Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(425)
Álava/Araba(215)
Albacete(106)
Alicante(637)
Almeria(165)
Andorra(8)
Asturias(268)
Avila(42)
Badajoz(130)
Barcelona(5.683)
Bizkaia(663)
Burgos(155)
Caceres(84)
Cádiz(279)
Cantabria(197)
Castellón(272)
Ceuta(14)
Ciudad Real(87)
Córdoba(191)
Cuenca(61)
Gipuzkoa(379)
Girona(530)
Granada(187)
Guadalajara(179)
Huelva(102)
Huesca(126)
Illes Balears(733)
Jaén(94)
La Rioja(210)
Las Palmas(435)
León(139)
Lleida(302)
Lugo(117)
Madrid(4.909)
Málaga(623)
Melilla(14)
Murcia(554)
Navarra(306)
Ourense(79)
Palencia(91)
Pontevedra(298)
Salamanca(85)
Santa Cruz de Tenerife(247)
Segovia(75)
Sevilla(623)
Sin especificar(528)
Soria(50)
Tarragona(530)
Teruel(58)
Toledo(246)
València(1.202)
Valladolid(251)
Zamora(52)
Zaragoza(728)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.195)
Administración Pública(6)
Atención a clientes(942)
Calidad, producción, I+D(1.481)
Comercial y ventas(2.879)
Compras, logística y almacén(2.362)
Diseño y artes gráficas(154)
Educación y formación(89)
Finanzas y banca(96)
Informática y telecomunicaciones(1.268)
Ingenieros y técnicos(2.135)
Inmobiliario y construcción(898)
Legal(161)
Marketing y comunicación(604)
Otras actividades(1.521)
Otros(3.716)
Profesiones y oficios(1.345)
Recursos humanos(597)
Sanidad y salud(1.080)
Sector Farmacéutico(179)
Turismo y restauración(991)
Ventas al detalle(65)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(494)
Ciclo Formativo Grado Medio(174)
Ciclo Formativo Grado Superior(148)
Diplomado(521)
Doctorado(2)
Educación Secundaria Obligatoria(3.392)
Enseñanzas artísticas (regladas)(1)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(1.262)
Formación Profesional Grado Superior(1.129)
Grado(1.155)
Ingeniero Superior(345)
Ingeniero Técnico(64)
Licenciado(89)
Máster(58)
Otros cursos y formación no reglada(20)
Otros títulos, certificaciones y carnés(102)
Postgrado(20)
Sin especificar(14.585)
Sin estudios(1.198)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(14.293)
Indiferente(507)
Intensiva - Indiferente(266)
Intensiva - Mañana(160)
Intensiva - Noche(14)
Intensiva - Tarde(44)
Parcial - Indiferente(3.042)
Parcial - Mañana(212)
Parcial - Noche(204)
Parcial - Tarde(146)
Sin especificar(5.876)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(110)
Autónomo(1.054)
De duración determinada(2.651)
De relevo(6)
Fijo discontinuo(365)
Formativo(152)
Indefinido(9.513)
Otros contratos(7.012)
Sin especificar(3.901)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de actiu

18 ofertas de trabajo de actiu


Ajudant Tècnic d'Il·luminació
¿Estàs acabant el estudis i busques un nou projecte? ¿Tens experiència com a ajudant dil·luminació i vols emprendre un nou repte? Si es així, aquesta oferta és per tu! Des dAdecco Girona estem cercant a un/a Ajudant de Tècnic dIl·luminació, per una important empresa a Mata, dedicada a la venta de material elèctric i dil·luminació per a indústries, i particulars. Actualment necessiten una persona que doni suport al departament dil·luminació, i ajudi als dos tècnics, fent tasques de gestió i administració. Les teves funcions seran:-   Donar suport en la realització dels diferents projectes de planificació i organització dil·luminació per als clients, amb el programa AutoCAD.  -   Fer comandes de materials, i el seguiment de les mateixes, pels projectes que estiguin actius.  -   Buscar alternatives de materials a través del catàleg, quan una referència es doni de baixa. -   Tasques puntuals datenció al client a botiga, quan vinguin a comprar algun producte concret. -   Tasques administratives i de gestió. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 22.000€ bruto/año
40538MKP - Personal Hipermercat (Caixes/ reposició/ auxiliar PFT) CARREFOUR

Aquesta oferta està vinculada a un procés de selecció que realitzarà Carrefour els dies 3 i 8 de Maig, de manera presencial, per cobrir diferents llocs de treball: CAIXERS/ES, REPOSADORS/ES i AUXILIARS DE PRODUCTES FRESCOS

Carrefour serà l'encarregada de:

Preseleccionar les candidatures que més s'ajustin a les seves necessitats
Convocar les persones preseleccionades a entrevistes individuals
Entrevistar les persones preseleccionades
Comunicar el resultat del procés

Funcions/Tasques:

CAIXA:

  • Cobrament en línia de caixes
  • Mantenir la caixa neta i ordenada en tot moment
  • Realitzar amb agilitat la crida de la Fila Única als clients
  • Quadrar correctament les Caixes
  • Orientar a la clientela sobre els productes de l'empresa (targeta Club Carrefour, accions promocionals, promocions solidàries, etc.)
  • Contribuir a captar i fidelitzar a la clientela que passi per la línia de caixes

REPOSICIÓ:

  • Col·locacar i reposar les mercaderies als prestatges
  • Gestionar i revisar caducitats, preus i etiquetatge
  • Garantir la neteja i la cura dels actius.
  • Organitzar el magatzem
  • Participar en la realització dels inventaris
  • Atenció al client

PRODUCTES FRESCOS: Xarcuteria, carnisseria, peixateria i fruiteria

  • Tall, desossat i despatx del producte i muntatge del taulell
  • Control de caixa
  • Reposició per a la imatge de la secció
  • Control de minvaments
  • Manteniment i promoció del gènere
  • Neteja i higiene de la secció
  • Orientació i assessorament al client

Condicions:

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Temporal
  • Durada de contracte: 4 mesos (Estacionalitat / Campanya d'Estiu), possible continuïtat segons rendiment
  • Núm. Hores setmanals: de 18h/s a 30h/s
  • Horari: Jornada Parcial (de 18h/s a 30h/s), torns rotatius matí / tarda. Disponibilitat per treballar de dilluns a dissabte (i diumenges d'obertura).
  • Retribució brut anual: 16.412€ bruts per jornada complerta (40 hores)
Jornada parcial - indiferente
Contrato de duración determinada
15.000€ - 18.000€ bruto/año
40573 - Orientador/a Laboral

Organització patronal de les empreses, les entitats territorials i les entitats sectorials de la indústria i dels serveis del metall de la província de Barcelona, està cercant un/a Orientador/a Laboral per a persones treballadores en actiu.

Tasques:

  • Acompanyament laboral i formatiu a persones treballadores establint un pla d'acció individualitzat.
  • Facilitar el desenvolupament professional i la millora competencial de les persones participants.
  • Identificar i assessorar sobre el mercat laboral, guiant a noves oportunitats, sectors emergents i nous perfils professionals.
  • Realització d'entrevistes individuals i grupals en modalitat presencial i/o online.
  • Redacció d'informes i de documentació pròpia del programa.
  • Coordinació amb el departament de prospecció.
  • Gestió de documentació en aplicatiu web.
  • Gestió de bases de dades.

S'ofereix:

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 40
  • Horari: 8h-15h30 més una tarda de 9h a 18h
  • Retribució brut anual: 24-28k
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Assessor Comercial (Sector Hosteleria)
Tagradaria treballar en una empresa líder al sector dels productes químics i de neteja industrial? Vols continuar desenvolupant-te en un rol comercial i gestionar la cartera de clients de zona de Girona? Tens experiència al canal horeca o restauració amb la venta d'una gran varietat de productes i/o serveis?Des d'Adecco Selecció, estem buscant un/a Assessor/a Comercial per gestionar la cartera de clients zona assignada de província de Girona i dur a terme la prospecció, captació i fidelització de clients sector hostaleria, restauració, col·lectivitats, etc. solucions a nivell global de neteja industrial.Què ofereixen? -Formació a càrrec de l'empresa -Projecció i carrera professional a la companyia. -Contractació directa per empresa, contracte indefinit -Retribució segons vàlua del candidat. Percentatge sobre objectius, salari fix molt competitiu d'acord amb l'experiència, més variable. -Vehicle d'empresa. -Incorporació en una empresa consolidada i líder al seu sector.Requisits: -Experiència demostrable en canal horeca/restauració i/o productes de neteja. -Residència zona de Girona.-Català: Domini alt.Responsabilitats: T'encarregaràs de la gestió integral de la cartera de clients, amb una atenció especial als comptes claus de la companyia, les teves responsabilitats seran augmentar les vendes i fidelització de clients ja actius, elaborar plans d'acció comercial, analitzar resultats i elaboració de budgets i altres funcions derivades del lloc de treball:1.Empreses ( tot tipus de producte del sector ambientació)2.Sector alimentari ( productes per la industria alimentaria i complements)3.Venta de maquinària, industrial com fregadores, aspiradores entre daltres. -Captació de nous clients i manteniment dels actuals. -Ampliar el volum de negoci generador pels clients actuals. -Assessorar els nostres clients sobre quins productes de la nostra cartera necessiten. -Consecució dels objectius assignats a la cartera de clients. -Gestió i seguiments de les ofertes presentades. -Detecció de noves oportunitats de negoci de la seva cartera de clients. Si creus que aquesta oferta és interessant, no ho dubtis, inscriu-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 28.000€ bruto/año
Metge/ssa especialista en Hematologia i Hemoteràpia/Laboratori (ICO Badalona)
Institut Català d'Oncologia
Badalona, Barcelona
12 de abril

L'Institut Català d'Oncologia (endavant ICO), centre públic del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, líder en oncologia i dedicat a l'assistència, la recerca, la prevenció i la docència, inicia un procés de selecció per incorporar un/a Metge/ssa Especialista en Hematologia i Hemoteràpia per al centre de treball ICO Badalona amb l’objectiu de donar cobertura assistencial i promoure la recerca clínica.

Funcions principals:

• Àrea d’eritropatologia: realització d’estudis globals d’anèmia, detecció d’hemoglobinopaties, d'enzimopaties i de membranopaties.

• Validació i interpretació dels resultats de les proves d’eritropatologia especial. Donar una opinió mèdica especialitzada, diagnòstica i/o terapèutica a les consultes realitzades (presencials, telefòniques o de revisió d’informes) per altres professionals, especialistes o serveis, en relació a un pacient o patologia, amb la finalitat de fer un diagnòstic o millorar el seu maneig terapèutic.

• Participar en els comitès interns i externs on es necessiti un expert en eritropatologia, aportant una visió integral en l'enfocament terapèutic del pacient, liderant les decisions relacionades i actuant com a nexe amb altres especialistes.

• Àrea d’hematimetria i diagnòstic d’hemopaties: validació de proves d’hematimetria de pacients oncohematologics i realització de mielogrames.

• Col·laborar amb l’activitat científica (clínica i traslacional) de la institució, fent recerca i participant en estudis d’investigació capdavanters i assajos clínics promoguts per l’acadèmia mèdica i/o la indústria farmacèutica, amb l’objectiu de que els pacients puguin beneficiar-se d’una recerca de qualitat i avantguardista contribuint a posicionar a l'ICO com a referent a nivell nacional i internacional.

• Participar en l’activitat docent de formació dels residents d’Hematologia-Hemoteràpia i altres especialitats que tinguin programades rotacions per les seccions del laboratori.

• Controlar la medicació hospitalària de dispensació ambulatòria en l'àmbit del servei d'Hematologia de l'hospital per garantir la sostenibilitat així com participar en les noves indicacions i seguiment dels tractaments actius.

• Sistema de qualitat: seguiment dels indicadors de qualitat, manteniment de la documentació i actualització, quan sigui necessari, segons la norma ISO.

Què t'oferim?

Contracte de treball inicialment d’1 any (amb possibilitat de continuïtat) com a Facultatiu/va Especialista en Hematologia i Hemoteràpia a jornada completa (1668 hores/any – 39 hores/setmana).

Horari: 4 dies/setmana amb horari de matí i 1 dia/setmana amb horari de tarda.

• Període de prova: 4 mesos (segons conveni).

• Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes a l’ICO segons conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT), les taules salarials ICO del grup professional 1. AS-TGS (Assistencial Titulat/da de Grau Superior) i la vàlua de el/la candidat/a.

• Retribució variable (incentius anuals fins el 12%).

• Integració en la roda de guàrdies del servei.

• Incorporació: Immediata (març 2024)

• Lloc de treball: ICO Badalona - Hospital Germans Trias i Pujol - Carretera del Canyet s/n, 08916 Badalona.

I a més...

• Formaràs part d’un servei dinàmic on el treball en equip és una prioritat.

• Reconeixement mitjançant la carrera professional a partir d’1 any d’experiència amb increment salarial.

• Conciliació personal i flexibilitat laboral segons pacte de condicions laborals que millora el conveni SISCAT.

• Creixement professional: apostem per la teva formació continuada en l’àmbit onco-hematològic i de recerca així com la possibilitat d’assistir a jornades i congressos.

• Política d’igualtat de tracte i d’oportunitats en les condicions de treball.

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Metge/ssa especialista en Hematologia i Hemoteràpia/H.Mataró (ICO Badalona)
Institut Català d'Oncologia
Badalona, Barcelona
12 de abril

L'Institut Català d'Oncologia (endavant ICO), centre públic del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, líder en oncologia i dedicat a l'assistència, la recerca, la prevenció i la docència, inicia un procés de selecció per incorporar un/a Metge/ssa Especialista en Hematologia i Hemoteràpia adscrit al Servei d'Hematologia Clínica de l'ICO Badalona per a al centre de treball Hospital de Mataró.

La missió del/la metge/ssa especialista en Hematologia i Hemoteràpia és oferir atenció mèdica especialitzada amb un enfocament terapèutic i integral del pacient hospitalitzat i ambulatori amb malaltia hematològica, fent especial èmfasi en el procés diagnòstic i terapèutic, i en la presa de decisions consensuada amb altres professionals, de conformitat amb els procediments i protocols adequats i millorar l'eficiència garantint una utilització adequada dels recursos.

La persona seleccionada treballarà integrat al servei d’Hematologia de l’Hospital de Mataró, desenvolupant la seva activitat tant a les consultes externes i al laboratori, com d'interconsultor a les unitats hospitalària d’oncohematologia i d’urgències.

Funcions principals:

Atendre al pacient ambulatori amb malaltia hematològica oncològica i no oncològica, coordinant el diagnòstic i tractament amb altres especialitats i institucions quan sigui d'aplicació.

Realitzar suport mèdic a hospital de dia per els pacients en tractament actiu oncohematològic.

Realitzar suport a planta d’hospitalització oncohematològica com a interconsultor en el pacient hematològic ingressat i en la resta d’especialitats.

Gestionar i resoldre les derivacions i interconsultes realitzades des de l’atenció primària.

Control de la teràpia anticoagulant del pacient hospitalitzat i ambulatori, coordinant-se amb els professionals d’altres serveis de l’hospital o d’altres institucions quan sigui necessari.

Validar i interpretar els resultats de les citologies de moll d’os.

Donar una opinió mèdica especialitzada, diagnòstica i/o terapèutica a les consultes realitzades (presencials, telefòniques o de revisió d’informes) per altres professionals, especialistes o serveis, en relació a un pacient o patologia, amb la finalitat de fer un diagnòstic o millorar el seu maneig terapèutic

Col·laborar amb l'activitat docent de la institució, participant en programes de formació continuada, i/o tutelant els alumnes de pregrau i postgrau i residents en formació.

Possibilitat d’integrar-se en equips dedicats a patologies específiques i participar i desenvolupar projectes de recerca clínica així com la possibilitat de realitzar/participar en projectes de recerca transnacionals.

Participar en els comitès i reunions internes i externes, d'àmbit Assistencial i de Qualitat aportant una visió global en l'enfocament terapèutic del pacient ambulatori i d'hospitalització.

Participar activament en projectes i grups de treball vinculats, incloent reunions amb referents transversals, i especialistes d'altres serveis i institucions.

Representar la institució tant en actes nacionals com internacionals, a petició de la Direcció General, així com participar en les comissions o reunions internes que es considerin.

Què t'oferim?

Contracte de treball: Cobertura de vacant fins a resolució de convocatòria com a Facultatiu/va Especialista en Hematologia i Hemoteràpia a jornada completa (1668 hores/any – 39 hores/setmana).

Horari: 2 dies/setmana amb horari de 08:00h a 18:00h i 3 dies/setmana amb horari de 08:00h a 15:00h.

• Període de prova: 4 mesos (segons conveni).

• Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes a l’ICO segons conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT), les taules salarials ICO del grup professional 1. AS-TGS (Assistencial Titulat/da de Grau Superior) i la vàlua de el/la candidat/a.

• Retribució variable (incentius anuals fins el 12%).

• Possibilitat de realització de guàrdies d’especialista (presència física) a l’ICO Badalona.

• Incorporació: Finalitzat el procés de selecció.

• Lloc de treball: Hospital de Mataró.

I a més...

• Formaràs part d’un servei dinàmic on el treball en equip és una prioritat.

• Reconeixement mitjançant la carrera professional a partir d’1 any d’experiència amb increment salarial.

• Conciliació personal i flexibilitat laboral segons pacte de condicions laborals que millora el conveni SISCAT.

• Creixement professional: apostem per la teva formació continuada en l’àmbit onco-hematològic i de recerca així com la possibilitat d’assistir a jornades i congressos.

• Política d’igualtat de tracte i d’oportunitats en les condicions de treball.

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Tècnic/a d'administració

La Fundació i2cat està cercant un/a Tècnic/a Administratiu/va per a que s'incorpori a l'equip d'Administració&Finances.

Atès el creixement de l'organització, es precisa contractar una persona per a que dugui a terme gestions administratives i d'atenció personalitzada presencialment a l'oficina, tant dels/es treballadors/es com de les visites externes.

La persona seleccionada tindrà les següents responsabilitats:

  • Recepció oficina i tracte amb el personal intern/extern
  • Resolució de dubtes del personal
  • Gestió de l'organització d'esdeveniments interns que requereixin reserva de sales, càtering, etc.
  • Recepció/enviament paqueteria
  • Supervisió dels espais comuns de les oficines

També durà a terme altres tasques com...

  • La gestió i recepció de trucades rebudes a l'empresa. Rebre i derivar totes les trucades telefòniques
  • Tasques en la recepció del centre
  • Gestió de supervisió i organització dels espais de les oficines, garantint l'ordre d'aquests.
  • Gestió i recepció dels enviaments de missatgeria.
  • Gestió de les sales de reunions, les reserves de càterings i les visites del personal extern.
  • Participació activa en la gestió dels esdeveniments de l'entitat.
  • Gestió i revisió dels actius i materials de l'oficina.
  • Gestió de compres de material per a l'oficina.
  • Resolució d'incidències diàries a l'oficina.

Qui som?

La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.

i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.

Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)

Què t'oferim?

  • Presencialitat cada dia.
  • Contracte a temps complet.
  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
  • Salari fix + variable per objectius.
  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
  • 27 dies laborables de vacances a l'any.
  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
  • Cafè i te gratuït.
  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.

On ho faràs?

Estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.

Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.

i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.

i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.

Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!

En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!

Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Suplència Treballador/a Social Centre d'Acollida Infància

Intress necessita incorporar un/a Treballador/a Social per cobrir una suplència llarga per maternitat, per fer recolzament en la gestió de l'equip d'infància del servei Centre d'Acollida, ubicat a Vic.

Què farás?

  • Participar en l'elaboració del pla individualitzat d'atenció per a establir i marcar objectius orientats a la millora de l'usuari/a.
  • Desenvolupar el programa d'activitats en els aspectes socials i comunitaris amb els usuaris i les seves famílies per a la consecució d'un objectiu comú.
  • Donar suport a l'estructura del centre en el tractament dels usuaris amb la finalitat de millorar la seva integració i aconseguir complir amb els propòsits establerts.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció del centre i de l'entitat, sent membre actiu per a ajudar a construir un equip amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació, mitjançant reunions d'equip i o supervisions i o treball coordinat.
  • Participar en la realització d'informes d'avaluació, valoració i seguiment de la persona atesa per a tenir informació de l'estat dels usuaris-as de cara al compliment dels objectius.
  • Realitzar la coordinació amb els SSG, la Xarxa de Centres i els recursos específics perquè el procés sigui el més eficient possible.

Què oferim?

  • Incorporació: immediata
  • Data fi: a determinar, depèn de la baixa a cobrir.
  • Tipus de contracte: Interinatge, per una baixa de maternitat
  • Retribució mensual/brut: 1857,69€ bruts/mensuals + 92,92€ plus diagnòstic (x14 pagues).
  • Jornada: 38,5h
  • Horari: de dilluns a divendres
Jornada completa
Otros contratos
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Analista Financer Senior - Sector Turisme

Pel dinàmic i emocionant sector del turisme, busquem un professional apassionat i altament competent per ocupar el rol d'Analista Financer. La missió de l’empresa és impulsar experiències excepcionals per als turistes, contribuint a l'excel·lència operativa i financera de les nostres operacions turístiques. Si t’apassiona el món del turisme, la gestió estratègica i l'anàlisi financera, aquesta oportunitat t’oferirà l'escenari perfecte per desplegar el teu coneixement i experiència!

Les funcions que esperem que desenvolupis en aquest projecte te les expliquem a continuació;

  • Gestió Financera Estratègica:

Dirigir la gestió financera integral de les nostres operacions turístiques, assegurant una òptima utilització de recursos i una sòlida rendibilitat.

Desenvolupar estratègies financeres innovadores per maximitzar els ingressos i minimitzar els costos, mantenint un equilibri entre l'excel·lència al servei i l'eficiència operativa.

  • Planificació i Anàlisi:

Col·laborar en la planificació estratègica del negoci, proporcionant anàlisi financera sòlida i perspectives estratègiques per donar suport a la presa de decisions informades.

Realitzar anàlisis detallades de dades per identificar tendències, oportunitats i desafiaments al mercat turístic, proporcionant recomanacions per a la millora contínua.

Elaborar els pressupostos anuals del negoci en col·laboració amb els equips rellevants, assegurant que reflecteixin les metes estratègiques i operatives del negoci.

Preparar informes financers i de gestió clars i concisos per a la direcció i altres stakeholders, comunicant de manera efectiva l'exercici del negoci i proporcionant insights rellevants per a la presa de decisions.

  • Optimització d'ingressos:

Desenvolupar i implementar estratègies de gestió d’ingressos efectives per maximitzar els ingressos per turista i unitat de negoci.

Col·laborar estretament amb equips de vendes i màrqueting per desenvolupar i executar estratègies de comercialització que impulsin la demanda i la rendibilitat.

  • Gestió de Costos:

Supervisar i controlar els costos operatius, identificant oportunitats per reduir despeses sense comprometre la qualitat del servei.

  • Compliment i Control Intern:

Garantir el compliment de les polítiques, els procediments i les regulacions internes i externes del sector turisme, assegurant alts estàndards d'integritat i transparència en totes les operacions.

Implementar i mantenir sistemes de control intern efectius per mitigar riscos financers i operatius, garantint la protecció dels actius i la reputació de l'empresa.

Gestionar el procés d' auditoria interna i externa, coordinant amb auditors externs quan sigui necessari i assegurant la implementació de recomanacions per millorar els processos i controls

  • Report i Comunicació:

Preparar informes financers i de gestió clars i concisos per a la direcció i altres stakeholders, comunicant de manera efectiva l'exercici del negoci i proporcionant insights rellevants per a la presa de decisions.

Facilitar la comunicació i col·laboració efectiva entre els diferents departaments i equips, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i orientat a resultats.

  • Suport a la Direcció:

Assessorar la direcció en assumptes financers i de gestió, proporcionant anàlisis i recomanacions fonamentades.

Participar en reunions de direcció per presentar informes i discutir temes rellevants per a la gestió del negoci turístic.

En resum, com a Analista del sector turisme seràs el responsable de garantir la salut financera i l'eficiència operativa de l'empresa, a través del control, anàlisi i planificació dels aspectes financers i de gestió del negoci. El teu treball serà fonamental per mantenir la rendibilitat i la competitivitat en un mercat dinàmic i competitiu.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
COMERCIAL B2B (RRHH)

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Quim som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a una de les 60 oficines, que estan repartides pel territori peninsular.

Quina és la missió del SalesTeam?

La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.

El teu dia a dia:

En dependència directa de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...

  • Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
  • Realitzar visites programades i a porta freda.
  • Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Interim i Recruiting).
  • Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
  • Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
  • Promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats reals de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A COMERCIAL B2B

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Quim som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a una de les 60 oficines, que estan repartides pel territori peninsular.

Quina és la missió del SalesTeam?

La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.

El teu dia a dia:

En dependència directa de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...

  • Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
  • Realitzar visites programades i a porta freda.
  • Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Interim i Recruiting).
  • Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
  • Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
  • Promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CORRETORN Casa Acolliment infancia ALT PENEDÈS

Intress cerca un Educador/a Social com a CORRETORN per cobrir suplències del servei de la Casa d'Acolliment Infantil i que gestionem a la zona de St Marçal, a Castellet i la Gornal de l'Alt Penedès.

Seria per atendre a infants i adolescents del centre assegurant la cura i funcionament en la prestació del servei integral i suport social d'acord amb les seves necessitats.

Què farás?

  • Acompanyament individual del menor i suport per a realitzar gestions.
  • Observació i registre d'incidències.
  • Participació en l'elaboració d'informes (PEI, ITSE, etc.).
  • Acolliment i registre d'ingressos d'urgència.
  • Obertura i tancament d'expedients.
  • Col·laborar en l'avaluació i anàlisi de les necessitats de les persones usuàries del centre.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció socioeducativa del centre i de l'entitat, sent membre actiu de l'equip educatiu amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació.
  • Formar part de les reunions d'equip.
  • Dinamitzar, impartir i avaluar els programes de les activitats o tallers relacionats amb el seu àmbit de treball.
  • Satisfer les necessitats de l'infant o adolescent de manera que possibiliti el seu adequat desenvolupament integral.
  • Ajudar a l'infant i adolescent a prendre consciència de la seva realitat social i familiar acompanyant-ho en aquest procés.

Què oferim?

  • Incorporació: podria ser immediata, t'estem esperant!
  • Tipus de contracte: fix-indefinit
  • Jornada: 19h setmanals
  • Horari: depèn de la suplència a cobrir, pot ser mati/tarda/nit/caps de setmana i festius.
  • Retribució: 1.794,87€ bruts mensuals (x 14 pagues 25.128,18€ bruts anuals).
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 24.000€ bruto/año
SUPLÈNCIA Educador/a Social CRAE TORTOSA

Intress cerca un/a Educador/a Social o Integrador/a Social de manera urgent, per cobrir una suplència llarga (maternitat) al CRAE (Centre Residencial d'Acció Educativa) ubicat a Tortosa, Tarragona.

Què farás?

  • Col·laborar en l'avaluació de les habilitats i anàlisis de les necessitats dels nens, nenes i adolescents.
  • Organitzar i dur a terme les activitats previstes en el pla d'atenció individualitzada i grupal.
  • Acompanyar a l'infant a prendre consciència de la seva realitat social i familiar acompanyant-ho en aquest procés.
  • Atendre i fer costat a les unitats familiars davant les seves peticions o necessitats per a fomentar la relació filial amb la finalitat que siguin terapèutiques per als adolescents.
  • Atendre les necessitats de l'infant de manera que possibiliti el seu adequat desenvolupament integral: necessitats de caràcter físic, biològic, cognitives, emocionals, socials i educatives.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció socioeducativa del centre i de l'entitat, sent membre actiu de l'equip educatiu amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació.
  • Observació i registre d'incidències.
  • Participació en l'elaboració d'informes (PEI, ITSE, etc.).
  • Acolliment i registre d'ingressos.
  • Obertura i tancament d'expedients.
  • Dinamitzar, impartir i avaluar els programes de les activitats o tallers relacionats amb el seu àmbit de treball.
  • Interactuar amb altres recursos que intervenen en el procés de l'educació dels adolescents per a facilitar la correcta atenció dels usuaris.
  • Realitzar acompanyament en el mitjà i suport per a realitzar gestions, suport comunitari i/o entrenament amb la finalitat de desenvolupar habilitats socials i millorar la relació familiar.
  • Analitzar la situació personal, familiar i social de l'infant amb la finalitat d'elaborar el projecte d'intervenció educatiu individual

Què oferim?

Data d'incorporació: immediata

Jornada: 38 hores setmanals

Horari: 15.00 a 22.00h

Retribució: 1.607,51€ brut mensual (x 14 pagues 22.505,14).

Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Director Financer
  • Empresa industrial catalana|Centres de producció a diferents països

Empresa industrial catalana i familiar.



  • Pla i control pressupostari tant financer-comptable com de tresoreria.
  • Plantejar estratègies en matèria de recursos financers adaptades a cadascuna de les empreses del Grup.
  • Cerca, coordinació i negociació de finançament.
  • Elaboració d'informes de l'evolució dels estats comptables per a la propietat i la direcció.
  • Supervisió de la gestió de la comptabilitat financera.
  • Supervisió de la previsió de la Tresoreria, del control financer de préstecs i de cobraments i pagaments a clients i proveïdors.
  • Supervisió, relació i negociació amb els bancs.
  • Control i supervisió dels actius financers de l'empresa.
  • Planificació fiscal.
  • Supervisió de l'auditoria comptable anual.
  • Supervisió de l'equip financer.

Repte: construir i consolidar tant l'equip com els processos

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Educador/a Social CRAE TORTOSA

Intress cerca un/a Educador/a Social de manera urgent, per cobrir el CRAE (Centre Residencial d'Acció Educativa) ubicat a Tortosa, Tarragona.

Què farás?

  • Col·laborar en l'avaluació de les habilitats i anàlisis de les necessitats dels nens, nenes i adolescents.
  • Organitzar i dur a terme les activitats previstes en el pla d'atenció individualitzada i grupal.
  • Acompanyar a l'infant a prendre consciència de la seva realitat social i familiar acompanyant-ho en aquest procés.
  • Atendre i fer costat a les unitats familiars davant les seves peticions o necessitats per a fomentar la relació filial amb la finalitat que siguin terapèutiques per als adolescents.
  • Atendre les necessitats de l'infant de manera que possibiliti el seu adequat desenvolupament integral: necessitats de caràcter físic, biològic, cognitives, emocionals, socials i educatives.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció socioeducativa del centre i de l'entitat, sent membre actiu de l'equip educatiu amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació.
  • Observació i registre d'incidències.
  • Participació en l'elaboració d'informes (PEI, ITSE, etc.).
  • Acolliment i registre d'ingressos.
  • Obertura i tancament d'expedients.
  • Dinamitzar, impartir i avaluar els programes de les activitats o tallers relacionats amb el seu àmbit de treball.
  • Interactuar amb altres recursos que intervenen en el procés de l'educació dels adolescents per a facilitar la correcta atenció dels usuaris.
  • Realitzar acompanyament en el mitjà i suport per a realitzar gestions, suport comunitari i/o entrenament amb la finalitat de desenvolupar habilitats socials i millorar la relació familiar.
  • Analitzar la situació personal, familiar i social de l'infant amb la finalitat d'elaborar el projecte d'intervenció educatiu individual

Què oferim?

Data d'incorporació: immediata

Jornada: 38 hores setmanals

Retribució: 1.794,87€ brutos mensuales (x 14 pagues 25.128,19 € bruts anuals)
Horari: Cap de setmana i festius

Dissabtes de 07.00 - 21.00 h
Diumenges de 09.00 a 23.00 h
Festius: horari variable.

Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Qui som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment, estem cercant un/a TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina de Polinyà.

El teu dia a dia:

En dependència directa del/la Interim Team Leader, les teves responsabilitats seran:

  • Ser responsable del procés de selecció end to end (recollida de perfil amb client, estratègia de cerca, publicació d’ofertes laborals, cerca directa, entrevistes telefòniques i presencials, realització d’informes i defensa de candidatures, seguiment de candidats/es, negociació i ofertes).
  • Conèixer i garantir els objectius anuals.

  • Atraure i seleccionar el Talent idoni segons les necessitats del client.
  • Fidelitzar els clients actius mantenint un contacte proper i proposant solucions de servei a través de l’assessorament personalitzat.

  • Ser la persona interlocutora entre candidat/a i client.

  • Mantenir constantment actualitzada la base de dades interna.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A COMERCIAL B2B

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Quim som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a la nostra oficina ubicada a GRANOLLERS.

Quina és la missió del SalesTeam?

La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.

El teu dia a dia:

En dependència directe de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...

  • Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
  • Realitzar visites programades i a porta freda.
  • Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Interim i Recruiting).
  • Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
  • Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
  • Promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico/a matricer/a
Important empresa del sector industrial de la Garrotxa està cercant un/a Tècnic/a de Motlles per realitzar les següents funcions:1.- Muntatge/Desmuntatge d'encunys per al manteniment preventiu i correctiu.2.- Coordinar les diferents àrees de suport del taller (mecanitzat, erosió, tractaments tèrmics, rectificat, etc..) per a la construcció de nous encunys i recanvis.3.- Ajustar i acabar amb la precisió final necessària, els elements actius de les matrius i estris per assegurar la seva correcta funció.4.- Pilotar la posada a punt de nous encunys.5.- Treballar conjuntament amb Enginyeria d'Industrialització i Processos Metall aportant informació per millorar, augmentar rendiments i optimitzar dissenys de nous encunys.6.- Treballar conjuntament amb Producció Metall per definir i programar intervencions de manteniment.7.- Treballar conjuntament amb Qualitat per consensuar les exigències de Control de qualitat dels components fabricats..S'ofereix:- Contracte estable directament per empresa.- Jornada laboral de 40h setmanals amb un horari rotatiu matí-tarda de dilluns a divendres.- Salari segons conveni i vàlua del/la candidat/a.Si creus que tot el que t'hem explicat és la feina que estàs buscant, no dubtis en apuntar-te a l'oferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
Anterior
Siguiente