Des de Marlex estem col·laborant amb una important assessoria tècnica de la zona de Girona, amb més de 10 anys d’experiència assessorant i ajudant a tot tipus d’empreses alimentàries en la superació d’auditories de Qualitat i en l’obtenció de les més importants certificacions en aquesta àrea, tenint com a objectiu final millorar el rendiment del sistema de Qualitat d’aquestes empreses externes. I actualment, degut al seu creixement, requereixen incorporar un/a CONSULTOR/A DE QUALITAT que tingui experiència treballant en un Departament de Qualitat d’empresa alimentària, en una posició de responsabilitat, ja sigui en empresa final o en assessoria/enginyeria de Qualitat.
Formant part de l’àrea tècnica i d’assessorament de l’empresa, i reportant directament a la Direcció de l’Assessoria, les tasques principals de la persona seleccionada seran:
- Realitzar auditories de qualitat i de sanitat en les diferents empreses alimentàries que contracten els serveis de l’assessoria.
- Donar suport als Departaments de Qualitat de les empreses finals en tot allò que requereixin (assessorar, resoldre dubtes, fer seguiment...).
- Controlar i supervisar el compliment de les normes de Seguretat Alimentària i dels Sistemes de Gestió de Qualitat de les empreses finals, per tal de garantir la superació d’auditories i l’obtenció de certificacions de Qualitat.
- Preparar els registres i els informes de qualitat de les empreses que han contractat el servei de l’assessoria, així com elaborar i gestionar la documentació tècnica corresponent a l’assessoria.
Què s’ofereix?
- Formar part d’un projecte motivador i que es troba en ple procés de creixement, on el/la candidat/a seleccionat/da tindrà opcions reals de desenvolupament professional.
- Estabilitat laboral, flexibilitat horària i salari competitiu segons l’experiència i les aptituds aportades per la persona seleccionada.
- Incorporació a un equip de treball jove i dinàmic, amb un elevat coneixement tècnic.
Des de Marlex Great People estem col·laborant amb una important empresa del sector industrial, ubicada prop de Figueres, que actualment vol incorporar a un/a Tècnic/a Informàtic/a per unir-se a l’equip.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Reportant al Responsable, i formant part de l’equip de Sistemes, les teves principals funcions seran...
• Posada en marxa de software i hardware específics del sector.
• Tasques de suport intern d'incidències de sistemes informàtics, de formacions i de documentació.
• Tasques internes de manteniment de sistemes.
• Avaluar contínuament les solucions tecnològiques implementades i realitzar ajustaments segons calgui.
• Mantenir-se actualitzat amb les darreres tendències i avenços en tecnologia per proposar millores contínues.
L’empresa ofereix...
• Contracte indefinit directament per empresa.
• Formació inicial.
• Horari flexible amb entrada de dilluns a dijous de 8h-a 9h i sortint a partir de les 16.30h (30 minuts per dinar), divendres intensiu de 8h-15h.
• Modalitat presencial de treball amb flexibilitat.
• Pla de creixement dins de la companyia.
• Beneficis com Mutua de Salut, servei Guarderia i Ticket Restaurant com a part del Pla de Retribució Flexible de l'empresa.
Important empresa del sector metal·lúrgic amb diferents centres de treball cerca pel seu projecte de creixement a les comarques gironines un/a RESPONSABLE QUALITAT I MEDI AMBIENT
En dependència de la Direcció General la persona seleccionada es responsabilitzarà de definir, coordinar i supervisar el sistema de gestió integrat de Qualitat i Medi Ambient de l’empresa promovent la implantació, desenvolupament, consolidació i millora contínua amb l’objectiu de garantir els estàndards establerts. S’encarregarà de:
Què oferim?
Nuestro cliente es una importante cadena hotelera, en constante crecimiento y expansión.
Queremos reforzar el equipo de programadores con un Full Stack PHP. En este rol, serás responsable de desarrollar y mantener aplicaciones web completas, desde el front-end hasta el back-end. Si eres apasionado por la programación y te encanta trabajar en un entorno colaborativo, ¡esta es tu oportunidad!
FUNCIONES:
Desarrollo Full Stack: Colaborar en el diseño, desarrollo y mantenimiento de aplicaciones web desde la parte front hasta la parte back, utilizando una variedad de tecnologías, incluyendo API-Rest, NodeJS y PHP.
Integración de API: Trabajar en la integración de API externas y servicios web para mejorar la funcionalidad de las aplicaciones.
existentes.
Colaboración Interfuncional: Trabajar en estrecha colaboración con otros equipos de desarrollo, diseñadores y expertos en UX/UI para garantizar que los proyectos cumplan con los objetivos comerciales y las necesidades de los usuarios.
Desarrollo Front-end y Back-end: Contribuir tanto al desarrollo de la parte cliente como servidor para crear soluciones web completas y funcionales.
Pruebas y Depuración: Realizar pruebas unitarias y depurar problemas técnicos para garantizar la calidad del software.
OFRECEMOS:
Nuestro cliente es una gran empresa, de las más importantes de la provincia de Girona, con los servicios centrales ubicados a unos 15 minutos de la ciudad.
Necesitamos reforzar el equipo de IT con un/a CONSULTOR /a SAP que asuma la misión de mantener y mejorar los módulos de SAP HCM en los procesos de Recursos Humanos, Personas & Cultura, principalmente con foco en la optimización de la gestión de nómina, la administración de personal y la gestión del talento.
Funciones:
Ofrecemos:
Des de Marlex, estem col·laborant amb una consultoria informàtica ubicada a La Garrotxa, que actualment està en creixement, i vol incorporar al seu equip a un/a COORDINADOR/A DE SISTEMES per incorporar a un dels seus principals clients amb presència multinacional.
La persona seleccionada serà responsable de supervisar, organitzar i coordinar el bon funcionament dels sistemes tecnològics dins de l’empresa.
Quina serà la teva missió a l’empesa?
• Planificar i coordinar projectes tecnològics, com la implementació de nous sistemes o la migració de dades.
• Garantir l'assignació adequada de recursos tecnològics i humans per a projectes i operacions.
• Coordinar actualitzacions de programari i maquinari per mantenir la infraestructura segura i funcional.
• Prioritzar i assignar la resolució de problemes tècnics reportats pels usuaris.
• Supervisar el compliment dels cronogrames i objectius dels projectes.
• Coordinar la implementació de noves tecnologies i garantir l'adaptació dels usuaris.
• Crear informes sobre l'estat dels sistemes, incidències, projectes en curs i mètriques de rendiment.
• Assegurar que els sistemes compleixin amb les regulacions i estàndards de seguretat i qualitat.
L’empresa ofereix…
• Contracte indefinit.
• Horari jornada completa amb flexibilitat.
• Possibilitats de desenvolupament professional.
• Entorn laboral multinacional, innovador i amb projectes tecnològics punters.
• Modalitat presencial amb flexibilitat.
• Paquet salarial competitiu.
T’agradaria treballar en el departament de Qualitat d’una gran empresa del sector plàstic? Busques una feina estable? Si estàs buscant una feina polivalent i dinàmica aquesta podria ser la teva oferta, apunta’t!
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa de la Garrotxa la qual busca a una persona per incorporar al seu departament de Qualitat.
¿Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la supervisor/a de qualitat, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
Al perfil seleccionat se li ofereix:
Nuestro cliente es una importante cadena hotelera, en constante crecimiento y expansión.
Queremos reforzar el equipo de programadores con un Full Stack PHP. En este rol, serás responsable de desarrollar y mantener aplicaciones web completas, desde el front-end hasta el back-end. Si eres apasionado por la programación y te encanta trabajar en un entorno colaborativo, ¡esta es tu oportunidad!
FUNCIONES:
Desarrollo Full Stack: Colaborar en el diseño, desarrollo y mantenimiento de aplicaciones web desde la parte front hasta la parte back, utilizando una variedad de tecnologías, incluyendo API-Rest, NodeJS y PHP.
Integración de API: Trabajar en la integración de API externas y servicios web para mejorar la funcionalidad de las aplicaciones.
existentes.
Colaboración Interfuncional: Trabajar en estrecha colaboración con otros equipos de desarrollo, diseñadores y expertos en UX/UI para garantizar que los proyectos cumplan con los objetivos comerciales y las necesidades de los usuarios.
Desarrollo Front-end y Back-end: Contribuir tanto al desarrollo de la parte cliente como servidor para crear soluciones web completas y funcionales.
Pruebas y Depuración: Realizar pruebas unitarias y depurar problemas técnicos para garantizar la calidad del software.
OFRECEMOS:
Des de Marlex Great People, estem col·laborant amb una empresa distribuïdora de materials d’instal·lació (fontaneria, climatització, electricitat...), amb instal·lacions a Girona, que actualment vol incorporar a un/a Responsable de Sistemes, per tal de col·laborar en la planificació, disseny i gestió dels sistemes d'informació i tecnològics de l'empresa.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Reportant directament a gerència, la persona seleccionada haurà de dur a terme les següents funcions:
- Proporcionar suport tècnic de nivell expert per a la infraestructura de TI, sistemes i software. Valorable coneixements amb virtualització VmWare, cabines QNAP i servidors Windows i LINUX.
- Solucionar problemes de TI, tant relacionats amb Hardware com amb Software, de manera oportuna.
- Es valoraran coneixements en Microsoft Business Central i demés solucions del paquet (Dynamics, Field Service,...).
- Helpdesk o suport a usuari en coordinació amb serveis externs.
- Verificar el funcionament correcte del software de seguretat. Firewalls, Antivirus, Backups, Certificats, ....
- Gestionar i mantenir bases de dades, assegurant la integritat i seguretat de les dades.
- Col·laborar amb equips de TI per implementar actualitzacions de sistema, millores i integracions.
- Mantenir-se actualitzat amb els avenços més recents en tecnologies de TI i recomanar solucions innovadores per millorar l'eficiència operativa.
- Elaborar protocols o procediments funcionals.
- Control i desenvolupar el pressupost del departament.
- Assegurar la qualitat de les dades, la consistència i el compliment de les normatives i polítiques rellevants.
- Establir i aplicar mesures de seguretat de dades per protegir la informació sensible.
- Gestió d'equips amb un MDM (Mobile Device Management.
- Col·laborar amb equips multidisciplinaris, incloent científics de dades, analistes de negocis i professionals de TI, per impulsar iniciatives de dades i alinear-les amb els objectius de l'organització.
- Comunicar de manera efectiva conceptes tècnics complexos i resultats analítics a les parts interessades tècniques i no tècniques.
L’empresa ofereix...
- Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.
- Oportunitat de gestionar el departament i servei IT.
- Formar part d’un equip proper, en un entorn familiar amb bon ambient laboral.
- Horari a jornada completa de dilluns a divendres. Hi ha menjador a l’oficina.
- Modalitat presencial.
- Salari competitiu i incentius basats en el rendiment.
- Oportunitats de creixement professional i desenvolupament de carrera.
Vols formar part d'una de les més modernes i potens empreses relacionades amb les noves tecnologíes a Girona?
Volem reforçar l'equip d'aquesta empresa amb un/a programador senior, amb certa experiència ja.
Que necessitem que aportis?
Que t'oferim?
Vols formar part d'una de les més modernes i potens empreses relacionades amb les noves tecnologíes a Girona?
Volem reforçar l'equip d'aquesta empresa amb un/a programador senior, amb certa experiència ja.
Que necessitem que aportis?
Que t'oferim?
Tech company specializes in efficient plant care using smart sensors and high technology accessible via online platforms and smartphone apps. Enables users to monitor and control their plants remotely, promoting sustainability and water conservation. The company offers both free and advanced versions of its online platforms, with a dedicated platform for professional users.
This is a full-time hybrid role for a Frontend Developer React-Native. The Frontend Developer will be responsible for implementing user interfaces and creating engaging experiences for our online plant care platforms. This role will involve collaborating with the back-end development team, ensuring responsiveness across devices, and contributing to software development projects.
Des de Marlex Great Poeple, estem col·laborant amb una consultoria informàtica ubicada a La Garrotxa, que actualment està en creixement, i vol incorporar al seu equip a un/a Consultor TIC Junior (Sage 200).
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Consultor Senior, les principals funcions a realitzar seran:
• Analitzar i interpretar les necessitats del client.
• Participar en la implementació de l’ ERP (Sage 200) a nous clients.
• Personalitzar i parametritzar l’ERP (Sage 200) a mida segons les necessitats.
• Donar suport en tot el procés de la posada en marxa i fer un correcte seguiment.
• Resoldre els dubtes i les possibles incidències que s’originin
• Formació als usuaris del clients sobre l’utilització del Sage 200.
• Suport post-venda i seguiment.
L’empresa ofereix...
• Incorporació en una empresa consolidada dins el seu sector i amb presència en el territori.
• Contracte indefinit directe amb l'empresa.
• Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
• Pla de formació inicial i contínua a càrrec de l’empresa sobre SAGE 200.
• Horari laboral de dilluns a dijous horari partit de 9h-14h i de 15h-18h (amb flexibilitat), i els divendres jornada intensiva.
• Possibilitat de modalitat híbrida un cop consolidades les tasques (fins a 3 dies de teletreball).
• Possibilitat d’obtenir certificacions de SAGE.
• Retribució competitiva segons experiència aportada.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.