Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(7)
A Coruña(3)
Álava/Araba(2)
Albacete(4)
Alicante(5)
Almeria(2)
Asturias(1)
Barcelona(88)
Bizkaia(9)
Burgos(1)
Caceres(1)
Cádiz(3)
Cantabria(4)
Ciudad Real(1)
Córdoba(2)
Cuenca(2)
Gipuzkoa(2)
Granada(1)
Guadalajara(3)
Huelva(1)
Huesca(2)
Illes Balears(4)
La Rioja(1)
Las Palmas(6)
León(3)
Lleida(8)
Lugo(3)
Madrid(94)
Málaga(11)
Melilla(1)
Murcia(3)
Navarra(1)
Ourense(1)
Palencia(1)
Pontevedra(2)
Santa Cruz de Tenerife(1)
Segovia(1)
Sevilla(6)
Sin especificar(12)
Tarragona(9)
Teruel(1)
Toledo(3)
València(17)
Valladolid(3)
Zaragoza(7)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(1)
Aiguaviva(1)
Anglès(3)
Arbúcies(1)
Banyoles(11)
Begur(1)
Besalú(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(9)
Cadaqués(1)
Caldes de Malavella(3)
Calonge(8)
Campdevànol(1)
Campllong(1)
Camprodon(1)
Cassà de la Selva(11)
Castell-Platja d'Aro(8)
Castelló d'Empúries(7)
Celrà(3)
Cornellà del Terri(3)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(1)
Escala (L')(3)
Esponellà(1)
Far d'Empordà (El)(2)
Figueres(40)
Fornells de la Selva(2)
Gerona(5)
Girona(152)
Hostalric(9)
Jonquera (La)(6)
Juià(2)
Llagostera(3)
Llançà(1)
Lloret de Mar(12)
Maçanet de la Selva(16)
Massanes(5)
Ogassa(1)
Olot(46)
Palafrugell(5)
Palamós(6)
Palol de Revardit(1)
Pals(1)
Peralada(2)
Planes d'Hostoles (Les)(1)
Port de la Selva (El)(1)
Portbou(1)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(3)
Ribes de Freser(2)
Riells i Viabrea(3)
Ripoll(19)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(28)
Roses(8)
Salt(14)
Sant Feliu de Buixalleu(4)
Sant Feliu de Guíxols(4)
Sant Gregori(4)
Sant Hilari Sacalm(1)
Sant Jaume de Llierca(3)
Sant Joan les Fonts(1)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(14)
Sant Pere Pescador(3)
Santa Coloma de Farners(2)
Santa Cristina d'Aro(1)
Sarrià de Ter(4)
Sils(1)
Torroella de Montgrí(7)
Tossa de Mar(1)
Ventalló(1)
Vidreres(1)
Vilablareix(5)
Vilafant(3)
Vilamalla(14)
Vilobí d'Onyar(1)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Recursos humanos(7)
Administración empresas(27)
Atención a clientes(41)
Calidad, producción, I+D(37)
Comercial y ventas(31)
Compras, logística y almacén(49)
Educación y formación(3)
Informática y telecomunicaciones(15)
Ingenieros y técnicos(42)
Inmobiliario y construcción(13)
Legal(1)
Marketing y comunicación(23)
Otras actividades(42)
Otros(170)
Profesiones y oficios(20)
Sanidad y salud(14)
Sector Farmacéutico(1)
Turismo y restauración(18)
Ventas al detalle(7)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Diplomado(1)
Sin especificar(6)
Jornada laboral:
Completa(5)
Parcial - Indiferente(1)
Sin especificar(1)
Tipo de contrato:
Formativo(1)
Indefinido(6)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Recursos humanos

7 ofertas de trabajo en Girona  de Recursos humanos


Consultor/a selecció de personal - Recruiting
Dins del nostre pla d'expansió a nivell nacional i internacional, seleccionem un/a consultor/a de selecció de personal (recruiter) per incorporació a l'equip de l'oficina Etalentum Garrotxa & Ripollès, ubicada a Olot.

Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Som una consultoria de selecció de personal (no ETT) especialitzats en headhunting de càrrecs directius, intermedis i altament especialitzats/tècnics.
Disposem de quatre divisions: àrea comercial, tècnica/IT, financera i internacional.
Oferim el nostre servei a través de la nostra àmplia xarxa d'oficines de proximitat, repartides per tot el país.

En dependència directa de gerència i dins del departament de consultoria, la persona seleccionada durà a terme les tasques següents:
- Gestió íntegra dels processos de selecció assignats.
- Cerca activa de candidats i selecció de perfils.
- Entrevistes presencials i/o en línia amb candidats.
- Redacció d'informes de candidats i reporting als clients.
- Seguiment dels processos de selecció fins al tancament d'aquests.
- Seguiment periòdic dels candidats contractats per l'empresa client.
- Report setmanal d'activitat.

Es requereix:
- Persona metòdica, organitzada, proactiva, amb do de gents i amb ganes de desenvolupar-se al sector de la selecció de personal i els RRHH.
- Persona responsable, meticulosa i amb caràcter afable, que li agradi treballar en equip.
- Alt nivell de redacció
- Nivell nadiu de català i espanyol. Nivell alt d'anglès i altres idiomes valorables.

S'ofereix:
- Formar part d'una empresa i d'un equip dinàmic i en creixement continu.
- Estabilitat i possibilitat de desenvolupament professional en l'àmbit de la selecció de personal i headhunting de perfils professionals mitjans i alts.
- Oportunitat de formar part d'una empresa en expansió.
- Incorporació immediata.
- Formació continuada a càrrec de l'empresa.
- Molt bon ambient laboral.
- Treball semipresencial. (Actualment fem presencial de dilluns a dijous 8.30h a les 18h i remot els divendres 8.30h a 14.30h)
- Retribució fixe (18k-26k en funció de perfils sèniors o júniors) + incentius (2-4k /any)
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico/a de apoyo sin experiencia en Girona

Somos Grupo SIFU, Centro Especial de Empleo líder en la prestación de Facility Services socialmente responsables. Con más de 25 años de experiencia y más de 4.500 profesionales, el 89% con algún tipo de discapacidad, damos servicio a más de 1.600 clientes y estamos presentes en España y Francia.

¿Tienes previa experiencia o motivación por trabajar en el ámbito de la discapacidad?

Buscamos a una persona proactiva, con capacidad de trabajo en equipo, que ayude a los trabajadores/as de GRUPO SIFU a la plena integración laboral.

Tus responsabilidades serán:

- Desarrollo de itinerarios de integración laboral individualizados adaptados a personas con discapacidad, que presentan especiales dificultades de inserción.
- Gestión de trabajadores con discapacidad y sus expedientes sociales.
- Visitas a centros de trabajo. Imprescindible vehículo propio para desplazamientos.
- Seguimiento de las bajas IT.
- Control y elaboración de la documentación y posterior presentación de memorias y subvenciones.
- Creación y mantenimiento de relaciones con entidades sociales.
- Promover y realizar actividades con trabajadores/as.
- Justificación de subvenciones mensuales y elaboración de memorias anuales.
- Colaboración con proyectos de Fundación Grupo SIFU.
- Tareas administrativas del departamento.

¿Qué ofrecemos?

- Contrato estable
- Formación continuada en el puesto de trabajo.
- Flexibilidad horaria
- Beneficios personales y sociales según política interna.
- Salario según convenio
- Somos Empresa Saludable, por lo que te podrás beneficiar de nuestros descuentos y actividades internas.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ADMINISTRATIU/VA LABORAL

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A ADMINISTRATIU/VA LABORAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:

En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.

Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral.

    • Gestió i supervisió de l'assistència del personal de l'empresa.
    • Gestió administrativa de les absències laborals.
    • Elaboració d'informes del personal.
    • Emisió i gestió de contractes de personal.
    • Gestió administrativa laboral amb els organismes oficials de l'Administració.
    • Elaboració de les nòmines del personal.
    • Gestió administrativa de finalització de contrates i càlcul de liquidacions.
    • Elaboració d'estadístiques d'organismes oficials.
    • Arxiu de tota la documentació que genera el departament.
    • Gestió d'auditories.
    • Declaració INTRASTAT i model 349.

Què oferim?

  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
  • Contractació indefinida amb període de prova

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!

Et volem conèixer!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Consultor/a selección RRHH jornada parcial (25h/sem)
Desde Temporal Quality, especialistas en ofrecer oportunidades de éxito a personas y empresas, seleccionamos un/a Consultor/a de Selección en Recursos Humanos para nuestra oficina de Girona. Misión: Cubrir de manera óptima las necesidades de los clientes acorde con los requisitos marcados y siguiendo una metodología de trabajo que asegure el cumplimiento de la normativa vigente y la orientación al cliente. Funciones: -Circuito completo de Selección. -Publicación de ofertas. -Criba curricular. -Entrevistas tanto presenciales como telefónicas y videollamada. -Creación de informes de selección para clientes. -Proceso de Contratación. -Tareas administrativas. Requisitos: -Al menos 1 año de experiencia en funciones similares. -Conocimiento sobre los tipos de contratos y la legislación vigente. Ofrecemos: -Horario de lunes a viernes de 5h diarias. -Posibilidad de teletrabajar dos días en semana. -Incorporación a una oficina consolidada. -Salario fijo + incentivos.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
TÈCNIC/A LABORAL

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A TÈCNIC LABORAL per una reconeguda i consolidada assessoria gironina especialitzada en:

  • Assessorament laboral
  • Confecció de nòmines
  • Confecció dels documents de cotització i remissió per via telemàtica al sistema RED
  • Confecció i legalització de contractes de treball i pròrrogues
  • Confecció de declaracions de retencions
  • Estudi, càlcul i tramitació de prestacions per incapacitat temporal, invalidesa, jubilació, i la resta de prestacions del sistema de Seguretat Social
  • Règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, Servei Domèstic, Agraris, Artistes, etc.)

En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.

Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'àrea laboral.

Què oferim?

  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
  • Contractació indefinida amb període de prova
  • Horari flexible entrada entre 8 i 9h fins les 14h. Temps per dinar mínim 30 minuts, màxim 1 hora. Sortida en funció de l'entrada i el temps destinat a dinar. Per posar un exemple, si una persona entre a les 8, dina en mitja hora, pot sortir a les 17h (són 8 hores i mitja, perquè a l'agost es fa intensiu de de 8 a 14h tot el mes). L'horari és de dilluns a divendres.

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!

Et volem conèixer!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Quim som?

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.

Els nostres valors són la orientació al cliente, el treball en equip, l' aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proponem:

Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a PALAFRUGELL.

Quina és la missió de Interim Consultant?

La misió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.

Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.

L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.

El teu dia a dia:

En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:

    • Seleccionar profesionales que encaixen amb les necessitats del cliente empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
    • Ser responsable del proceso de selección end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
    • Formar-se en materia laboral para asesorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
    • Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.
    • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
    • Potenciar los clients existents.
    • Ser la persona de referent.

¿Qué oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC LABORAL RRHH (pràctiques)

A causa del nostre creixement i de la ferma convicció en l'aprenentatge continuat, busquem estudiants que vulguin entrar a formar part del projecte Marlex! Els estudiants podran començar a desenvolupar la seva trajectòria professional en una empresa dinàmica i jove, al mateix temps que consolidada en la gestió i selecció del potencial humà.

Busquem estudiants proactius, resolutius i amb moltíssimes ganes d'aprendre. L'empatia, el sentit de la responsabilitat i les ganes són fonamentals!

Quina serà la teva missió dins de la companyia? La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en:

  • Assessorament laboral a les més de 60 oficines de Marlex Human Capital.
  • Calcular les retencions d’IRPF i el pagament de nòmines dels treballadors cedits per treball temporal.
  • Corregir incidències de afiliació a la Seguretat Social.
  • Gestionar moviments d'afiliacó, ITs i ATs.
  • Realitzar tasques de control preventiu per anticipar futures incidències (nòmines i liquidacions pendents, anàlisi de sinistralitat, càlcul de convenis...)

Oferim:

  • Un programa de pràctiques en el qual podràs emprar els coneixements apresos durant els estudis i al mateix temps, formar-te i desenvolupar-te en l'àmbit laboral.
  • Flexibilitat horària per a adaptar-nos al pla d'estudis i a l'estudiant.
  • Possibilitat d'incorporació a la companyia.

Jornada parcial - indiferente
Contrato formativo
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente