carrera dins l’organització
• Formació inicial i contínua a càrrec de l’empresa
• Hora
Cerquem professionals titulats amb atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria, o bé certificat de professionalitat corresponent pel Servei d'Atenció a Domicili de la Garrotxa
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar els serveis i activitats d'atenció a la persona com ara, higienes, dutxes, control de la medicació, hàbits saludables, alimentació, etc. Els serveis estan distribuïts en la Comarca de La Garrotxa.
Vancant indefinida per cobrir vacances i caps de setmana
Amb carnet de conduir i vehicle propi.
Cerquem professional per Auxiliar de la Llar, per a treballar al Servei d'Atenció Domiciliària a la comarca del Gironès, per cobrir vacances damb possibilitat de continuïutat. Els serveis es troben distribuïts per la ciutat de de Girona
La persona seleccionada s'ocuparà de la neteja i cura de la llar de les persones usuàries del Servei d'Atenció domiciliària.
Contracte per cobrir les vacances de les professionals del SAD Girona
Cerquem professional titulat amb atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria, o bé certificat de professionalitat corresponent pel Servei d'Atenció a Domiciliària de Girona, per cobrir vacances de les professionals
La persona seleccionada s’ocuparà de realitzar els serveis i activitats d'atenció a la persona com ara, higienes, dutxes, control de la medicació, hàbits saludables, alimentació, etc. Els serveis estan distribuïts a Girona ciuta.
La vacant serà per cobrir vacances de les professionals del SAD Girona del període de Juny a Setembre en la franja horària de Matins i tardes
Cerquem professional per Auxiliar de la Llar, per a treballar al Servei d'Atenció Domiciliària a la comarca del Gironès, per cobrir vacances damb possibilitat de continuïutat. Els serveis es troben distribuïts per la comarca del Pla de l'Estany.
La persona seleccionada s'ocuparà de la neteja i cura de la llar de les persones usuàries del Servei d'Atenció domiciliària.
La durada del contracte serà de 6 mesos per cobrir les substituicions de vacances de la comarca del Pla de L'Estany
Imprescindible vehicle per desplaçar-se als domicilis dels usuaris.
Cerquem professionals titulats amb atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria, o bé certificat de professionalitat corresponent pel Servei d'Atenció a Domicili del Pla de L'estany.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar els serveis i activitats d'atenció a la persona com ara, higienes, dutxes, control de la medicació, hàbits saludables, alimentació, etc. Els serveis estan distribuïts en la Comarca del Pla de L'Estany i la població de Banyoles, amb un contracte indefinit de 16 hores setmanals en caps de setmana i festius
Amb carnet de conduir i vehicle propi.
Cerquem Coordinador/a Tècnic/a pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis, Treballadors/es Socials o altres, identificant les seves necessitats, assessorar-los i proporcionar-los la informació necessària. La persona seleccionada s'ocuparà de l'avaluació i control de qualitat del servei prestat, i es coordinarà amb els/les Treballadors/es Socials per l'entrada i seguiment dels casos. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
S'ofereix:
Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres.
Contracte: Indefinit
Salari: 24.260€
Cerquem Coordinador/a Tècnic/a pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis, Treballadors/es Socials o altres, identificant les seves necessitats, assessorar-los i proporcionar-los la informació necessària. La persona seleccionada s'ocuparà de l'avaluació i control de qualitat del servei prestat, i es coordinarà amb els/les Treballadors/es Socials per l'entrada i seguiment dels casos. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
S'ofereix:
Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres.
Contracte: Substitució de baixa per malaltia
Salari: 23500€
Cerquem Coordinador/a Tècnic/a pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis, Treballadors/es Socials o altres, identificant les seves necessitats, assessorar-los i proporcionar-los la informació necessària. La persona seleccionada s'ocuparà de l'avaluació i control de qualitat del servei prestat, i es coordinarà amb els/les Treballadors/es Socials per l'entrada i seguiment dels casos. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
S'ofereix:
Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres.
Contracte: Indefinit
Salari: 24.265€
Cerquem professional per Auxiliar de la Llar, per a treballar al Servei d'Atenció Domiciliària a la comarca del Gironès, per cobrir vacances amb possibilitat de continuïutat. Els serveis es troben distribuïts per la comarca del Gironès.
La persona seleccionada s'ocuparà de la neteja i cura de la llar de les persones usuàries del Servei d'Atenció domiciliària.
Contracte per cobrir les vacances del 2023 del SAD Gironès
Imprescindible vehicle per desplaçar-se als domicilis dels usuaris.
Se necesita incorporar Reponedor/a para la la temporada de verano de junio a septiembre con el objetivo de visitar los puntos de venta (supermercados y/o hipermercados) par la realización de:
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un o una monitora per impartir un taller d'Anglès per viatjar a la localitat de Blanes (Barri Can Borell).
Taller adreçat adults/es i gent gran.
Descripció: ensenyar, de forma divertida, paraules i frases senzilles per aprendre a desenvolupar-se en situacions típiques en anglès: reservar una habitació d’hotel, etc
Horari: del 29/09/2023 al 15/12/2023; tots els divendres de 10.00h a 11.30h
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un o una monitora per impartir un taller de Twerk a la localitat de Blanes (Barri Can Borell).
Taller adreçat a joves (12 a 18 anys) i adults/es.
Horari: del 28/09/2023 al 14/12/2023; tots els dijous de 18.00h a 19.00h
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un o una monitora per impartir un taller de Tai-txí grup 1 i 2 per la localitat de Blanes (barri Can Borell).
Taller adreçat a tots els col·lectius.
Horari Taller Tai-Txi grup 1: del 27/09/2023 al 13/12/2023; tots els dimecres de 11.00h a 12.00h
Horari Taller Tai-Txi grup 2: del 27/09/2023 al 13/12/2023; tots els dimecres de 12.00h a 13.00h
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un o una monitora per impartir un taller de Defensa personal femenina per la localitat de Blanes (barri Can Borell).
Taller adreçat a dones i joves (12 a 18 anys).
Descripció: ensenyar tècniques de defensa personal per desenvolupar autonomia i seguretat personal. Activitat intergeneracional per noies i dones.
Horari: del 28/09/2023 al 14/12/2023; tots els dijous de 16.00h a 17.00h
Funcions principals
Cerquem professionals amb la titulació d'atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria o titulació equivalent, per al Centre de Serveis per a Gent Gran de Camallera.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar l'acompanyament a les persones usuàries del centre, participant en les diferents activitats i tallers que s'hi desenvolupen, tot vetllant per correcte estat de salut dels usuaris/es i atenent a les seves necessitats.
Què oferim?
Jornada:
Jornada de dilluns a divendres per cobrir vacances d'estiu del 26 de juny al 013 d'octubre
Horari entre les 9 i 19h
Contracte:
Substitucio temporal
Salari:
Segons conveni
Nuestro cliente es una empresa lider en el sector de alquileres turísticos y presencia local con más de 30 oficinas en el territorio español busca incorporar un Service Manager para la oficina de Empuriabrava.
Buscamos una persona dinámica y con afán de superación que quiera crecer profesionalmente en una empresa líder en su sector.
La misión del puesto consiste principalmente en la fidelización de los propietarios a través de la gestión profesional de las propiedades con el fin de asegurar y mejorar la calidad de las mismas, creando valor tanto para el cliente como para al propietario.
En dependencia del Director de la oficina de Empuriabrava las funciones principales serán:
- Comunicación continua con la cartera de propietarios / propiedades asignadas con el fin de: gestionar correctamente la vivienda, mejorar la calidad de la misma, mejorar la ocupación y la rentabilidad.
- Conocer correctamente cada vivienda y promover propuestas para incrementar la calidad, la ocupación y la rentabilidad de cada una de ellas.
- Asegurar el volumen de negocio relativo a las casas de la cartera y su ocupación.
- Atención a los clientes y coordinación operativa en oficina.
- Generación de contactos para la captación de nuevas propiedades a través del contacto con el propietario o de cualquier otro tipo de contactos propios o de otros profesionales.
- Coordinación con los diferentes colaboradores para asegurar la máxima satisfacción en cada una de las estancias.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.