Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(17)
A Coruña(15)
Álava/Araba(6)
Albacete(1)
Alicante(13)
Almeria(3)
Asturias(7)
Avila(1)
Barcelona(306)
Bizkaia(23)
Burgos(1)
Cádiz(10)
Cantabria(9)
Castellón(7)
Ciudad Real(4)
Córdoba(9)
Cuenca(4)
Gipuzkoa(17)
Granada(1)
Guadalajara(1)
Huelva(5)
Huesca(5)
Illes Balears(12)
La Rioja(3)
Las Palmas(11)
León(4)
Lleida(15)
Lugo(3)
Madrid(248)
Málaga(16)
Melilla(1)
Murcia(8)
Navarra(6)
Ourense(2)
Palencia(2)
Pontevedra(5)
Salamanca(5)
Santa Cruz de Tenerife(6)
Sevilla(23)
Sin especificar(74)
Tarragona(14)
Teruel(1)
Toledo(12)
València(35)
Valladolid(5)
Zamora(2)
Zaragoza(22)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(2)
Aiguaviva(1)
Argelaguer(1)
Banyoles(9)
Besalú(5)
Bescanó(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(11)
Bordils(1)
Caldes de Malavella(3)
Calonge(3)
Campllong(3)
Cassà de la Selva(8)
Castell-Platja d'Aro(4)
Castelló d'Empúries(3)
Celrà(4)
Cornellà del Terri(1)
Far d'Empordà (El)(1)
Figueres(39)
Flaçà(2)
Fornells de la Selva(2)
Gerona(6)
Girona(140)
Hostalric(10)
Isòvol(1)
Jonquera (La)(3)
Llívia(1)
Lloret de Mar(6)
Maçanet de la Selva(10)
Massanes(3)
Olot(29)
Palafrugell(1)
Palamós(5)
Pals(3)
Planes d'Hostoles (Les)(1)
Porqueres(1)
Port de la Selva (El)(4)
Puigcerdà(9)
Ribes de Freser(1)
Riells i Viabrea(1)
Ripoll(2)
Riudarenes(1)
Riudellots de la Selva(16)
Roses(2)
Salt(11)
Sant Feliu de Buixalleu(4)
Sant Feliu de Guíxols(1)
Sant Gregori(1)
Sant Joan de les Abadesses(3)
Sant Joan les Fonts(4)
Santa Coloma de Farners(2)
Santa Cristina d'Aro(1)
Sils(3)
Tortellà(1)
Vidreres(2)
Vilablareix(6)
Vilafant(1)
Vilamalla(1)
Vilobí d'Onyar(3)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(32)
Atención a clientes(14)
Calidad, producción, I+D(25)
Comercial y ventas(43)
Compras, logística y almacén(31)
Diseño y artes gráficas(2)
Finanzas y banca(2)
Informática y telecomunicaciones(19)
Ingenieros y técnicos(27)
Inmobiliario y construcción(12)
Legal(1)
Marketing y comunicación(12)
Otras actividades(21)
Otros(110)
Profesiones y oficios(12)
Recursos humanos(12)
Sanidad y salud(23)
Turismo y restauración(7)
Ventas al detalle(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Ciclo Formativo Grado Superior(1)
Diplomado(2)
Educación Secundaria Obligatoria(4)
Formación Profesional Grado Medio(8)
Formación Profesional Grado Superior(2)
Grado(2)
Ingeniero Superior(1)
Sin especificar(11)
Sin estudios(1)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(25)
Intensiva - Mañana(1)
Parcial - Indiferente(3)
Sin especificar(3)
Tipo de contrato:
Indefinido(23)
Otros contratos(6)
Sin especificar(3)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Administración empresas

25 ofertas de trabajo en Girona  de Administración empresas


Tècnic@ electrònic de laboratori i prototips
Enginyeria tecnològica d'alt valor afegit amb una trajectòria consolidada i en constant creixement en el sector punter de mobilitat, especialitzada en el desenvolupament de projectes d'instrumentació, control i comunicacions de plantes industrials de procés i plantes de tractament de gasos liquats, a més oferim serveis de connectivitat al sector industrial, IOT, Indústria 4.0, desenvolupem solucions clau en mà per als nostres clients, ubicada a la comarca de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic@ electrònic de laboratori i prototips (HARDWARE):

Les principals funcions són:
- Desenvolupament de prototips electrònics: participant en la fabricació i posada a punt de prototips electrònics respectant la qualitat i la fiabilitat requerides, així com els costos acordats garantint la fiabilitat del producte final.
- Treball de laboratori com l'anàlisi de circuits i RF.
- Treball de taller com prototipat, soldadura i muntatges petits circuits electrònics i equip electrònics digitals o microprogramables.
- Aplicació de mesures de control de qualitat en productes electrònics i de laboratori destinats al manteniment d'equips electrònics industrials.
- Possibilitat disseny de Circuits Impresos PCB.
- Interpretació d'esquemes electrònics.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa de creixement.
- Bon ambient de treball.
- Creixement professional.
- Jornada completa i contracte indefinit.

Es demana:
- Experiència entre 1-2 anys realitzant tasques similars a les descrites.
- Formació de CFGS en Electrònica o Grau universitari en Electrònica.
- Es valorarà coneixements en Office/Orcad/ DevOps.
- Persona organitzada, metòdica i analitica.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable d'Oficina
Important mutua laboral líder a la zona precisa incorporar un/a Responsable d'oficina a Olot la missió del qual seria coordinar l'equip , i atendre a totes aquelles necessitats dels clients i potencials clients de la zona.

La persona incorporada entre altres funcions es responsabilitzara de:
- Coordinar i supervisar la gestió de l'operativa de l'oficina.
- Gestió, control i seguiment de la cartera de mutualistes.
- Gestió de l'equip humà.
- Anàlisi d'indicadores de gestió, satisfacció i qualitat impulsant equips.

Es requereix:
-Experiència en la gestió d'equips.
-Alta capacitat d'interlocució.
- Vehicle propi.
-Residencia a la zona.

S'ofereix:
-Projecte estable dins d'una companyia líder a la zona.
- Jornada completa ( horari partit dins d'una flexibilitat)
- Tiquets restaurant
- Beneficis socials ( Quilometratge, ...)
- Formació inicial a les oficines centrals.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
Administratiu/iva comptable

Busques una feina estable? Has treballat com a administratiu/iva comptable? Apunta't, aquesta podria ser la teva oportunitat!

Busquem una persona per a realitzar tasques d'adminstratiu/iva comptable per una empresa del sector alimentari de la Garrotxa.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 25.000€ bruto/año
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Oficial 1ª CNC
Per empresa familiar, amb una trajectòria consolidada i especialitzada en la mecanització de peces en sèrie del sector metal·lúrgic, ubicada en la comarca de La Garrotxa, seleccionem un/a Oficial de 1a per realitzar la programació de la maquinària de control numèric.

Reportant a la gerència de l'empresa, les seves principals responsabilitats seran;
- Definir els processos d'optimització dels mecanitzats dels diferents components.
- Programació de la maquinària CNC (centres de mecanitzat).
- Preparació i posada a punt de la maquinària.
- Interpretació de plànols.
- Verificació de la qualitat de les peces.

Es requereix:
- Coneixements en llenguatge de programació Fanuc.
- Residència en la Comarca de la Garrotxa o adjacents.
- Persona amb ganes d'assumir nous reptes laborals, amb una actitud proactiva, amb iniciativa, disposat a l'aprenentatge i amb ganes de formar part d'un gran equip humà.

S'ofereix:
- Projecte estable amb empresa consolidada.
- Remuneració acord amb l'experiència i formació del candidat/a.
- Pla de carrera i formació.
- Horari: 07:00h a 15:00h
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico mantenimiento - turno de noche
Para importante empresa de inyección plástica, con sede en La Garrotxa, dedicada al diseño y fabricación de piezas técnicas plásticas para la industria, seleccionamos a un/a electromecánico de mantenimiento industrial para el turno de noche de lunes a viernes.

Reportando el Responsable de Mantenimiento, sus principales funciones serán:
- Realizar el mantenimiento correctivo de la maquinaria.
- Análisis y resolución de averías que surjan en la maquinaria: eléctricas, electrónicas, neumáticas, hidráulicas y mecánicas.
- Proponer soluciones para mejorar y reducir el número de paradas en producción.

Se ofrece:
- Estabilidad laboral en empresa sólida y en crecimiento.
- Incorporación inmediata.
- Remuneración acorde a la experiencia y conocimientos aportados.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Director/a Postventa
Seleccionem director/a de postvenda per a important empresa del sector nàutic ubicada al Baix Empordà. Extraordinària oportunitat per a desenvolupar el projecte acompanyat/da de grans professionals.


Tasques:
-Gestió d'equip (10 persones)
-Organització de l'equip: horaris, cites, planificació de recanvis, ordres de treball, resolució d'incidències, etc.
-Atenció al públic (presencial, telefònic i correus)
-Gestió i tramitació de garanties
-Gestions administratives: Presentació de pressupost i emissió de factures, oferint els serveis i productes de què disposa l'empresa.
-Servei postvenda en el sector naval (gestió d'incidències, seguiment de compres, manteniment, reparacions, etc)


Es requereix:
-Persona amb capacitat de lideratge, treball en equip i compromís.
-Persona organitzada, flexible, amb iniciativa i resolutiva.
-Molt bona comunicació amb clients, gerencia, altres departaments i proveïdors.
-Domini del paquet Office i Excel


S'ofereix:
-Estabilitat laboral.
-Jornada completa.
-Atractiu paquet salarial.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico de Moldes
Empresa especialista en embalajes reutilizables de plástico, diseñadores, fabricantes y comerciales de gamas de cajas y contenedores rígidos (palox) para los sectores industriales, agro-alimentarios y agrícolas, precisa incorporar un Técnico de inyección de plástico/jefe de turno para su planta ubicada al sur de la provincia de Girona.
La misión principal de la persona seleccionada será la de gestionar i coordinar los recursos productivos disponibles durante el turno asignado, supervisando el cumplimiento eficaz de los programas de fabricación y velando por el cumplimiento de los estándares establecidos de calidad, coste y seguridad.

Entre sus funciones principales se encuentran:
-Tareas te técnico de inyección de máquinas, cambios de moldes, etc.
-Ejecutar y supervisar los programas de producción.
-Asignar a los operarios los diferentes turnos de trabajo, en función de sus capacidades y habilidades.
-Animar y motivar al equipo para la consecución de los objetivos.
-Controlar y supervisar el rendimiento optimo de los equipos, máquinas y personas.
-Asegurar la adecuada administración y utilización de los materiales de consumo.
-Velar por el cumplimiento de las normas de seguridad e higiene.
-Velar per la calidad de los resultados.

Se requiere:
-Disponibilidad para realizar turnos rotativos (mañana, tarde, noche)
-Residencia cercana a la planta.
-Conocimientos de procesos de inyección de plástico y ofimática.
-Experiencia en tareas similares en empresa del sector.

Se ofrece:
-Contrato indefinido.
-Jornada intensiva de lunes a viernes (mañana, tarde y noche)
-Posibilidad de promoción en compañía estable.

Pensamos en una persona comprometida, sistemática, ordenada y orientada a objetivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a laboral/fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

Perfil FISCAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Perfil LABORAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 6 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit laboral de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Tramitació d?altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrat@.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l?empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l?IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l?IRPF (Model 111).
- Tancament de l?any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d?empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d?accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l?INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Mecánico/a sector hostelería
Para empresa líder en Cataluña especializada en clima, frío y hostelería seleccionamos a un mecánico/a de maquinaria de hostelería y frigorista para la zona de Alt Empordà. Esta empresa cuenta con más 40 años en el sector y más de 15.000 clientes en todo Cataluña. Extraordinaria oportunidad de trabajar juntamente con un gran equipo humano.

Tareas:
-Instalación, mantenimiento y reparación de instalaciones de refrigeración.
-Instalación y reparación de maquinaria y frío industrial.
-Analizar los requisitos por el montaje de equipos, instalarlos y hacer el mantenimiento; desde la puesta en marcha, a la detección y reparación de incidencias/averías de sus componentes.
-Detección, diagnosis y reparación de averías en cocinas, hornos de convección, freidoras, lavavajillas, cámaras frigoríficas, congeladores, túnel de planchado, etc.
-Gestiones según protocolos internos de trabajo.

Se requiere:
-Carné de conducir y coche propio.
-Ser una persona proactiva y con buena actitud.
-Buen trabajo en equipo.
-Residencia próxima al puesto de trabajo.

Se ofrece:
-Plan de carrera.
-Jornada completa.
-Posición estable.
-Atractivo paquete salarial.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Maquinista industrial
Per important empresa del sector de l?alimentació, ubicada a la província de Girona, seleccionem un/a maquinista industrial. En dependència del cap de torn, la seva principal missió serà operar amb les màquines assignades i garantir el seu correcte funcionament.

Tasques:
- Control de la maquinària i del seu bon funcionament.
- Vetllar per la qualitat de la producció i verificació del producte final.
- Garantir l'aprovisionament de la línia.
- Compliment de normatives d'higiene, seguretat i bones pràctiques establertes per l'empresa.

Es requereix:
- Persona polivalent i proactiva.
- Capacitat d?adaptació i flexibilitat.
- Habilitats mecàniques.
- Facilitat pel treball en equip.

S?ofereix
- Projecte estable en una empresa consolidada.
- Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius.
- Salari d'acord amb la vàlua i experiència del candidat.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
En dependència del CEO, seleccionem un/a Responsable de RRHH per a empresa tecnològica ubicada a la comarca de la Garrotxa.

Les seves principals funcions al lloc són:
- Gestió, organització i planificació del personal.
- Gestió dels plans de carrera.
- Polítiques retributives.
- Plans d'igualtat.
- Contacte amb les empreses externes de selecció a més de la pròpia selecció que es faci de manera interna.
- Gestió i coordinació de la formació.
- Avaluacions de clima laboral.
- Administració del personal i del calendari laboral.

S'ofereix:
- Contracte estable directament per empresa.
- Format híbrid (3 dies presencials, 2 en remot).
- Pla de carrera.
- Creixement professional en important i reconeguda empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Administrativo/a departamento facturación
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a laboral? ¿Quieres formar parte de un gran equipo? Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando! Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a laboral para una importante empresa de servicios de limpieza en la zona de la selva. FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:Resolución impagadosRealización facturas de los clientesGestionar comandas de material consumible solicitadas por los clientes REQUISITOS:Experiencia mínima de dos años en departamento laboralTitulo de FP en administraciónTitulo de bachilleratoNivel alto de catalán oral y escritoNivel alto de español oral y escritoConocimientos informáticosCarné de conducir B y vehículo propio BENEFICIOS:Contrato estable indefinido des del principioSalario 23.000 SBAJornada completaHorario de lunes a jueves de 9h a 17h y viernes de 8h a 16h.
Jornada completa
Contrato indefinido
23.000€ - 23.000€ bruto/año
Tècnic injecció - Torn de tarda
Per important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, situada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic/a d'Injecció amb la missió de complir, controlar, realitzar i supervisar totes les fases i procediments de preparació tècnica i posada en marxa.

Amb dependència al cap de torn, les seves responsabilitats seran:
- Dur a terme totes les fases i processos associats a la posada en marxa d'una màquina injectora.
- Garantir els temps de cicle i scrap segons el previst.
- Vetllar per bon funcionament de les màquines i eines de treball.
- Formar i motivar l'equip de canviadors de motlle i caps d'equip.
- Supervisar a les persones implicades en totes les fases del procés.
- Seguiment i revisió de tota la documentació.
- Assegurar els estàndards de productivitat, eficiència, qualitat i seguretat.

Es requereix:
- Disponibilitat horària per fer torn fixe de tarda de dilluns a divendres.
- Coneixements en injecció plàstica.
- Persona amb capacitat organitzativa, treball en equip, amb facilitat per prendre decisions i saber prioritzar.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en important empresa de la zona.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i valors aportats.
- Pla de carrera i formació.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Explotante de tráfico internacional

Empresa destacada en el mercado de la cadena de suministros de la cadena de frío busca explotador de tráfico internacional. ¿Tienes un nivel alto de inglés o francés? ¿Vives cerca de Vilobí d'Onyar? ¿Tienes experiencia en el sector logístico y con la gestión de rutas de transporte? ¡Entonces esta es tu oferta!

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Tagradaria construir el futur del comerç amb nosaltres? Tens una nova oportunitat amb l'obertura dAlcampo Salt Girona!Alcampo compta amb 40 anys d'experiència a nivell nacional sempre compromesos amb el que és bo, sa i local.Alcampo es compromet amb la ciutat i el seu entorn creant més de 100 nous llocs de treball! Tindràs l'oportunitat d'incorporar-te a Alcampo en un entorn únic i modern dins del nou hipermercat de Salt- Girona.Busquem tot tipus de professionals que comparteixin la passió per l'alimentació.Tenim els millors ingredients per a una recepta guanyadora: Ocupació, Desenvolupament i Entusiasmeperò ens manca l'ingredient secret. Vols ser tu? Beneficis:Busquem a persones que ens vulguin acompanyar en el nostre nou projecte d'obertura a Salt (Girona) Per això Alcampo vol adaptar-se a tu i a les teves necessitats oferint: - Jornada completa de 40h-Amb una distribució horària de dilluns a divendres-Descompte en botigues i benzineres Alcampo.-Possibilitat daccés a assegurança dental i/o mèdica.-Oportunitats de formació i desenvolupament.-Altres beneficis Alcampo. Requisits:- CFGM o CFGS en administració o similar- Experiència realitzant tasques administratives Quines seran les teves responsabilitats a la secció d'ADMINISTRACIÓ?- Entrada de comandes- Albarans- Arxiu- Control stock i contacte amb els proveïdors- Atenció al client Ara és el moment, junts arribem més lluny Si t'apassiona el comerç, tens una clara orientació al client i t'entusiasma el treball en equip... aquest és el teu lloc! Inscriu-t'hi ja!REF 050224En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
15.000€ - 16.000€ bruto/año
Administrativo/va
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Quieres formar parte de un gran equipo? Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando! Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a para una empresa en Girona. FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:Gestión de reservasAtención telefónicaGestión del correo electrónicoSeguimiento con cliente REQUISITOS:Experiencia mínima de un año como administrativo/aNivel alto de catalán y español oral y escritoConocimientos informáticos y en redes socialesCarné de conducir B y vehículo propio BENEFICIOS:Contrato estable indefinido des del principioSalario 18.000 SBAJornada parcialHorario de lunes a viernes de 9h a 13h.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
ADMINISTRATIVA/O CON INGLÉS
¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Has realizado seguimiento a clientes? Esta es tu oferta! Ø Asegurar que los pedidos solicitados por los clientes son realizados con la mayor celeridad y satisfacción. Ø Preparar los pedidos de los clientes verificando que sus peticiones son lanzadas a producción. Ø Lanzar para que se puedan producir todos los pedidos de los cortes entrantes a clientes directos según el destino. Ø Optimizar las cargas de los camiones para ahorrar costes tanto a la empresa como a los clientes. Ø Controlar que la documentación necesaria de envío esté a punto antes del cierre y asegurar que llegue correcta y puntual a su destino. Ø Informar a los clientes de las reservas de estoc. Ø Registro y control de los envíos de urgencia. Ø Resolución y notificación de las incidencias al departamento de calidad y a los clientes. Ø Informar de cotizaciones y precios de los pedidos y el transporte a los clientes.
Jornada completa
Contrato indefinido
18.500€ - 18.501€ bruto/año
ADMINISTRATIVO/A CON FRANCÉS
¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Has realizado seguimiento a clientes? Esta es tu oferta! Importante empresa logística en Maçanet de la Selva busca Administrativo/a con Francés Funciones: Realizar el seguimiento de los pedidos durante el proceso de entrega, con el fin de que se lleve a cabo en el tiempo y forma establecido.Ø  Mantener el contacto diario con los diferentes transportistas para realizar la supervisión, seguimiento y garantizar la correcta gestión de los envíos. Ø  Resolución de las incidencias ocurridas durante el proceso de entrega. Ø  Contactar con los clientes para realizar el seguimiento de los envíos. Ø  Control y gestión de altos volúmenes de correo electrónico. Ø  Cumplir con los procedimientos e instrucciones de Calidad, Seguridad, Prevención de Riesgos, Accidentes Graves y Medio Ambiente, aplicables a su departamento.
Jornada completa
Contrato indefinido
18.500€ - 18.501€ bruto/año
Tens experiència com a Administratiu/va ?Tagradaria treballar en una empresa del sector de lalimentació? Si és així, segueix llegint!Empresa del sector de la Alimentació , ubicada per la zona de Girona , requereix incorporar a un Administratiu/va.Quines funcions tindràs?-Administrar fulles de càlcul i altres eines.-Mantenir els registres i informes actualitzats-Organitzar i programar reunions-Supervisar el personal-Atendre clientsRequisits- Experiència mínima de 2 anys en una posició similar- Nivell danglès mitja capacitat per parlar i escriure ( B2)-Domini d'ofimàticaQué oferim?-Contracte indefinit per contractació de lempresa-Horari de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00-Salari valorable sobre els 24.000-25.000En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 25.000€ bruto/año
Administrativo/a ATC

Empresa destacada en el mercado de la cadena de suministros de la cadena de frío busca Administrativo/a ATC.

Las funciones principales incluyen conocimiento de logística, coordinacion con departamento de tráfico y gestión de incidencias, gestión de mails, atención al cliente, trabajo con el Paquete Office,

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Cap d'administració i finances
Tapassiona el sector administratiu i financer i disposes dexperiència? Has treballat gestionant un equip de persones dins dun departament similar i tagradaria iniciar un nou repte professional? Segueix llegint, aquesta oferta et pot interessar! Adecco Selecció precisa incorporar a un/a responsable administratiu/va i financer/a a una empresa del sector tèxtil a la zona de la Garrotxa. Quines seran les teves funcions?-Seràs el/la responsable de la comptabilitat general i analítica amb confecció de balanços i resultats anuals i de la presentació dels diferents impostos.-Realitzaràs el control de costos.-Faràs el control de factures dels comissionistes nacionals i estrangers. -Tencarregaràs de preparar lauditoria comptable. -Faràs el control de les telecomunicacions de lempresa.-Seràs el/la responsable de la informàtica i dels equips informàtics. Requisits:-Formació en empresarials o Direcció i Administració dEmpreses.-Coneixements i formació de lrea comptable i financera.-Actitud proactiva davant les incidències, positiva i amb capacitat per gestionar equips.-Coneixement alt del programa SAP.-Ofimàtica: Nivell avançat. Capacitat per solucionar els problemes generals a nivell informàtic de lempresa. Què sofereix?-Formar part duna empresa líder del sector tèxtil que està en ple desenvolupament.-Contracte directament per empresa amb la modalitat dindefinit.-Horari partit de Dilluns a Divendres.-Salari segons conveni i lexperiència demostrable.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 40.000€ bruto/año
Recepcionista
¿Estas interesado/a en desarrollar tu carrera profesional en Teleasistencia? ¿Estas estudiando y te interesa compaginarlo con un trabajo?¡Esta es tu oportunidad!Precisamos incorporar a un/a recepcionista en las oficinas del servicio de Teleasistencia ubicadas en Girona. Funciones principales:Organizar las llamadas de seguimiento diarias en función del número y tipo, siguiendo el protocolo y las pautas de actuación, para cumplir los compromisos adquiridos.Emisión de llamadas de control para saber el estado de las personas usuarias, realizar telefónicamente campañas de sensibilización y recordatorios.Atender y gestionar las consultas realizadas a través de los medios telemáticos del Servicio de Teleasistencia, (web de personas usuarias y/o cliente, correo electrónico) , siguiendo los protocolo y las pautas de actuación establecidas.Ejecutar el/la gestión administrativo/a y documental de la información acerca de las llamadas y contactos atendidos, codificando las actuaciones desarrolladas para llevar a cabo el seguimiento de las intervenciones, siguiendo el protocolo y pautas de actuación.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
Teleoperador/a
¿Estás buscando empleo y tienes experiencia de teleoperador/a? Una empresa especializada en el desarrollo de soluciones tecnológicas que garantizan una atención inmediata gracias al Servicio de Teleasistencia y a la incorporación de la telemonitorización de la Salud. Precisa incorporar a una persona para la posición de teleoperador/a.Funciones:Atender y gestionar los contactos de las personas usuarias del servicio de teleasistencia en el Centro de Atención a través de todos los medios establecidos (telefónico y telemático), utilizando los sistemas de gestión y aplicaciones, así como los/las técnicos/as y habilidades requeridas para cada modalidad de comunicación, garantizando en todo momento la calidad del servicio, el trato personalizado y la confidencialidad.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
Administrativo/a laboral
¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a laboral? ¿Quieres formar parte de un gran equipo? Si tu respuesta ha sido SÍ, ¡este trabajo te está esperando! Des de Adecco Selección estamos buscando un/a administrativo/a laboral para una importante empresa de servicios de limpieza en la zona de la selva. FUNCIONES DEL LUGAR DE TRABAJO:Resolución incidencias trabajadoresIndicar las horas realizadas en el sistema de la empresaControl de altas y bajas juntamente con la gestoríaSoporte al departamento de supervisores REQUISITOS:Experiencia mínima de dos años en departamento laboralTitulo de FP en administraciónTitulo de bachilleratoNivel alto de catalán oral y escritoNivel alto de español oral y escritoConocimientos informáticosCarné de conducir B y vehículo propio BENEFICIOS:Contrato estable indefinido des del principioSalario 20.000 SBAJornada completaHorario de lunes a jueves de 9h a 17h y viernes de 8h a 16h.¡Si te interesa no dudes en inscribirte!
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 20.000€ bruto/año
Anterior
Siguiente