Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(11)
A Coruña(4)
Albacete(3)
Alicante(3)
Barcelona(99)
Bizkaia(8)
Burgos(2)
Cantabria(2)
Córdoba(1)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(2)
Granada(3)
Guadalajara(4)
Huelva(2)
Huesca(1)
Illes Balears(6)
Jaén(1)
La Rioja(4)
León(1)
Lleida(13)
Lugo(1)
Madrid(90)
Málaga(7)
Murcia(3)
Navarra(5)
Pontevedra(2)
Santa Cruz de Tenerife(1)
Sevilla(2)
Sin especificar(39)
Soria(1)
Tarragona(5)
Toledo(1)
València(21)
Valladolid(8)
Zaragoza(10)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(1)
Aiguaviva(2)
Amer(1)
Anglès(1)
Arbúcies(9)
Argelaguer(12)
Banyoles(9)
Bellcaire d'Empordà(1)
Besalú(6)
Bescanó(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(4)
Breda(1)
Caldes de Malavella(3)
Calonge(7)
Camprodon(3)
Cassà de la Selva(17)
Castell-Platja d'Aro(3)
Castelló d'Empúries(5)
Celrà(9)
Cornellà del Terri(4)
Far d'Empordà (El)(1)
Figueres(33)
Fornells de la Selva(4)
Garrigàs(1)
Gerona(2)
Girona(211)
Hostalric(13)
Jonquera (La)(2)
Llers(1)
Lloret de Mar(22)
Maçanet de la Selva(9)
Olot(56)
Ordis(1)
Palafrugell(4)
Palamós(6)
Palau-saverdera(1)
Palol de Revardit(3)
Pals(1)
Planes d'Hostoles (Les)(2)
Portbou(1)
Preses (Les)(2)
Puigcerdà(5)
Ribes de Freser(4)
Riells i Viabrea(4)
Ripoll(19)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(22)
Roses(7)
Salt(8)
Sant Aniol de Finestres(1)
Sant Feliu de Buixalleu(1)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Hilari Sacalm(2)
Sant Jaume de Llierca(6)
Sant Joan les Fonts(1)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(1)
Sant Miquel de Campmajor(2)
Sant Pau de Segúries(1)
Sant Pere Pescador(3)
Santa Coloma de Farners(4)
Santa Cristina d'Aro(2)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(7)
Saus, Camallera i Llampaies(2)
Sils(1)
Torroella de Montgrí(2)
Tortellà(1)
Tossa de Mar(3)
Vall d'en Bas (La)(1)
Vall de Bianya (La)(1)
Vidreres(1)
Vilablareix(3)
Viladrau(2)
Vilamalla(6)
Vilaür(1)
Vilobí d'Onyar(6)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Recursos humanos(15)
Administración empresas(52)
Atención a clientes(30)
Calidad, producción, I+D(37)
Comercial y ventas(37)
Compras, logística y almacén(50)
Diseño y artes gráficas(1)
Educación y formación(20)
Informática y telecomunicaciones(15)
Ingenieros y técnicos(61)
Inmobiliario y construcción(27)
Legal(2)
Marketing y comunicación(20)
Otras actividades(44)
Otros(168)
Profesiones y oficios(7)
Sanidad y salud(6)
Turismo y restauración(23)
Ventas al detalle(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Diplomado(1)
Formación Profesional Grado Superior(1)
Grado(3)
Ingeniero Superior(1)
Sin especificar(9)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(12)
Indiferente(1)
Sin especificar(2)
Tipo de contrato:
De duración determinada(2)
Indefinido(11)
Sin especificar(2)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Recursos humanos

11 ofertas de trabajo en Girona  de Recursos humanos


CONSULTOR/A SELECCIÓ SENIOR RRHH

Quim som?

Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment, estem cercant un/a SENIOR HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a GIRONA.

Quina és la missió de l'HR Consultant?

La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.

Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.

L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.

El teu dia a dia:

En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:

  • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
  • Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.
  • Ser la persona de referència.
  • Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
  • Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
  • Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
  • Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.

Què oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrhh
Consultor/a RRHH Girona
Únete a IMAN Temporing: ¡Sé Parte de Nuestro Equipo en Girona! Desde nuestra línea de negocio especializada en Recursos Humanos, IMAN Temporing, estamos aquí para acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades ¿Te apasiona el sector de los RRHH? ¡Te estamos buscando! Queremos incorporar de manera estable un/a Consultor/a de RRHH a nuestro equipo en la oficina de Girona. Trabajarás directamente con el/la Director/a de la oficina y en colaboración con tus compañeros/as, gestionando diferentes procesos de selección, comunicándote con los clientes, atendiendo las necesidades de los/as trabajadores/as y realizando la gestión administrativa del personal contratado. Todo esto, ofreciendo un servicio siempre orientado a las personas. ¿Qué te ofrecemos? * Estabilidad laboral: Incorporación directa por empresa y formación continuada. * Un entorno de referencia: Formar parte de una empresa con una sólida trayectoria y líder en su sector. * Horario: Jornada completa (Lunes a Viernes de 9 a 18h con 1h para comer). * Compensación competitiva: Retribución salarial acorde a tu valía y experiencia. ¿Eres la persona que buscamos? Si eres proactivo/a, empático/a, disfrutas trabajando de cara al público, tienes una alta capacidad de autonomía y deseas desarrollarte en el sector de los RRHH, ¡queremos conocerte!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrhh
Consultor/a de RRHH - Olot
Si tienes pasión por los recursos humanos, te gusta el trato con las personas y quieres un proyecto con desarrollo profesional, ¡este es tu proyecto!Necesitamos incorporar un/a Consultor/a de Selección en trabajo temporal para nuestra oficina de Olot, dando servicio a los clientes de la oficina.Tendrás como responsabilidad garantizar el servicio en la gestión de los trabajadores puestos a disposición, así como garantizar la cobertura de los procesos de reclutamiento y selección del cliente en base a los parámetros de calidad y objetivos establecidos.-Realizarás la cobertura de los procesos de selección de todos los perfiles que necesiten nuestros clientes; desde el reclutamiento, entrevistas individuales, dinámicas de grupo y la selección.-También llevarás a cabo las contrataciones y seguimiento de renovaciones, teniendo el contacto directo con los trabajadores.-Podrás detectar áreas de mejora en el servicio y en procedimientos, pudiendo tener autonomía para implantar iniciativas.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrhh
Prospector/a Laboral Girona - Fundación Adecco
¡Si tienes pasión por las personas, quieres ayudarlas a encontrar un empleo, trabajar en la transformación de la sociedad para reconocer el valor de cada una de las personas y trabajar con las empresas diseñando entornos laborales inclusivos, te estamos esperando ¡En la oficina de Fundación Adecco en Girona buscamos a una persona para el puesto de Consultor/a Prospector/a Laboral.Tus principales funciones serán:- Desarrollo de acciones de prospección y análisis del mercado de trabajo local. Búsqueda de ofertas y recursos de empleo con empresas y/o administraciones en el territorio de actuación.- Asesoramiento y atención personalizada e individualizada a las necesidades del tejido empresarial- Identificación y elaboración de los perfiles demandados por el tejido empresarial en el territorio de intervención.- Intermediación con empresas para la gestión de ofertas de empleo.- Generar alianzas estratégicas con empresas y/o administraciones locales para la mejora de la empleabilidad de las personas participantes asegurando el mayor número de inserciones laborales posibles.- Coordinación con el equipo de integración e inclusión de la Fundación acerca de los perfiles profesionales de las personas que participan en los itinerarios individuales de integración laboral.- Mantener contacto, por un lado, con las empresas que requieren candidaturas y, por otro, con perfiles profesionales que buscan empleo o mejorar su puesto. - Valoración y preselección de perfiles y presentación de candidatos/as a las empresas Publicación de ofertas en diferentes fuentes de reclutamiento, criba curricular y búsqueda directa de perfiles profesionales que se adecuen a las necesidades de las empresas colaboradoras- Diseño, seguimiento y ejecución de las acciones de cooperación empresarial, especialmente la formación en el puesto de trabajo e intermediación para personas con baja empleabilidad.- Una vez se ha producido la incorporación en las empresas integradoras, se realizarán seguimientos bidireccionales a los/as candidatos/as y a las empresas para garantizar el mantenimiento del empleo, anticipándonos a posibles situaciones que se puedan producir
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
laboral, rrhh, rrll
T'apassiona el món dels recursos humans? Vols formar part d'una organització que valora el talent i la qualitat dels seus serveis?Aquesta oportunitat és per a tu!Una important entitat sense ànim de lucre que treballa per a la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat físico/a a Girona està buscant un/a Tècnic/a de Selecció per incorporar en el seu equip.La teva missió serà la de coordinar i portar a terme els processos de selecció de personal, per garantir que l'organització disposa del talent per dur a terme els serveis amb la màxima qualitat.Les teves funcions seran:- Realitzar totes les etapes del cicle complet de selecció, des de la redacció i publicació de les ofertes, passant per les entrevistes i fins a la gestió de les incorporacions.- Realitzar visites en els centres de treball, per comprendre millor els requisits de cada lloc de treball.- Fer un seguiment de les candidatures i de les incorporacions i donar suport en l'acompanyament especialitzat i sociolaboral de persones amb discapacitat.- Mantenir el contacte amb proveïdors i portals de recerca de feina.- Assistir a jornades d'ocupació i esdeveniments de captació de talent.Requisits:- Formació acadèmica en Psicologia, Pedagogia, Educació Social o àrees similars.- Experiència prèvia de 4 a 6 anys en les tasques esmentades.- Coneixements d'eines i metodologies de selecció. - Domini del català i del castellà. - Disponibilitat per desplaçar-te ocasionalment a les oficines de Barcelona. - Carnet de conduir B i vehicle propi. Què oferim?- Contracte estable i directament per empresa.- Horari continuat de matins amb flexibilitat d'entrada i sortida. - Entorn laboral dinàmic, inclusiu i orientat a la qualitat.Si tens experiència en selecció i busques estabilitat laboral en una empresa que aposta pel desenvolupament professional, t'estem buscant!
Jornada indiferente
Contrato indefinido
27.000€ - 30.000€ bruto/año
rrhh
Administratiu/va de gestió Servei d'Atenció Domiciliària-

Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de Girona.

Funcions:

  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.

  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.

  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.

  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)

  • Facturació

  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).

Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
administrativo
Administratiu/va de gestió Servei d'Atenció Domiciliària-

Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de Berga.

Funcions:

  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.

  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.

  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.

  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)

  • Facturació

  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).

Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
administrativo
Administratiu/va de gestió Servei d'Atenció Domiciliària- Girona

Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de Girona.

Funcions:

  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.

  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.

  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.

  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)

  • Facturació

  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).

Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo
CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Quim som?

Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a Santa Coloma de Farners.

Quina és la missió de l'HR Consultant?

La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.

Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.

L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.

El teu dia a dia:

En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:

  • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
  • Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.
  • Ser la persona de referència.
  • Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
  • Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
  • Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
  • Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.

Què oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrhh
ADMINISTRATIU/VA NÒMINA

OTGIR una reconeguda i consolidada assessoria gironina està seleccionant un/a administratiu/va nòmina. En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.

La nostra assesoria està especialitzada en:

  • Assessorament laboral
  • Confecció de nòmines
  • Confecció dels documents de cotització i remissió per via telemàtica al sistema RED
  • Confecció i legalització de contractes de treball i pròrrogues
  • Confecció de declaracions de retencions
  • Estudi, càlcul i tramitació de prestacions per incapacitat temporal, invalidesa, jubilació, i la resta de prestacions del sistema de Seguretat Social
  • Règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, Servei Domèstic, Agraris, Artistes, etc.)

Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'àrea laboral.

Què oferim?

  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
  • Contractació indefinida amb període de prova
  • Horari: de dilluns a divendres de 9h a 18h amb descans d'una hora per dinar.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
laboral,rrhh,rrll
CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH

Quim som?

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.

Els nostres valors són la orientació al cliente, el treball en equip, l' aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proponem:

Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a PALAFRUGELL.

Quina és la missió de Interim Consultant?

La misió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.

Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.

L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.

El teu dia a dia:

En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:

    • Seleccionar profesionales que encaixen amb les necessitats del cliente empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
    • Ser responsable del proceso de selección end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
    • Formar-se en materia laboral para asesorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
    • Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.
    • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
    • Potenciar los clients existents.
    • Ser la persona de referent.

¿Qué oferim?

  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrhh
Anterior
Siguiente