Empresa dedicada a l`Assessorament i Formació de professionals d`empreses, cerca un Administratiu/va Comercial.
LLOC DE TREBALL: AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA i REFORÇ COMERCIAL
Lloc de llarga durada amb període inicial de prova a través d`ETT.
TITULACIÓ ACADÈMICA
- Tècnic Superior o Auxiliar de la família professional Administració i Gestió, o Comerç i Màrqueting.
- Batxillerat
- Certificat de professionalitat de nivell 3 de la família professional d’ Administració i Gestió o Comerç i Màrqueting.
EXPERIÈNCIA
Més de 2 anys en tasques similars
COMPETÈNCIES
- Treball en equip
- Digitals i utilització de XXSS
- Planificació i gestió
- Utilització de plataformes per a la introducció de dades
- Atenció al client
- Atenció al detall i organització
- Anàlisi i síntesi
IDIOMES
Català i castellà nivell alt, parlat i escrit (es realitzarà prova escrita i oral).
TASQUES A DESENVOLUPAR
- Atenció inicial i inscripció de joves en determinats Projectes
- Atenció inicial i inscripció de participants en Programes
- Operacions administratives de suport amb la documentació de gestió pròpia de cada
programa.
- Introducció de dades en temps i forma a les aplicacions informàtiques de gestió i financera
- Col·laboració i suport a les Coordinadores en tot el que necessitin per a la gestió
d’ambdós programes
- Participació en les jornades informatives que s’ elaborin
- Suport a tasques comercials i administratives
- Atenció telefònica
- Altres tasques administratives i comercials que es requereixin a l’àmbit de Formació
HORARI
Jornada complerta de dilluns a divendres,horari flexible de entrada entre 8:00 i 9:00 amb una hora de descans per dinar
CONTRACTACIÓ
Contractació inicialment a través d`ETT i posterior a varis mesos de prova, incorporació directe per Empresa.
SALARI
Sou brut anual de 17.000 euros (uns 1.623 euros burts mensuals i 1.355 euros nets mensuals x 12 pagues)
Empresa ubicada en El Papiol (Barcelona) fabricant de components i sitemes per instal.lacions elèctriques en el sector industrial, terciari i domèstic.
Selecciona un Tècnic de Marketing i Comunicació.
Responsabilitats i tasques:
- Marketing
Titulació acadèmica
Experiència:
Idiomes
Persona resolutiva, proactiva i habituada a treballar en entorns d'alt rendiment
Passió pel món del client, el màrqueting i les noves tecnologies
Jugador/a d'equip, social i col·laboratiu/va
Desenvolupament personal i professional en un entorn exigent
Formació sòlida continuada en habilitats i coneixements tècnics
Excel·lent ambient de treball
Treball amb equips internacionals
Integració en un equip de treball els valors del qual comprenen la integritat, diversitat, compromís, excel·lència i generositat
Pla de carrera.
Tècnic en màrketing i comunicació amb ganes de desenvolupar-se dins de l'empresa. Persona jove amb català, castellà i anglès parlat.
S'ofereix un lloc de responsabilitat amb autonomia.
Contracte indefinit
Horari: de dilluns a dijous de 8-17h i divendres de 8-14h.
Sou brut anual: 32.000€
Desde Marlex estamos colaborando con importante obrador artesano y natural que ofrece todo tipo de servicios de panadería y pastelería, actualmente se encuentra en búsqueda de un/a Representante Comercial en Madrid.
¿Cuál será tu misión en la empresa?
Reportando al Administrador de la compañía, la persona seleccionada se encargará de:
• Desarrollar relaciones sólidas con nuevos clientes potenciales, creación y mantenimiento de una comunicación regular para comprender sus necesidades y requisitos.
• Negociar términos y condiciones comerciales, precios y acuerdos contractuales.
• Colaborar con el equipo de obrador para garantizar una gestión eficiente en las peticiones, su suministro y calidad.
• Gestionar y resolver problemas relacionados con pedidos, entregas, calidad del producto y otras preocupaciones del
cliente.
• Crear y elaborar la estrategia comercial para el desarrollo del negocio en canal horeca.
• Preparar y mantener la documentación comercial, contratos y registros de transacciones,
Al perfil seleccionado se le ofrece:
• Desarrollar e implantar estrategia comercial en compañía referente por sus productos, con tres centros de trabajo/tiendas distribuidas en Parla y Madrid, y dos obradores.
• Contrato indefinido y de continuidad en la compañía.
• Banda salarial competitiva, compuesta por fijo y variable por incentivos de venta.
• Kilometraje y gastos derivados de la representación comercial.
• Jornada en horario flexible a determinar en función de las responsabilidadesy ruta organizada.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.