Jefe/a de Proyecto Localización de Interiores
En Magtel, aplicamos soluciones innovadoras al diseño, construcción y mantenimiento de proyectos e infraestructuras, dentro de los distintos sectores en los que operamos. El motivo de dotar a las infraestructuras de los sistemas tecnológicos más avanzados es con el objetivo de alcanzar una mayor eficiencia en el uso de los recursos naturales, propiciando una mayor calidad de vida para la sociedad de hoy y de mañana. Nos encontramos en la búsqueda de un perfil de Jefe/a de Proyecto Localización de Interiores, para incorporarse a nuestra Área de Transformación Digital & BPO, con el objetivo de llevar a cabo la gestión de proyectos y coordinación técnica en el sector de las TIC.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
En Magtel, aplicamos soluciones innovadoras al diseño, construcción y mantenimiento de proyectos e infraestructuras, dentro de los distintos sectores en los que operamos. El motivo de dotar a las infraestructuras de los sistemas tecnológicos más avanzados es con el objetivo de alcanzar una mayor eficiencia en el uso de los recursos naturales, propiciando una mayor calidad de vida para la sociedad de hoy y de mañana. Nos encontramos en la búsqueda de un perfil de Jefe/a de Proyecto Radio, para incorporarse a nuestra Área de Transformación Digital & BPO, con el objetivo de gestionar proyectos de despliegue de redes móviles de telecomunicaciones.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
IT Project Manager Software (Node, React)
- Permanent position in international final client in expansion|Competitive salary, long-term development
International client in expansion with cutting-edge technologies and a great and successful project is looking for an IT Project Manager to join their offices located in Madrid, managing a team of 6 developers (front and backend).
- Management of the Development team, ensuring there is a clean code, and doing mentoring and leadership functions.
- Project Management functions: requirements gatherement with the client, design, follow-up.
- Competitive salary with a long-term career path
- Hybrid model office-remote based, with great flexibility regarding working hours.
- Great culture in a company with an outstanding project, with cutting-edge technologies.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
50.000€ - 60.000€ bruto/año
People & Culture Specialist
- Multinational tech company|Permanent position
As a HR (People & Culture) Specialist you will have the responsibility to drive HR administration, people development, talent retention policies and communication initiatives to build strong cohesion and engagement in our team, creating an awesome workplace, and contributing to the brand awareness across the company stakeholders and market through internal and external communications actions and channels.
- Create, implement, and evaluate all HR administration policies, procedures, and structures to ensure a proficient and compliant performance.
- Track the main KPI's of the department to identify the main areas of improvement, proposing action plans to reach the highest level of performance in the execution of the HR operations.
- Manage the daily interaction with employees requests.
- Implement first class onboarding experience.
- Investigate the market trends and propose regular updates on the remuneration package (salary, benefits, etc…) to guarantee a competitive positioning of X employee value proposition.
- Define and track the employee performance, identifying with the support of the managers the top talent individuals and suitable career paths.
- Contribute to the implementation of training programs.
- Promote the company culture across offices creating effective Internal communications activities to ensure employees are informed and engaged.
- Participate in the definition and development of the X employer brand.
- Define events that stimulate a healthy work environment and company culture promotion
- Gather, evaluate and transmit employee feedback (reviews, 360s, surveys) to promote continuous improvement
- Collaborate with TA in sourcing and hiring processes
- Collaborate with writers, editors, publications and other communication outlets
- Collaborate in executing marketing/communication campaigns
- Collaborate and oversee social media communications (internal and external)
- Other HR/communications functions and projects as needed
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.#LI-DNP
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
50.000€ - 60.000€ bruto/año
MANAGER SAP CLIENTE FINAL
- Empresa en pleno crecimiento|Cliente final -Valdepeñas
Cliente final situado por Valdepeñas
-Gestión de Implementaciones, migraciones.
-Gestión de proyectos transversales
-Gestión de equipos
Ofrecemos:
- Modelo preferible presencial.
-Posibilidad de modelo híbrido: 2 en casa y 3 en Valdepeñas o 1 semana en casa por la zona de Valdepeñas.
- Beneficios: paquete salarial + plan pensiones con aportación inicial del trabajador.
- Horario: 8-14 horas. 15:30 a 18:30 horas.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
50.000€ - 100.000€ bruto/año
- Project Manager para cliente final ubicado en Barcelona ciudad.|PM con background tecnológico (PL/SQL or Powerbuilder or Java/JavaScript...)
Empresa especializada en soluciones de software: ERP | CRM | BI | EQGEST.
En dependencia del Director/a, las funciones a realizar serán:
- Gestión de Proyectos o Servicios de Desarrollo de software (fechas, alcance y calidad definidos).
- Mantenimiento de toda la documentación relacionada con el proyecto.
- Interactúa con los equipos de desarrollo y clientes de la compañía.
Para unirte a nuestro equipo esperamos de ti:
- Implicación a nivel técnico y conocimiento del entorno.
- Gestión de equipo de trabajo.
- Valoramos buen nivel de inglés.
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.#LI-DNP
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Product Owner Digital Salesforce
- International company|Innovated company
eLearning platform with HQ in Europe
You will work closely with the Product Management, Marketing & Sales and Integration teams as well as other business stakeholders. In this role, we expect you to have technical understanding of solutions of the Marketing & Sales domain to drive it to the next level with the domain development teams. We also expect you to have managerial experience and a proven track in leading change in larger entities as well as projects. This position reports to the Manager FrontOffice Solutions and is part of the FrontOffice Solutions team responsible for App Learning's business applications.In this role you are responsible for the Marketing & Sales IT area. You will be leading a growing team of business analysts and application specific Product Owners located in different App Learning countries. Furthermore, you define stories and prioritize the team backlog, while ensuring that development follows the strategy and maintains the conceptual and technical integrity of the features. You are also helping product management to determine domain vision, scope and roadmap in collaboration stakeholders. Our candidate has relevant experience and is responsible for the Marketing & Sales domain, which includes knowledge of CRM and commercial processes. A professional with enthusiasm to drive change to lead the team towards the best possible solutions. Applying managerial skills to build the Marketing & Sales domain, responsible of delivering the right things at the right time.
- Permanent contract
- Salary depends on the profile 55.000€ - 70.000€ + benefits
- Hybrid teleworking
- International team
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Ingeniero/a de producto Automoción
- Empresa multinacional sector automoción.|Buen ambiente de trabajo
Empresa del sector automoción con headquarters en Barcelona, busca un/a ingeniero/a de producto especializado en plástico.
El Ingeniero/a de Producto en equipo R&D multidisciplinar, se encargará de:
- Liderar técnicamente el desarrollo mecánico de la pieza plástica.
- Contacto técnico con el cliente OEM de cara a asegurar la viabilidad y el diseño de la pieza.
- Supervisar los diseños del equipo de CAD.
- Liderar el AMFE de diseño.
- Mantener el contacto con los moldistas para posibles modificaciones de producto.
- Definir y gestionar la etapa de prototipos.
- Identificar posibles desviaciones, definir correcciones y dar soporte al Project Manager del proyecto.
Posibilidad de trabajar en una empresa en crecimiento con un muy buen ambiente de trabajo.La Empresa contratante promueve la igualdad de oportunidades en todos sus procesos de Recursos Humanos.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Sales Area Manager (USA) - Sector moda/accesorios.
- Lidera la expansión comercial de la compañía en los EEUU.|Proyecto con amplio margen de crecimiento.
Empresa del sector moda/accesorios en pleno crecimiento con presencia a nivel internacional.
The Sales Manager is a key position in the Sales department to drive the relevant company growth. Key contributor in the definition of new commercial actions and providing insights to drive the company growth, he/ she will be reporting directly to the Commercial Director.
Responsibilities:
- Define together with the company's management the best sales strategy for each season and market.
- Define commercial actions adapted to the different international markets' needs, track its evolution and propose new levers to increase its effectivity.
- Support country managers in the management of Strategic Clients, coordinating all internal teams to ensure excellent service.
- Manage and support the needs of a commercial team of Sales agents.
- Analyse the market data to define new commercial actions to capture new opportunities.
- Elaborate the required analysis to periodically track the commercial activity.
- Analyse the clients' performance to evolve the commercial policy and improve the company's results.
- Constant exploration and analysis of the market to better understand trends and consumers and to identify possible new business opportunities and avenues.
- Budget planning and tracking.
- Analyse the commercial KPIs to present then to the Board.
- Support the key projects to evolve the commercial performance at international level.
- This is the opportunity of being part of a growing company and to be one of its strategic profiles.
- Salary package: 55.000€-65.000€ + Bonus.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
58.000€ - 65.000€ bruto/año
Project Manager Sistemas Electrónicos
- Importante compañía sistemas electrónicos|Desarrollo profesional en una compañía lider en el sector
Importante compañía sistemas electrónicos
Te encargarás de gestionar los proyectos, desde la captura de requisitos de cliente, el seguimiento del desarrollo de los productos/equipos con el equipo de I+D, la gestión de plazos con los proveedores/clientes, gestión de puesta en marcha, generación de documentación, asistencia a reuniones.
- Desarrollo de nueva unidad (sistemas de información y entretenimiento, megafonía, pantallas, altavoces, etc.).
- Gestión de clientes, recogiendo los requisitos de negocio para traducirlos al Departamento de I+D, manejando plazos y recursos. (Ejemplo: que sepa cuánto tiempo se tarda en diseñar una mecánica y que el proveedor responda, o cuánto tiempo lleva programar una web, etc.)
- Gestión de equipo
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional. 3 días de teletrabajo, muy flexibles. #LI-DNP
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
¿Estás buscando un nuevo reto enfocado a la gestión de proyectos, para coordinar un equipo de desarrollo de software? Te ofrecemos la posibilidad de involucrarte en los proyectos para nuestro cliente, empresa top 10 facturación en España, que está enfocado a la logística de sus almacenes. Grupo Oesía?es una multinacional española dedicada a la ingeniería tecnológica y digital, que desarrolla e implementa proyectos en todo el mundo. Cuenta con más de 3.300 profesionales en 14 sedes corporativas repartidas entre España y Latinoamérica, generando empleo de calidad y ayudando a crecer a las personas en carreras técnicas. A lo largo de 45 años de trayectoria ha innovado en productos y servicios que benefician a más de 2.000 millones de personas de todo el mundo en los ámbitos de la sanidad, la defensa y la seguridad, las telecomunicaciones, las finanzas, la logística y el sector agroalimentario. ¿Qué te ofrecemos? - Proyectos tecnológicos estables e innovadores para clientes punteros de ámbito nacional e internacional. - 23 días de vacaciones y a mayores 5 días libres con motivo de compensación de exceso de jornada. - Los días de nochebuena y fin de año no se trabajan. - Horario flexible y jornada intensiva los meses de verano. Además de teletrabajo para una mejor conciliación. - Plan de carrera: ofrecemos una atractiva carrera profesional en función de la experiencia y potencial personal dentro de una compañía en continua evolución y con un sólido crecimiento. - Acceso gratuito a varias plataformas de formación para que tengas acceso a un amplio catálogo multidisciplinar. - Tener acceso a una plataforma de descuentos en diferentes ámbitos. - Retribución flexible: te ofrecemos una retribución a la carta pudiendo elegir diferentes productos y elegir tú mismo cómo distribuirlos: seguro de salud, tickets de comida, guardería, tarjeta transporte, etc. La igualdad de oportunidades y la diversidad dentro del equipo, así como el fomento de la inserción laboral de las mujeres y la adecuada integración de las personas con discapacidad son algunos de nuestros compromisos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Business Analyst financial department
Lecta Group is a leading European company manufacturing and supplier of papers for labels, flexible packaging, commercial printing publishing, thermal printing, business forms and self-adhesives. Currently, it is engaged in a global restructuring process, revising and updating its structure and strategy to adapt them to a digital market based on knowledge and information to maintain itself as a competitive and leading company. In this context, Lecta Group is hiring a business analyst to join our finance department. You will be working closely with the controller and project manager, reporting directly to the director/a. Its mission is to develop insights for the decision-making process by analysing data and correlations, identifying patterns and communicating those to the stakeholders.Functions: - Evaluating business processes, uncovering areas for improvement, and finding new opportunities.- Developing solutions and new strategies to optimise the business. - Understanding, classifying and analysing business data.- Taking part in budgeting, closing processes and forecasting. - Automating base reports and developing new tools. - Planning, monitoring and analysing variances in magnitudes, sales, working capital, etc. - Understanding and overseeing the order process end-to-end. - Documenting, reporting and communicating results to stakeholders. - Analyse and design adequate KPIs for the financial department. Required skills: - Data-driven, root cause analysis and trend identification.- Experience with project management financial reporting within a corporate environment.- Numerical reasoning. - Market research and analysis. - Analytical thinking and problem-solving. - Knowledge of the business structure and business ethics and compliance.- Patient and long-term oriented. - Oral and written communication skills.- Advanced Office Pack.Background:- A degree in business management, economics, and engineering but not exclusive to those fields.- At least 2 years of experience in a position involving some of the responsibilities defined above. - English proficiency level, Spanish, Italian and French will be valuable.Benefits: - Permanent contract. - 35.000€ gross per year. - Flexible hours, possibility to shorten the shift (8:00-5:15) and 1-day WFH. - Intensive shift on Fridays or 5 additional days to the 30 vacation days.- Possibility of purchasing products (transport tickets, restaurant tickets, nursery, healthcare, etc.) through Lecta and having a tax discount.- Ongoing training by the company, unlimited access to the Goodhabitz online course platform.- Possibilities for internal promotion.- Location: Barcelona centre, with access to public transport.- Be part of a team in the headquarters of an international and eco-friendly leading Industrial Group in its sector in southern European countries.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
35.000€ - 35.000€ bruto/año