Tècnic/a Màrqueting d'Experiències - Projecte Europeu ENJOYPYR

Anunciado 22 de febrero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

T'agradaria donar suport a l'equip de Màrqueting d'Experiències en la implementació del projecte europeu ENJOYPYR?



La unitat de Màrqueting d'Experiències dona suport a la comercialització de l'oferta turística catalana a ser competitiva davant els mercats internacionals i adreçar-se a la demanda de la manera més efectiva.


La persona que estem buscant formarà part de la unitat de Màrqueting d'Experiències però a nivell funcional col·laborarà estretament amb la unitat de Projectes Europeus i Relacions Internacionals (PERI), donant suport al projecte europeu ENJOYPYR.


La Unitat de PERI de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) té la missió d’apropar Europa al sector turístic català fomentant la participació en projectes europeus i enfortint els lligams amb altres regions, xarxes i institucions europees. La visió és consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.



El Projecte Europeu ENJOYPYR té la finalitat de crear i promocionar unes rutes transversals dels Pirineus. El projecte, que ha començat al gener de 2024 i tindrà una durada de 36 mesos, està cofinançat al 65% pel Programa de Cooperació Territorial Interreg VI Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027). S'emmarca dins la visió de consolidar el model turístic sostenible mitjançant Fons Europeus en línia amb les prioritats de la Unió Europea (Pacte Verd i la Transició digital) i amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) de la ONU.



Per tal d’implementar el projecte ENJOYPYR, es requereix una persona de suport a la gestió i la implementació de l’estratègia de màrqueting amb el suport de la Brand Manager de Pirineus. Les tasques de la persona contractada seran:


  • Suport en el desplegament del projecte ENJOYPYR actuant com a project manager de la implementació local, en coordinació amb la Unitat de Màrqueting d’Experiències i la Unitat de Projectes Europeus i Relacions internacionals.

  • Execució i seguiment de les accions previstes per a la implantació del projecte i la seva promoció a Catalunya:
    • Estudi previ i suport a la coordinació del pla de màrqueting estratègic transfronterer: recopilació de propostes turístiques d'empreses catalanes i d'altres sense entitat sòcia al projecte que ja ofereixen un producte en forma de ruta incorporant un component transfronterer; participació en la definició d’un relat comú amb la resta de socis i sòcies per a comunicar els Pirineus com una destinació global i transversal.

    • Inventari i contractació de DMC’s/agències receptives del territori per a la creació de productes turístics transfronterers.

    • Coordinació de formacions en creació de productes sostenibles i regeneratius

    • Coordinació del desenvolupament del material promocional i de les accions de promoció del projecte en línia amb la política de promoció de la marca PIRINEUS.


  • Participació en esdeveniments i reunions fora de Catalunya en el marc del projecte ENJOYPYR a l’àrea dels Pirineus.

  • Suport puntual a la Unitat de Màrqueting Experiències
    • Col·laborar en el desenvolupament del pla d’accions del programa Pirineus

    • Assistir a les reunions de coordinació i seguiment dels projectes de la unitat

    • Tasques de suport a la Unitat de Màrqueting d’Experiències





Requisitos mínimos

Busquem una persona amb pensament estratègic i analític, habilitats organitzatives, de planificació i gestió de projectes europeus, amb molta orientació a client/a i a resultats, alhora que sàpiga treballar en equip.



  • Titulació universitària en Turisme, Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses, Màrqueting, Comunicació, Publicitat i Relacions públiques o similars.

  • Estudis de màster o postgrau en Direcció d’Empreses, Màrqueting i Comunicació o en Turisme.

  • Experiència en gestió i implementació de projectes europeus, desenvolupament de continguts, comunicació, monitorització de resultats, i coordinació d’equips.

  • Idiomes: català (nivell C), castellà i francès (mínim B2 o equivalent). Es valorarà el coneixement d’altres idiomes com l’anglès.


Quines són les condicions?


  • Durada: fins desembre 2026

  • Modalitat de treball híbrida: 3 dies presencials i 2 de teletreball, amb flexibilitat horària

  • Horari: 37,5 hores setmanals

  • Lloc: Carrer Aragó, 244, 08007 Barcelona


T'animes a acompanyar-nos en aquest gran repte? Envia'ns la teva candidatura!






Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència.



Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta