Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(9)
A Coruña(7)
Álava/Araba(1)
Alicante(3)
Almeria(3)
Andorra(1)
Asturias(13)
Barcelona(117)
Bizkaia(19)
Burgos(1)
Caceres(1)
Cádiz(1)
Cantabria(5)
Córdoba(20)
Cuenca(2)
Gipuzkoa(2)
Granada(2)
Huelva(2)
Huesca(2)
Illes Balears(6)
La Rioja(2)
Las Palmas(4)
León(2)
Lleida(5)
Madrid(85)
Málaga(6)
Murcia(8)
Navarra(2)
Ourense(1)
Palencia(3)
Pontevedra(5)
Santa Cruz de Tenerife(2)
Sevilla(11)
Sin especificar(1)
Tarragona(10)
Teruel(2)
Toledo(1)
València(16)
Valladolid(1)
Zaragoza(10)
Mostrar
más
menos
Población:
Aiguaviva(3)
Anglès(1)
Arbúcies(5)
Argelaguer(2)
Banyoles(16)
Besalú(2)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(13)
Caldes de Malavella(4)
Calonge(2)
Campdevànol(1)
Campllong(2)
Camprodon(1)
Cassà de la Selva(11)
Castell-Platja d'Aro(13)
Castelló d'Empúries(4)
Celrà(4)
Cornellà del Terri(2)
Far d'Empordà (El)(1)
Figueres(30)
Flaçà(5)
Fornells de la Selva(1)
Gerona(4)
Girona(198)
Hostalric(12)
Jonquera (La)(6)
Llagostera(1)
Llívia(1)
Lloret de Mar(8)
Maçanet de la Selva(11)
Massanes(3)
Olot(45)
Palafrugell(1)
Palamós(1)
Palau de Santa Eulàlia(1)
Palol de Revardit(1)
Pals(3)
Planoles(1)
Port de la Selva (El)(3)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(2)
Ribes de Freser(3)
Ripoll(7)
Riudarenes(2)
Riudellots de la Selva(28)
Roses(4)
Salt(8)
Sant Feliu de Buixalleu(1)
Sant Feliu de Guíxols(2)
Sant Gregori(2)
Sant Hilari Sacalm(1)
Sant Joan de les Abadesses(2)
Sant Joan les Fonts(2)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(1)
Santa Coloma de Farners(5)
Santa Cristina d'Aro(1)
Santa Pau(2)
Sils(6)
Torrent (Girona)(2)
Ventalló(1)
Vidreres(3)
Vilablareix(2)
Viladrau(1)
Vilamalla(6)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Recursos humanos(12)
Administración empresas(29)
Atención a clientes(20)
Calidad, producción, I+D(62)
Comercial y ventas(59)
Compras, logística y almacén(51)
Diseño y artes gráficas(1)
Educación y formación(1)
Finanzas y banca(2)
Informática y telecomunicaciones(19)
Ingenieros y técnicos(40)
Inmobiliario y construcción(11)
Legal(1)
Marketing y comunicación(23)
Otras actividades(28)
Otros(117)
Profesiones y oficios(19)
Sanidad y salud(15)
Turismo y restauración(11)
Ventas al detalle(1)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Ingeniero Superior(2)
Sin especificar(10)
Jornada laboral:
Completa(11)
Parcial - Indiferente(1)
Tipo de contrato:
Formativo(1)
Indefinido(11)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Recursos humanos

9 ofertas de trabajo en Girona  de Recursos humanos


CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Qui som?

Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la selecció i gestió de talent per a les organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a les empreses a seleccionar els millors professionals, així com ajudar a les persones a trobar el lloc de treball més adecuat.

Els nostres valors són l'orientació al client, treball en equip, aprenantage continu, iniciativa i confiança. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, proporcionant un plus en el nostre servei.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proponem:

Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ R RHH per treballar a la nuestra oficina ubicada BANYOLES.

Quina és la teva missió?

Promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils industrials principalment.

Potenciar i consolidar el negoci existent. Posicionar-te com a partner de referència.

El teu dia a dia:

  • Seleccionar profesionals que encaixin amb les necessitats de l'empresa.
  • Ser responsable del procès de selecció (recollir la DPT amb el client, redactar i publicar l'oferta laboral, realizar el cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar les candidatures.
  • Formar-se en matèria laboral per assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
  • Alimentar constantement la base de dades de candidatures i treballadors.
    Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat.
  • Potenciar els clients existents.
  • Ser la persona referent.

Què oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector del Recursos Humans.
  • Projecte motivador amb grans reptes i pla de carrera amb possibilitats reals de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Possible flexibilitat horària d'entrada (entre 8h i 9:30h) i sortida (entre 17h i 18:30h).
  • Una tarda lliure a la setmana i un dia de teletreball.
  • 26 dies laborables de vacances.
  • El dia del teu aniversari festa.
  • Prefestivitats en horari intensiu de matins + els dies de festivitat local.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Qui som?

Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la selecció i gestió de talent per a les organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a les empreses a seleccionar els millors professionals, així com ajudar a les persones a trobar el lloc de treball més adecuat.

Els nostres valors són l'orientació al client, treball en equip, aprenantage continu, iniciativa i confiança. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, proporcionant un plus en el nostre servei.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proponem:

Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ R RHH per treballar a la nuestra oficina ubicada OLOT.

Quina és la teva missió?

Promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils industrials principalment.

Potenciar i consolidar el negoci existent. Posicionar-te com a partner de referència.

El teu dia a dia:

  • Seleccionar profesionals que encaixin amb les necessitats de l'empresa.
  • Ser responsable del procès de selecció (recollir la DPT amb el client, redactar i publicar l'oferta laboral, realizar el cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar les candidatures.
  • Formar-se en matèria laboral per assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
  • Alimentar constantement la base de dades de candidatures i treballadors.
    Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat.
  • Potenciar els clients existents.
  • Ser la persona referent.

Què oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector del Recursos Humans.
  • Projecte motivador amb grans reptes i pla de carrera amb possibilitats reals de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Possible flexibilitat horària d'entrada (entre 8h i 9:30h) i sortida (entre 17h i 18:30h).
  • Una tarda lliure a la setmana i un dia de teletreball.
  • 26 dies laborables de vacances.
  • El dia del teu aniversari festa.
  • Prefestivitats en horari intensiu de matins + els dies de festivitat local.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico/a de RR.HH
¿Tienes experiencia y/o formación como Técnico/a de RR.HH.? ¿Resides por la zona de la Garrotxa, te consideras una persona polivalente y tienes ganas de asumir un nuevo reto profesional?Si es así, sigue leyendo, esta oferta puede interesarte!Des de Adecco selección precisamos incorproar a un/a Técnico/a de RR.HH en importante empresa en la zona de Olot.Funciones:-Gestión administrativo/a. (contratación, PRL..)-Selección de personal.Requisitos:-Grado universitario: Relaciones laborales, ADE, Psicología o similar. y Máster de Recursos Humanos.-Experiencia mínima de 1 año en el sector realizando tareas similares.-Conocimientos avanzados de Microsoft Office.Se ofrece:-Horario: 40h/semanales de Lunes a Viernes 8h/9h - 18h.-Contrato directamente por empresa con la modalidad de indefinido.-Salario según convenio y a negociar con la empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
20.500€ - 22.000€ bruto/año
TÈCNIC LABORAL RRHH (pràctiques)

A causa del nostre creixement i de la ferma convicció en l'aprenentatge continuat, busquem estudiants que vulguin entrar a formar part del projecte Marlex! Els estudiants podran començar a desenvolupar la seva trajectòria professional en una empresa dinàmica i jove, al mateix temps que consolidada en la gestió i selecció del potencial humà.

Busquem estudiants proactius, resolutius i amb moltíssimes ganes d'aprendre. L'empatia, el sentit de la responsabilitat i les ganes són fonamentals!

Quina serà la teva missió dins de la companyia? La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en:

  • Assessorament laboral a les més de 60 oficines de Marlex Human Capital.
  • Calcular les retencions d’IRPF i el pagament de nòmines dels treballadors cedits per treball temporal.
  • Corregir incidències de afiliació a la Seguretat Social.
  • Gestionar moviments d'afiliacó, ITs i ATs.
  • Realitzar tasques de control preventiu per anticipar futures incidències (nòmines i liquidacions pendents, anàlisi de sinistralitat, càlcul de convenis...)

Oferim:

  • Un programa de pràctiques en el qual podràs emprar els coneixements apresos durant els estudis i al mateix temps, formar-te i desenvolupar-te en l'àmbit laboral.
  • Flexibilitat horària per a adaptar-nos al pla d'estudis i a l'estudiant.
  • Possibilitat d'incorporació a la companyia.

Jornada parcial - indiferente
Contrato formativo
Salario sin especificar
Administrativo/va laboral RRHH

¿Te apasionan las relaciones laborales y el mundo de los RRHH? ¿Te consideras una persona organizada y rigurosa? ¡En Marlex te estamos buscando!

¿Cuál será tu misión dentro de la compañía?

En dependencia de nuestro departamento Backoffice , la persona seleccionada se encargará de:
- Realizar el proceso de contratación de los trabajadores/as dentro de la línea de negocio del Trabajo Temporal, con una metodología operativa y eficiente.
- Gestionar los movimientos de afiliación de alta y baja a la Seguridad Social de los trabajadores/as con el responsable del backoffice centralizado.
- Revisar las nóminas de los trabajadores/as y las importaciones de facturación mensual.
- Coordinar la realización de los cursos de prevención de riesgos laborales, así como la gestión de bajas médicas con el backoffice centralizado.
- Supervisar los fichajes de horas de los trabajadores y los márgenes generados por las diferentes oficinas.
- Entregar los EPI'S a trajabadores/as.
- Asegurar el cobro de nóminas de todo el personal cedido.

A la persona seleccionada se le ofrece:
- Formar parte de un equipo joven, dinámico, positivo y emprendedor.
- Formación inicial y continuada.
- Estabilidad laboral en una oficina con grandes oportunidades de aprendizaje.
- Flexibilidad horaria de lunes a viernes con entrada desde las 8h hasta las 9: 30h y salida desde las 17h hasta las 18: 30h .
- Semanalmente una tarde libre.
- ¡El día de tu cumpleaños, fiesta!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
HR BUSINESS PARTNER

T’apassionen els recursos humans? Tens experiència en la gestió de persones en entorn industrial? T’agradaria crear nous projectes nacionals i internacionals per desenvolupar el talent del nostre equip?

L’equip de Briolf continua creixent!

Group Briolf, grup empresarial català de propietat familiar amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb clara vocació internacional amb més de 1100 persones, amb 35 filials internacionals i un ambiciós projecte de creixement.

Els nostres valors són la proximitat al client, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i els/les nostres col·laboradors/es i la responsabilitat social amb el territori.

Per fer front als importants projectes de creixement que tenim busquem un/a HR BUSINESS PARTNER, un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.

De la mà de la Direcció de RRHH la persona seleccionada serà responsable de traslladar, implantar i garantir l’acompliment dels objectius, polítiques, procediments i metodologies de recursos humans a l’organització.

S’encarregarà de:

  • Dissenyar i implantar les estratègies de recursos humans que recolzin el creixement i la consecució d’objectius del Grup
  • Avaluar polítiques i plans de l’àrea de recursos humans i fer noves propostes.
  • Detectar necessitats de formació i preparar programes de formació específics per departaments o persones.
  • Vetllar pel desenvolupament i retenció del talent al Grup identificant perfils d’alt potencial per tal d’impulsar el seu creixement al Grup.
  • Liderar processos de canvi per tal d’incrementar la productivitat i millora de resultats.
  • Resoldre dubtes i problemes dels/les treballadors/es respecte el funcionament de l’organització i del seu lloc de treball
  • Ser l’enllaç entre la plantilla i la direcció per tal de garantir un bon clima laboral.

Què oferim...

  • L’oportunitat de projectar el teu futur en una empresa amb importants plans de creixement durant els propers cinc anys
  • Treballar amb un entorn jove i dinàmic amb sòlids valors

Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic /a de RRHH

Para importante empresa multinacional, con sede cercana a Figueres, necesitamos reforzar la estructura de RRHH con un/a HRBP que en dependencia de la Dirección de recursos humanos y de manera transversal y global, propague la política de RRHH de la compañía, los procesos, las estrategias y los objetivos generales y específicos en los referente a gestión de personas.

La compañía se encuentra en un fuerte proceso de crecimiento e internacionalización, por lo que buscamos a un/a profesional que quiera desarrollar su carrera profesional y quiera crecer a medida que crece la compañía.

Pensamos en un/a profesional con amplio abanico de funciones y conocimientos, desde rrhh hasta relaciones laborales, indicadores de desempeño, selección de personal, etc...

Su posición estará basada en en Alt Empordà, pero tendrá que dar servicio también a las delegaciones nacionales.

Ofrecemos ambicioso proyecto de crecimiento profesional en un entorno dinámico.

Horario partido de lunes a viernes y salario en función de cada candidato.

¿lo hablamos?

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Consultor/a Senior 360 RRHH - LHH Recruitment Solution Girona TAG
¿Disfrutas con el desarrollo de negocio? ¿Sientes pasión por el mundo del headhunting y la consultoría? ¿Te gustaría poder vender nuestros servicios de consultoría y headhunting? Desde LHH Recruitment Solutions nos dedicamos a vender proyectos profesionales a candidatos y presentar perfiles a nuestros clientes. Creemos que las personas son mayor activo y valor diferencial de una empresa. Buscamos consultores/as de head hunting especializados en perfiles de Middle Management. Si tienes experiencia en la selección de estos perfiles y te gusta el desarrollo de negocio, este es tu proyecto.Consideramos candidaturas que provengan de otras consultores/as de headhunting pero también personas que vengan del área operacional.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
HR Business Partner

Para importante empresa multinacional, con sede cercana a Figueres, necesitamos reforzar la estructura de RRHH con un/a HRBP que en dependencia de la Dirección de recursos humanos y de manera transversal y global, propague la política de RRHH de la compañía, los procesos, las estrategias y los objetivos generales y específicos en los referente a gestión de personas.

La compañía se encuentra en un fuerte proceso de crecimiento e internacionalización, por lo que buscamos a un/a profesional que quiera desarrollar su carrera profesional y quiera crecer a medida que crece la compañía.

Pensamos en un/a profesional con amplio abanico de funciones y conocimientos, desde rrhh hasta relaciones laborales, indicadores de desempeño, selección de personal, etc...

Su posición estará basada en en Alt Empordà, pero tendrá que dar servicio también a las delegaciones nacionales.

Ofrecemos ambicioso proyecto de crecimiento profesional en un entorno dinámico.

Horario partido de lunes a viernes y salario en función de cada candidato.

¿lo hablamos?

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente