Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(370)
Álava/Araba(195)
Albacete(95)
Alicante(600)
Almeria(134)
Andorra(8)
Asturias(228)
Avila(34)
Badajoz(124)
Barcelona(5.236)
Bizkaia(642)
Burgos(133)
Caceres(82)
Cádiz(229)
Cantabria(184)
Castellón(264)
Ceuta(13)
Ciudad Real(79)
Córdoba(181)
Cuenca(51)
Gipuzkoa(349)
Girona(494)
Granada(165)
Guadalajara(156)
Huelva(83)
Huesca(115)
Illes Balears(691)
Jaén(89)
La Rioja(196)
Las Palmas(376)
León(112)
Lleida(289)
Lugo(91)
Madrid(4.257)
Málaga(561)
Melilla(13)
Murcia(517)
Navarra(271)
Ourense(64)
Palencia(80)
Pontevedra(296)
Salamanca(65)
Santa Cruz de Tenerife(203)
Segovia(58)
Sevilla(533)
Sin especificar(592)
Soria(50)
Tarragona(468)
Teruel(57)
Toledo(207)
València(1.126)
Valladolid(184)
Zamora(47)
Zaragoza(631)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1.892)
Administración Pública(3)
Atención a clientes(783)
Calidad, producción, I+D(1.416)
Comercial y ventas(2.560)
Compras, logística y almacén(1.675)
Diseño y artes gráficas(149)
Educación y formación(74)
Finanzas y banca(100)
Informática y telecomunicaciones(1.234)
Ingenieros y técnicos(1.742)
Inmobiliario y construcción(694)
Legal(149)
Marketing y comunicación(616)
Otras actividades(1.627)
Otros(3.674)
Profesiones y oficios(1.254)
Recursos humanos(545)
Sanidad y salud(1.061)
Sector Farmacéutico(179)
Turismo y restauración(885)
Ventas al detalle(56)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(385)
Ciclo Formativo Grado Medio(173)
Ciclo Formativo Grado Superior(142)
Diplomado(342)
Doctorado(1)
Educación Secundaria Obligatoria(2.633)
Enseñanzas artísticas (regladas)(1)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(780)
Formación Profesional Grado Superior(669)
Grado(1.170)
Ingeniero Superior(222)
Ingeniero Técnico(62)
Licenciado(81)
Máster(46)
Otros cursos y formación no reglada(19)
Otros títulos, certificaciones y carnés(101)
Postgrado(18)
Sin especificar(14.818)
Sin estudios(700)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(12.948)
Indiferente(478)
Intensiva - Indiferente(209)
Intensiva - Mañana(160)
Intensiva - Noche(16)
Intensiva - Tarde(44)
Parcial - Indiferente(2.235)
Parcial - Mañana(134)
Parcial - Noche(66)
Parcial - Tarde(82)
Sin especificar(5.996)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(108)
Autónomo(1.057)
De duración determinada(2.708)
De relevo(7)
Fijo discontinuo(342)
Formativo(148)
Indefinido(8.918)
Otros contratos(5.165)
Sin especificar(3.915)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de Agència Catalana de Turisme

8 ofertas de trabajo de Agència Catalana de Turisme


L’Agència Catalana de Turisme (ACT) és l’organisme del Govern de la Generalitat de Catalunya que s’encarrega de dur a terme les polítiques de promoció turística. L’ACT neix amb l’objectiu de promoure Catalunya com a destinació turística de referència, basada en la seva qualitat i rendibilitat social i econòmica.

L'estratègia promocional es basa en la difusió dels atractius del territori català arreu del món. Actualment la cogestió i la coparticipació del sector privat pren força i, des de l'ACT, es dóna suport a la comercialització de productes i es fomenta l’autogeneració de recursos de finançament propi.
Data analyst - Model Turístic i Recerca
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
8 de abril

T'agradaria formar part del Projecte Intel·litur i Cultura de la Dada?

Formaries part de la unitat de Model Turístic i Recerca, que persegueix l’objectiu de disposar d'un sistema d'intel·ligència de mercat reforçat, capaç de proporcionar informació pràctica per al sector turístic i d'ajudar a la presa de decisions.

La missió principal del/de la Data Analyst seria dur a terme els evolutius i manteniment de la plataforma Intel·litur tant a nivell tecnològic com de càrrega de continguts a partir del que expressa el Pla de recerca de l’ACT i el Roadmap específic de desplegament de la plataforma tecnològic i el seu encaix dins l’ecosistema digital de l’ACT.

El desplegament correcte de la plataforma ha de permetre una transferència de coneixement òptima per al sector turístic així com afavorir la transformació cap a la cultura de la dada del personal de la pròpia ACT.

Les teves funcions en relació a cada projecte serien:

PROJECTE INTEL·LITUR. Fer seguiment del desplegament i manteniment de la plataforma de dades amb l’empresa tecnològica desenvolupadora.

  • Vetllar per l’encaix de la plataforma a l’extranet b2b.catalunya.com i al CRM de l’ACT, així com plantejar els evolutius a curt i mitjà termini.
  • Plantejar els panells de sortida de dades de dades massives dins de la plataforma així com la llibreria virtual i l’espai de transferència de continguts.
  • Coordinar amb la tècnica de continguts el pla de continguts.
  • Actualitzar les subscripcions a bases de dades de dades massives actuals i optimització de els variables requerides per assolir els indicadors marcats pel Pla de recerca de l’ACT.
  • Identificar nous/ves proveïdors/es de dades massives per tal d’assolir els indicadors marcats pel Pla de recerca de l’ACT.
  • Responsabilitzar-se de la correcta distribució de la partida pressupostària dedicada a les dades massives.
  • Elaborar d’informes a partir de les dades de les plataformes existents, tant periòdics com puntuals si així es requereix.
  • Assistir a reunions i realitzar presentacions sobre dades turístiques tant a nivell català i resta de l’Estat espanyol, com a nivell europeu.

PROJECTE CULTURA DE LA DADA a l’ACT dins de l’àmbit del PLA DE RECERCA

  • Donar suport a la unitat en programació de Power BI d’aquelles dades que requereixin d’aquest tractament: enquestes internes, dades de tercers (partners...).
  • Donar suport a la unitat en transferència de dades al portal de Dades Obertes.
  • Realitzar acompanyament en la lectura de dades al personal de l’ACT.
  • Presentar la plataforma Intel·litur al sector turístic català, organitzant jornades de treball tipus taller per a garantir la correcta lectura i anàlisis de les dades i acompanyar en el reconeixement de la utilitat de les dades
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Tècnic/a de Catalunya Convention Bureau - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
14 de marzo

T'agradaria participar en el llançament de diferents projectes de MICE?

El Catalunya Convention Bureau (CCB), és la unitat de la Agència Catalana de Turisme que treballa per la promoció i comercialització de Catalunya al món per a la captació d’esdeveniments professionals, congressos, convencions, reunions i viatges d’incentius. A més, el CCB també treballa per la dinamització del sector català MICE a través del desenvolupament de polítiques i estratègies que han d’ajudar a millorar la competitivitat de les empreses i la destinació en el seu conjunt.

En aquests moments el CCB està immers en el llançament i desplegament de diversos projectes estratègics que es troben en una primera fase de desenvolupament, i que treballen aspectes de negoci i tendències com la sostenibilitat, l’accessibilitat, i l’impacte positiu i el llegat en els esdeveniments professionals, així com la gestió de dades i la digitalització del Marketing, i la segmentació per sectors d’activitat econòmica. Concretament en aquesta nova estratègia de segmentació per sectors, el CCB ha llençat el programa de promoció Catalunya Meetings & Mobility i el Catalunya Meetings & Sports, i està previst continuar amb l’estructuració d’altres sectors tractors per a Catalunya vinculats a indústries amb potencial per al territori.

Donada la concentració d’accions previstes i la coordinació necessària amb d’altres agents externs, que són necessàries per a poder aterrar els objectius previstos, es requereix d’una persona de suport per a la prospecció i el desplegament dels projectes estratègics abans esmentats.

La funció principal serà donar suport al llançament i implantació dels projectes, en diferents accions, en concret les següents funcions:

  • Gestió i seguiment dels projectes de segmentació per sectors ja desenvolupats “Catalunya Meetings & Mobility” i “Catalunya Meetings & Sports”.
  • Realització de les tasques de secretaria dels programes.
  • Creació i gestió de dades i continguts pels projectes: per accions promocionals, de comunicació, presentacions i reunions, i disseny de la proposta de valor.
  • Organització d’esdeveniments promocionals i de presentació dels projectes: disseny programa, gestió i coordinació d'empreses proveïdores, convocatòria, execució, i seguiment post acció.
  • Relació i seguiment amb els diferents col·laboradors/es i empreses externes que ens donen suport en el desplegament d’aquests nous projectes.
  • Coordinació amb altres unitats de l’Agència Catalana de Turisme, el Govern, i el sector MICE català, segons les accions.
  • Suport administratiu i en algunes accions programes als projectes de sostenibilitat i llegat MICE a Catalunya.

Altres tasques en les que podria donar suport serien:

  • Relacions estratègiques del CCB, amb d’altres entitats, i coordinació d’accions conjuntes.
  • Representació del CCB en d’altres projectes i accions.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Pràctiques a Catalunya Convention Bureau
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
14 de marzo

T’agradaria realitzar pràctiques vivint el procés de transformació de sector MICE a través del desplegament de nous projectes estratègics?

Formaries part de la unitat de Catalunya Convention Bureau, la qual dóna suport a la comercialització de l'oferta catalana de turisme de reunions, fent de Catalunya una destinació líder en el turisme de reunions, congressos, convencions i viatges d'incentius.

Donaries suport a:

  • Gestió de suports i accions de comunicació, canals i continguts: CRM, Infotur, Web, Blog, Publicacions, Banc d’Imatges, newsletter i butlletins, xarxes socials (linkedin), i campanyes, entre d’altres.
  • Tasques de recerca i gestió de dades, i en la generació d'intel·ligència de mercat i d’altres continguts i comunicats específics.
  • L’equip tècnic del CCB en el desenvolupament, execució i seguiment d’accions promocionals i comercials, i en coordinació amb la secció d'Esdeveniments Promocionals, dins de la unitat de Màrqueting Relacional de l’Agència Catalana de Turisme i els Centres de Promoció de Catalunya a l’exterior: fires, workshops, famtrips, presentacions, jornades, i d’altres accions que es puguin realitzar amb aquest objectiu.
  • Gestió administrativa dels membres del CCB, empreses catalanes MICE, col·laboradores i afiliades a la marca, i suport a la Direcció del Catalunya Convention Bureau (CCB) en les tasques administratives generals que es generin dins de la unitat i per la seva activitat pròpia, així com en la coordinació i el desplegament de projectes estratègics (creació de propostes de valor segmentades, innovació, tecnologia i sostenibilitat en la indústria MICE).
Jornada completa
Contrato formativo
Salario sin especificar
Pràctiques a Màrqueting d'Experiències - Turisme Cultural, Premium i Mèdic
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
11 de marzo

T’agradaria realitzar pràctiques promovent el turisme cultural, premium i mèdic?

Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de programes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i incrementar la competitivitat de l'oferta.

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) treballa per promoure el sector turístic català a l’exterior a través, entre d’altres, del Programa Turisme cultural i el Programa Turisme premium. El turisme cultural és un dels elements de singularització de la identitat catalana. El segment del turisme de luxe/premium és un dels més demandats per contribuir a l’augment de la despesa turística, com es destaca al Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya.

L’ACT també treballa per potenciar Catalunya com a destinació de turisme mèdic, a través de la marca Barcelona Medical Destination (BMD).

Per això s’ha preparat un important pla d’accions dels Programes de l’ACT pel 2024.

Donaries suport a:

  • La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d’accions i objectius del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme Premium i la marca BMD (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B, etc.)
  • Totes les tasques relacionades amb difusió, comunicació i promoció del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme premium i la marca BMD: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d’accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...
  • La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)

I realitzaries també aquestes tasques:

  • Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament dels programes i de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
  • Fer el seguiment de convenis, comunicació d’accions, assistència a reunions internes i externes.
  • Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correcció/altes/baixes d’informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic.
  • Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts per a la seva posterior publicació a la web.
  • Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Jornada completa
Contrato formativo
Salario sin especificar
Tècnic/a Màrqueting d'Experiències - Projecte Europeu ENJOYPYR
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
22 de febrero

T'agradaria donar suport a l'equip de Màrqueting d'Experiències en la implementació del projecte europeu ENJOYPYR?

La unitat de Màrqueting d'Experiències dona suport a la comercialització de l'oferta turística catalana a ser competitiva davant els mercats internacionals i adreçar-se a la demanda de la manera més efectiva.

La persona que estem buscant formarà part de la unitat de Màrqueting d'Experiències però a nivell funcional col·laborarà estretament amb la unitat de Projectes Europeus i Relacions Internacionals (PERI), donant suport al projecte europeu ENJOYPYR.

La Unitat de PERI de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) té la missió d’apropar Europa al sector turístic català fomentant la participació en projectes europeus i enfortint els lligams amb altres regions, xarxes i institucions europees. La visió és consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.

El Projecte Europeu ENJOYPYR té la finalitat de crear i promocionar unes rutes transversals dels Pirineus. El projecte, que ha començat al gener de 2024 i tindrà una durada de 36 mesos, està cofinançat al 65% pel Programa de Cooperació Territorial Interreg VI Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027). S'emmarca dins la visió de consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.

Per tal d’implementar el projecte ENJOYPYR, es requereix una persona de suport a la gestió i la implementació de l’estratègia de màrqueting amb el suport de la Brand Manager de Pirineus. Les tasques de la persona contractada seran:

  • Suport en el desplegament del projecte ENJOYPYR actuant com a project manager de la implementació local, en coordinació amb la Unitat de Màrqueting d’Experiències i la Unitat de Projectes Europeus i Relacions internacionals.
  • Execució i seguiment de les accions previstes per a la implantació del projecte i la seva promoció a Catalunya:
    • Estudi previ i suport a la coordinació del pla de màrqueting estratègic transfronterer: recopilació de propostes turístiques d'empreses catalanes i d'altres sense entitat sòcia al projecte que ja ofereixen un producte en forma de ruta incorporant un component transfronterer; participació en la definició d’un relat comú amb la resta de socis i sòcies per a comunicar els Pirineus com una destinació global i transversal.
    • Inventari i contractació de DMC’s/agències receptives del territori per a la creació de productes turístics transfronterers.
    • Coordinació de formacions en creació de productes sostenibles i regeneratius
    • Coordinació del desenvolupament del material promocional i de les accions de promoció del projecte en línia amb la política de promoció de la marca PIRINEUS.
  • Participació en esdeveniments i reunions fora de Catalunya en el marc del projecte ENJOYPYR a l’àrea dels Pirineus.
  • Suport puntual a la Unitat de Màrqueting Experiències
    • Col·laborar en el desenvolupament del pla d’accions del programa Pirineus
    • Assistir a les reunions de coordinació i seguiment dels projectes de la unitat
    • Tasques de suport a la Unitat de Màrqueting d’Experiències
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Tècnic/a d'administració i finances de projectes europeus - Gestió Econòmica
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
20 de febrero

La unitat de Gestió Econòmica col·labora en l'establiment d'un marc administratiu -procediments-, àgil i simplificat, que garanteixi un òptim funcionament de l'Entitat a nivell econòmic i serveixi per donar servei i suport a tot l'equip de l'ACT en funció de les seves necessitats, d'acord amb els preceptes legals establerts i les pautes marcades per Direcció, i en base a criteris de racionalitat i eficiència.

La persona que estem buscant formarà part de la unitat de Gestió Econòmica però a nivell funcional col·laborarà estretament amb la unitat de Projectes Europeus i Relacions Internacionals (PERI), donant suport a la gestió administrativa i financera dels projectes europeus.

La unitat de PERI de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) gestiona projectes enquadrats en el turisme i la sostenibilitat (ambiental, social i econòmica) finançats per programes europeus. Té la missió d’apropar Europa al sector turístic català fomentant la participació en projectes europeus i enfortint els lligams amb altres regions, xarxes i institucions europees. La visió és consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.

La unitat ha començat a coordinar i implementar dos projectes de europeus cofinançats al 65% pel Programa de Cooperació Territorial Interreg VI Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027), que tindran una durada de 36 mesos. El projecte ENJOYPYR que té la finalitat de crear i promocionar unes rutes transversals dels Pirineus, del qual l’ACT n’és cap de fila. I el projecte PITON, del qual l’ACT n’és sòcia, que pretén produir eines i mètodes per donar suport als territoris de muntanya (especialment al voltant de les estacions) en el seu procés de transició, davant els reptes climàtics, ambientals i socials.

La missió principal del lloc de treball serà implementar la gestió financera dels dos projectes POCTEFA (pel conjunt de socis del projecte ENJOYPYR i donar resposta a les demandes del cap de fila del Projecte PITON), així com suport administratiu propi del seguiment i execució d’ambdós projectes dins de l’ACT.

Quina seria la meva feina?

  • Gestió administrativa, econòmica i financera dels projectes europeus de la Unitat.
  • Gestió de les despeses de la Unitat de Projectes Europeus de l’ACT vinculades als projectes.
  • Seguiment de les certificacions de despeses dels projectes a través de les eines proporcionades pels programes.
  • Participació en reunions amb els socis dels projectes.
  • Suport en la organització d’esdeveniments.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Pràctiques a Màrqueting d'Experiències - Grand Tour de Catalunya - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
29 de enero

T’agradaria realitzar pràctiques formant part del Grand Tour de Catalunya dins la Unitat de Marqueting d'Experiències?

Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de productes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i interiors i incrementar la competitivitat de l'oferta. El ?Grand?Tour?de Catalunya és un nou producte turístic transversal que en el? Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya respon a la Iniciativa 3 i??és un clar?model de producte 4D.

Donaries suport a:

  • La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d’Accions i Objectius (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B i B2C, etc.)
  • Totes les tasques relacionades amb difusió i comunicació del Grand Tour de Catalunya: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d’accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...
  • La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)

I realitzaries també aquestes tasques:

  • Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament de la marca i de la Unitat de Màrqueting d’experiències.
  • Fer el seguiment de convenis, comunicació d’accions, assistència a reunions internes i externes.
  • Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correccions/altes/baixes d’informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic: entitats publiques i privades, experiències, patronats,...
  • Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts Infotur per a la seva posterior publicació a la web.
  • Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Jornada completa
Contrato formativo
Salario sin especificar
Tècnic/a d'Assessoria Jurídica - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
9 de febrero

La Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació realitza l'assessorament jurídic de l'entitat i vetlla per la legalitat de tots els seus actes d'acord amb la normativa que regula els serveis jurídics de l'Administració de la Generalitat d’acord amb l'article 14 bis dels Estatuts de l'Agència Catalana de Turisme. En la seva actuació, la Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació actua coordinadament amb l'assessoria jurídica del departament competent en matèria de turisme.

La missió principal del/de la tècnic/a serà donar suport tècnic jurídic en els àmbits d’actuació de l’entitat, tant des de la perspectiva del dret públic com del dret privat, amb la finalitat d’adequar-se als procediments legals.

I les tasques principals:

  • Tramitar els expedients corresponents als convenis que formalitza l’entitat, donant suport en l’assessorament jurídic dels mateixos.
  • Donar suport en l’assessorament jurídic de les bases reguladores de les subvencions que dugui a terme l’entitat.
  • Donar suport en la instrucció i gestió dels expedients de contractació de l’Agència Catalana de Turisme mitjançant les eines corporatives de la Generalitat, fent l’assessorament tècnic jurídic en totes les fases del procediment incloent-hi les pròrrogues i les modificacions contractuals existents.
  • Donar suport a la resolució de qualsevol altre consulta jurídica que se li plantegin per part d’altres persones de l’organització, departaments, organitzacions externes i ciutadania d’acord amb les necessitats dels usuaris, els procediments establerts i la normativa vigent.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente