Anunciado 8 de agosto
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
7
Tags Relacionados
Descripción del empleo

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.



Qui som?


Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.



T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!



El repte que et proposem:


Actualment, estem cercant un/a TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina de Polinyà.



El teu dia a dia:


En dependència directa del/la Interim Team Leader, les teves responsabilitats seran:


  • Ser responsable del procés de selecció end to end (recollida de perfil amb client, estratègia de cerca, publicació d’ofertes laborals, cerca directa, entrevistes telefòniques i presencials, realització d’informes i defensa de candidatures, seguiment de candidats/es, negociació i ofertes).


  • Conèixer i garantir els objectius anuals.



  • Atraure i seleccionar el Talent idoni segons les necessitats del client.


  • Fidelitzar els clients actius mantenint un contacte proper i proposant solucions de servei a través de l’assessorament personalitzat.




  • Ser la persona interlocutora entre candidat/a i client.




  • Mantenir constantment actualitzada la base de dades interna.




Què oferim?


  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.

  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.

  • Treballar en un equip jove i dinàmic.

  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.

  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).

  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!

  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.

  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.



Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens experiència prèvia en tasques de selecció de personal.

  • Ets un/a apassionat/da del món dels RRHH i en especial, de la captació de Talent.

  • Serà valorable si tens experiència en tasques comercials o d'atenció al client.

  • Disposes d’altes capacitats comunicatives i de negociació, així com facilitat de tracte amb les persones.

  • Et consideres una persona resilient (no t’espanta un “no” per resposta!), dinàmica, resolutiva, perseverant i orientada a objectius.

  • Tens moltes ganes d’aprendre i desenvolupar-te professionalment.

  • Resideixes a la zona del Vallès.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta