Qui som?
Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la selecció i gestió de talent per a les organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a les empreses a seleccionar els millors professionals, així com ajudar a les persones a trobar el lloc de treball més adecuat.
Els nostres valors són l'orientació al client, treball en equip, aprenantage continu, iniciativa i confiança. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, proporcionant un plus en el nostre servei.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proponem:
Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ R RHH per treballar a la nuestra oficina ubicada BANYOLES.
Quina és la teva missió?
Promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils industrials principalment.
Potenciar i consolidar el negoci existent. Posicionar-te com a partner de referència.
El teu dia a dia:
Què oferim?
Qui som?
Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la selecció i gestió de talent per a les organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a les empreses a seleccionar els millors professionals, així com ajudar a les persones a trobar el lloc de treball més adecuat.
Els nostres valors són l'orientació al client, treball en equip, aprenantage continu, iniciativa i confiança. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, proporcionant un plus en el nostre servei.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proponem:
Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ R RHH per treballar a la nuestra oficina ubicada OLOT.
Quina és la teva missió?
Promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils industrials principalment.
Potenciar i consolidar el negoci existent. Posicionar-te com a partner de referència.
El teu dia a dia:
Què oferim?
A causa del nostre creixement i de la ferma convicció en l'aprenentatge continuat, busquem estudiants que vulguin entrar a formar part del projecte Marlex! Els estudiants podran començar a desenvolupar la seva trajectòria professional en una empresa dinàmica i jove, al mateix temps que consolidada en la gestió i selecció del potencial humà.
Busquem estudiants proactius, resolutius i amb moltíssimes ganes d'aprendre. L'empatia, el sentit de la responsabilitat i les ganes són fonamentals!
Quina serà la teva missió dins de la companyia? La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en:
Oferim:
¿Te apasionan las relaciones laborales y el mundo de los RRHH? ¿Te consideras una persona organizada y rigurosa? ¡En Marlex te estamos buscando!
¿Cuál será tu misión dentro de la compañía?
En dependencia de nuestro departamento Backoffice , la persona seleccionada se encargará de:
- Realizar el proceso de contratación de los trabajadores/as dentro de la línea de negocio del Trabajo Temporal, con una metodología operativa y eficiente.
- Gestionar los movimientos de afiliación de alta y baja a la Seguridad Social de los trabajadores/as con el responsable del backoffice centralizado.
- Revisar las nóminas de los trabajadores/as y las importaciones de facturación mensual.
- Coordinar la realización de los cursos de prevención de riesgos laborales, así como la gestión de bajas médicas con el backoffice centralizado.
- Supervisar los fichajes de horas de los trabajadores y los márgenes generados por las diferentes oficinas.
- Entregar los EPI'S a trajabadores/as.
- Asegurar el cobro de nóminas de todo el personal cedido.
A la persona seleccionada se le ofrece:
- Formar parte de un equipo joven, dinámico, positivo y emprendedor.
- Formación inicial y continuada.
- Estabilidad laboral en una oficina con grandes oportunidades de aprendizaje.
- Flexibilidad horaria de lunes a viernes con entrada desde las 8h hasta las 9: 30h y salida desde las 17h hasta las 18: 30h .
- Semanalmente una tarde libre.
- ¡El día de tu cumpleaños, fiesta!
T’apassionen els recursos humans? Tens experiència en la gestió de persones en entorn industrial? T’agradaria crear nous projectes nacionals i internacionals per desenvolupar el talent del nostre equip?
L’equip de Briolf continua creixent!
Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones, amb 35 filials internacionals i un ambiciós projecte de creixement.
Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.
Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a HR BUSINESS PARTNER, un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
De la mà de la Direcció de RRHH la persona seleccionada serà responsable de traslladar, implantar i garantir l’acompliment dels objectius, polítiques, procediments i metodologies de recursos humans a l’organització.
S’encarregarà de:
Què oferim...
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!
Para importante empresa multinacional, con sede cercana a Figueres, necesitamos reforzar la estructura de RRHH con un/a HRBP que en dependencia de la Dirección de recursos humanos y de manera transversal y global, propague la política de RRHH de la compañía, los procesos, las estrategias y los objetivos generales y específicos en los referente a gestión de personas.
La compañía se encuentra en un fuerte proceso de crecimiento e internacionalización, por lo que buscamos a un/a profesional que quiera desarrollar su carrera profesional y quiera crecer a medida que crece la compañía.
Pensamos en un/a profesional con amplio abanico de funciones y conocimientos, desde rrhh hasta relaciones laborales, indicadores de desempeño, selección de personal, etc...
Su posición estará basada en en Alt Empordà, pero tendrá que dar servicio también a las delegaciones nacionales.
Ofrecemos ambicioso proyecto de crecimiento profesional en un entorno dinámico.
Horario partido de lunes a viernes y salario en función de cada candidato.
¿lo hablamos?
Para importante empresa multinacional, con sede cercana a Figueres, necesitamos reforzar la estructura de RRHH con un/a HRBP que en dependencia de la Dirección de recursos humanos y de manera transversal y global, propague la política de RRHH de la compañía, los procesos, las estrategias y los objetivos generales y específicos en los referente a gestión de personas.
La compañía se encuentra en un fuerte proceso de crecimiento e internacionalización, por lo que buscamos a un/a profesional que quiera desarrollar su carrera profesional y quiera crecer a medida que crece la compañía.
Pensamos en un/a profesional con amplio abanico de funciones y conocimientos, desde rrhh hasta relaciones laborales, indicadores de desempeño, selección de personal, etc...
Su posición estará basada en en Alt Empordà, pero tendrá que dar servicio también a las delegaciones nacionales.
Ofrecemos ambicioso proyecto de crecimiento profesional en un entorno dinámico.
Horario partido de lunes a viernes y salario en función de cada candidato.
¿lo hablamos?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.