Tècnic/a d'administració i finances de projectes europeus - Gestió Econòmica

Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona
Anunciado 20 de febrero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La unitat de Gestió Econòmica col·labora en l'establiment d'un marc administratiu -procediments-, àgil i simplificat, que garanteixi un òptim funcionament de l'Entitat a nivell econòmic i serveixi per donar servei i suport a tot l'equip de l'ACT en funció de les seves necessitats, d'acord amb els preceptes legals establerts i les pautes marcades per Direcció, i en base a criteris de racionalitat i eficiència.



La persona que estem buscant formarà part de la unitat de Gestió Econòmica però a nivell funcional col·laborarà estretament amb la unitat de Projectes Europeus i Relacions Internacionals (PERI), donant suport a la gestió administrativa i financera dels projectes europeus.


La unitat de PERI de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) gestiona projectes enquadrats en el turisme i la sostenibilitat (ambiental, social i econòmica) finançats per programes europeus. Té la missió d’apropar Europa al sector turístic català fomentant la participació en projectes europeus i enfortint els lligams amb altres regions, xarxes i institucions europees. La visió és consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.


La unitat ha començat a coordinar i implementar dos projectes de europeus cofinançats al 65% pel Programa de Cooperació Territorial Interreg VI Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027), que tindran una durada de 36 mesos. El projecte ENJOYPYR que té la finalitat de crear i promocionar unes rutes transversals dels Pirineus, del qual l’ACT n’és cap de fila. I el projecte PITON, del qual l’ACT n’és sòcia, que pretén produir eines i mètodes per donar suport als territoris de muntanya (especialment al voltant de les estacions) en el seu procés de transició, davant els reptes climàtics, ambientals i socials.



La missió principal del lloc de treball serà implementar la gestió financera dels dos projectes POCTEFA (pel conjunt de socis del projecte ENJOYPYR i donar resposta a les demandes del cap de fila del Projecte PITON), així com suport administratiu propi del seguiment i execució d’ambdós projectes dins de l’ACT.



Quina seria la meva feina?


  • Gestió administrativa, econòmica i financera dels projectes europeus de la Unitat.

  • Gestió de les despeses de la Unitat de Projectes Europeus de l’ACT vinculades als projectes.

  • Seguiment de les certificacions de despeses dels projectes a través de les eines proporcionades pels programes.

  • Participació en reunions amb els socis dels projectes.

  • Suport en la organització d’esdeveniments.



Requisitos mínimos

Busquem una persona amb habilitats organitzatives i de planificació, amb pensament analític i orientació a resultats, alhora que sàpiga treballar en equip.



Requisits:


  • Titulació universitària en: Empresarials, ADE, Economia, Màrqueting, o qualsevol altre títol universitari que inclogui coneixement en gestió econòmica

  • Experiència en gestió administrativa i financera

  • Formació i/o experiència en gestió de projectes

  • Idiomes: català (nivell C), anglès i francès (nivell B2)


Quines són les condicions?


  • Data d’inici: maig 2024

  • Horari: 37,5 hores setmanals

  • Modalitat de treball híbrida: 3 dies presencials i 2 de teletreball, amb flexibilitat horària

  • Lloc: Aragó 244, 08007 Barcelona


T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte? Envia'ns la teva candidatura!





Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència.


Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.




Compartir esta oferta