Anunciado 27 de febrero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A TÈCNIC LABORAL per una reconeguda i consolidada assessoria gironina especialitzada en:



  • Assessorament laboral

  • Confecció de nòmines

  • Confecció dels documents de cotització i remissió per via telemàtica al sistema RED

  • Confecció i legalització de contractes de treball i pròrrogues

  • Confecció de declaracions de retencions

  • Estudi, càlcul i tramitació de prestacions per incapacitat temporal, invalidesa, jubilació, i la resta de prestacions del sistema de Seguretat Social

  • Règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, Servei Domèstic, Agraris, Artistes, etc.)

En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.


Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'àrea laboral.


Què oferim?


  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.

  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris

  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic

  • Contractació indefinida amb període de prova

  • Horari flexible entrada entre 8 i 9h fins les 14h. Temps per dinar mínim 30 minuts, màxim 1 hora. Sortida en funció de l'entrada i el temps destinat a dinar. Per posar un exemple, si una persona entre a les 8, dina en mitja hora, pot sortir a les 17h (són 8 hores i mitja, perquè a l'agost es fa intensiu de de 8 a 14h tot el mes). L'horari és de dilluns a divendres.

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!


Et volem conèixer!




Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Professional amb formació a nivell diplomatura o grau en Relacions Laborals o experiència contrastada en aquesta àrea.

  • Pensem en una persona amb experiència prèvia d'uns 3 anys en lloc similar i amb dilatats coneixements de la normativa laboral, interpretació de convenis col·lectius, modalitats contractuals i tramitacions i comunicacions a organismes vinculats a l'àrea laboral, i amb tracte directe amb el client.

  • Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (SUMMAR), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.

  • Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.

  • Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea laboral i de l'assessorament i capaç de convertir-se en una persona de confiança del client. Amb empatia comercial i pro activitat vers les necessitats del client.

  • Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats del client i que garanteixin el compliment legal.

  • Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.

  • Imprescindible residència a la zona de Girona o rodalies



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta