T'agradaria formar part del Projecte Intel·litur i Cultura de la Dada?
Formaries part de la unitat de Model Turístic i Recerca, que persegueix l’objectiu de disposar d'un sistema d'intel·ligència de mercat reforçat, capaç de proporcionar informació pràctica per al sector turístic i d'ajudar a la presa de decisions.
La missió principal del/de la Data Analyst seria dur a terme els evolutius i manteniment de la plataforma Intel·litur tant a nivell tecnològic com de càrrega de continguts a partir del que expressa el Pla de recerca de l’ACT i el Roadmap específic de desplegament de la plataforma tecnològic i el seu encaix dins l’ecosistema digital de l’ACT.
El desplegament correcte de la plataforma ha de permetre una transferència de coneixement òptima per al sector turístic així com afavorir la transformació cap a la cultura de la dada del personal de la pròpia ACT.
Les teves funcions en relació a cada projecte serien:
PROJECTE INTEL·LITUR. Fer seguiment del desplegament i manteniment de la plataforma de dades amb l’empresa tecnològica desenvolupadora.
PROJECTE CULTURA DE LA DADA a l’ACT dins de l’àmbit del PLA DE RECERCA
T'agradaria participar en el llançament de diferents projectes de MICE?
El Catalunya Convention Bureau (CCB), és la unitat de la Agència Catalana de Turisme que treballa per la promoció i comercialització de Catalunya al món per a la captació d’esdeveniments professionals, congressos, convencions, reunions i viatges d’incentius. A més, el CCB també treballa per la dinamització del sector català MICE a través del desenvolupament de polítiques i estratègies que han d’ajudar a millorar la competitivitat de les empreses i la destinació en el seu conjunt.
En aquests moments el CCB està immers en el llançament i desplegament de diversos projectes estratègics que es troben en una primera fase de desenvolupament, i que treballen aspectes de negoci i tendències com la sostenibilitat, l’accessibilitat, i l’impacte positiu i el llegat en els esdeveniments professionals, així com la gestió de dades i la digitalització del Marketing, i la segmentació per sectors d’activitat econòmica. Concretament en aquesta nova estratègia de segmentació per sectors, el CCB ha llençat el programa de promoció Catalunya Meetings & Mobility i el Catalunya Meetings & Sports, i està previst continuar amb l’estructuració d’altres sectors tractors per a Catalunya vinculats a indústries amb potencial per al territori.
Donada la concentració d’accions previstes i la coordinació necessària amb d’altres agents externs, que són necessàries per a poder aterrar els objectius previstos, es requereix d’una persona de suport per a la prospecció i el desplegament dels projectes estratègics abans esmentats.
La funció principal serà donar suport al llançament i implantació dels projectes, en diferents accions, en concret les següents funcions:
Altres tasques en les que podria donar suport serien:
T’agradaria realitzar pràctiques vivint el procés de transformació de sector MICE a través del desplegament de nous projectes estratègics?
Formaries part de la unitat de Catalunya Convention Bureau, la qual dóna suport a la comercialització de l'oferta catalana de turisme de reunions, fent de Catalunya una destinació líder en el turisme de reunions, congressos, convencions i viatges d'incentius.
Donaries suport a:
T’agradaria realitzar pràctiques promovent el turisme cultural, premium i mèdic?
Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de programes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i incrementar la competitivitat de l'oferta.
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) treballa per promoure el sector turístic català a l’exterior a través, entre d’altres, del Programa Turisme cultural i el Programa Turisme premium. El turisme cultural és un dels elements de singularització de la identitat catalana. El segment del turisme de luxe/premium és un dels més demandats per contribuir a l’augment de la despesa turística, com es destaca al Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya.
L’ACT també treballa per potenciar Catalunya com a destinació de turisme mèdic, a través de la marca Barcelona Medical Destination (BMD).
Per això s’ha preparat un important pla d’accions dels Programes de l’ACT pel 2024.
Donaries suport a:
I realitzaries també aquestes tasques:
T'agradaria donar suport a l'equip de Màrqueting d'Experiències en la implementació del projecte europeu ENJOYPYR?
La unitat de Màrqueting d'Experiències dona suport a la comercialització de l'oferta turística catalana a ser competitiva davant els mercats internacionals i adreçar-se a la demanda de la manera més efectiva.
La persona que estem buscant formarà part de la unitat de Màrqueting d'Experiències però a nivell funcional col·laborarà estretament amb la unitat de Projectes Europeus i Relacions Internacionals (PERI), donant suport al projecte europeu ENJOYPYR.
La Unitat de PERI de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) té la missió d’apropar Europa al sector turístic català fomentant la participació en projectes europeus i enfortint els lligams amb altres regions, xarxes i institucions europees. La visió és consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.
El Projecte Europeu ENJOYPYR té la finalitat de crear i promocionar unes rutes transversals dels Pirineus. El projecte, que ha començat al gener de 2024 i tindrà una durada de 36 mesos, està cofinançat al 65% pel Programa de Cooperació Territorial Interreg VI Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027). S'emmarca dins la visió de consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.
Per tal d’implementar el projecte ENJOYPYR, es requereix una persona de suport a la gestió i la implementació de l’estratègia de màrqueting amb el suport de la Brand Manager de Pirineus. Les tasques de la persona contractada seran:
La unitat de Gestió Econòmica col·labora en l'establiment d'un marc administratiu -procediments-, àgil i simplificat, que garanteixi un òptim funcionament de l'Entitat a nivell econòmic i serveixi per donar servei i suport a tot l'equip de l'ACT en funció de les seves necessitats, d'acord amb els preceptes legals establerts i les pautes marcades per Direcció, i en base a criteris de racionalitat i eficiència.
La persona que estem buscant formarà part de la unitat de Gestió Econòmica però a nivell funcional col·laborarà estretament amb la unitat de Projectes Europeus i Relacions Internacionals (PERI), donant suport a la gestió administrativa i financera dels projectes europeus.
La unitat de PERI de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) gestiona projectes enquadrats en el turisme i la sostenibilitat (ambiental, social i econòmica) finançats per programes europeus. Té la missió d’apropar Europa al sector turístic català fomentant la participació en projectes europeus i enfortint els lligams amb altres regions, xarxes i institucions europees. La visió és consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.
La unitat ha començat a coordinar i implementar dos projectes de europeus cofinançats al 65% pel Programa de Cooperació Territorial Interreg VI Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027), que tindran una durada de 36 mesos. El projecte ENJOYPYR que té la finalitat de crear i promocionar unes rutes transversals dels Pirineus, del qual l’ACT n’és cap de fila. I el projecte PITON, del qual l’ACT n’és sòcia, que pretén produir eines i mètodes per donar suport als territoris de muntanya (especialment al voltant de les estacions) en el seu procés de transició, davant els reptes climàtics, ambientals i socials.
La missió principal del lloc de treball serà implementar la gestió financera dels dos projectes POCTEFA (pel conjunt de socis del projecte ENJOYPYR i donar resposta a les demandes del cap de fila del Projecte PITON), així com suport administratiu propi del seguiment i execució d’ambdós projectes dins de l’ACT.
Quina seria la meva feina?
T’agradaria realitzar pràctiques formant part del Grand Tour de Catalunya dins la Unitat de Marqueting d'Experiències?
Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de productes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i interiors i incrementar la competitivitat de l'oferta. El ?Grand?Tour?de Catalunya és un nou producte turístic transversal que en el? Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya respon a la Iniciativa 3 i??és un clar?model de producte 4D.
Donaries suport a:
I realitzaries també aquestes tasques:
La Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació realitza l'assessorament jurídic de l'entitat i vetlla per la legalitat de tots els seus actes d'acord amb la normativa que regula els serveis jurídics de l'Administració de la Generalitat d’acord amb l'article 14 bis dels Estatuts de l'Agència Catalana de Turisme. En la seva actuació, la Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació actua coordinadament amb l'assessoria jurídica del departament competent en matèria de turisme.
La missió principal del/de la tècnic/a serà donar suport tècnic jurídic en els àmbits d’actuació de l’entitat, tant des de la perspectiva del dret públic com del dret privat, amb la finalitat d’adequar-se als procediments legals.
I les tasques principals:
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.