Resideixes al Bages i tens experiència com a TÈCNIC/A HIGIENE INDUISTRIAL I ERGONOMIA en entorn INDUSTRIAL preferiblement del sector QUÍMIC?
La persona seleccionada s'encarregarà de vetllar per la Salut i la Seguretat de les persones, i garantir que l' entorn, equips, instal·lacions i l´ambient de treball siguin segurs i saludables, per a tothom que treballi dins de l'organització i per el personal extern present, per aconseguir 0 situacions insegures, 0 accidents laborals i/o malalties professionals.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què busquem?
Persona amb Formació Superior en Enginyeria Industrial amb formació específica en Auditores i Sistemes de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient o experiència equivalent.
Persona amb el màster de PRL en triple especialització
Què oferim?
Importante empresa del sector de la alimentación con sede en Girona, busca incorporar a un/a COMERCIAL (Bilbao) ¡Si te interesa la posición y crees que puedes encajar en la oferta, inscríbete! ¡Queremos conocerte!
Dependiendo del Responsable de la delegación de Alicante, la persona seleccionada se encargará de:
¿Qué ofrecemos?
GRUP ARMANGUÉ, important grup empresarial amb diferents seus en el territori nacional, referent en el seu segment de mercat, amb un volum de facturació de 5 Md’€ i amb un important esperit de creixement i millora continua, cerca per la seva empresa FERRALLATS ARMANGUÉ ubicada a Celrà, un COMERCIAL JUNIOR pel sector de la CONSTRUCCIÓ.
En dependència de la Direcció comercial i encarregant-se de les zones del Gironès, Baix Empordà, Pla de l'Estany, La Selva, Maresme ,Vallès Oriental/Occidental i Barcelonès, la persona seleccionada s’encarregarà de:
Què oferim?
Tens experiència en sector de fabricació de maquinària industrial? Si estàs llest/a per liderar en un entorn dinàmic i desafiant, aquesta oferta t’interessa!
Commonsense, consultoria de recursos humans, de la mà d’important empresa gironina, busca cobrir una vacant de TÈCNIC/A DE QUALITAT.
La teva missió como a Tècnic de l’àrea de qualitat, desenvoluparàs un paper fonamental en el compromís amb la qualitat dels nostres productes.
Funcions:
S’ofereix:
Trans Escapa, empresa familiar fundada l’any 1915. Amb 100 anys d’història, experiència i servei al món del transport terrestre i la logística. VAmb una gran implantació tant a la distribució nacional com a l’europea, a més d’una superfície destinada a l’emmagatzematge de productes. El nostre objectiu és poder oferir les millors solucions en el transport per aconseguir la màxima satisfacció dels nostres clients. Per aconseguir-ho, l’empresa disposa d’un centre logístic de mercaderies a Olot, a més d’una xarxa de delegacions, oferint un servei de qualitat a tot Espanya i França, a més d’un servei a tota la Unió Europea.
Estem seleccionant un/a XÒFER AMB CARNET CAP
En dependència del Cap de Logística la persona seleccionada s’encarregarà de la distribució a clients de la zona de Catalunya, càrrega de material al magatzem propi i descàrrega a casa del client.
Busquem una persona amb experiència en tasques similars, organitzada i amb orientació a client.
Imprescindible carnet C i de carretons elevadors “torero”
Molt valorables coneixements eines ofimàtiques.
Horari flexible de dilluns a divendres.
Tens experiencia i t’agraden els temes administratius? Tens disponibilitat per fer un torn de tarda? T’agradaria formar part d’una empresa de transport en ple creixement? Si t’encaixa, no et perdis aquesta oportunitat!
Trans Escapa, empresa familiar fundada l’any 1915. Amb 100 anys d’història, experiència i servei al món del transport terrestre i la logística. Amb una gran implantació tant a la distribució nacional com a l’europea, a més d’una superfície destinada a l’emmagatzematge de productes. El nostre objectiu és poder oferir les millors solucions en el transport per aconseguir la màxima satisfacció dels nostres clients. Per aconseguir-ho, l’empresa disposa d’un centre logístic de mercaderies a Olot, a més d’una xarxa de delegacions, oferint un servei de qualitat a tot Espanya i França, a més d’un servei a tota la Unió Europea.
Estem seleccionant un/a ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA I TRANSPORTS (torn tarda)
En dependència de la Direcció de Logística la persona seleccionada serà la responsable de liderar el procés d’organització de les rutes dels xofers. S’encarregarà de l’elaboració i seguiment de la planificació i optimització de rutes i de la millora continua de l’estratègia de repartiment propi i subcontractat assolint l’equilibri entre la satisfacció dels nostres clients i l’optimització del temps de repartiment.
El perfil correspon a una persona amb estudis superiors relacionats amb transport i/o Logística i amb consolidada experiència en planificació i optimització de rutes de repartiment.
Imprescindible domini d’eines ofimàtiques
Pensem en un professional dinàmic i resolutiu, amb sòlides habilitats per la gestió d’equips, capaç d’aproximar-se a la realitat de l’equip de repartidors
Horari de 14:30 a 22:30h de dilluns a divendres ( amb certa flexibilitat)
Es tracta d’una excel·lent oportunitat de liderar un projecte de millora en una empresa amb uns importants objectius de creixement.
Si tienes fluidez en los idiomas inglés / francés y tienes experiencia Export o Distribución / Logística gestionado pedidos a nivel internacional, esta posición te interesa!
Tu misión será realizar el mantenimiento y seguimiento de los clientes internacionales, desde el pedido hasta la entrega en los países de destino, responsabilizándote de la documentación aduanera y el transporte.
En dependencia directa de la Export Manager tus principales funciones serán:
¿Qué ofrecemos?
T’agrada el tracte amb clients? I viatjar? T’agradaria desenvolupar la teva trajectòria professional en l’àrea de vendes i exportació?
Des de COMMONSENSE seleccionem per empresa dedicada a la fabricació i disseny d’il·luminació decorativa amb seu central a la província de Girona
COMERCIAL EXPORTACIO
En dependència de la Direcció Comercial la persona seleccionada serà responsable del manteniment i ampliació de la cartera de clients de la zona assignada encarregant-se de la captació de nous clients i distribuïdors en mercats potencials, segons els objectius de vendes definits per l’empresa.
Què oferim?
Tens experiència com a electricista industrial? General Galvànica Gironina, empresa reconeguda en el sector dels components d'alumini, gràcies a la tasca constant de desenvolupament, investigació i implementació de processos realitzats durant aquests anys, busca incorporar al seu equip un ELECTRICISTA INDUSTRIAL.
Funcions:
Què oferim?
Empresa industrial dedicada a la fabricació i distribució ubicada a Palafrugell està seleccionant un/a COMERCIAL AMB DOMINI NADIU FRANCÈS, DISPOSAT A VIATJAR UN 60% DEL TEMPS A FRANÇA
Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
De la mà de la Direcció Comercial la persona seleccionada es responsabilitzarà de l’estratègia comercial de la zona geogràfica de França, per tal d’aconseguir els objectius de venda i desenvolupament de la companyia anticipant-se als canvis del mercat.
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Què busquem?
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.
PORDAMSA, empresa familiar fundada al 1975 a La Bisbal d'Empordà (Girona) que combina inspiració, creativitat i tècnica en un equip de treball apassionat que evoca cada dia els seus esforços per enriquir l'experiència a taula. Els nostres valors són la innovació, l’excel·lència en el servei, el compromís amb els seus clients i el respecte al medi ambient.
Per fer front als importants projectes de creixement busquem un/a COMERCIAL AMB DOMINI DE L'ITALIÀ, DISPOSAT A VIATJAR UN 60% DEL TEMPS A ITALIA
Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
De la mà de la Direcció Comercial la persona seleccionada es responsabilitzarà de l’estratègia comercial de la zona geogràfica assignada, per tal d’aconseguir aconseguir els objectius de venda i desenvolupament de la companyia anticipant-se als canvis del mercat.
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.
FUNDACIÓ GALA- SALVADOR DALÍ reconeguda entitat cultural privada amb seu a Figueres dedicada a promocionar, fomentar, divulgar, prestigiar i protegir l’obra de l’artista, fundada el 1983 pel mateix Salvador Dalí selecciona a través de Commonsense, un/a TÈCNIC/A DE REGISTRE
Busquem un/a professional amb coneixement i passió per l’art que vulgui sumar el seu talent i projectar el seu futura la nostra entitat. Depenent directament de la Direcció de l’Àrea Artística la persona seleccionada s’encarregarà la gestió integral del patrimoni de la FGSD, incloent l'inventari, les assegurances, la gestió de préstecs i la coordinació amb altres departaments i entitats externes per garantir la seva conservació i protecció.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim...
Despatx d’advocats de Girona, selecciona conjuntament amb COMMONSENSE una persona per a la posició de SECRETARI/A DE DIRECCIÓ
La persona seleccionada donarà suport a l’equip d’advocats encarregant-se de tasques diverses pròpies de les funcions de secretariat de direcció així com en tasques de comptabilitat, facturació i arxiu entre d’altres.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim?
Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A TÈCNIC LABORAL per una reconeguda i consolidada assessoria gironina especialitzada en:
En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'àrea laboral.
Què oferim?
Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!
Frit Ravich, empresa con sede en Maçanet de la Selva dedicada a la fabricación de más de 700 referencias propias de patatas chips, snacks y frutos secos y distribuidora de más de 3.000 referencias de las principales marcas de alimentación, con importante proyecto de inversión de 20 millones de euros para ampliar su fábrica y doblar la capacidad productiva busca DIRECTOR/A DE PRODUCCIÓN
¿Cuál será tu misión?
En dependencia de la Dirección Industrial la persona seleccionada se encargará de garantizar la correcta gestión, organización y planificación de la fábrica, liderando un equipo de más de 200 personas. Trabajará de manera funcional con los departamentos de Ingeniería, PRL, Calidad, Procesos y Mejora continua y será la persona responsable de diseñar las nuevas estrategias, proyectos y procesos de mejora productiva.
Realizará la organización y planificación de las órdenes de Producción, la mejora de los procesos productivos, la organización del personal y el cumplimiento de los plazos de entrega manteniendo la calidad estipulada. Asimismo, se encarga del diseño y gestión de los proyectos técnicos necesarios para alcanzar los planes de desarrollo de la planta.
¿Como será tu día a día?
¿Por qué dar el paso?
¡Si te interesa la posición y crees que puedes encajar en la oferta, inscríbete! ¡Queremos conocerte!
¿Tienes experiencia como Key Account Manager en el sector de alimentación? ¿Te gustaría formar parte del área de ventas en una empresa innovadora que apuesta por el desarrollo de las personas? Si además conoces el canal de Alimentación y/o Gran Consumo ¡Esta oferta es para ti!
Frit Ravich es una empresa con más de 50 años de experiencia en la producción de patatas fritas, snacks y frutos secos con marca propia y distribuidora de más de 5.000 referencias de las principales marcas de alimentos y bebidas. Contamos con más de 40 delegaciones comerciales que atienden 50.000 puntos de venta semanalmente y operamos en el canal Retail, Hostelería, Impulso y Granel.
Estamos creciendo y buscamos a un/a Key Account Manager cuya principal misión se centrará definir y ejecutar, en coordinación con el National Account Director, las acciones comerciales a realizar en las cuentas comerciales para cumplir el plan de ventas.
¿Cuál serán tus funciones?
¿Qué te ofrecemos?
Des de COMMONSENSE Consultoria de RRHH estem seleccionant un/a COMERCIAL AMB DOMINI DE L'ANGLÈS, DISPOSAT A VIATJAR UN 50% DEL TEMPS A NIVELL INTERNACIONAL
Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
De la mà de la Direcció Comercial la persona seleccionada es responsabilitzarà de l’estratègia comercial de les zones geogràfiques assignada, per tal d’aconseguir aconseguir els objectius de venda i desenvolupament de la companyia anticipant-se als canvis del mercat.
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.