Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(391)
Álava/Araba(219)
Albacete(101)
Alicante(650)
Almeria(141)
Andorra(5)
Asturias(260)
Avila(48)
Badajoz(128)
Barcelona(5.484)
Bizkaia(697)
Burgos(164)
Caceres(79)
Cádiz(251)
Cantabria(196)
Castellón(291)
Ceuta(14)
Ciudad Real(83)
Córdoba(183)
Cuenca(59)
Gipuzkoa(377)
Girona(453)
Granada(206)
Guadalajara(158)
Huelva(93)
Huesca(146)
Illes Balears(724)
Jaén(102)
La Rioja(206)
Las Palmas(419)
León(125)
Lleida(303)
Lugo(116)
Madrid(4.451)
Málaga(628)
Melilla(18)
Murcia(552)
Navarra(299)
Ourense(71)
Palencia(93)
Pontevedra(273)
Salamanca(89)
Santa Cruz de Tenerife(218)
Segovia(66)
Sevilla(615)
Sin especificar(570)
Soria(59)
Tarragona(452)
Teruel(64)
Toledo(247)
València(1.182)
Valladolid(220)
Zamora(62)
Zaragoza(698)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.015)
Administración Pública(4)
Atención a clientes(837)
Calidad, producción, I+D(1.509)
Comercial y ventas(2.691)
Compras, logística y almacén(1.969)
Diseño y artes gráficas(159)
Educación y formación(125)
Finanzas y banca(91)
Informática y telecomunicaciones(1.233)
Ingenieros y técnicos(1.891)
Inmobiliario y construcción(761)
Legal(144)
Marketing y comunicación(623)
Otras actividades(1.708)
Otros(3.816)
Profesiones y oficios(1.342)
Recursos humanos(551)
Sanidad y salud(1.089)
Sector Farmacéutico(202)
Turismo y restauración(963)
Ventas al detalle(76)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(476)
Ciclo Formativo Grado Medio(181)
Ciclo Formativo Grado Superior(162)
Diplomado(400)
Doctorado(1)
Educación Secundaria Obligatoria(2.932)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(957)
Formación Profesional Grado Superior(889)
Grado(1.183)
Ingeniero Superior(255)
Ingeniero Técnico(58)
Licenciado(76)
Máster(44)
Otros cursos y formación no reglada(19)
Otros títulos, certificaciones y carnés(87)
Postgrado(15)
Sin especificar(15.082)
Sin estudios(977)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.869)
Indiferente(496)
Intensiva - Indiferente(251)
Intensiva - Mañana(176)
Intensiva - Noche(15)
Intensiva - Tarde(39)
Parcial - Indiferente(2.513)
Parcial - Mañana(170)
Parcial - Noche(93)
Parcial - Tarde(98)
Sin especificar(6.079)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(160)
Autónomo(1.052)
De duración determinada(2.829)
De relevo(9)
Fijo discontinuo(475)
Formativo(162)
Indefinido(9.228)
Otros contratos(5.896)
Sin especificar(3.988)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de psicotec

28 ofertas de trabajo de psicotec


1 Oficial Administratiu/va (24_83_IPV_GESPAC_OFADM)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, pel Servei de Gestió de Pacients, ofereix:

Descripció del servei:

El Servei de Gestió de Pacients i Atenció Ciutadana, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l’àmbit assistencial (acollida a l’usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d’una assistència integral i de qualitat.

Funcions generals:

  • Donar suport en l’organització, registre, arxiu i seguiment de documents administratius que s’elaboren en l’àmbit funcional de la Unitat d’Atenció al Ciutadà.
  • Gestió administrativa en la resolució d’incidències, reclamacions, consultes, queixes rebudes per part de la ciutadania o bé d’institucions mitjançant la tramitació telemàtica dels expedients en el sistema d’informació, assegurant una gestió multidisciplinària coordinada entre serveis, dinamitzant el seu funcionament i vetllant per la seva correcta execució.
  • Realitzar la interlocució, presencial o telefònica, amb els agents implicats (ciutadania, usuaris, institucions sanitàries, entre d’altres) sobre qüestions que es derivin dels processos de l’àmbit funcional de la unitat d’adscripció, assegurant l’execucióen el marc estratègic d'actuació.
  • Dur a terme el tractament de la informació, disseny i elaboració d’informes quantitatius/qualitatius de l’àmbit d’opinió de la ciutadania, a partir de les diferents eines d’avaluació de l’experiència del pacient (NPS, grups focals, enquestes de satisfacció, entrevistes personalitzades, avaluació de reclamacions/suggeriments/agraïments), per identificar noves necessitats.
  • Proposar punts de millora així com solucions davant les incidències sorgides en els processos en els quals duu a terme tasquesadministratives, amb visió estratègica.
  • Participar en els projectes d’innovació i digitalització a la unitat d’adscripció basats en la planificació, gestió i avaluació de la qualitat percebuda pels ciutadans del sistema sanitari públic, concretament en projectes de l’àmbit de la salut i específicament en projectes relacionats amb la participació ciutadana, la comunicació institucional i, essencialment, l’experiència del pacient.
  • Donar suport en els projectes transversals de millora continua de la qualitat en l’àmbit de la gestió ciutadana i realitzar la proposta d’informes, instruccions, resolucions i altres tràmits compresos dintre dels processos de l’àmbit funcional de la unitat d’adscripció.
  • Proporcionar suport administratiu en l’organització de sessions i reunions de la unitat d’adscripció.

Requisits:

  • Títol de Grau Superior en Administració i Finances.
  • Carta de motivació.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Experiència professioal en el desenvolupament de funcions coincidents o anàlogues al contingut del lloc de treball propi d’una Unitat d’Atenció Ciutadana en el marc estratègic d’una organització sanitària de tercer nivell.
  • Perfil professional comunicatiu, amb flexibilitat i obertura al canvi, orientat a la participació ciutadana i l’experiència del pacient.
  • Actitud resolutiva i proactiva, amb iniciativa i bones habilitats per al treball en equip. Orientació a resultats i amb visió digital.
  • Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya (SISCAT) i experiència prèvia en el sector de la salut.
  • Habilitats per a la negociació, coneixements i experiència en l’àmbit de la resolució positiva de conflictes i gestió d’incidències en el sistema d’informació d’atenció ciutadana.
  • Iniciativa, orientació a la millora continua i al ciutadà.
  • Capacitat per a la gestió coordinada transversal entre serveis corporatius, regions sanitàries i serveis d'atenció ciutadana, amb l'objectiu d'informar i homogeneïtzar les accions definides en l’àmbit estratègic d'actuació, a fi de millorar l’accés de la ciutadania als serveis de la salut.
  • Capacitat per a la comprensió de textos i elaboració de documentació escrita en el marc d’una resolució institucional de conflictes segons el model d’atenció ciutadana en l’àmbit de la salut.
  • Experiència en el monitoratge d’indicadors d’experiència i satisfacció de la ciutadania amb els serveis oferts pel consorci, a partir de la metodologia i eines d’avaluació vigents.
  • Competències professionals: capacitat analítica, d’organització i planificació, orientació a resultats i elevada disposició per a la interacció amb la ciutadania i per al treball en equip, amb bones capacitats d’anàlisi i de seguiment dels projectes.
  • Experiència en projectes de l’àmbit de la salut, específicament en projectes orientats a la ciutadania i relacionats amb la comunicació.
  • Ús habitual del programari Office (Word, Excel, Power Point).

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del Servei de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents do

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Tècnic/a Superior de Prevenció de Riscos Laborals (24_82_CON_APER_TECS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei/Àmbit de Prevenció de riscos laborals, ofereix;

Descripció del servei:

Integració dins del Servei de Salut Laboral/Servei de Prevenció propi mancomunat de riscos laborals (SPRL). Ubicació al Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí ambr, amb desplaçaments puntuals a Sabadell Gent Gran.

Funcions generals:

  • Identificar i avaluar les condicions de treball que poden suposar un risc per a la salut dels treballadors/es, investigar els accidents de treball, les malalties professionals i altres situacions de risc, i proposar, planificar i avaluar l’acció preventiva per al control i reducció dels riscos laborals i l’adaptació dels llocs de treball. Revisar els equips de protecció individual, i col·laborar en la seva gestió i distribució.
  • Participar en la formació i informació en salut laboral a tots nivells, amb la finalitat de vetllar i promoure la salut de tots els àmbits de treball de la institució.
  • Participar en el sistema de gestió de la prevenció de riscos laborals de la institució, també en relació amb la coordinació d’activitats empresarials, plans d’autoprotecció i emergències, i d’altres activitats de prevenció.
  • Coordinació i treball en equip amb els professionals sanitaris i altres membres del Servei de Salut Laboral.

Requisits:

  • Grau, Llicenciatura o Diplomatura universitària amb titulació expedida per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologada pel Ministeri competent. En el cas de que l’acompliment del requisit sigui mitjançant Grau o Diplomatura, es requerirà també màster per poder ser adscrit a la categoria de tècnic superior.
  • Titulació de tècnic/a superior en Prevenció de Riscos Laborals (màster en PRL o formació acreditada mínima de 600 h).
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Coneixements tècnics, quant a les tres especialitats de la prevenció de riscos laborals (Seguretat, Higiene i Ergonomia, i Psicosociologia).
  • Disponibilitat per adquirir experiència/coneixements.
  • Predisposició al treball en equip, capacitat d’adaptació a les característiques de la institució i als nous projectes a desenvolupar.
  • Bones habilitats de comunicació i relació social.
  • Bon nivell del paquet Office, idiomes i formació complementària
  • Formació especialitzada / continuada.
  • Experiència professional en el sector sanitari.

S’ofereix:

Incorporació immediata a l’equip de treball del Servei de Prevenció de riscos laborals del Consorci Corporació Sanitària Taulí per a la cobertura d’una incapacitat temporal. La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució, amb dedicació a jornada completa.

Ateses les característiques de la plantilla, la persona designada, podrà tenir continuïtat, segons les necessitats. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català C1.

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins al 28 de maig de 2024.

Codi de plaça: 3707

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Metge/Metgessa Especialista en Medicina Intensiva (24_81_IPV_MEDINT_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei de Medicina Intensiva, ofereix:

Requisits:

  • Títol de llicenciat en Medicina i Cirurgia.
  • Títol d’especialista en Medicina Intensiva
  • Nivell de català C1

Es valorarà:

  • Curriculum vitae
  • Coneixements en els procediments específics de diagnòtic, monitoritzacions i tractament del pacient crític.
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Capacitat comunicativa i empàtica vers els usuaris, els familiars i els professionals

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del servei de Medicina Intensiva del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa. Una part de la prestació laboral es realitzarà en horari d’atenció continuada de l’àmbit de coneixement.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 28 de maig de 2024

Codi de plaça: 7239

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Metge/Metgessa Especialista en Medicina Interna o Medicina Familiar i Comunitària (24_80_IPV_HAD_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei/Àmbit de la Unitat d'Hospitalització a Domicili (HAD), ofereix:

Descripció del servei:

L'Hospitalització a Domicili (HAD) es defineix com una alternativa assistencial capaç de realitzar al domicili procediments diagnòstics i terapèutics, i proporcionar cures similars a les dispensades a l'hospitalització convencional. Es tracta de pacients que, si no estiguessin ingressats al seu domicili, ho estarien a l'hospital.

La unitat HAD del nostre centre consta actualment al torn de matí de 6 equips medico-infermera: un equip de valoració d'ingrés i cinc equips assistencials dedicats especialment al pacient mèdic (dos dels equips assistencials són d’atenció intermèdia geriàtrica). El torn de la tarda consta de dues infermeres especialitzades en cures i pacient post-quirúrgic. Tot això permet disposar de fins a 70 llits virtuals: 50 per pacients mèdics (torn de matí) i 20 per pacients quirúrgics amb cures complexes (torn de tarda). La plantilla es completa amb una gestora d'infermeria i una secretària.

Funcions generals:

Atendre pacients ingressats a la unitat HAD amb perfil mèdic o quirúrgic. Realitzar guàrdies els festius de la unitat HAD.

Requisits:

  • Titol de llicenciatura/grau en Medicina i Cirurgia
  • Títol d’especialista en Medicina Interna o en Medicina Familiar i Comunitària.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum.
  • Experìència prèvia en treball assistencial a diferents dispositius de la CCSPT.
  • Experiència prèvia en altres unitats d’HAD.
  • Experiéncia prèvia en Pacient Crònic Complex (PCC).
  • Experiencia prèvia en pacients amb Insuficiencia Cardiaca.
  • Experència prèvia en Hospital de dia de Pacient Crònic Complex (PCC).
  • Coneixements acreditats en geriatria i gerontologia.
  • Màster en cures paliatives.
  • Màster en bioètica.
  • Habilitats i coneixements en gestió clínica.
  • Experiència com a comandament de unitats clíniques i centres sociosanitaris.
  • Habalitats en ecocardiografia clínica bàsica.
  • Investigació i publicaciones científiques sobre Insuficiència cardiaca.
  • Investigació i publicacions científiques sobe Tractament Antibiòtic Domiciliari Endovenós. (TADE).
  • Habilitats i motivació per participar en activitats docents, de recerca i de millora de la qualitat.
  • Disponibilitat per fer atenció continuada a tots els dispositius de la CCSPT (tant Urgències com a plantes d'hospitalització de l'Hospital de Sabadell i del Centre Sociosanitari Albada).
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Capacitat comunicativa i empàtica vers els usuaris, familiars i professionals.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del servei de la Unitat d’Hospitalització a Domicili del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 09 de juny de 2024

Codi de plaça: 6895

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
TÉCNICO/A DE SELECCIÓN Y FORMACIÓN CON CERTIFICADO DE DISCAPACIDAD
Somos Momentum Task Force, una agencia de redes comerciales y acciones promocionales con una trayectoria de más de 28 años. Nuestra especialidad es implementar y gestionar equipos comerciales para grandes marcas de diversos sectores En Momentum Task Force seleccionamos un Técnico de RRHH que se encargará de realizar procesos de selección de perfiles comerciales con el fin de garantizar el dimensionamiento de personal en los diferentes proyectos de la compañía. Funciones: * Realizar publicaciones de plazas vacantes en los diferentes portales de empleo. * Revisar y analizar la criba curricular. * Realizar entrevistas. * Coordinar entrevistas con los responsables de cada área. * Aplicar, corregir y hacer informes de resultados de pruebas psicotécnicas y pruebas técnicas. * Realizar Plan de acogida y presentación del personal que ingresa a la empresa. * Realizar la formación de los candidatos seleccionados. Ofrecemos: * Contrato Indefinido. * Jornada completa: L-J (9:00-18:00H); V (9:00-15:00H) * Jornada intensiva en los meses de julio y agosto. (8:00-15:00). * Plan de carrera y formación continuada. * Buen ambiente laboral dentro del equipo. * Modalidad de trabajo: PRESENCIAL. * Banda salarial según valía. #SomosMTF y promovemos la equidad de oportunidades laborales a trvés de la diversidad de equipos. Por esta razón en nuestros procesos, garantizamos la inserción de todas las personas independientemente de su condición personal, género, orientación sexual, etnia, cultura, edad, relición o discapacidad.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
1 Titulat/da Superior per exercir les funcions de Director/a en Projectes de Innovació Digital de Salut Mental (24_77_IPV_SM_TECS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre de Salut Mental, ofereix:

Funcions:

1.- Liderar i garantir l’execució del projecte E-Salut Mental Catalunya en els temps pactats pels projectes de transformació digital de Catsalut .

2.- Exercir com òrgan d’assistència i assessorament a la direcció de salut mental en matèria d’innovació.

3.- Coordinar l’organització dels comitès de governança i científic del projecte.

3.- Impulsar i gestionar les línies d’innovació de salut mental de l’entitat.

4.- Dissenyar, coordinar i supervisar un pla d’execució pel projecte E-Salut Mental. Així com establir el contacte i gestionar la coordinació amb altres hospitals per la realització de proves pilot.

5.- Identificar la necessitat de processos subcontractats i preparar els plecs tècnics i de seguiment de les licitacions de compra pública en coordinació amb les unitats de salut mental, transformació digital i innovació, amb l’objectiu de subcontractar desenvolupaments tecnològics a tercers.6.- Elaborar i gestionar el pressupost del projecte. Així com avaluar incidències, promovent la gestió d’accions correctives i de contingència.

7.- Assegurar que es compleixen els procediments aplicables, així com impulsar la millora contínua.

8.- Dissenyar un pla per garantir la transferència del projecte al sistema de salut català.

Requisits:

  • Llicenciatura/grau en Ciències de la Salut / Enginyeria / Economia / ADE / Dret.
  • Experiència mínima 5 anys en el camp de la salut.
  • Formació complementària postgraduada en gestió sanitària i/o empresarial.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Experiència en gestió de projectes digitals en l'entorn sanitari, sociosanitari o empresarial a Catalunya des de la perspectiva assistencial, organitzativa, tecnològica, i de lideratge integral que incorpori l’experiència client.
  • Experiència en gestió del canvi, innovació en producte, operacions i organització.
  • Experiència en projectes digitals, com a líder o com a persona involucrada en els desenvolupaments tecnològics (integració i implementació de plataformes IT)
  • Experiència en processos de compra pública innovadora.
  • Capacitat de treballar amb equips multidisciplinaris. Persona proactiva, comunicativa, empàtica, intraemprenedora i amb capacitat analítica.
  • Capacitat de realització de presentacions gràfiques.
  • Anglès, llegit i escrit.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball al Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, en dependència de la Direcció de Salut Mental i de la Direcció d’Organització Digital i, ambdues, de la Direcció General del Consorci.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 26 de maig de 2024

Codi de plaça: 3862

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar

Desde Marlex estamos ampliando equipo y proyecto en la zona de Granollers. Si te apasiona el mundo de las personas, la selección de personal, las ventas y la captación de negocio en el ámbito B2B y estás en busca de nuevos retos profesionales, ¡queremos conocerte!


En dependencia de Dirección Regional y Recruiting Area Manager, la misión de la persona seleccionada consistirá en:

- Gestionar todo el proceso de selección de perfiles profesionales de principio a fin: comprensión de las necesidades del cliente, publicación de la vacante, criba de CV's, entrevistas telefónicas y presenciales e interpretación de tests psicotécnicos.
- Defender y argumentar las candidaturas finalistas en el proyecto profesional de las empresas cliente.
- Prospectar y conocer de primera mano el tejido empresarial de la zona.
- Establecer vínculos de confianza con los máximos/as responsables del Área de Personas (RRHH) de las empresas.
- Captar nuevos clientes con necesidades de selección de personal y potenciar los servicios de las cuentas existentes.


¿Qué proyecto te ofrecemos?

- Formar parte de un equipo joven y dinámico en uno de los proyectos más estratégicos de la empresa.
- Aprendizaje inicial y continuado con posibilidades de crecer profesionalmente.
- Estabilidad laboral con una retribución fija más variable mensual por objetivos.
- Horario flexible de lunes a viernes, con entrada de 8h a 9:30h y salida de 17h a 18:30h, una tarde libre a la semana y un día de teletrabajo semanal.
- 26 días de vacaciones anuales y festivo el día de tu cumpleaños.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
1 Tècnic/a de Suport (24_76_IPV_CIMD_TECS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre d’Imatge Mèdica Digital, , ofereix:

Requisit:

  • Títol de grau universitari en Enginyeria informàtica/telecomunicacions o titulacions equivalents.
  • Nivell de català C1.

Funcions generals:

Les tasques a realitzar serien la instal·lació, suport i manteniment del programari mèdic RAIM (visors d'imatge mèdica, Arxiu d'Imatge Mèdica (PACS) i Sistema d'informació radiològic (RIS)).

Les principals activitats són:

  • Atenció d’incidents de segon nivell
    • Respondre problemes i errors en les aplicacions.
    • Investigar i diagnosticar incidents reportats per usuaris.
    • Gestionar la resolució de problemes de manera eficient.
  • Resolució de problemes
    • Identificar i abordar les causes subjacents dels problemes.
    • Col·laborar amb altres equips per solucionar problemes més complexos.
    • Implementar solucions temporals i permanents segons calgui.
  • Manteniment preventiu
    • Gestionar les actualitzacions de versions de programari.
    • Realitzar revisions periòdiques per prevenir possibles problemes.
  • Nous desplegaments o migracions
  • Gestionar els desplegaments i/o migracions Optimització del rendiment
    • Identificar àrees de millora i optimitzar-ne el rendiment.
    • Assegurar que les aplicacions compleixin els objectius de rendiment establerts.
  • Gestió de la configuració
    • Gestionar i controlar les configuracions de les aplicacions.
    • Assegurar la coherència entre els entorns de desenvolupament, prova i producció.
    • Implementar i gestionar canvis de configuració.
  • Documentació
    • Mantenir documentació actualitzada sobre la configuració, els processos i els procediments.
  • Suport a l’usuari
    • Proporcionar assistència als usuaris 2n nivell.
    • Crear i mantenir una base de coneixements per a problemes comuns.
    • Oferir formació i orientació sobre l’ús adequat de les aplicacions.
  • Col·laboració Inter departamental
    • Col·laborar amb equips de desenvolupament, operacions i altres departaments.
    • Participar en reunions i projectes Inter departamentals per millorar-ne la integració i l'eficiència.
  • Seguretat
    • Garantir el compliment de les polítiques de seguretat de l’empresa.
  • Millora contínua
    • Identificar oportunitats per millorar els processos i els procediments.
    • Recopilar retroalimentació d'usuaris.

Es valorarà:

  • Curriculum vitae.
  • Acreditació de coneixements d’administració de bases de dades i comunicacions.
  • Experiència professional en administració de sistemes operatius, bases de dades relacionals i xarxes.
  • Coneixements i/ o experiència en productes RIS/PACS i en imatge mèdica digital.
  • Acreditar coneixements i/o experiència en la gestió de projectes.
  • Habilitats en el tracte amb el client extern i intern, així com amb els equips multidisciplinaris de treball..

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del Centre d’Imatge Mèdica Digital del Consorci Corporació Sanitària Taulí. Institució amb una amplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici) inclosa la carta de motivació que acompanyi a la candidatura.
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica.

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins el 18 de juny de 2024

Codi plaça: 5686

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Gerocultor/a 25h/setmanals Centre de dia Tona

Cerquem professional amb la titulació d'atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d´infermeria, per a treballar en el centre de dia de Tona.

La persona seleccionada s'ocupara de realitzar l'acompanyament a les persones usuàries del centre, atenció a les necessitats assistencials, tals com higienes, allitament, etc. Participant en les diferents activitats i tallers que s'hi desenvolupen, tot vetllant pel correcte estat de salut dels usuaris/es i atenent a les seves necessitats.

Es tracta d'una convocatòria pública pel procés selectiu per una plaça fixa pel que s'estudiarà la documentació aportada de cada candidatura pel lloc de treball segons els següents criteris:

1. Formació. Per cada curs de formació que tingui relació directa amb les places a proveir i sempre que tingui una durada mínima de 3 hores, en funció de la durada i de l’entitat organitzadora (fins a un màxim de 2 punts).
I. Per cada curs fins a 15 h: 0,25 punts.
II. Per cada curs de 16 a 40 h: 0,50 punts.
III. Per cada curs de 41 a 100 h: 0,75 punts.
IV. Per cada curs de més de 101 h: 1,25 punts
Els certificats de formació que no acreditin la durada es computaran com a inferiors a 15 h.
2. Experiència. Es valorarà amb 0,25 punts per any treballat a la residència, i es puntuarà la part proporcional del temps inferior a un any, fins a un màxim de 2,5 punts. Es valorarà amb 0,15 punts per any treballat, i es puntuarà la part proporcional del temps inferior a un any, fins a un màxim de 1,5 punts.
3. Competències del/de la professional. Es valoraran mitjançant una entrevista per competències, comportaments observables i proves psicotècniques. Fins a un màxim de 4 punts.
- Treball en equip. màxim de 0,8 punts.
- Empatia. màxim de 0,8 punts.
- Integritat. màxim de 0,8 punts.
- Flexibilitat. màxim de 0,8 punts.
- Orientació a la persona. màxim de 0,8 punts.
Per cadascun dels ítems, es valorarà amb 0,5 punts l’entrevista i els comportaments observables i 0,3 punts les proves psicotècniques.

Per tal de poder formar part del procés és imprescindile enviar la següent documentació abans del XX de Febrer al correu amontserrat@sumaracciosocial.cat:

  • Curriculum actualitzat
  • Vida laboral
  • Titulació oficial per accedir al lloc de treball (Grau Mitja d’Atenció a Persones amb Dependència o Grau en Cures Auxiliars d’Infermeria o Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària en Institucions, o bé titulació oficial equivalent
  • Diplomes de cursos relacionats amb el lloc de treball, si s'escau.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Beca Selección de Personal (Inglés)
CT es una empresa líder en tecnología, que proporciona servicios de innovación e ingeniería en los sectores aeronáutico, espacial, naval, automovilístico, ferroviario, energético y de plantas industriales. CT impulsa los límites de la tecnología a través de la innovación, y lleva la eficiencia a otro nivel cubriendo todo el ciclo de vida de los productos, desde el diseño y la fabricación hasta el soporte postventa. Con más de 30 años de experiencia, el éxito de CT está impulsado hoy en día por más de 1.800 ingenieros expertos repartidos en siete países, en tres continentes. Actualmente tenemos una Beca en Selección de Personal para integrarse dentro del equipo de Selección en Barcelona para apoyo y aprendizaje en la: * Publicación de ofertas de empleo. * Criba curricular. * Selección y captación de talento. * Entrevistas de perfiles profesionales relacionados con la ingeniería y la innovación. * Gestión y evaluación de pruebas psicotécnicas o de competencias. * Seguimiento y acompañamientos a candidatos en el proceso de selección. ¿Qué ofrecemos? * Horario flexible para una mejor conciliación persona. * Modalidad de trabajo híbrida (presencial y teletrabajo) * Desarrollo profesional. * Clima laboral participativo, inclusivo y dinámico. ¡Nos encanta trabajar en equipo! * Formar parte del lugar donde los ingenieros aman trabajar.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
1 Infermer/a especialista en Geriatria o amb competències avançades en Geriatria (24_71_IPV_ATIN_INF)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a l'àmbit d'Infermeria de l’Àrea d’Atenció Intermèdia, ofereix:

Descripció del servei:

L’equip d’infermeria de l’Atenció Intermèdia del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí (CCSPT) ha de cobrir un lloc de treball d’infermer/a especialista en geriatria o amb competències avançades en l’àmbit de la geriatria, per una unitat de Convalescència. És una plaça d’infermera assistencial però amb rol autònom i competències específiques.

L’objectiu d’aquest infermer/a és gestionar, liderar i coordinar la continuïtat de cures i el Pla terapèutic dels pacients ingressats a les unitats de Convalescència de manera coordinada amb l’equip multidisciplinari.

Requisits:

  • Títol de Diplomat o Grau en Infermeria.
  • Especialitat d’Infermeria en Geriatria i/o màster en geriatria.
  • Nivell de Català C1.

Es valorarà:

  • Curriculum vitae.
  • Experiència mínima de 4 anys en serveis de geriatria.
  • Formació universitària en ferides complexes o equivalent.
  • Formació continuada en Geriatria, ortogeriatria.
  • Docència i recerca en Geriatria.
  • Competències específiques de la infermera especialista en geriatria.
  • Capacitat de comunicació i treball en equips multidisciplinaris.
  • Orientació a la persona i família en base a model integral i coordinat amb els diferents àmbits del sistema sanitari i social.
  • Capacitat d’organització, planificació, implementació, seguiment i avaluació.
  • Iniciativa i proactivitat.
  • Flexibilitat i aprenentatge.
  • Orientació a resultats.
  • Empatia, assertivitat i capacitat d’autogestió emocional.
  • Capacitat d’adaptació als valors, missió i visió de la Institució i a les línies i dinàmica de treball.

S’ofereix:

Incorporació a l’equip de treball de l’Àrea d’Atenció Intermèdia Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, institució amb una àmplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.

La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4a del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.

Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici) inclosa la carta de motivació que acompanyi a la candidatura.
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica.

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins al 19 de maig de 2024.

Codi plaça: 5003

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Infermer/ Infermera (24_37_IPV_SGG_INF)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, ofereix:

Descripció del Centre:

Sabadell Gent Gran és una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement. Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació.

Requisits:

  • DUE o Grau en Infermeria.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Experiència acreditada en l’exercici de les funcions pròpies del lloc de treball, en entorns de gent gran.
  • Formació postgraduada i experiència que li permeti proporcionar l’atenció corresponent als usuaris dels serveis d’atenció a les persones fràgils. .
  • Coneixement en el maneig de l’entorn de treball.
  • Coneixement de les tècniques i procediments assistencials propis de la funció ofertada.
  • Capacitat per treballar amb un equip multidisciplinar.
  • Habilitat de servei vers l’usuari: comunicació i empatia.

S’ofereix:

Incorporació amb vinculació estable* al centre Sabadell Gent Gran del Consorci Corporació Sanitària Taulí, institució amb una amplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant u contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el conveni col·lectiu vigent al centre, de dilluns a diumenge en torns de matí i tarda.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica.

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 26 de maig de 2024.

Codi plaça: 5446

Jornada parcial - indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Metge/Metgessa Especialista en Pediatria (Pneumòleg/loga) (24_69_IPV_MEDPED_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei/Àmbit de Medicina Pediàtrica, ofereix:

Descripció del servei:

El Servei de Medicina Pediàtrica està integrat dintre de l’Àrea d’atenció a la Dona i l’Infant. S’atenen pacients fins el 18 anys. Format per un nombrós equip de pediatres agrupa totes les subespecialitats donant resposta a la població i també a un ampli territori de Catalunya, oferint proximitat i terciarisme.

Funcions generals:

  • Activitat ambulatòria a Consultes Externes.
  • Activitat de consultoria i de visita a l’àrea d’hospitalització.
  • Disponibilitat per a l’Atenció continuada.
  • Activitat docent MEF.

Requisits:

  • Títol de llicenciatura/grau en Medicina i Cirurgia.
  • Títol d’especialista en Pediatria i les seves Àrees Específiques.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum
  • Coneixements específics en Pneumologia, Al·lèrgia i Immunologia Pediàtriques (Màster específic)
  • Experiència en l’abordatge del pacient complex en l’àmbit específic de la seva competència, i en particular en Fibrosis Quística.
  • Experiència docent i de recerca amb participació en estudis fase I i II.
  • Tesis doctoral (Realitzada o en procés).
  • Experiència en Fibrobroncoscòpia.
  • Capacitat de treballar en equip i habilitats comunicatives amb pacients, familiar i professionals.

S’ofereix:

Incorporació a l’equip de treball del Servei de Medicina Pediàtrica del Parc Taulí Hospital Universitari (formació MEF i Grau). Hospital de referència per a una població de 1,5 milions d’habitants, amb desenvolupament d’especialitats pediàtriques i cures intensives (pediàtriques i neonatals) i amb una àmplia experiència docent i de recerca.

*La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4a del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.

Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici) inclosa la carta de motivació que acompanyi a la candidatura.
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 23 de juny de 2024

Codi de plaça: 3561

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
8 Infermers/es Generalistes en Salut Mental (24_65_IPV_SM_INFG)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a l'àmbit d'Infermeria del Centre de Salut Mental, ofereix:

Requisits:

  • Títol de Diplomat o Grau en Infermeria.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Curriculum vitae.
  • Experiència assistencial en salut mental en població adulta i/o infanto-juvenil.
  • Màster d'infermeria en Salut Mental o equivalent.
  • Especialitat d’Infermeria en Salut Mental.
  • Formació continuada en Salut Mental.
  • Docència i recerca en Salut Mental.
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Competències específiques de la infermera generalista amb expertesa en salut mental.
  • Capacitat d’adaptació als valors, missió i visió de la Institució i a les línies i dinàmica de treball de salut mental.

S’ofereix:

Incorporació a l’equip de treball del Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, institució amb una àmplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.

La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4a del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.

Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana amb jornada completa i parcial.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici) inclosa la carta de motivació que acompanyi a la candidatura.
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica.

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 15 de maig de 2024

Codi plaça: 2562, 2858, 6747, 8387, 8389, 8391, 8392, 8393

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
2 Infermers/es Especialistes en Salut Mental (24_64_IPV_SM_INFE)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a l'àmbit d'Infermeria del Centre de Salut Mental, ofereix:

Requisits:

  • Títol de Diplomat o Grau en Infermeria.
  • Especialitat d’Infermeria en Salut Mental.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Curriculum vitae.
  • Experiència assistencial en salut mental en població adulta i/o infanto-juvenil.
  • Màster d'infermeria en Salut Mental o equivalent.
  • Formació continuada en Salut Mental.
  • Docència i recerca en Salut Mental.
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Competències específiques de la infermera especialista en salut mental.
  • Capacitat d’adaptació als valors, missió i visió de la Institució i a les línies i dinàmica de treball de salut mental.

S’ofereix:

Incorporació a l’equip de treball del Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, institució amb una àmplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.

La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4a del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.

Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici) inclosa la carta de motivació que acompanyi a la candidatura.
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica.

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 30 de maig de 2024

Codi plaça: 1820, 1823.

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Técnico/a de Reclutamiento y Selección de Personal
Para avanzar en nuestro crecimiento, queremos incorporar un/a Técnico/a de Reclutamiento y Selección de Personal, que aporte y participe en las diversas soluciones relacionadas con este ámbito. Integrado/a en el Departamento de Reclutamiento y Selección de Personal, tendrá como misión definir los perfiles de las posiciones requeridas por los clientes para posteriormente llevar a cabo el proceso de reclutamiento y selección de las personas idóneas para cubrir las mismas, utilizando para ello todas las herramientas, técnicas y procedimientos que garanticen el desempeño excelente del candidato/a finalmente incorporado. ¿Quieres trabajar en una Consultora líder en nuestra provincia y unirte a un equipo multidisciplinar de consultores con más de 20 años de experiencia en la prestación de servicios profesionales de consultoría? ¡¡Esta es tu oportunidad!! Prestamos servicios de alto valor añadido a nuestros clientes que son empresas líderes en sus respectivos sectores, con altos estándares de calidad. Establecemos con ellos relaciones a largo plazo. Pensamos en una persona que trabaje con autonomía, rigurosa, acostumbrada a la toma de decisiones en el ámbito de la captación de personal, dinámica y con alta capacidad de comunicación tanto hablada como escrita. Acostumbrado/a al trato con diferentes interlocutores y experiencia en reclutamiento de diferentes sectores y perfiles. Orientada tanto a resultados como al cliente, que aporte gran capacidad de trabajo. Se ofrece contrato laboral y remuneración salarial en función de valía aportada por el candidato/a. Trataremos su candidatura de forma absolutamente confidencial. De entre sus principales funciones podemos destacar: * Atención a candidatos y clientes. * Determinación del Perfil Profesional de las posiciones contratadas. * Redacción, inserción y gestión de ofertas de empleo en las diferentes fuentes de reclutamiento. * Recepción de curriculums vitae y preselección o filtro de los mismos. * Reclutamiento, captación y búsqueda de candidato, ejecución de búsqueda directa en distintas fuentes de reclutamiento. * Entrevista personal. * Realizar y corregir las pruebas psicotécnicas, técnicas o dinámicas de grupos adecuadas a cada puesto. * Realización de informes profesionales de candidatos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Associate - LHH Recruitment Solution Madrid TAG
¿Disfrutas con el desarrollo de negocio? ¿Sientes pasión por el mundo del headhunting y la consultoría? ¿Te gustaría poder vender nuestros servicios de consultoría y headhunting?Desde LHH Recruitment Solutions nos dedicamos a vender proyectos profesionales a candidatos y presentar perfiles a nuestros clientes. Creemos que las personas son mayor activo y valor diferencial de una empresa. Buscamos perfiles de Associate que se encarguen de gestionar y ampliar la cartera de clientes así como la ejecución, gestión y seguimiento de los procesos de selección de perfiles de Middle Management. Si tienes experiencia en la selección de estos perfiles y te gusta el desarrollo de negocio, este es tu proyecto. Consideramos candidaturas que provengan de otras consultores/as de headhunting pero también personas que vengan del área operacional. Tus funciones serán las siguientes: COMERCIALIncrementar y fidelizar la cartera de clientes existentes Visitar a prospectos y clientes Presentación especialización Analizar las necesidades del cliente Elaborar, presentar y negociar propuestas comerciales Confeccionar y focalizar actividad comercial en la lista 100 Potenciar y `presentar otras líneas del Grupo Adecco SELECCION Realización del APT Reclutamiento (búsqueda y contacto con FFRR especializadas, visitas a FFRR, ) Publicación de Ofertas de Empleo Evaluación de candidaturas (Criba currricular, definición de competencias clave, administración de pruebas psicotécnicas, de conocimiento y actitud, realización de entrevistas,) Realización de informes Presentación de candidaturas
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Manager - LHH Recruitment Solution Madrid TAG
¿Disfrutas con el desarrollo de negocio? ¿Sientes pasión por el mundo del headhunting y la consultoría? ¿Te gustaría poder vender nuestros servicios de consultoría y headhunting?Desde LHH Recruitment Solutions nos dedicamos a vender proyectos profesionales a candidatos y presentar perfiles a nuestros clientes.Creemos que las personas son mayor activo y valor diferencial de una empresa. Buscamos Manager que se encarguen de la gestión del equipo de personas de la que es responsable, de su cartera de clientes (captación, fidelización, desarrollo, crecimiento, reclutamiento, reporting) y consecución de los objetivos de ventas y selección marcados para su línea de negocio.Si tienes experiencia en la selección de estos perfiles y te gusta el desarrollo de negocio, este es tu proyecto. Consideramos candidaturas que provengan de otras consultores/as de headhunting pero también personas que vengan del área operacional.Tus funciones serán las siguientes:COMERCIALIncrementar y fidelizar la cartera de clientes existentes.Visitar a prospectos y clientes.Presentación especialización.Analizar las necesidades del cliente.Elaborar, presentar y negociar propuestas comerciales.Máximo representante de LHH RS en la zona/sector de responsabilidad, participando en actos de comunicación y relaciones públicasSELECCIONRealización del Análisis del Puesto de Trabajo.Reclutamiento (búsqueda y contacto con FFRR especializadas, visitas a FFRR,).Publicación de Ofertas de Empleo.Evaluación de candidaturas (Criba currricular, definición de competencias clave, administración de pruebas psicotécnicas, de conocimiento y actitud, realización de entrevistas,).Realización de informes.Presentación de candidaturas. EQUIPODirección, motivación y seguimiento del equipo de consultores asignado.Formación, evaluación y coaching de los equipos bajo su responsabilidad.Apoyo y desarrollo al equipo de su Línea en la actividad comercial, de gestión y servicio.Asegurar el cumplimiento de los objetivos asignados a su Línea, proponiendo y poniendo en marcha acciones correctoras cuando sea necesario: Performance management.Te daremos una oportunidad única de desarrollo en uno de los sectores de mayor crecimiento dada la dificultad que tienen todas las empresas en captar talento, el headhuntingTrabajarás de la mano de importantes clientes asesorándoles y ayudándoles a encontrar y captar el mejor talento para su empresa. Ayudarás a los candidatos a encontrar un mejor proyecto profesional. Recibirás un competitivo salario fijo junto a un potente bonus trimestral y podrás disfrutar de importantes beneficios sociales. Tendrás la posibilidad de tener un plan de carrera meritocrático y transparente donde iras consiguiendo promociones en función de consecución de objetivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Associate - LHH Recruitment Solution Madrid TAG
¿Disfrutas con el desarrollo de negocio? ¿Sientes pasión por el mundo del headhunting y la consultoría? ¿Te gustaría poder vender nuestros servicios de consultoría y headhunting?Desde LHH Recruitment Solutions nos dedicamos a vender proyectos profesionales a candidatos y presentar perfiles a nuestros clientes. Creemos que las personas son mayor activo y valor diferencial de una empresa. Buscamos perfiles de Associate que se encarguen de gestionar y ampliar la cartera de clientes así como la ejecución, gestión y seguimiento de los procesos de selección de perfiles de Middle Management. Si tienes experiencia en la selección de estos perfiles y te gusta el desarrollo de negocio, este es tu proyecto. Consideramos candidaturas que provengan de otras consultores/as de headhunting pero también personas que vengan del área operacional. Tus funciones serán las siguientes: COMERCIALIncrementar y fidelizar la cartera de clientes existentes Visitar a prospectos y clientes Presentación especialización Analizar las necesidades del cliente Elaborar, presentar y negociar propuestas comerciales Confeccionar y focalizar actividad comercial en la lista 100 Potenciar y `presentar otras líneas del Grupo Adecco SELECCION Realización del APT Reclutamiento (búsqueda y contacto con FFRR especializadas, visitas a FFRR, ) Publicación de Ofertas de Empleo Evaluación de candidaturas (Criba currricular, definición de competencias clave, administración de pruebas psicotécnicas, de conocimiento y actitud, realización de entrevistas,) Realización de informes Presentación de candidaturas
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Manager - LHH Recruitment Solution Madrid TAG
¿Disfrutas con el desarrollo de negocio? ¿Sientes pasión por el mundo del headhunting y la consultoría? ¿Te gustaría poder vender nuestros servicios de consultoría y headhunting?Desde LHH Recruitment Solutions nos dedicamos a vender proyectos profesionales a candidatos y presentar perfiles a nuestros clientes.Creemos que las personas son mayor activo y valor diferencial de una empresa. Buscamos Manager que se encarguen de la gestión del equipo de personas de la que es responsable, de su cartera de clientes (captación, fidelización, desarrollo, crecimiento, reclutamiento, reporting) y consecución de los objetivos de ventas y selección marcados para su línea de negocio.Si tienes experiencia en la selección de estos perfiles y te gusta el desarrollo de negocio, este es tu proyecto. Consideramos candidaturas que provengan de otras consultores/as de headhunting pero también personas que vengan del área operacional.Tus funciones serán las siguientes:COMERCIALIncrementar y fidelizar la cartera de clientes existentes.Visitar a prospectos y clientes.Presentación especialización.Analizar las necesidades del cliente.Elaborar, presentar y negociar propuestas comerciales.Máximo representante de LHH RS en la zona/sector de responsabilidad, participando en actos de comunicación y relaciones públicasSELECCIONRealización del Análisis del Puesto de Trabajo.Reclutamiento (búsqueda y contacto con FFRR especializadas, visitas a FFRR,).Publicación de Ofertas de Empleo.Evaluación de candidaturas (Criba currricular, definición de competencias clave, administración de pruebas psicotécnicas, de conocimiento y actitud, realización de entrevistas,).Realización de informes.Presentación de candidaturas. EQUIPODirección, motivación y seguimiento del equipo de consultores asignado.Formación, evaluación y coaching de los equipos bajo su responsabilidad.Apoyo y desarrollo al equipo de su Línea en la actividad comercial, de gestión y servicio.Asegurar el cumplimiento de los objetivos asignados a su Línea, proponiendo y poniendo en marcha acciones correctoras cuando sea necesario: Performance management.Te daremos una oportunidad única de desarrollo en uno de los sectores de mayor crecimiento dada la dificultad que tienen todas las empresas en captar talento, el headhuntingTrabajarás de la mano de importantes clientes asesorándoles y ayudándoles a encontrar y captar el mejor talento para su empresa. Ayudarás a los candidatos a encontrar un mejor proyecto profesional. Recibirás un competitivo salario fijo junto a un potente bonus trimestral y podrás disfrutar de importantes beneficios sociales. Tendrás la posibilidad de tener un plan de carrera meritocrático y transparente donde iras consiguiendo promociones en función de consecución de objetivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Epos Spain (Groupe Proman) es una consultoría de RRHH que opera desde hace mas de 10 años a nivel internacional. En España somos especialistas en trabajo temporal, selección y formación. Nuestro cliente y Epos, son empresas comprometidas con la igualdad de oportunidades a todas las candidaturas del proceso de reclutamiento y selección. 🚀 Aplicamos el método del CV ciego para evitar hacer distinción de etnias, sexo e ideologías. Actualmente estamos seleccionando a un/a Técnico/a de RRHH para nuestra oficina de Sant Boi de Llobregat. Las tareas que realizará la persona seleccionada serán: * SELECCIÓN DE PERSONAL: Publicación de ofertas en diferentes portales de empleo Criba y selección curricular Redacción de informes Corrección de test psicotécnicos Entrevistas biocurriculares y por competencias * GESTIÓN DE PERSONAL: Seguimiento de los/as trabajadores/as (horarios, evaluación, comunicación con los responsables, etc.) Control de absentismos (seguimiento de bajas médicas, AT) Realización de contratos Cierre y facturación mensual Formación de PRL Otras tareas administrativas acordes al puesto de trabajo * GESTIÓN COMERCIAL: Gestionar y potenciar clientes activos Detección y seguimiento de necesidades Asesoramiento legal y laboral * Tienes el perfil ideal si: Tienes buenas dotes comunicativas, empatía y asertividad a la hora de comunicarte y resolver incidencias. Eres meticuloso/a, organizado/a y alcanzar la optimización del rendimiento en tu trabajo es tu objetivo principal. * ¿Qué podemos ofrecer? Formar parte de una empresa disruptiva y de renombre en el sector de servicios. Contrato temportal inicial con posibilidades de contratación estable, formación continuada y estabilidad. Salario acorde al perfil del/a candidato/a. Ambiente de trabajo donde podrás sentirte cómodo/a y encontrar tu lugar para crecer profesionalmente. ¿Tienes ganas de dar un salto profesional? ¡No dudes en apuntarte, queremos conocerte!
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Desarrollador de Aplicaciones Móviles

Desde Marlex estamos colaborando con una compañía de psicotecnología, que se dedica a combinar la tecnología, la IA y la psicología con el objetivo de crear soluciones innovadoras y tecnológicas que ayuden a reducir los problemas de salud mental en la sociedad y que actualmente se encuentra en búsqueda de un/a Desarrollador/a Backend.

¿Cuál será tu misión en la empresa?

  • Desarrollar aplicaciones móviles de alta calidad utilizando React Native a partir de los diseños del equipo de UX/UI.
  • Colaborar con equipos multidisciplinarios para diseñar y desarrollar soluciones
    innovadoras.
  • Gestión de código fuente y su eficiente construcción..
  • Gestionar el delivery de las aplicaciones móviles mediante Mobile PaaS.
  • Garantizar la calidad del código mediante el uso de herramientas como Sonarqube
    y la adhesión a prácticas de Clean Code.
  • Asegurar la calidad del software construido a través de un sólido stack de pruebas.
  • Automatizar procesos de CI/CD relativos a la construcción y delivery de las apps

Al perfil seleccionado se le ofrece:

  • Banda salarial entre 28-40K
  • Contrato fijo
  • Horario flexible: lunes a jueves 9:00 a 9:30 de 18:30 a 19 horas y viernes de 8 a 14h.
  • Modelo híbrido: 2 días de teletrabajo por semana miércoles y viernes
  • Agosto teletrabajo con horario intensivo: de 8h a 14h
  • Bonificación por teletrabajo 240€
  • Crecimiento y desarrollo profesional
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Desarrollador Frontend

Desde Marlex estamos colaborando con una compañía de psicotecnología, que se dedica a combinar la tecnología, la IA y la psicología con el objetivo de crear soluciones innovadoras y tecnológicas que ayuden a reducir los problemas de salud mental en la sociedad y que actualmente se encuentra en búsqueda de un/a Desarrollador/a Frontend.

¿Cuál será tu misión en la empresa?

  • Desarrollar interfaces de usuario altamente eficientes y atractivas utilizando
    tecnologías web, con enfoque principal en React.js y Javascript.
  • Colaborar estrechamente con equipos multidisciplinarios para diseñar y desarrollar
    soluciones innovadoras que cumplan con los estándares de diseño proporcionados por el equipo de UX/UI.
  • Integrar diseños de Figma mediante la implementación de HTML / CSS y asegurar la accesibilidad cumpliendo con las pautas WCAG.
  • Gestionar eficientemente el código fuente utilizando sistemas de control de
    versiones Git.
  • Realizar profiling y debugging para optimizar el rendimiento de las aplicaciones.
  • Configurar y mantener servidores web utilizando Nginx y Apache, así como la
    implementación de CDN para mejorar la velocidad de carga.
  • Gestión del empaquetado eficiente de las aplicaciones web.

Al perfil seleccionado se le ofrece:

  • Banda salarial entre 28-40K
  • Contrato fijo
  • Horario flexible: lunes a jueves 9:00 a 9:30 de 18:30 a 19 horas y viernes de 8 a 14h.
  • Modelo híbrido: 2 días de teletrabajo por semana miércoles y viernes
  • Agosto teletrabajo con horario intensivo: de 8h a 14h
  • Bonificación por teletrabajo 240€
  • Crecimiento y desarrollo profesional

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Desarrollador Backend

Desde Marlex estamos colaborando con una compañía de psicotecnología, que se dedica a combinar la tecnología, la IA y la psicología con el objetivo de crear soluciones innovadoras y tecnológicas que ayuden a reducir los problemas de salud mental en la sociedad y que actualmente se encuentra en búsqueda de un/a Desarrollador/a Backend.

¿Cuál será tu misión en la empresa?

  • Desarrollar soluciones backend eficientes utilizando PHP con el framework Laravel y deseable Javascript con Node.js.
  • Realizar profiling y debugging para garantizar el rendimiento y la estabilidad del sistema.
  • Gestionar eficientemente el código fuente utilizando sistemas de control de versiones como Git, Github y Gitlab.
  • Diseñar, desarrollar y mantener microservicios utilizando Docker, Docker Compose y gestionar su orquestación con Kubernetes y Helm.
  • Trabajar con bases de datos relacionales como MySQL y no relacionales como MongoDB.
  • Utilizar tecnologías de almacenamiento de datos genéricos como Redis, ElasticSearch y S3.
  • Desarrollar y gestionar APIs utilizando OAuth, JWT, REST y gRPC.
  • Implementar colas de mensajería utilizando tecnologías como Kafka, SQS y MQ.
  • Colaborar en la infraestructura Cloud, trabajando con sistemas operativos Linux y plataformas como AWS, GCP y Azure.
  • Aplicar estándares de calidad mediante el uso de herramientas como Sonarqube y la adherencia a prácticas de Clean Code.

Al perfil seleccionado se le ofrece:

  • Banda salarial entre 28-40K
  • Contrato fijo
  • Horario flexible: lunes a jueves 9:00 a 9:30 de 18:30 a 19 horas y viernes de 8 a 14h.
  • Modelo híbrido: 2 días de teletrabajo por semana miércoles y viernes
  • Agosto teletrabajo con horario intensivo: de 8h a 14h
  • Bonificación por teletrabajo 240€
  • Crecimiento y desarrollo profesional

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Técnico de selección de personal
  • Nivel avanzado de inglés|Experiencia previa en selección

Empresa internacional del sector industrial ubicada en la Ribera Alta.



Te encargarás de las siguientes funciones:

  • Determinación del perfil profesional
  • Análisis y descripción de puestos
  • Captación y búsqueda de candidatos
  • Elaborar los anuncios y procedimientos oportunos para el reclutamiento de candidatos en distintos medios de información
  • Recepción de CVs y preselección o filtro de los mismos
  • Realizar las pruebas psicotécnicas, técnicas o dinámicas de grupos adecuadas a cada puesto
  • Proceso de onboarding y offboarding

  • Contrato: Indefinido
  • Jornada: Completa
  • Salario: según experiencia profesional
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Anterior