A ACEBSA som una empresa nascuda a Girona, amb un recorregut de 75 anys dins del sector químic, i amb producte de referència a nivell internacional. Ens trobem en fase de creixement de la nostra planta ubicada a Riudellots de la Selva, per això estem seleccionant; persones per l'àrea de producció.
Funcions:
- Aprovisionament en màquina, de bobines segons programa de fabricació.
- Aprovisionament de cistelles, retirada i colocació.
- Trasllat de palets de màquina complerts a la zona d'enmagatzamatge.
- Omplir partes de fabricació
- Registre de paràmetres de fil esmaltat en el procés de producció
- Detectar defectes i anomalies de producte.
Oferim:
- Incorporació a un projecte sòlid i amb creixement, pla de formació a càrrec de l’empresa.
- Posició Estable
- Horari Torns rotatius de procés continu, Matí 06:00 – 14:00 / Tarda 14:00 – 22:00 / Nit 22:00 a 06:00
- Interessant paquet retributiu consta de salari base per sobre de conveni, més plus per torns, nocturnitat i diferents beneficis addicionals.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Estàs cercant un nou projecte com a Controller dins l’àrea comercial? Tens experiència en l’àrea comercial en el sector industrial? Vols integrar-te en un grup industrial amb presència internacional que està en ple procés de creixement?
La persona seleccionada serà el/la Controller Comercial donant suport al Responsable en l'elaboració i anàlisi de la informació necessària per a la presa de decisions, així com en la construcció i manteniment de nous clients així com de la política de preus
Quines seran les principals responsabilitats dins l’empresa?
- Donar suport al Responsable i al resta de l'equip comercial
- Entendre i conèixer les diferents casuístiques dels clients que componen el canal
- Elaboració dels informes i anàlisis necessaris per a la presa de decisions estratègiques, tàctiques i operatives
- Definició, juntament amb l'equip la política de preus.
- Manteniment de les tarifes del client seguint la política de preus establerta.
- Participació conjunta amb el Responsable en la definició i seguiment dels objectius comercials i comunicació amb l'equip de vendes.
- Procés d'elaboració del pressupost i objectius comercials de la companyia.
- Projectes comercials i projectes transversals de la companyia.
Què busquem?
- Un/a professional amb iniciativa, proactiu, polivalent, amb capacitat analítica, organitzat, metòdic, rigorós, amb una elevada orientació al client intern i una visió comercial. Amb habilitat interpersonal i capacitat d'adaptació als canvis, per assumir amb naturalitat una empresa en constant procés d'evolució i creixement
- Formació universitària a nivell de Llicenciatura en ADE, Econòmiques o Matemàtiques. Es valora haver realitzat formació complementària de màster o postgrau
- Imprescindible experiència mínima de 2 anys desenvolupant funcions de reporting i anàlisi comercial.
- preferiblement en el món industrial
- Domini de l’entorn digital
- Residència la província de Girona o disponibilitat per residir-hi
- Domini de l’anglès, català i castellà
- Persona amb iniciativa i creativitat, amb bones habilitats de gestió, organització i planificació i habituada al treballar sota pressió i capaç de portar varis projectes alhora
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Operario/a sector Industrial
¿Tienes experiencia como Operario/a Industrial en empresas del sector producción? ¿Posees disponibilidad para trabajar en turnos rotativos de M, T y N de L a D? Si es así, ¡Te estamos esperando!Desde Fundación Adecco buscamos dos Operarios/as Industriales para una empresa del sector Químico ubicada en la zona de Girona, Riudellots de la Selva.Funciones- Manejo de maquinaria- Abastecimiento de la máquina- Verificación del producto y paletización- Carga y descarga de producto- Mantenimiento del puesto de trabajo
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A COMPRES (sector químic)
Des de Marlex, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a la zona del Maresme especialitzada en el desenvolupament de recobriments i col·leccions de color present en més de 120 països. Actualment la companyia precisa incorporar un/a Tècnic/a de compres (sector químic).
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència directa del Responsable de compres,
• Donar suport al Responsable de Compres, Aprovisionaments i Planificació
• Entrada de comandes, control de facturació, albarans, ordres de compra i arxiu documental a través de SAP
• Elaboració i anàlisi dels KPI’s reportant els resultats a la direcció de compres
• Contacte i negociació directa amb els proveïdors de les matèries primeres i derivats
• Altres tasques administratives relacionades amb la posició
Què s’ofereix?
• Estabilitat contractual, incorporació directa per l’empresa
• Formar part d’una empresa sòlida, reconeguda i en constant creixement
• Oportunitat de desenvolupar un rol amb possibilitats de creixement personal i professional
• Salari negociable en funció dels coneixements i experiència aportada
• Treballar en un ambient dinàmic i innovador
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Operari/a Manteniment Industrial
ACEBSA som una empresa nascuda a Girona, amb un recorregut de 75 anys dins del sector químic, i amb producte de referència a nivell internacional. Ens trobem en fase de creixement de la nostra planta ubicada a Riudellots de la Selva, per això estem seleccionant; persones per donar suport al nostre departament de manteniment.
Funcions:
- Manteniment Correctiu de maquinària industrial
- Muntatge i desmuntatge de petites part de la màquina, com substitució de coixinets, corretges, retens, bombes,
- Modificació, millora i posta en funcionament de maquinària actual i futura.
Oferim:
- Incorporació a un projecte sòlid i amb creixement, pla de formació a càrrec de l’empresa.
- Incorporació directa Grup Acebsa, contractació indefinida
- Horari Torns matins / tardes
- Interessant paquet retributiu consta de salari base per sobre de conveni i diferents beneficis addicionals.
Si creus que aquesta oferta pot encaixar amb el que estàs buscant, no ho dubtis, inscriu-te a la nostra oferta, t'estem buscant!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ACEBSA som una empresa nascuda a Girona, amb un recorregut de 75 anys dins del sector químic, i amb producte de referència a nivell internacional. Ens trobem en fase de creixement de la nostra planta ubicada a Riudellots de la Selva, per això estem seleccionant; persones per donar suport al nostre departament de manteniment.
Funcions:
• Programació PLC’s / Scadas
• Modificació, millora i posta en funcionament de maquinària actual i futura.
• Reparació d’averies ocasionals en màquines
• Manteniment Preventiu i compliment del pla de manteniment.
• Manteniment correctiu maquinària part elèctrica
Oferim:
• Incorporació a un projecte sòlid i amb creixement, pla de formació a càrrec de l’empresa.
• Incorporació directa Grup Acebsa, contractació indefinida
• Horari Torns matins / tardes
• Interessant paquet retributiu consta de salari base per sobre de conveni i diferents beneficis addicionals.
Si creus que aquesta oferta pot encaixar amb el que estàs buscant, no ho dubtis, Inscriu-te, t'estem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Comercial Sector Industrial
¿Buscas un proyecto estable que te permita seguir desarrollándote en el área de ventas? ¿Dispones de experiencia en comercialización de productos y servicios en el sector industrial?Si es así, ¡en Adecco te estamos buscando!Como Técnico/a comercial sector industrial serás responsable de promocionar y vender productos y servicios en el sector industrial, identificando oportunidades de negocio y cerrando acuerdos comerciales internacionales.¿Cuáles serán tus funciones?- Prospectar y buscar nuevos clientes en el sector industrial para ampliar nuestra cartera de clientes.-Realizar seguimiento de leads y contactar a clientes potenciales para presentarles nuestros productos y servicios.-Preparar y presentar propuestas comerciales y negociar los términos y condiciones con los clientes.-Mantener relaciones sólidas con los clientes existentes, brindando un servicio de atención al cliente de alta calidad.Requisitos- Formación académica relacionada con el sector industrial, como ingeniería, administración industrial para la zona internacional.- Experiencia de al menos un años en la comercialización de productos o servicios industriales.-Inglés fluido hablado como escrito .- Disponibilidad para viajar a Europa- Experiencia en CRM¿Qué ofrecemos?-Proyecto estable.- Salario según experiencia y capacitación.- Horario flexible.- Teléfono móvil.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 25.000€ bruto/año
¿Buscas empleo como técnico/a de laboratorio? ¿Dispones de formación y experiencia como tal? ¿Te encaja el horario rotativo de mañanas y tardes? ¿Quieres formar parte de una empresa del sector químico con más de 15 filiales a nivel internacional? ¿Resides cerca de Riudellots de la selva o alrededores? Si es así, ¡te estamos buscando!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Operario/a de limpieza industrial
¿Buscas empleo como operario/a de limpieza industrial? ¿Dispones de experiencia como tal? ¿Tienes carnet de carretilla? ¿Te encaja el 4º turno y los horarios rotativos de mañanas, tardes y noches? ¿Quieres formar parte de una empresa del sector químico con más de 15 filiales a nivel internacional? ¿Resides cerca de Riudellots de la selva o alrededores? Si es así, ¡te estamos buscando!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Técnico/a mantenimiento industrial
¿Buscas empleo como Técnico/a de mantenimiento industrial? ¿Dispones de formación y experiencia como tal? ¿Te encaja el 4º turno y las jornadas rotativas de mañana, tarde y noche? ¿Quieres formar parte de una empresa del sector químico con más de 15 filiales a nivel internacional? ¿Resides cerca de Riudellots de la selva o alrededores? Si es así, ¡te estamos buscando!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
ACEBSA som una empresa nascuda a Girona, amb un recorregut de 75 anys dins del sector químic, i amb producte de referència a nivell internacional. Ens trobem en fase de creixement de la nostra planta ubicada a Riudellots de la Selva, per això estem seleccionant; a un/a Account Manager per diferents mercats a nivell europeu.
En dependència de Direcció Comercial la persona seleccionada es responsabilitzarà de:
Funcions:
- Conjuntament amb D. Comercial, establir estratègia comercial i objectius dels diferents mercats.
- Gestió i seguiment de clients actuals.
- Gestió i resolució d’incidències.
- Seguiment de les comandes i lliuraments.
- Seguiment de la cartera i cobraments.
- Negociació i Gestió d’Ofertes ERP
- Establir control del risc necessari segons pressupost anual
- Prospecció de mercat, incrementar la cartera de clients
- Control i seguiment de l’evolució del mercat
- Establir conjuntament amb D. Comercial les visites (viatges) a realitzar
- Assistència a fires i esdeveniments dels propis clients
Oferim:
- Incorporació a un projecte sòlid i amb creixement, pla de formació a càrrec de l’empresa.
- Incorporació directa Grup Acebsa, contractació indefinida
- De dilluns a dijous (08:00 – 13:30 / 15:00 – 17:30) Divendres de (08:00 a 14:00)
- Interessant paquet retributiu a negociar segons l'experiència, més altres beneficis addicionals de la companyia.
Si creus que aquesta oferta pot encaixar amb el projecte que estàs buscant, no ho dubtis, i inscriu-te, t'estem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
¿Tienes experiencia en mecanizado o similar? ¿Buscas una oferta estable?Desde Adecco Selección precisamos incorporar a un/a RECTIFICADOR/A para uno de nuestros clientes, una empresa del sector del metal ubicada en Riudellots de la Creu, Girona.Tus funciones consistirán en:- Mantenimiento de las matrices.- Llevar a medida las piezas que conforman las matrices y muelles siguiendo los/las planos técnicos/as, rebajando la cantidad de material que sea necesario.- Garantizar la calidad y la durabilidad de las piezas.- Seguir las prioridades marcadas por el/la jefe/a de taller.- Hacer un uso adecuado de las herramientas necesarias para adaptar las piezas a los planos.- Ajustar las piezas a la mordaza para sujetar las piezas en la rectificadora.Perfil profesional (Requisitos):- Formación profesional en MECANIZADO o similar.- Experiencia previa.- Dominio del catalán y del castellano.Condiciones de contratación:- Posición estable, contratación directa por empresa.- Salario negociable.- Horario rotativo de mañanas y tardes.Si todo esto te encaja, ¡no lo dudes! ¡Inscríbete!
Jornada intensiva - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Estàs buscant una nova oportunitat laboral? Tens experiència al sector industrial com a tècnic de laboratori? Has treballat amb polímers i anàlisis de plàstics? Si has respost a tot que sí, aquesta oferta pot interessar-te! Des d'Adecco seleccionem, per una important empresa del sector plàstic, un/a Tècnic de laboratori I+D, per formar part de l'equip, com a adjunt de el/la director/a de producte. Les funcions principals que haurà de desenvolupar són:- Analitzar les causes de les incidències o no conformitats de qualitat, tant en procés com en producte, per trobar solucions.- Executar i seguir la posada en marxa de nous processos de producció.- Participar a la millora i optimització dels processos aportant coneixement i propostes.- Revisió dels processos de qualitat i fabricació.- Participar a l'anàlisis de la viabilitat tècnica de nous requeriments dels productes fabricats o nous productes.- Participar a l'anàlisis de la bibliografia i estat de l'art per nous productes i millores de procés.- Donar suport a la preparació de les fitxes tècniques dels productes fabricats.- Donar suport a la cerca i homologació de materies primeres, tant a nivell de producte com de proveïdors.- Control de les matèries primeres de fabricació, que compleixin amb els criteris d'acceptació aprovats pel director/a de producte, laboratori i de qualitat.- Cerca de matèries primeres per les formulacions, tant a nivell de producte com de proveïdors.- Gestiornar els tests pels productes fabricats i control del registre.- Registre i anàlisis dels resultats de proves i experiments, i informe dels assajos.- Gestionar els sistemes de formulació de nous colors (contratipat de colors).- Respondre a les qüestions tècniques de clients sobre els productes.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Estàs buscant una nova oportunitat laboral? Tens experiència com a comptable? Domines l'anglès de forma fluida? Si has respost a tot que sí, aquesta oferta pot interessar-te! Des d'Adecco seleccionem, per una important empresa del sector plàstic, un/a comptable per entrar a formar part del seu departament financer. Les funcions principals que haurà de desenvolupar són:-Balanços i comptes de resultats (mensuals, trimestrals, anuals)-Auditories anuals-Declaracions d'impostos-Pressupostos anuals-Gestió de tresoreria: Planificació, gestió bancària, realització de pagaments i control de cobraments.-Gestió de clients: Facturació i seguiment de cobraments a clients-Gestió de proveïdors: realització de comandes, comptabilitzar factures, pagaments,...-Compliment amb la legislació local-Altres tasques del lloc de treball
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 40.000€ bruto/año
RESPONSABLE DE COMUNICACIÓ & MARQUETING
L’equip de Roberlo continua creixent!
Estàs cercant un nou projecte com a Responsable de Comunicació i Màrqueting? Tens experiència en càrrecs de responsabilitat en el sector industrial i estàs habituat/ada a la direcció d’equips?
Vols integrar-te en un grup industrial amb presència internacional que està en ple procés de creixement?
Roberlo és una empresa familiar especialitzada en el desenvolupament, fabricació i venda de pintura i altres solucions per al repintat de l'automòbil i per a aplicacions industrials amb seu a Riudellots de la Selva. Formem part del Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones, amb més de 20 filials internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a Responsable de Comunicació & Màrqueting que lideri l’estratègia comunicativa de Roberlo i de tots els projectes que desenvolupem així com de la coordinació i direcció de la comunicació, màrqueting i premsa de l’organització.
En dependència de la Direcció i com a responsable d’un àrea transversal de l’empresa la teva missió serà garantir i millorar la presència i projecció de qualitat de tots els projectes i millorar la imatge de marca.
Quines seran les principals responsabilitats dins l’empresa?
- Lideratge i desenvolupament de l’equip de màrqueting i comunicació
- Desenvolupar i implementar l’estratègia de branding: marca, posicionament i valors, imatge i identitat.
- Elaborar i Coordinar els plans de Comunicació dels diferents projectes
- Dirigir i Millorar la política d’identitat corporativa de l’empresa i la coherència en la mateixa
- Executar un pla de màrqueting a nivell corporatiu i responsabilitzar-se del seu desenvolupant i obtenció de resultats de l’equip de vendes.
- Elaboració i seguiment del pla de comunicació
- Execució i mesura d’esdeveniments i campanyes
- Màrqueting digital i identitat corporativa en els mitjans virtuals.
- Creació de consciència de marca i posicionament.
- Analitzar les accions del departament i avaluar i controlar resultats.
- Col·laboració estreta amb l’equip de vendes i producte.
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
T’apassionen els recursos humans? Tens experiència en la gestió de persones en entorn industrial? T’agradaria crear nous projectes nacionals i internacionals per desenvolupar el talent del nostre equip?
L’equip de Briolf continua creixent!
Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones, amb 35 filials internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a HR BUSINESS PARTNER, un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
De la mà de la Direcció de RRHH la persona seleccionada serà responsable de traslladar, implantar i garantir l’acompliment dels objectius, polítiques, procediments i metodologies de recursos humans a l’organització.
S’encarregarà de:
- Dissenyar i implantar les estratègies de recursos humans que recolzin el creixement i la consecució d’objectius del Grup
- Avaluar polítiques i plans de l’àrea de recursos humans i fer noves propostes.
- Detectar necessitats de formació i preparar programes de formació específics per departaments o persones.
- Vetllar pel desenvolupament i retenció del talent al Grup identificant perfils d’alt potencial per tal d’impulsar el seu creixement al Grup.
- Liderar processos de canvi per tal d’incrementar la productivitat i millora de resultats.
- Resoldre dubtes i problemes dels/les treballadors/es respecte el funcionament de l’organització i del seu lloc de treball
- Ser l’enllaç entre la plantilla i la direcció per tal de garantir un bon clima laboral.
Què oferim...
- L’oportunitat de projectar el teu futur en una empresa amb importants plans de creixement durant els propers cinc anys
- Treballar amb un entorn jove i dinàmic amb sòlids valors
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
L’equip de Roberlo continua creixent!
Roberlo és una empresa familiar especialitzada en el desenvolupament, fabricació i venda de pintura i altres solucions per al repintat de l'automòbil i per a aplicacions industrials amb seu a Riudellots de la Selva amb 20 filials a nivell internacional
Formem part del Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a PRODUCT MANAGER (Pintura Color Refinish), un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
- Definir l'estratègia i el pla de ruta del producte en el mercat i impulsar i seguir.ne l’execució
- Gestionar el cicle de vida del producte des de la seva conceptualització fins la introducció del mercat i la seva implementació
- Recopilar, gestionar i mantenir la traçabilitat dels requisits de tots els interessats a través de les versions del producte
- Redactar l'argumentari de negoci per a les inversions i obtenir l'aprovació interna
- Proposar un pla de màrqueting del producte i un pressupost i, posteriorment, executar-ho
- Redactar documents de Requisits del Producte i Requisits de Mercat
- Col·laborar amb els interessats interns i tercers per avaluar i establir aliances
- Ser el reconegut expert en el negoci pel que fa al producte, el mercat, la tecnologia rellevant i la competència.
- Seguir, informar i treballar amb el departament d’aplicació i R+D per millorar el rendiment del producte
- Promoure el producte davant dels equips de vendes mitjançant sessions de formació, webinars, butlletins i altres mecanismes
- Treballar amb l’equip comercial la política de preus de la gamma de productes assignada
- Proporcionar pronòstics regulars (p. ex., mensuals) de volum, ingressos i beneficis
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tens ganes d’incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s’alineïn amb l’estratègia de les diferents empreses del grup? Vols treballar com a PROJECT MANAGER per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?
Briolf és un grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 8 empreses industrials, 1000 persones, 30 filials internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.
Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.
Quins dos objectius volem que assoleixis?
Volem que estableixis i mantinguis una relació de confiança amb els nostres clients interns, assegurant-se que les seves necessitats són enteses i satisfetes de manera oportuna i eficient.
Que lideris els projectes clau d'IT des de la concepció fins a la implementació, garantint el compliment dels objectius, els terminis i els pressupostos establerts
Quines seran les teves responsabilitats?
- Gestionar la relació entre el departament de TI i altres àrees funcionals de l'organització, servint com el principal punt de contacte i facilitador de la comunicació.
- Comprendre les necessitats i requeriments del negoci, identificant oportunitats per aplicar solucions tecnològiques que millorin l'eficiència i els resultats de la companyia
- Assegurar l’orientació a iniciatives de valor mitjançant la realització del business case corresponent
- Col·laborar estretament amb les diferents àrees funcionals per construir un portfoli de projectes alineat a les necessitats i prioritats del negoci
- Dirigir i gestionar projectes de TI, des de la fase de planificació fins a la implementació i entrega, assegurant el compliment dels terminis, pressupost i qualitat esperats
- Supervisar i coordinar els recursos i equips assignats als projectes, assegurant una comunicació efectiva i una col·laboració òptima per assolir els objectius establerts
- Realitzar anàlisis de viabilitat, avaluació i gestió de riscos dels projectes
- Seguir les millors pràctiques i metodologies de gestió de projectes i adaptar-les a les necessitats específiques de l'organització
- Mantenir-se actualitzat sobre les tendències tecnològiques i els avanços en la indústria, identificant oportunitats per a la innovació i l'adopció de noves solucions
- Fomentar una cultura de col·laboració i excel·lència en la gestió de projectes, promocionant la comunicació oberta, el treball en equip i l'aprenentatge continu.
Què t’oferim?
- Projecte professional atractiu i reptador en una holding amb un important pla estratègic de creixement
- Cultura d’empresa on les persones estan en el centre del creixement
- Formar part d’un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
- Horari flexible
- Pla de carrera que combinarà el desenvolupament de les teves habilitats, els teus coneixements i el creixement econòmic
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
L’equip de Briolf continua creixent!
Vols liderar un equip de sistemes per aconseguir les millores evolutives que s’alineïn amb les necessitats del negoci garanteixin el perfecte funcionament actual i futur de les aplicacions de Briolf Group? Vols integrar-te en un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?
Briolf és un grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 8 empreses industrials, 1000 persones, 30 filials internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim hem decidit ampliar i transformar el departament IT que dona servei a totes les empreses del grup (nacionals i internacionals) i és una figura clau fins el nostres equip
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Gestionar la implementació de les solucions que requereix el negoci en l’àmbit dels sistemes, i administrar les necessitats del dia a dia, aconseguint disposar d’ una infraestructura tecnològica robusta i escalable, que permeti la integració de xarxes i sistemes de datacenter de manera eficient i segura. L’objectiu principal serà garantir l'estabilitat, disponibilitat i rendiment dels sistemes, així com impulsar l'adopció de solucions en el núvol per optimitzar els processos i proporcionar un entorn àgil i flexible
- Administració dels sistemes i equips de comunicacions existents
- Avaluar les solucions tecnològiques existents i proposar millores i noves implementacions per aconseguir una integració completa i eficient dels sistemes
- Liderar i gestionar projectes de rearquitectura i migració cap a la núvol, assegurant una implementació exitosa i en els terminis establerts
- Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit de l'arquitectura de sistemes i la tecnologia de la núvol, i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup
- Mantenir la documentació adient pel que fa a documents tècnics i manuals d’administració i operació
Què busquem?
- Imprescindible domini de català, castellà i anglès
- Persona amb Formació Superior Universitària
- Domini eines ofimàtiques.
- Persona amb una experiència de 3 a 5 anys en lloc de similars responsabilitats en empresa industrial en funcions d’arquitecte o administrador de sistemes
- Pensem en un/a professional amb clares habilitats d’organització, planificació i comunicació. Una persona amb iniciativa i amb coneixements en el sector
- Coneixement profund de tecnologies cloud com ara Amazon, Microsoft Azure o Google Cloud Platform, i habilitats per a la migració de sistemes onprem cap a cloud
- Coneixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMware, i coneixements en infraestructura com a servei (IaaS) i plataformes com a servei (PaaS), amb la utilització de tecnologies com Dockers, Kubernetes i similars.
- Coneixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.
- Experiència en la gestió d’entorns Windows, incloent des de l’arquitectura de dominis fins a la gestió d’endpoints
- Coneixements en seguretat informàtica per a protegir la infraestructura tecnològica.
- Coneixements per la gestió dels serveis orientats a ITIL/ITSM
- Coneixement de metodologies àgils i frameworks com ara DevOps per a la gestió eficient dels projectes
- Capacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Resideixes a les rodalies de Girona i tens experiència en un Departament de Compres?
Commonsense, de la mà d'important empresa gironina del sector Químic, busca incorporar al seu equip un/a ADJUNT/A COMPRES per donar suport al Responsable de l'àrea
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
- La millora continua del parc de proveïdors: negociació i gestió de proveïdors.
- Lideratge del procés d'avaluació i reavaluació de proveïdors. Possibilitat de realitzar auditories a proveïdors.
- Disseny de plans d'acció per a la millora dels costos.
- Realització d'estudis de mercat per la cerca de proveïdors alternatius.
- Suport en la negociació i gestió de proveïdors de serveis i productes indirectes.
- El procés d'homologació de nous proveïdors i components (contacte, sol·licitud de pressupostos, petició de mostres, documentació, registre i comunicació), de forma autónoma i en col·laboració amb les àrees de R&D i Producte, en funció de la tipologia/ categoria dels materials.
- Manteniment de dades mestres a SAP (Articles, registres) .
- Donar suport a l'estructura de compres del grup.
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Resideixes a les rodalies de Girona i tens experiència com a tècnic de Prevenció de riscos laborals?
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
- Donar suport i col·laborar en general amb el Responsable PRL i seguretat
- Detectar riscos i planificar les accions per resoldre’ls.
- Gestionar els EPI’s. Entrega, control i seguiment.
- Programar, gestionar i fer seguiment de les revisions mèdiques
- Gestió de incidents i accidents laborals. Elaboració d’informes, fer la investigació, aplicar accions i tancament.
- Supervisar i controlar els treballadors d’empreses subcontractades en treballs de manteniment i noves instal·lacions.
Què busquem?
Persona amb Formació Superior en Enginyeria Industrial amb formació específica en Auditores i Sistemes de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient o experiència equivalent.
Persona amb el màster de PRL en triple especialització
- Imprescindible domini de català, castellà i anglès
- Domini eines ofimàtiques.
- Persona amb una experiència de 3 a 5 anys en lloc de similars responsabilitats en empresa industrial
- Pensem en un/a professional amb clares habilitats d’organització, planificació i comunicació. Una persona amb iniciativa i amb coneixements en el sector
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tens experiència en entorns productius industrials químics? Si a més a més ets una persona amb facilitat per aprendre, orientada a resultats i a la millora contínua... t'animem a que segueixis llegint la següent oferta laboral.
L'equip de Commonsense de la mà d'una important empresa gironina, reconeguda en el sector químic, busquem incorporar un TÈCNIC/A DE MANTENIMENT.
Les teves funcions seran...
- Executar el pla de manteniment programat, resoldre les incidències, executar muntatges i desenvolupar i coordinar altres tasques programades.
- Realització del manteniment preventiu.
- Resoldre incidències.
- Executar les millores i altres tasques tècniques programades.
- Capacitat de síntesis i priorització de tasques en moments punta.
- Comunicació clara amb client intern, responsable i companys del departament.
- Registre i resum de les tasques desenvolupades durant el seu torn, amb el màxim detall possible.
- Aprenentatge continuat en els equips i components de fàbrica.
- Ajuda a l'aprenentatge i delegació de tasques, al seu auxiliar.
- Vetllar per l'ordre del espai de treball i on s'hagi intervingut.
- Vetllar pel correcte estat, ordre i consum d'eines i recanvis.
- Vetllar per traspassar el menor número de tasques al següent torn. Informar degudament durant el canvi de torn.
- Utilitzar els EPIS adequats en cada tasca.
- Indicar amb el màxim detall possible els recanvis necessaris per finalitzar tasques que ho requereixen.
- Prendre les mesures i senyalitzacions de seguretat, prèvies de qualsevol intervenció.
Oferim
Feina estable.
Possibilitats de creixement i formació en l'empresa.
Cal tenir disponibilitat per treballar a torns rotatius de mati (6-14h) tarda (14-22h) i nit (22-6h) de dilluns a dissabte.
La rotació queda distribuïda:
- una setmana 6 dies de mati,
- una setmana 6 dies de tarda,
- una setmana 6 dies de nits
- una setmana de descans (7 dies seguits)
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tens experiència en entorns productius industrials químics? Si a més a més ets una persona amb facilitat per aprendre, orientada a resultats i a la millora contínua... t'animem a que segueixis llegint la següent oferta laboral.
L'equip de Commonsense de la mà d'una important empresa gironina, reconeguda en el sector químic, busquem incorporar OPERARIS/ES PRODUCCIÓ per ocupar diferents vacants per a la seva planta (producció, envasat i encaixat)
S'encarregarà de
- Afegir matèries primeres seguint ordre de fabricació
- Recollida mostra del producte i anàlisi de qualitat
- Ajustar envasadora i abastiment de pots a la prestatgeria
- Preparar les línies de les encaixadores, amb les seves respectives caixes seguint ordre d'envasat.
- Treure pots per palets de productes per lots.
- Controlar que el robot aranya posi bé els catalitzadors
- Controlar pesos durant tota l'envasada i agafar mostres i l'ordre ho demana.
- Ús transpalet elèctric i manual i carretilla elevadora.
- Neteja del lloc de treball
Oferim
Feina estable
Sou Fix + prima per productivitat
Horari de dilluns a dissabte en torn rotatiu (es treballa 6 dies a la setmana):
- 1 setmana de matí
- 1 setmana de tardes
- 1 setmana de nit
- 1 setmana de descans
Pla de carrera i possibilitats de creixement en l'empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
MOZO/A DE ALMACÉN - RIUDELLOTS DE LA SELVA - JORNADA COMPLETA
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #ConectamoseltalentoconlasoportunidadesConsolidada empresa del sector industrial, necesita incorporar para su almacén situado en la zona de Riudellots de la Selva,UN MOZO/A DE ALMACÉN ¿Qué ofrecemos?- Incorporación inmediata- Jornada completa de Lunes a Viernes - Horario de mañanas + una semana en jornada partida en rotación a definir- Oferta estable- Salario: 1300 € brutos / mesFunciones:- Recibir, clasificar y almacenar el género- Uso de la PDA- Descargar y comprobar stock- Ubicar los productos correctamente- Preparar los productos
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Mozo/a almacén de 06h a 12h
¿Te gustaría trabajar en el área de logística, con un equipo humano unido y muy buen ambiente de trabajo?Esto te interesa:Importante empresa de logística precisa incorporar a mozo/a almacén, para realizar la carga y descarga manual de mercancía, preparación y ubicación y clasificación del mismo.ERES EL CANDIDATO/A IDEAL SI DISPONES:* Vehículo propio* Se valorara experiencia en área de almacén * Incorporación inmediata SE OFRECE:* Jornada laboral de lunes a viernes en horario de 06.00 a 12.00h* Buen ambiente de trabajo* Salario 8.56€ hora bruto * Contrato temporal
Jornada parcial - mañana
Contrato a tiempo parcial
9€ - 9€ bruto/hora