Estàs buscant una nova oportunitat laboral? Tens experiència com a cuiner/a? Aquesta oferta de feina pot interessar-te!Des d'Adecco Selecció cerquem un CAP DE CUINA per una important Fundació de la zona.Les funcions principals son:+En dependència del Responsable de la línia de negoci Alimentació, es responsabilitzarà de liderar, coordinar, planificar i supervisar les activitats del departament de cuina central, vetllant per loptimització dels recursos disponibles i dacord als criteris de cost, temps, qualitat i innocuïtat preestablerts pel Responsable de la Línia de Negoci.+Planificació i organització diària, setmanal i mensual del servei i de lequip de cuina.+Coordinar i supervisar tot el procés delaboració dels diferents serveis: col·lectivitats, càterings i menús diaris al taller degustació. Així mateix, responsable de la gestió (control i reposició de productes del taller degustació nevera)+En coordinació amb el dietista, impulsarà i participarà en el disseny y presentació de nous plats i cicles de menús. +Conjuntament amb el departament dAdministració i finances establir lestratègia i els procediments de compra de la matèria primera, així com de planificar, a curt, mig i llarg termini, els subministres i productes necessaris, supervisant el compliment dels estàndards de qualitat, terminis i preus.+Coordinació amb el departament de compres en la gestió de comandes reajustant segons la planificació, previsions de necessitats de matèries primeres, procurant una correcta gestió dels estocs de seguretat, +Fer el seguiment de la qualitat dels serveis i dels productes, vetllant per mantenir els estàndards de qualitat i innocuïtat requerits. +Responsable de que la maquinària, instal·lacions i eines del departament, estiguin sempre en optimes condicions.+Definir lestratègia i els procediments de lactivitat de distribució dels àpats als diferents centres, així com coordinar el moviment de materials dins i fora de lOrganització, el seu emmagatzematge i transport requerit en tot el procés.+Vetllar per mantenir al dia tota la documentació relacionada amb Administració Pública i normatives de la secció, per respondre amb la màxima agilitat als auditors i altres organismes externs.+Atendre qualsevol inspecció+Revisar els inventaris i controls dels materials i mercaderies. Responsable dassegurar laprovisionament i gestió de les matèries primeres alimentaries i no alimentaries. +Coordinar les expedicions per a lenviament del producte acabat als centres de distribució, o bé directament al client final.+Formació a lequip de cuina pel que fa a les tècniques i els procediments necessaris per a preparar i conservar els aliments, BPM i innocuïtat alimentària.+Responsable de garantir el correcte compliment de les normes de seguretat i higiene laboral. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 30.000€ bruto/año
Desarrollador Django y Drupal. 100% Remoto
¡Únete a nuestro equipo en eXperience IT Solutions y sé parte de una empresa líder en servicios IT en toda España! Estamos buscando activamente un/a Desarrollador/a con experiencia en Django, Drupal y Bonita BPM entre otros para unirse a nuestro talentoso equipo. En eXperience IT Solutions, valoramos el compromiso con la excelencia, la innovación y el crecimiento profesional. Si te apasiona trabajar en un entorno dinámico y colaborativo donde tus habilidades y conocimientos son valorados, ¡esta es tu oportunidad!. Funciones: * Mantenimiento evolutivo de sistema de información ¿Qué ofrece eXperience? - Un ambiente de trabajo dinámico, oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional, y un equipo comprometido y colaborativo. - Oportunidades de desarrollo profesional y crecimiento en un entorno de trabajo colaborativo. - Flexibilidad, conciliacion laboral, familiar y formativa. - Retribución flexible. - Cuidamos de tu bienestar mental y emocional. - Formación en los procedimientos del proyecto y en tecnologías clave para tu día a día. - Modalidad: 100 % remoto - Horario: Tres dias jornada partida y dos intensiva.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Auxiliar Administrativa de operaciones
Desde empleabilidad ETT, buscamos un perfil auxiliar administrativo/a para trabajar en importante Grupo de Restauración en la área administrativa** ( operaciones ).** Requisitos:Imprescindible buen manejo de Excel.Conocimiento de cuadre de caja, inventarios, POS y BPMGestionar incidenciasLlevar el control del mantenimiento.Otras aéreas administrativasPersonas con ganas de trabajar Se ofreceSalario según convenio.Posibilidad de crecimiento en una gran empresa.Contrato IndefinidoJornada completaTipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido, Contrato fijo discontinuo Horario:De lunes a viernesFlexibilidad horariaTurno de mañanaTurno de tarde
Jornada completa
Otros contratos
1.300€ - 1.525€ bruto/hora