Aquesta oferta està vinculada a un procés de selecció que realitzarà Carrefour els dies 3 i 8 de Maig, de manera presencial, per cobrir diferents llocs de treball: CAIXERS/ES, REPOSADORS/ES i AUXILIARS DE PRODUCTES FRESCOS
Carrefour serà l'encarregada de:
Preseleccionar les candidatures que més s'ajustin a les seves necessitats
Convocar les persones preseleccionades a entrevistes individuals
Entrevistar les persones preseleccionades
Comunicar el resultat del procés
Funcions/Tasques:
CAIXA:
REPOSICIÓ:
PRODUCTES FRESCOS: Xarcuteria, carnisseria, peixateria i fruiteria
Condicions:
Organització patronal de les empreses, les entitats territorials i les entitats sectorials de la indústria i dels serveis del metall de la província de Barcelona, està cercant un/a Orientador/a Laboral per a persones treballadores en actiu.
Tasques:
S'ofereix:
L'Institut Català d'Oncologia (endavant ICO), centre públic del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, líder en oncologia i dedicat a l'assistència, la recerca, la prevenció i la docència, inicia un procés de selecció per incorporar un/a Metge/ssa Especialista en Hematologia i Hemoteràpia per al centre de treball ICO Badalona amb l’objectiu de donar cobertura assistencial i promoure la recerca clínica.
Funcions principals:
• Àrea d’eritropatologia: realització d’estudis globals d’anèmia, detecció d’hemoglobinopaties, d'enzimopaties i de membranopaties.
• Validació i interpretació dels resultats de les proves d’eritropatologia especial. Donar una opinió mèdica especialitzada, diagnòstica i/o terapèutica a les consultes realitzades (presencials, telefòniques o de revisió d’informes) per altres professionals, especialistes o serveis, en relació a un pacient o patologia, amb la finalitat de fer un diagnòstic o millorar el seu maneig terapèutic.
• Participar en els comitès interns i externs on es necessiti un expert en eritropatologia, aportant una visió integral en l'enfocament terapèutic del pacient, liderant les decisions relacionades i actuant com a nexe amb altres especialistes.
• Àrea d’hematimetria i diagnòstic d’hemopaties: validació de proves d’hematimetria de pacients oncohematologics i realització de mielogrames.
• Col·laborar amb l’activitat científica (clínica i traslacional) de la institució, fent recerca i participant en estudis d’investigació capdavanters i assajos clínics promoguts per l’acadèmia mèdica i/o la indústria farmacèutica, amb l’objectiu de que els pacients puguin beneficiar-se d’una recerca de qualitat i avantguardista contribuint a posicionar a l'ICO com a referent a nivell nacional i internacional.
• Participar en l’activitat docent de formació dels residents d’Hematologia-Hemoteràpia i altres especialitats que tinguin programades rotacions per les seccions del laboratori.
• Controlar la medicació hospitalària de dispensació ambulatòria en l'àmbit del servei d'Hematologia de l'hospital per garantir la sostenibilitat així com participar en les noves indicacions i seguiment dels tractaments actius.
• Sistema de qualitat: seguiment dels indicadors de qualitat, manteniment de la documentació i actualització, quan sigui necessari, segons la norma ISO.
Què t'oferim?
• Contracte de treball inicialment d’1 any (amb possibilitat de continuïtat) com a Facultatiu/va Especialista en Hematologia i Hemoteràpia a jornada completa (1668 hores/any – 39 hores/setmana).
• Horari: 4 dies/setmana amb horari de matí i 1 dia/setmana amb horari de tarda.
• Període de prova: 4 mesos (segons conveni).
• Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes a l’ICO segons conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT), les taules salarials ICO del grup professional 1. AS-TGS (Assistencial Titulat/da de Grau Superior) i la vàlua de el/la candidat/a.
• Retribució variable (incentius anuals fins el 12%).
• Integració en la roda de guàrdies del servei.
• Incorporació: Immediata (març 2024)
• Lloc de treball: ICO Badalona - Hospital Germans Trias i Pujol - Carretera del Canyet s/n, 08916 Badalona.
I a més...
• Formaràs part d’un servei dinàmic on el treball en equip és una prioritat.
• Reconeixement mitjançant la carrera professional a partir d’1 any d’experiència amb increment salarial.
• Conciliació personal i flexibilitat laboral segons pacte de condicions laborals que millora el conveni SISCAT.
• Creixement professional: apostem per la teva formació continuada en l’àmbit onco-hematològic i de recerca així com la possibilitat d’assistir a jornades i congressos.
• Política d’igualtat de tracte i d’oportunitats en les condicions de treball.
L'Institut Català d'Oncologia (endavant ICO), centre públic del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, líder en oncologia i dedicat a l'assistència, la recerca, la prevenció i la docència, inicia un procés de selecció per incorporar un/a Metge/ssa Especialista en Hematologia i Hemoteràpia adscrit al Servei d'Hematologia Clínica de l'ICO Badalona per a al centre de treball Hospital de Mataró.
La missió del/la metge/ssa especialista en Hematologia i Hemoteràpia és oferir atenció mèdica especialitzada amb un enfocament terapèutic i integral del pacient hospitalitzat i ambulatori amb malaltia hematològica, fent especial èmfasi en el procés diagnòstic i terapèutic, i en la presa de decisions consensuada amb altres professionals, de conformitat amb els procediments i protocols adequats i millorar l'eficiència garantint una utilització adequada dels recursos.
La persona seleccionada treballarà integrat al servei d’Hematologia de l’Hospital de Mataró, desenvolupant la seva activitat tant a les consultes externes i al laboratori, com d'interconsultor a les unitats hospitalària d’oncohematologia i d’urgències.
Funcions principals:
Atendre al pacient ambulatori amb malaltia hematològica oncològica i no oncològica, coordinant el diagnòstic i tractament amb altres especialitats i institucions quan sigui d'aplicació.
Realitzar suport mèdic a hospital de dia per els pacients en tractament actiu oncohematològic.
Realitzar suport a planta d’hospitalització oncohematològica com a interconsultor en el pacient hematològic ingressat i en la resta d’especialitats.
Gestionar i resoldre les derivacions i interconsultes realitzades des de l’atenció primària.
Control de la teràpia anticoagulant del pacient hospitalitzat i ambulatori, coordinant-se amb els professionals d’altres serveis de l’hospital o d’altres institucions quan sigui necessari.
Validar i interpretar els resultats de les citologies de moll d’os.
Donar una opinió mèdica especialitzada, diagnòstica i/o terapèutica a les consultes realitzades (presencials, telefòniques o de revisió d’informes) per altres professionals, especialistes o serveis, en relació a un pacient o patologia, amb la finalitat de fer un diagnòstic o millorar el seu maneig terapèutic
Col·laborar amb l'activitat docent de la institució, participant en programes de formació continuada, i/o tutelant els alumnes de pregrau i postgrau i residents en formació.
Possibilitat d’integrar-se en equips dedicats a patologies específiques i participar i desenvolupar projectes de recerca clínica així com la possibilitat de realitzar/participar en projectes de recerca transnacionals.
Participar en els comitès i reunions internes i externes, d'àmbit Assistencial i de Qualitat aportant una visió global en l'enfocament terapèutic del pacient ambulatori i d'hospitalització.
Participar activament en projectes i grups de treball vinculats, incloent reunions amb referents transversals, i especialistes d'altres serveis i institucions.
Representar la institució tant en actes nacionals com internacionals, a petició de la Direcció General, així com participar en les comissions o reunions internes que es considerin.
Què t'oferim?
• Contracte de treball: Cobertura de vacant fins a resolució de convocatòria com a Facultatiu/va Especialista en Hematologia i Hemoteràpia a jornada completa (1668 hores/any – 39 hores/setmana).
• Horari: 2 dies/setmana amb horari de 08:00h a 18:00h i 3 dies/setmana amb horari de 08:00h a 15:00h.
• Període de prova: 4 mesos (segons conveni).
• Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes a l’ICO segons conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT), les taules salarials ICO del grup professional 1. AS-TGS (Assistencial Titulat/da de Grau Superior) i la vàlua de el/la candidat/a.
• Retribució variable (incentius anuals fins el 12%).
• Possibilitat de realització de guàrdies d’especialista (presència física) a l’ICO Badalona.
• Incorporació: Finalitzat el procés de selecció.
• Lloc de treball: Hospital de Mataró.
I a més...
• Formaràs part d’un servei dinàmic on el treball en equip és una prioritat.
• Reconeixement mitjançant la carrera professional a partir d’1 any d’experiència amb increment salarial.
• Conciliació personal i flexibilitat laboral segons pacte de condicions laborals que millora el conveni SISCAT.
• Creixement professional: apostem per la teva formació continuada en l’àmbit onco-hematològic i de recerca així com la possibilitat d’assistir a jornades i congressos.
• Política d’igualtat de tracte i d’oportunitats en les condicions de treball.
La Fundació i2cat està cercant un/a Tècnic/a Administratiu/va per a que s'incorpori a l'equip d'Administració&Finances.
Atès el creixement de l'organització, es precisa contractar una persona per a que dugui a terme gestions administratives i d'atenció personalitzada presencialment a l'oficina, tant dels/es treballadors/es com de les visites externes.
La persona seleccionada tindrà les següents responsabilitats:
També durà a terme altres tasques com...
Qui som?
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
On ho faràs?
Estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.
i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!
En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
Intress necessita incorporar un/a Treballador/a Social per cobrir una suplència llarga per maternitat, per fer recolzament en la gestió de l'equip d'infància del servei Centre d'Acollida, ubicat a Vic.
Què farás?
Què oferim?
Pel dinàmic i emocionant sector del turisme, busquem un professional apassionat i altament competent per ocupar el rol d'Analista Financer. La missió de l’empresa és impulsar experiències excepcionals per als turistes, contribuint a l'excel·lència operativa i financera de les nostres operacions turístiques. Si t’apassiona el món del turisme, la gestió estratègica i l'anàlisi financera, aquesta oportunitat t’oferirà l'escenari perfecte per desplegar el teu coneixement i experiència!
Les funcions que esperem que desenvolupis en aquest projecte te les expliquem a continuació;
Dirigir la gestió financera integral de les nostres operacions turístiques, assegurant una òptima utilització de recursos i una sòlida rendibilitat.
Desenvolupar estratègies financeres innovadores per maximitzar els ingressos i minimitzar els costos, mantenint un equilibri entre l'excel·lència al servei i l'eficiència operativa.
Col·laborar en la planificació estratègica del negoci, proporcionant anàlisi financera sòlida i perspectives estratègiques per donar suport a la presa de decisions informades.
Realitzar anàlisis detallades de dades per identificar tendències, oportunitats i desafiaments al mercat turístic, proporcionant recomanacions per a la millora contínua.
Elaborar els pressupostos anuals del negoci en col·laboració amb els equips rellevants, assegurant que reflecteixin les metes estratègiques i operatives del negoci.
Preparar informes financers i de gestió clars i concisos per a la direcció i altres stakeholders, comunicant de manera efectiva l'exercici del negoci i proporcionant insights rellevants per a la presa de decisions.
Desenvolupar i implementar estratègies de gestió d’ingressos efectives per maximitzar els ingressos per turista i unitat de negoci.
Col·laborar estretament amb equips de vendes i màrqueting per desenvolupar i executar estratègies de comercialització que impulsin la demanda i la rendibilitat.
Supervisar i controlar els costos operatius, identificant oportunitats per reduir despeses sense comprometre la qualitat del servei.
Garantir el compliment de les polítiques, els procediments i les regulacions internes i externes del sector turisme, assegurant alts estàndards d'integritat i transparència en totes les operacions.
Implementar i mantenir sistemes de control intern efectius per mitigar riscos financers i operatius, garantint la protecció dels actius i la reputació de l'empresa.
Gestionar el procés d' auditoria interna i externa, coordinant amb auditors externs quan sigui necessari i assegurant la implementació de recomanacions per millorar els processos i controls
Preparar informes financers i de gestió clars i concisos per a la direcció i altres stakeholders, comunicant de manera efectiva l'exercici del negoci i proporcionant insights rellevants per a la presa de decisions.
Facilitar la comunicació i col·laboració efectiva entre els diferents departaments i equips, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i orientat a resultats.
Assessorar la direcció en assumptes financers i de gestió, proporcionant anàlisis i recomanacions fonamentades.
Participar en reunions de direcció per presentar informes i discutir temes rellevants per a la gestió del negoci turístic.
En resum, com a Analista del sector turisme seràs el responsable de garantir la salut financera i l'eficiència operativa de l'empresa, a través del control, anàlisi i planificació dels aspectes financers i de gestió del negoci. El teu treball serà fonamental per mantenir la rendibilitat i la competitivitat en un mercat dinàmic i competitiu.
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Quim som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a una de les 60 oficines, que estan repartides pel territori peninsular.
Quina és la missió del SalesTeam?
La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...
Què oferim?
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Quim som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a una de les 60 oficines, que estan repartides pel territori peninsular.
Quina és la missió del SalesTeam?
La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...
Què oferim?
Intress cerca un Educador/a Social com a CORRETORN per cobrir suplències del servei de la Casa d'Acolliment Infantil i que gestionem a la zona de St Marçal, a Castellet i la Gornal de l'Alt Penedès.
Seria per atendre a infants i adolescents del centre assegurant la cura i funcionament en la prestació del servei integral i suport social d'acord amb les seves necessitats.
Què farás?
Què oferim?
Intress cerca un/a Educador/a Social o Integrador/a Social de manera urgent, per cobrir una suplència llarga (maternitat) al CRAE (Centre Residencial d'Acció Educativa) ubicat a Tortosa, Tarragona.
Què farás?
Què oferim?
Data d'incorporació: immediata
Jornada: 38 hores setmanals
Horari: 15.00 a 22.00h
Retribució: 1.607,51€ brut mensual (x 14 pagues 22.505,14).
Empresa industrial catalana i familiar.
Repte: construir i consolidar tant l'equip com els processos
Intress cerca un/a Educador/a Social de manera urgent, per cobrir el CRAE (Centre Residencial d'Acció Educativa) ubicat a Tortosa, Tarragona.
Què farás?
Què oferim?
Data d'incorporació: immediata
Jornada: 38 hores setmanals
Retribució: 1.794,87€ brutos mensuales (x 14 pagues 25.128,19 € bruts anuals)
Horari: Cap de setmana i festius
Dissabtes de 07.00 - 21.00 h
Diumenges de 09.00 a 23.00 h
Festius: horari variable.
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Qui som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment, estem cercant un/a TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina de Polinyà.
El teu dia a dia:
En dependència directa del/la Interim Team Leader, les teves responsabilitats seran:
Conèixer i garantir els objectius anuals.
Fidelitzar els clients actius mantenint un contacte proper i proposant solucions de servei a través de l’assessorament personalitzat.
Ser la persona interlocutora entre candidat/a i client.
Mantenir constantment actualitzada la base de dades interna.
Què oferim?
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Quim som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a la nostra oficina ubicada a GRANOLLERS.
Quina és la missió del SalesTeam?
La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.
El teu dia a dia:
En dependència directe de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...
Què oferim?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.