Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(390)
Álava/Araba(219)
Albacete(110)
Alicante(652)
Almeria(139)
Andorra(7)
Asturias(257)
Avila(45)
Badajoz(130)
Barcelona(5.674)
Bizkaia(709)
Burgos(184)
Caceres(77)
Cádiz(265)
Cantabria(199)
Castellón(298)
Ceuta(14)
Ciudad Real(90)
Córdoba(199)
Cuenca(60)
Gipuzkoa(417)
Girona(511)
Granada(209)
Guadalajara(162)
Huelva(101)
Huesca(143)
Illes Balears(757)
Jaén(113)
La Rioja(198)
Las Palmas(431)
León(138)
Lleida(263)
Lugo(104)
Madrid(4.681)
Málaga(644)
Melilla(18)
Murcia(574)
Navarra(312)
Ourense(70)
Palencia(104)
Pontevedra(273)
Salamanca(96)
Santa Cruz de Tenerife(218)
Segovia(78)
Sevilla(634)
Sin especificar(583)
Soria(52)
Tarragona(468)
Teruel(65)
Toledo(253)
València(1.281)
Valladolid(233)
Zamora(67)
Zaragoza(728)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.091)
Administración Pública(4)
Atención a clientes(861)
Calidad, producción, I+D(1.544)
Comercial y ventas(2.654)
Compras, logística y almacén(2.241)
Diseño y artes gráficas(162)
Educación y formación(124)
Finanzas y banca(86)
Informática y telecomunicaciones(1.238)
Ingenieros y técnicos(2.029)
Inmobiliario y construcción(836)
Legal(161)
Marketing y comunicación(647)
Otras actividades(1.755)
Otros(3.984)
Profesiones y oficios(1.400)
Recursos humanos(548)
Sanidad y salud(1.062)
Sector Farmacéutico(181)
Turismo y restauración(999)
Ventas al detalle(90)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(504)
Ciclo Formativo Grado Medio(181)
Ciclo Formativo Grado Superior(160)
Diplomado(421)
Doctorado(8)
Educación Secundaria Obligatoria(3.333)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(1.086)
Formación Profesional Grado Superior(952)
Grado(1.230)
Ingeniero Superior(258)
Ingeniero Técnico(62)
Licenciado(73)
Máster(71)
Otros cursos y formación no reglada(4)
Otros títulos, certificaciones y carnés(80)
Postgrado(14)
Sin especificar(15.176)
Sin estudios(1.079)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(14.485)
Indiferente(527)
Intensiva - Indiferente(283)
Intensiva - Mañana(182)
Intensiva - Noche(20)
Intensiva - Tarde(49)
Parcial - Indiferente(2.667)
Parcial - Mañana(178)
Parcial - Noche(94)
Parcial - Tarde(108)
Sin especificar(6.104)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(164)
Autónomo(1.056)
De duración determinada(3.049)
De relevo(10)
Fijo discontinuo(467)
Formativo(146)
Indefinido(9.318)
Otros contratos(6.496)
Sin especificar(3.991)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de grau

39 ofertas de trabajo de grau


1 Tècnic/a Especialista Sanitari en Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nucelar (24_98_IPV_NEURO_TESDI)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per l'Àrea Ambulatòria de Neurologia, ofereix:

Requisits:

  • Cicle Formatiu de Grau Superior en Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear.
  • Nivell de català B2.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Coneixements bàsics de neurofisiologia i electroencefalografia, imprescindibles per a la realització i interpretació dels registres neurològics d´adults i pediàtrics de les exploracions del sistema nerviós.
  • Coneixements de les diverses tècniques electroencefalogràfiques i les seves indicacions als diferents àmbits clínic: urgències, unitat de crítics, hospitalització i consultes externes.
  • Coneixements bàsics dels principals trastorns neurofisiològics
  • Conèixer i incorporar la electroencefalografia en el diagnòstic de totes les formes d´epilèpsia en pediatria i adults, com també establir els diagnòstics EEG diferencials
  • Conèixer la tècnica i realització dels potencials evocats somatosensorials.
  • Coneixements de polisomnografia i les seves funcions per la realització dels test de latència múltiple tan en pediatria com en adults en les diverses fases del son.
  • Coneixements respecte:
  • l´origen de la senyal de l´activitat elèctrica a cada regió cerebral a través de la superfície cranial amb la col. locació d´elèctrodes
  • Condicions per avaluar la qualitat del registre
  • Elements de l´anàlisi dels camps elèctrics cerebrals (topografia, polaritat i les seves variants espacial temporal
  • Elements necessaris per l´anàlisi de l´EEG normal de pediatria i adult en vigília, son, privació del son i mètodes d´activació
  • Saber avaluar la presencia o absència d´artefactes al traçat d´EEG.
  • Identificar els patrons constitutius d´un EEG normal (vigilia i son)
  • Reconèixer patrons epileptiformes, patrons d´encefalopatia i tipus de coma
  • Habilitats consolidades per a fer muntatges d’electroencefalografia neurològica segons el sistema internacional 10/20 i potencials evocats
  • Coneixement específic dels sistemes tecnològics : elèctrodes, transductors, biosensors, amplificadors i filtres, galvanòmetres i pantalles, senyals analògiques i digitals, processament de senyals, així com el fungible i softwares associats a aquest equipament.
  • Capacitat de gestionar l’adequat funcionament de tot l’equipament i tecnològic de la unitat del son així com capacitat de relació amb servei electromedicina per a resolució de fallades tècniques.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball de l’àrea ambulatòria de neurologia del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 16 de juny de 2024

Codi de plaça: 8703

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Director/a PIL (Pisos Inserció Laboral) Maresme i Sabadell. SUBSTITUCIÓ
Fundació Pere Tarrés
Mataró, Barcelona
Hace 2d

Tens un grau de la branca social i estàs acostumat/da a treballar amb joves migrats sols/es? Tens experiència coordinant equips i també en recursos residencials? T'agrada fer l'acompanyament d'entrada al recurs, confeccionar els plans de treball, potenciar i mediar en quant la convivència? Vols participar, gestionar i coordinar l'equip educatiu?

Doncs aquesta oferta està pensada per a tu!

La Fundació Pere Tarrés et farà créixer en l'àmbit professional, ja que treballaràs fent la coordinació de l'equip i gestió general dels pisos.

Quins Beneficis et podem oferir.

- Treballaràs a diferents pisos ubicats al Maresme i al Vallés, per tant veuras diferents realitats. A vegades, es fan reunions a Barcelona així aprofitaràs per conèixer més a fons la ciutat.
- Seràs la persona que liderarà i coordinarà els PISOS, però treballaras conjuntament amb altres professionals, per tant, tindràs un creixement i desenvolupament continu.
- Per nosaltres és molt importat el treball en equip, per saber com actuar davant d'algunes situacions, però sempre amb la teva autonomia.

Que farà que ens decantem per a tu!

Que siguis una persona responsable, madura i autònoma, amb compromís per la feina i per les persones que estan dintre dels Pisos. Experiència prèvia en intervenció amb joves migrats sols/es i en recursos residencials d'autonomia i emancipació.

Els teus objectius seran.

- Orientar i assessorar als equips que formen part dels pisos per tal d'assolir els seus objectius.
- Solucionar diferents dubtes que puguin sorgir en el seu dia a dia.
- Ajudar a una inclusió i integració el més fàcil possible i una convivència en harmonia.

Quines seran algunes de les teves funcions:

- Gestió, supervisió i seguiment de l'equip educatiu

- Elaborar, revisar i supervisar la documentació tècnica de servei

- Elaborar, revisar i supervisar el plantejament metodològic i la intervenció socioeducativa del servei.

- Seguiment econòmic del servei

- Vetllar per la cura de la llar i el bon estat dels habitatges

- Assegurar la coordinació amb l'entitat gestora i l'administració pública competent.

Que et podem oferir:

- Contracte de substitució
- Jornada 38 hores.
- Horaris cicle continuat (alguns matins i/o tardes segons calendari laboral)
- Ubicació Maresme, Sabadell i Puntualment oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona.

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
1 Psicòleg/Psicòloga amb experència en salut digital (24_96_PROJ_SM_TECS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei/Àmbit de Salut Mental, ofereix:

Descripció del servei:

La persona candidata s’incorporarà al projecte de “e-Salut Mental Catalunya” en dependència jeràrquica de la Direcció de Salut Mental i de la Direcció d’Organització Digital del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.

La persona candidata s’assignarà al projecte “e-Salut Mental Catalunya” que té com a objectiu la creació d’una plataforma tecnològica que capti dades reals de pacients a través de diferents dispositius pel seu processament massiu i posterior gestió per part d’equips de suport o professionals mèdics. La plataforma tecnològica de gestió de dades es nodria dels seus dispositius:

  • Sistemes de cribratge (formularis, enquestes) per determinats clúster poblacionals (principalment joves) per posar focus en la prevenció.
  • Teràpies digitals existents al mercat que donin suport i agilitzin el procés de cura de pacients amb problemes mentals lleus.
  • Eina de monitorització en temps real per pacients amb problemes mentals greus amb l’objectiu de minimitzar el risc de recaiguda o d’abandonament del tractament farmacològic.

Funcions generals:

  • Identificació de necessitats claus de professionals i pacients: organització de workshops i obtenció de requeriments clínics per les solucions digitals.
  • Avaluació clínica de les solucions digitals stand alone ja existents al mercat (xat bots, tele teràpies, pot cast, aplicacions de monitorització de pacients entre d’altres).
  • Benchmark de solucions, priorització i definició del pla d’implementació de les solucions escollides.
  • Identificació de gaps funcionals i clínics entre les solucions digitals de mercat i les necessitats clíniques de professionals mèdics i proposta de pla de mitigació.
  • Definició d’alertes i proposta de visualització al sistema de gestió de pacients (HCIS i e-CAP).
  • Coneixement generalista de desenvolupament de software, arquitectura de sistemes i comunicacions.

Requisits:

  • Grau en Psicologia.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum vitae
  • Formació i experiència en projectes de salut digital, especialment de l’àmbit de la salut mental
  • Màster en Psicologia General Sanitària
  • Doctorat Psicologia
  • Experiència mínima de 3 anys en projectes de transformació digital al sector salut.
  • Experiència en definir material audiovisual i interactiu per a pacients de salut mental
  • Capacitat d’anàlisi de l’entorn i iniciativa per a generar propostes
  • Autonomia, independència i esperit crític
  • Capacitat de treball en equip, compromís i proactivitat
  • Català, castellà i anglès, llegit, parlat i escrit

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable a l’equip de treball del servei de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

La persona candidata designada, es vincularà laboralment, mitjançant un contracte indefinit, d’acord amb el que preveu a la Llei 17/2022, de 5 de setembre, per la que es modifica la Llei 14/2011, de 1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i Innovació. La finalització de l’esmentat projecte comportarà l’extinció de la relació laboral.

Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni col·lectiu SISCAT, amb dedicació a jornada completa.

El termini de la contractació serà el 31 de maig de 2026, amb finalització del projecte esmentat.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català C1.

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins al 16 de juny de 2024.

Codi de plaça: 8747

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
40810 - Educador/a - Projecte Educatiu

Uneix-te al nostre equip com a educador/a ambiental i ajudaons a assolir un repte important.

Participa en un programa d'educació ambiental per a centres educatius (des dels 2 fins al 16 anys) que vol estendre la cultura de la sostenibilitat i educar als joves ciutadans perquè siguin partícips i corresponsables del funcionament ecològic de Barcelona.

Característiques de la vacant
o T'incorporaràs a l'equip al juny del 2024.
o El teu contracte serà fix discontinu.
o Treballaràs a jornada parcial.
o El teu horari serà de dilluns a divendres de 10:00h a 14:00h
o El lloc de treball que desenvoluparàs serà presencial a Barcelona.

Què busquem en tu?
o La teva formació ideal per desenvolupar amb èxit les teves tasques és: grau universitari o cicle formatius de grau superior de la branca científica i/o d¿enginyeria com: Ciències Ambientals, Biologia, Química, o similars.
o Valorem que disposis d¿experiència en una posició similar en educació ambiental o lleure.
o Un bon domini del Català (C1) i lAnglès (C1).
o Flexibilitat horària.
o Et recomanem que resideixis a Barcelona o voltants.

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 20
  • Horari: Dilluns a divendres de 10:00h a 14:00h
  • Retribució brut anual: 18.000 - 22.000
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
18.000€ - 21.000€ bruto/año
1 Tècnic/a Mig per a la Unitat d’Atenció Ciutadana (24_94_IPV_GESPAC_TECM)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei de Gestió de Pacients, ofereix:

Descripció del servei:

El Servei de Gestió de Pacients i Atenció Ciutadana, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l’àmbit assistencial (acollida a l’usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d’una assistència integral i de qualitat.

Funcions generals:

  • Assegurar el compliment de les accions de caràcter tècnic vinculades a la gestió de pacients en la Unitat d'Atenció al Ciutadà adoptant les instruccions de la Direcció de Gestió de Pacients i d'acord amb els protocols, procediments i la normativa legal vigent, amb la finalitat de contribuir a l'adequat desenvolupament de l'activitat del centre.
  • Supervisar l’organització, registre, arxiu i seguiment per l’actualització dels documents administratius que s’elaboren en l’àmbit funcional de la Unitat d’Atenció al Ciutadà.
  • Coordinar la gestió administrativa pròpia de la resolució d’incidències, reclamacions, suggeriments i consultes, queixes rebudes per part de la ciutadania o bé d’institucions vinculades, assegurant una gestió multidisciplinària organitzada entre serveis, dinamitzant el seu funcionament i vetllant per la seva correcta execució.
  • Dur a terme el tractament de la informació, disseny i elaboració d’informes quantitatius/qualitatius de l’àmbit d’opinió de la ciutadania, a partir de la informació obtinguda, per identificar noves necessitats corporatives. Monitoratge d’indicadors d’opinió de la ciutadania amb els serveis oferts per part del CCSPT, a partir de la metodologia i eines d’avaluació vigents.
  • Col·laborar en l’elaboració i implementació dels programes d’innovació i digitalització a la unitat d’adscripció basats en la planificació, gestió i avaluació de la qualitat percebuda pels ciutadans del sistema sanitari públic, concretament en projectes de l’àmbit de la salut i, específicament, en projectes relacionats amb l’atenció ciutadana.
  • Proposar, amb visió estratègica, accions de millora així com propostes i solucions davant les incidències sorgides en els processos, a partir de l’opinió recollida en la unitat.
  • Donar suport tècnic en els projectes transversals de millora continua de la qualitat en l’àmbit de la gestió ciutadana i realitzar i/o supervisar la proposta d’informes, instruccions, resolucions i altres tràmits compresos dintre dels processos de l’àmbit funcional de la unitat d’adscripció, adoptant una visió holística que afavoreixi les sinergies entre departaments.
  • Organització de sessions i reunions multidisciplinàries amb serveis assistencials i no assistencials, oferint els canals de comunicació adients per realitzar difusió de la informació generada en la UAC vinculada al servei corresponent.
  • Gestionar l’equip al càrrec pel correcte assoliment de l’anteriorment esmentat, assegurant la motivació i integració dels seus membres.

Requisits:

  • Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en Psicologia, Treball Social, Comunicació, o altres estudis relacionats competencialment amb el lloc de treball.
  • Competències professionals: capacitat analítica, d’organització i planificació, orientació a resultats i elevada disposició per a la interacció amb la ciutadania i per al treball en equip, amb bones capacitats d’anàlisi i de seguiment dels projectes.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum Vitae i formació posgraduada i/o específica relacionada competencialment amb el lloc de treball.
  • Experiència en el sector de la salut desenvolupant rols que involucrin una interacció directa amb pacients i familiars, amb especial interès en la gestió operativa i executiva de serveis d'atenció al pacient en l'àmbit sanitari, preferiblement en un hospital de tercer nivell.
  • Excel·lents habilitats de comunicació per garantir una relació clara i efectiva tant amb el personal de l'hospital com amb els pacients i els seus familiars i/o acompanyants. S’inclouen habilitats d'escolta activa, empatia i capacitat per a transmetre informació de manera comprensible i efectiva.
  • Lideratge i gestió d'equips. Haurà de liderar i supervisar l'equip encarregat de l'atenció al ciutadà, així com altres equips afins vinculats a l’atenció directa al pacient dintre del mateix departament de responsabilitat. És necessari garantir unes habilitats de gestió de personal, capacitat per a motivar i desenvolupar als membres de l'equip, així com per a resoldre conflictes i prendre decisions eficaces amb una actitud resolutiva i proactiva.
  • Orientació i servei al pacient. Ha d’oferir un enfocament centrat en el pacient i en proporcionar un servei d'alta qualitat que satisfaci les necessitats i expectatives dels usuaris de l'hospital.
  • Coneixement de normatives i procediments. Ha d'estar familiaritzat amb les normatives i regulacions pertinents en el sector de la salut, així com amb els procediments interns de l'hospital associats amb l'atenció al pacient i la gestió de queixes i reclamacions, segons el model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya (SISCAT).
  • Capacitat per a treballar amb el compliment de temps de garantia. L'entorn hospitalari relacionat amb la seva àrea de responsabilitat pot resultar estressant i exigent, per la qual cosa ha de ser capaç de mantenir la calma i prendre decisions efectives fins i tot en situacions d'alta pressió. És necessari disposar d’habilitats per a la negociació, coneixements i experiència en l’àmbit de la resolució positiva de conflictes i gestió d’incidències en el sistema d’informació d’atenció ciutadana.
  • Habilitats organitzatives i de planificació. Ha de ser capaç de gestionar eficientment els recursos disponibles, planificar les activitats de l'equip i coordinar l'atenció al ciutadà de manera que es garanteixi una atenció oportuna i de qualitat en totes les esferes relacionades amb l’atenció i fent ús de canals dels comunicació adients i adaptats a cada cas.
  • Integritat i ètica professional. Atès que es treballarà en un entorn sensible i confidencial, s'espera que la persona que s’incorpori mantingui alts estàndards d'integritat, ètica i confidencialitat en totes les seves interaccions amb pacients i familiars.
  • Orientació a resultats i amb visió digital.
  • Formació en models d’avaluació de la qualitat i de gestió per processos en organitzacions.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball l’àrea de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es reg

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Tècnic/a especialista sala estèril
Per empresa del sector farmacèutic, situada a la comarca de la Selva, seleccionem a un/a tècnic/a de sala estèril. En dependència directa del responsable del departament, la seva missió serà garantir el correcte procés d'esterilització de les àrees assignades.

Les seves principals funcions són:
- Procediments de fabricació estèrils de productes farmacèutics.
- Assegurar la correcta descontaminació de les sales seguint les normatives i protocols de seguretat.
- Preparar i mantenir les sales estèrils.
- Mantenir la correcta neteja dels equips i els materials de les àrees estèrils (preparació, neteja i desinfecció).
- Actualitzar els registres sobre els procediments realitzats i els resultats.

Es requereix:
- Experiència treball en sales estèrils de fabricació farmacèutica de grau A i B.
- Pensem en una persona pulcra, detallista, ordenada i acostumada a treballar seguint els protocols i els procediments.
- Capacitat per treballar en entorns exigents, en equip i de manera individual.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable en una empresa consolidada amb compromís pel creixement professional i projecció dins de l'organització.
- Sou en funció de la vàlua i experiència del/la candidat/a.
- Horari de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres intensiu.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Programador informàtic
Seleccionem un/a programador/a per una empresa pública dins l'àmbit de les universitats i dels centres d'ensenyament superior de Catalunya.
La missió principal de la persona incorporada serà programar i desenvolupar aplicacions web.

En dependència del responsable del departament d'informàtica, les seves principals funcions seran:
- Recollir i analitzar la informació sobre els processos de negoci per millorar?los.
- Dissenyar, desenvolupar i implementar solucions informàtiques en funció de la informació i anàlisi realitzada.
- Atendre les consultes, resoldre dubtes i incidències i formar els usuaris.
- Estar actualitzats i proposar innovacions o bones pràctiques que puguin implantar?se a l'àrea i a l?entitat.

Tecnologies utilitzades:
-Llenguatges de programació i entorns: C#, Javascript, ASP.NET MVC i TFS
-Base de dades: SQL Server (ús de NHibernate)
-Interfície i estils: HTML, CSS, Twitter Bootstrap, Ajax, JSON i XML.


La vacant ofereix:
-Posició estable.
-Possibilitat de creixement dins d'una institució pública.
-Possibilitat de teletreball 2/3 dies setmanals.
-Flexibilitat horària.
-Borsa de desenvolupament en altres àmbits (formació, etc.).
-Altres beneficis: 22 dies de vacances, hores d?assumptes propis, jornada intensiva període d?estiu, nadal i setmana santa, entre d'altres.


Es requereix:
-Nivell C de català.
-Nivell B2 anglès.
-Títol universitari de grau mitjà o equivalent.
-Coneixement en les tecnologies utilitzades o similars.
-Es requereix una experiència mínima d'un any en la programació.

Pensem en una persona amb una gran capacitat de flexibilitat, adaptabilitat i pel treball en equip, així com amb competències per l'anàlisi i la comprensió.
Jornada completa
Contrato de relevo
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Tècnic/a de Manteniment Industrial
Tens experiència com a tècnic/a de manteniment industrial? Disposes de formació relacionada amb mecànica o electromecànica? Si és així, no dubtis en apuntar-te!Des d'Adecco estem buscant un/a Tècnic/a de Manteniment per a una empresa ubicada a la Garrotxa dedicada a la distribució d'alimentació de fred industrial.Les teves funcions seràn:-Seguiment del pla de manteniment preventiu a les instal·lacions-Resolució d'avaries i incidències que es produeixin en el dia a dia.-Aumentar la disponibilitat productiva i fer propostes de millora.-Reduir el temps de canvis de format.-Realitzar els informes de les avaries.-Registrar en el programa informàtic qualsevol incidència generada durant el dia.Beneficis del lloc de treball-Contracte indefinit directament per empresa-Horari de dilluns a divendres (8:00h-13:00h i de 15:00h a 18:00h)-Disponibilitat de treballar algun dissabte de manera esporàdica.-Salari segons conveni i vàlua. Requisits-Imprescindible 2 anys d'experiència prèvia en una posició similar- Estudis en electromecànica o similar- Residència pròxima al lloc de treball-Carnet de conduir i vehicle propi-Entorn laboral fred (entre 7-8 graus)
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 27.000€ bruto/año
2 Tècnics/Tècniques Especialistes Sanitaris en Diagnòstic per la Imatge per la realització d’ecografies (24_92_IPV_INF_TESDI)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per la Direcció de Infermeria, ofereix:

Requisits:

  • Cicle Formatiu de Grau Superior en Imatge per al Diagnòstic.
  • Títol d’Operador/a de Radiodiagnòstic.
  • Nivell de català B2.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Experiència en realització de exploracions ecografiques musculoesqueletiques i mames.
  • Experiència professional en el maneig de les instal·lacions radiològiques per a l'obtenció d'imatges pel diagnòstic.
  • Formació continuada en la pràctica professional per a l'exercici de la funció pròpia del lloc de treball de la present oferta.
  • Formació continuada de continguts del medi sanitari.
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Empatia i disponibilitat vers els usuaris i companys.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball de l’àmbit de Diagnòstic per la Imatge del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 10 de juny de 2024.

Codi de plaça: 9176 i 9177

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Tècnic/a laboral/fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

Perfil FISCAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Perfil LABORAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 6 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit laboral de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Tramitació d?altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrat@.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l?empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l?IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l?IRPF (Model 111).
- Tancament de l?any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d?empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d?accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l?INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal, comptable i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal per jubilació.
Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

En dependència de la gerència i dins el departament fiscal de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Realitzar i gestionar liquidacions trimestrals i mensuals de les 100 societats que gestionen.
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Responsabilitzar-se dels impostos de societats dels clients.
- Planificacions fiscals.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Arquitecte o Enginyer/a d'Edificació (Construcció)
Empresa constructora, especialitzada en el manteniment d'edificis industrials i residencials, de consolidada trajectòria i en fase de creixement en àmbit estatal, requereix incorporar un/a Arquitecte Tècnic per la seva seu Central del Sud d'Osona.

En dependència del/la Responsable de l'Oficina Tècnica, les seves principals tasques i responsabilitats seran:
- Elaboració d'estudis (amidaments, delineació...) i pressupostos.
- Realització dels projectes amb els planells corresponents.
- Control i gestió d'execució d'obra.
- Informes tècnics.
- Seguiment i control del compliment dels costos i dels terminis de l'obra.
- Enllaç entre l'Oficina Tècnica i el personal d'obra.
- Seguiment de les obres de principi a fi.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en jornada completa en empresa sòlida i de consolidada trajectòria i reputació.
- Horari: a acordar segons disponibilitat de la persona interessada, amb possibilitat de realitzar jornada contínua de matins i 1 dia de teletreball a la setmana.
- Bon ambient de treball i opcions reals de desenvolupament professional.
- Vehicle d'empresa, telèfon mòbil i PC.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.

Es requereix:
- Habilitats per al treball en equip en oficina tècnica gran.
- Orientació al multitasking dins del camp de l'arquitectura d'edificació industrial i del manteniment d'actius immobiliaris des d'una visió 360 graus.
- Carnet de conduir B per a desplaçaments de supervisió d'obres.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
1 Infermer/a per exercir les funcions de Director/a Assistencial (24_89_IPV_SGG_DIRASS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, ofereix:

Funcions generals:

  • Es responsabilitza juntament amb la direcció dels aspectes següents:
  • Garantir una atenció correcta dels usuaris, les condicions higièniques òptimes del serveis de Sabadell Gent Gran, l'accés dels usuaris als recursos sanitaris de Sabadell Gent Gran i la coordinació amb els hospitals de referència i altres nivells assistencials, la correcta, adquisició i relació amb l’oficina de farmàcia, prescripció infermera , administració dels medicaments i execució dels tractaments, el seguiment de les pautes d'alimentació i cures i la definició i l'actualització dels documents de control assistencial.
  • Dissenyar, planificar, organitzar, implantar, gestionar i liderar un sistema de gestió assistencial que reflecteixi com volem que es treballi als diferents dispositius de Sabadell Gent Gran, amb processos consistents, més gran control de les operacions i facilitant l’obtenció d’indicadors de processos per a l’excel·lència operacional i millora continua i el creixement futur amb nous equipaments de gent gran en situació de dependència que gestioni Sabadell Gent Gran.
  • Revisar i definir procediments per a (no limitatiu): identificació de necessitats de salut de la persona; Pla Individual d’Atenció Integral (PIAI) i Pla d’Intervenció Individualitzat Compartit (PIIC); diagnosi, tractaments, prescripcions, al·lèrgies; situacions d’especial atenció com nafres, caigudes, final de vida; derivacions a hospital o sociosanitari o altres dispositius de Salut (salut mental, altres); alimentació i nutrició; son i descans; higiene; activitats i teràpia ocupacional; visites; mobilitat i sortides
  • Assolir el major nivell de qualitat assistencial i d’hostaleria d'acord amb estàndards contrastats, promovent millores dels processos assistencials per a donar una assistència integral, personalitzada i centrada en la persona, que fomenti el treball en equip i interdisciplinar, comptant amb el compromís dels/de les professionals, tant a nivell assistencial com d’hostaleria, responsabilitzant-se en la utilització eficient dels recursos, i convertint-se en el rol que garanteix la continuïtat de l’atenció dins els diferents dispositius assistencials de Sabadell Gent Gran.
  • Per delegació de la direcció de Sabadell Gent Gran organitzar, distribuir i controlar els diferents serveis, tot exercint el comandament jeràrquic sobre el personal al seu càrrec, coordinant els contactes entre els serveis, les persones usuàries i les seves famílies, i gestionant l'equip al seu càrrec, el seu reclutament i selecció i també la formació de noves incorporacions, reunions de seguiment i avaluació dels assoliments.
  • Informar les famílies de la situació sanitària de la persona usuària.
  • Sol·licitar i controlar la dotació de material i equip necessari en l'àrea sanitària.
  • Supervisar l'estat sanitari de les dependències del centre.
  • Vigilar el compliment de la tasca professional del personal al seu càrrec, així com de la seva higiene i uniformitat.
  • Comunicar a la direcció les incidències o anomalies observades en el desenvolupament de la seva tasca.
  • Formació continuada i innovació.

Requisits:

  • Professional amb Títol de Diplomatura/Grau en Infermeria. (Diplomatura Universitària en Infermeria obtingut abans de la incorporació a l'Espai Europeu d'Educació Superior (2010).
  • Experiència professional mínima a residències de gent gran o a centres sociosanitaris com infermer/a de més de 5 anys.
  • Formació complementaria relacionada amb direcció i gestió de centres residencials per a gent gran o dependència cursat en Universitats i/o escoles universitàries reconegudes a judici lliure del Tribunal.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Experiència en càrrec de gestió coordinant l’operativa assistencial i de cures d’un centre residencial de gent gran en situació de dependència o centre sociosanitari de més de 100 places o d’una xarxa de serveis per a gent gran.
  • Competències clau: Capacitat organitzativa, assumpció de reptes, capacitat de compromís, mentalitat de plataforma de serveis amb tots els dispositius actuals i futurs de Sabadell Gent Gran, visió d’atenció centrada en la persona, capacitat de redissenyar i estandarditzar processos assistencials i de cures per afavorir el creixement de Sabadell Gent Gran, capacitat de treball col·laboratiu amb els hospitals, atenció primària i altres nivells assistencials de referència.
  • Disposar d’una especialitat en infermeria familiar i comunitària o en geriatria, o d’un màster relacionat amb cronicitat, gestió de casos, geriatria o atenció pal·liativa.
  • Haver cursat formació continuada en algunes de les àrees següents: cronicitat, geriatria, atenció pal·liativa, salut mental, atenció a les persones amb discapacitat, metodologia infermera, ètica en la presa de decisions.
  • Tenir formació en competències no clíniques: resolució de conflictes, comunicació eficaç, treball en equip, lideratge. Adaptació a la resolució de problemes i a la presa de decisions de forma àgil i eficaç.

S’ofereix:

Incorporació amb vinculació estable* al centre Sabadell Gent Gran del Consorci Corporació Sanitària Taulí, institució amb una àmplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el conveni col·lectiu vigent al centre, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es pot consultar en la pàgina web de l’entitat www.tauli.cat.

D’acord amb el Codi de Selecció del CCSPT vigent, les persones candidates es sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular inclosa la carta de motivació que acompanyaran a la seva candidatura.
  • Psicotècnic.
  • Entrevista personal.
  • Presentació davant el Tribunal, en el seu cas, d’un projecte conceptual en base a l’experiencia professional.

Es podran afegit les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneitat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent codi de selecció i vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

El Tribunal “ad hoc” que comprovarà i valorarà els mèrits de les persones candidates, realitzarà un informe sobre la idoneïtat global de cada persona candidata (la composició del tribunal serà la que estableix el codi de selecció esmentat).

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els s

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Facultatiu/Facultativa Especialista en Anàlisis Clíniques (24_88_IPV_LAB_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei de Laboratori, ofereix:

Descripció del servei:

El Servei de Laboratori integra totes les especialitats de la Medicina del Laboratori. Dins del servei el laboratori de Bioquímica Clínica està format per 5 facultatius especialistes en bioquímica clínica o anàlisis clíniques i s´encarreguen de gestionar i donar suport a les diferents seccions de bioquímica i al laboratori d´urgències. El laboratori té una elevada activitat assistencial ja que presta serveis especialitzats a una població de referència aproximadament de 450.000 persones i amb una alta producció de determinacions diagnòstiques. El servei compta també amb una gran activitat de recerca i docència, que inclou la docència pregrau amb la Facultat de Medicina i Biomedicina de la UAB i també la postgrau amb residents d´Anàlisis Clíniques i Hematologia.

Funcions generals:

El/la candidata serà responsable del laboratori d´urgències i dels dispositius de POCT, de la secció de proteïnes i del control de qualitat extern i donarà suport a l`àrea de sistemes d´informació del laboratori ajundant a la implementació de sistemes de gestió de la demanda analítica.

Requisits:

  • Títol de llicenciatura/grau en ciències de la salut (Medicina, Biologia, Farmàcia).
  • Títol d’especialista en Anàlisis Clíniques (via MIR, FIR, BIR).
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Experiència laboral un mínim de 5 anys en un laboratori clínic.
  • Experiència en gestió i en el lideratge d´equips.
  • Experiència en implementació de sistemes de gestió de demanda analítica.
  • Experiència en implementació de sistemes de qualitat del laboratori clínic segons la norma ISO 9001 e ISO 15189.
  • Experiència en activitat docent universitària o equivalent.
  • Capacitat de treball en equip i habilitats comunicatives.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del servei de Laboratori del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa (un dia 12 hores -de 8 a 20 hores- i la resta dels dies de 8 a 14.40 hores). Addicionalment hi haurà prestació laboral en règim de jornada complementària en forma de guàrdies localitzables.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 06 de juny de 2024

Codi de plaça: 5972

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Tècnic/a de Granja en explotació boví lleter
Tapassiona el món de lagricultura i la ramaderia? Has treballat alguna vegada en alguna granja o bé tens interès? Disposes de coneixements de conducció de maquinària agrícola?Si és així continua llegint, aquesta oferta et pot interessar.Des dAdecco selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a de Granja per important empresa situada a Monells.Quines serien les teves funcions?-Realitzar tasques de neteja sota la supervisió del responsable.-Realitzar el protocol de munyida de les vaques.-Tenir cura de l'alimentació, condicions higièniques i de salut de les vedelles.-Participar en la recollida d'informació pels diferents estudis de recerca.-Donar suport als imprevistos que succeeixin.-Preveure i comunicar al responsable de lexplotació de la manca de material del qual és el principal usuari.-Revisar zels i fer les inseminacions que corresponguin.Requisits:-Cicle formatiu de Grau Mig de la familia professonal de Ramaderia i Sanitat Animal o titulació equivalent.-Coneixements de protocol de munyida i detecció de patologies de la glàndula mamària. - Experiència en lloc de treball similar.- Bon nivell dexpressió escrita en castellà i català. anglès (valorable) Sofereix:-Contracte eventual de 6 mesos amb possibilitat de continuïtat.-Horari: Jornada completa de 37,5 hores setmanals de Dilluns a Diumenge, segons els torns definits a la granja. Amb els descansos que estableix la llei.Salari: 22.457€ B.A.Si tot el que has llegit t'interessa, no ho dubtis i inscriu-te! T'ESTEM ESPERANT
Jornada completa
Contrato indefinido
22.457€ - 22.457€ bruto/año
1 Metge/ Metgessa (24_86_IPV_CAD_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre d’Atenció a la Discapacitat (CAD), ofereix:

Descripció del servei:

Els Centres d'Atenció a les persones amb Discapacitat (CAD) presten serveis d'informació, orientació a les persones amb discapacitat, a les seves famílies i a la comunitat de professionals que ho requereixen.

Distribuïts arreu del territori, cadascú d'aquests centres té assignat un àmbit d'influència determinat.

En aquests centres s'ubiquen els equips de valoració i orientació (EVO), equips multiprofessionals formats per director/a, metge/essa, psicòleg/òloga, treballador/a social i personal administratiu.

Funcions generals:

  • Efectuar la valoració i establir el grau, requisit imprescindible per poder accedir a les mesures establertes per garantir els drets de les persones amb discapacitat.
  • Determinar el caràcter provisional o definitiu de la valoració.
  • Efectuar la revisió de grau per agreujament o millora o error en el diagnòstic.
  • Informar en relació amb la necessitat d'altre persona per als actes essencials de la vida diària.
  • Determinar les dificultats de mobilitat per a utilitzar els transports públics.
  • Informar, assessorar i orientar a les persones amb discapacitat i les seves famílies en relació als drets, serveis, prestacions i mesures d'acció positiva regulades per la normativa estatal i autonòmica.
  • Elaborar els informes i dictàmens d'adequació d'accés serveis i prestacions especialitzades: centres de dia, residències, centres ocupacionals, suport a l'autonomia a la pròpia llar, ajudes tècniques, ajuts per a mobilitat i transport i ajuts per a l'autonomia personal i la comunicació.
  • Emetre els certificats adreçats a altres organismes per accedir a prestacions o serveis: jubilació anticipada, habitatge adaptat, aparcament, acompanyant, etc.
  • Efectuar la valoració laboral per emetre el certificat d'adequació i/o suport adient (accés a les oposicions de l’administració pública, empresa ordinària, CET, SCAPS, etc) Realitzar actuacions de coordinació amb altres serveis socials bàsics i especialitzats, sanitaris, educatius, laborals, judicials, etc.

Requisits:

  • Títol de llicenciat en Medicina i Cirurgia.
  • Habilitació professional per a l’avaluació del grau de discapacitat.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum Vitae.
  • Experiència acreditada en funcions d’avaluació i peritatge.
  • Formació continuada lligada a la funció del seu lloc de treball.
  • Habilitats i motivació per a participar en activitats docents, de recerca i de millora de la qualitat.
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Capacitat comunicativa i empàtica vers els usuaris, els familiars i els professionals.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del Centre d’Atenció a la Dependència del Consorci Corporació Sanitària del Parc Taulí hospital universitari. Institució amb una amplia experiència docent i formació continuada especialitzada.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català C1.

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins al 10 de juny de 2024

Codi de plaça: 3235

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
OPERARIO/A PRODUCCIÓN GRAUS (HUESCA) CARNET CARRETILLAS
ADEISA ETT EUROPA
Graus, Huesca
21 de mayo
Fábrica ubicada en Graus (Huesca), necesita incorporar a personal con carnet de carretillas para trabajar de 09:00 a 18:00 de forma inmediata. Poseer vehículo propio para desplazarse al centro de trabajo. Salario de 1.642 euros brutos/hora.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
1.642€ - 1.642€ bruto/mes
1 Metge/Metgessa Especialista en Cirurgia General i Aparell Digestiu (24_84_IPV_CIRGD_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei de Cirurgia General i Aparell Digestiu, ofereix:

Requisits:

  • Títol de grau/llicenciatura en Medicina i Cirurgia.
  • Títol d’especialista en Cirurgia General i Aparell Digestiu.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • Tesi Doctoral.
  • Habilitats i motivació per a participar en activitats docents, de recerca i de millora de la qualitat.
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Capacitat comunicativa i empàtica vers els usuaris, els familiars i els professionals.
  • Experiència en el maneig de la cirurgia relacionada amb patologia d’esofagogàstrica, bariatrica i endocrino
  • Experiència mitjançant cirurgia mínimament invasiva en patologia d’esofagogàstrica, bariatrica i endocrino per laparoscòpia i robot
  • Coneixement i maneig de tècniques adjuvants al maneig de la patologia de la paret complexa
  • Experiència professional acreditada en l’atenció en Urgències.
  • Acreditació cursos ATLS i DSTC.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del Servei Cirurgia General i Aparell Digestiu del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Enllaç per a la inscripció: https://tauli.talentclue.com/es/node/101174649/12623479

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Codi de plaça: 8679

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
1 Tècnic/a Superior de Prevenció de Riscos Laborals (24_82_CON_APER_TECS)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei/Àmbit de Prevenció de riscos laborals, ofereix;

Descripció del servei:

Integració dins del Servei de Salut Laboral/Servei de Prevenció propi mancomunat de riscos laborals (SPRL). Ubicació al Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí ambr, amb desplaçaments puntuals a Sabadell Gent Gran.

Funcions generals:

  • Identificar i avaluar les condicions de treball que poden suposar un risc per a la salut dels treballadors/es, investigar els accidents de treball, les malalties professionals i altres situacions de risc, i proposar, planificar i avaluar l’acció preventiva per al control i reducció dels riscos laborals i l’adaptació dels llocs de treball. Revisar els equips de protecció individual, i col·laborar en la seva gestió i distribució.
  • Participar en la formació i informació en salut laboral a tots nivells, amb la finalitat de vetllar i promoure la salut de tots els àmbits de treball de la institució.
  • Participar en el sistema de gestió de la prevenció de riscos laborals de la institució, també en relació amb la coordinació d’activitats empresarials, plans d’autoprotecció i emergències, i d’altres activitats de prevenció.
  • Coordinació i treball en equip amb els professionals sanitaris i altres membres del Servei de Salut Laboral.

Requisits:

  • Grau, Llicenciatura o Diplomatura universitària amb titulació expedida per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologada pel Ministeri competent. En el cas de que l’acompliment del requisit sigui mitjançant Grau o Diplomatura, es requerirà també màster per poder ser adscrit a la categoria de tècnic superior.
  • Titulació de tècnic/a superior en Prevenció de Riscos Laborals (màster en PRL o formació acreditada mínima de 600 h).
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Coneixements tècnics, quant a les tres especialitats de la prevenció de riscos laborals (Seguretat, Higiene i Ergonomia, i Psicosociologia).
  • Disponibilitat per adquirir experiència/coneixements.
  • Predisposició al treball en equip, capacitat d’adaptació a les característiques de la institució i als nous projectes a desenvolupar.
  • Bones habilitats de comunicació i relació social.
  • Bon nivell del paquet Office, idiomes i formació complementària
  • Formació especialitzada / continuada.
  • Experiència professional en el sector sanitari.

S’ofereix:

Incorporació immediata a l’equip de treball del Servei de Prevenció de riscos laborals del Consorci Corporació Sanitària Taulí per a la cobertura d’una incapacitat temporal. La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució, amb dedicació a jornada completa.

Ateses les característiques de la plantilla, la persona designada, podrà tenir continuïtat, segons les necessitats. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni de la Sanitat Concertada Catalana.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Nivell de Català C1.

4.- Acreditacions formatives.

5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins al 28 de maig de 2024.

Codi de plaça: 3707

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
40724 - Tècnic/a de Prospecció Laboral

En dependència del/la coordinador/a de prospecció, els/les candidats/es s'incorporaran a l'equip i desenvoluparan les següents funcions:

- Anàlisi i gestió de la informació: Anàlisi de sectors, empreses, etc. I realització d'activitats comercials (Networking, jornades, etc.)
- Prospecció, contacte i relació amb les empreses i organitzacions: contacte inicial, visites, seguiment i fidelització.
- Identificació de noves necessitats de les empreses en matèria de gestió de persones i de RSC.
- Suport en la definició de perfils professionals i de les ofertes de treball.
- Seguiment de les ofertes gestionades i del seguiment de les insercions realitzades.
- Suport a l'empresa durant el procés d'execució del servei.
- Identificació i disseny de nous serveis per a les empreses.
- Encaix i presentació de candidatures, prèviament valoració dels/les candidats/es per tal d'ajustar el perfil a la demanda de l'empresa.
- Gestió de les pràctiques a les empreses i seguiment pel que fa a l'òptim acolliment de les funcions del/de la candidat/a, si s'escau.
- Valoració del grau de satisfacció de les empreses.
- Reunions de coordinació amb el/la coordinador/a de prospecció, per al seguiment metodològic i tècnic de l'execució, resolució d'incidències i seguiment general del projecte.
- Reunions de coordinació amb la resta d'àrees amb l'objectiu d'intercanviar informació: conèixer les necessitats de les empreses per tal d'apoderar els i les candidates i aconseguir el major encaix possible.

Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: 08:00 a 18:00
Retribució brut anual: 20000

Jornada completa
Contrato indefinido
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Director/a Tècnic/a Residència Gent Gran

Cerquem professional per a realitzar les funcions de Director/a Tècnic/a de la Residència per a gent gran. La persona seleccionada s’ocuparà de l’atenció integral amb qualitat confort i seguretat de tots/es els/les residents i les seves famílies, s’ocuparà de la gestió integral del centre, planificació, direcció i supervisió dels serveis i activitats, de la gestió i coordinació del personal, coordinació i supervisió de les diferents àrees d’atenció, aprovisionament de materials, avaluació i millora del grau de qualitat i del grau de satisfacció dels residents i les seves famílies, entre d’altres.

S'ofereix:

Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres distribució flexible en funció de les necessitats del servei. El lloc de treball requereix desplaçament a nivell autonòmic.

Contracte: Indefinit

Salari: salari negociable.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
BUSINESS DEVELOPER MANAGER

COMMONSENSE Consultoria de RRHH estem seleccionant un/a BUSINESS DEVELOPER MANAGER

Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador i amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.

Quines seran les teves funcions dins l’empresa?

La persona seleccionada serà responsable de la captació de nous clients, estudi i desenvolupament dels projectes i coordinació amb els diferents departaments implicats per garantir l’èxit de l’operació.

S’encarregarà de:

  • Analitzar la situació del mercat i dels competidors
  • Conèixer en profunditat al client i les seves necessitats presents i futures
  • Liderar la venda del projecte garantint que resolgui les necessitats del client
  • Coordinació interna del projecte amb la resta àrees de l’empresa

Què busquem?

  • Formació a nivell de Grau Enginyeria o ADE, Econòmiques
  • Valorable experiència prèvia en gestió de comptes claus o projectes
  • Busquem una persona capaç de treballar de manera autònoma, proactiva, amb excel·lents habilitats comunicatives, capacitat de negociació i passió per la feina ben feta.
  • Valorable domini de SAP
  • Nivell alt d’Excel
  • Idiomes:
    • Nivell anglès alt
    • Valorable segon idioma, preferentment el francès.
  • Disponibilitat per viatjar un 40% del temps
  • Es valorarà grau mitja o superior en l’àmbit Administratiu o comerç internacional

Què oferim?

  • Horari Flexible (entrada entre 8 i 9:30h sortida entre 16:30 i 18h)
  • Pla de carrera que combinarà retribució i formació.

Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
2 Psicòleg/a clínic per UNITAT TERAPÈUTICA EDUCATIVA INFANTO-JUVENIL (Acompanya’m) Ref. 82-2023
Hospital Sant Joan de Déu
Barcelona, Barcelona
9 de mayo

EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:

Realitzar el diagnòstic clínic i desenvolupar la intervenció terapèutica, donant atenció i suport a l’equip interdisciplinar i a les famílies i/o tutors legals, de població infanto juvenil, que realitzen un tractament d'alta intensitat a la Unitat Terapèutica Educativa (UTE) residencial de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona. Acompanya'm és una centre de nova creació amb un model d’atenció innovador a nivell estatal, per població menor de 18 anys amb trastorn mental associat a vulnerabilitat social

LES RESPONSABILITATS:

  • Atendre els pacients ingressats a la UTE i a les seves famílies i /o tutors legals.
  • Realitzar de manera acurada el diagnòstic clínic.
  • Dissenyar i dur a terme els programes d’intervenció i tractament.
  • Treballar de manera interdisciplinar en l’equip i amb els agents de salut de la comunitat (metges, pediatres, psicopedagogs, mestres, educadors, treballadors socials), de l’àmbit mèdic, social i escolar.
  • Realitzar informes clínics.
  • Contribuir al desenvolupament del centre i del servei.
  • Contribuir a la docència, transmeten els coneixements adquirits a la resta de professionals de la salut.
  • Contribuir al desenvolupament de línies de recerca específiques.

JORNADA, HORARI, CONTRACTE, GRUP PROFESSIONAL I UBICACIÓ:

  • La Jornada serà del 100% distribuïda de Dilluns a Divendres: 4 dies a la setmana de 08:00h a 15:00h, i 1 dia a la setmana de 08:00h a 14:00h i de 15:00h a 19:45h amb una hora d’interrupció per dinar.
  • Contracte Indefinit.
  • Grup professsional 1. Personal assistencial titulat de grau superior.
  • Ubicació: C/ Jesús i Maria, 8, Barcelona.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
1 Metge/Metgessa Especialista en Medicina Interna o Medicina Familiar i Comunitària (24_80_IPV_HAD_METESP)

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Servei/Àmbit de la Unitat d'Hospitalització a Domicili (HAD), ofereix:

Descripció del servei:

L'Hospitalització a Domicili (HAD) es defineix com una alternativa assistencial capaç de realitzar al domicili procediments diagnòstics i terapèutics, i proporcionar cures similars a les dispensades a l'hospitalització convencional. Es tracta de pacients que, si no estiguessin ingressats al seu domicili, ho estarien a l'hospital.

La unitat HAD del nostre centre consta actualment al torn de matí de 6 equips medico-infermera: un equip de valoració d'ingrés i cinc equips assistencials dedicats especialment al pacient mèdic (dos dels equips assistencials són d’atenció intermèdia geriàtrica). El torn de la tarda consta de dues infermeres especialitzades en cures i pacient post-quirúrgic. Tot això permet disposar de fins a 70 llits virtuals: 50 per pacients mèdics (torn de matí) i 20 per pacients quirúrgics amb cures complexes (torn de tarda). La plantilla es completa amb una gestora d'infermeria i una secretària.

Funcions generals:

Atendre pacients ingressats a la unitat HAD amb perfil mèdic o quirúrgic. Realitzar guàrdies els festius de la unitat HAD.

Requisits:

  • Titol de llicenciatura/grau en Medicina i Cirurgia
  • Títol d’especialista en Medicina Interna o en Medicina Familiar i Comunitària.
  • Nivell de català C1.

Es valorarà:

  • Currículum.
  • Experìència prèvia en treball assistencial a diferents dispositius de la CCSPT.
  • Experiència prèvia en altres unitats d’HAD.
  • Experiéncia prèvia en Pacient Crònic Complex (PCC).
  • Experiencia prèvia en pacients amb Insuficiencia Cardiaca.
  • Experència prèvia en Hospital de dia de Pacient Crònic Complex (PCC).
  • Coneixements acreditats en geriatria i gerontologia.
  • Màster en cures paliatives.
  • Màster en bioètica.
  • Habilitats i coneixements en gestió clínica.
  • Experiència com a comandament de unitats clíniques i centres sociosanitaris.
  • Habalitats en ecocardiografia clínica bàsica.
  • Investigació i publicaciones científiques sobre Insuficiència cardiaca.
  • Investigació i publicacions científiques sobe Tractament Antibiòtic Domiciliari Endovenós. (TADE).
  • Habilitats i motivació per participar en activitats docents, de recerca i de millora de la qualitat.
  • Disponibilitat per fer atenció continuada a tots els dispositius de la CCSPT (tant Urgències com a plantes d'hospitalització de l'Hospital de Sabadell i del Centre Sociosanitari Albada).
  • Capacitat de treball en equips multidisciplinaris.
  • Capacitat comunicativa i empàtica vers els usuaris, familiars i professionals.

S’ofereix:

Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del servei de la Unitat d’Hospitalització a Domicili del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .

D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

Documentació:

Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:

1.- Curriculum vitae.

2.- Titulació acreditativa del requisit.

3.- Acreditacions formatives.

4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).

La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: 09 de juny de 2024

Codi de plaça: 6895

Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Educador/a Social del 5 d'agost al 23 d'agost a un Centre obert 35?h setmanals
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
8 de mayo

Estàs estudiant el Grau d'Educació social i en maig o juny el finalitzes? Ja la tens el grau, però estàs interessat/da en treballar aquest estiu?

Doncs, a què esperes, inscriu-te a la nostra oferta.

Des de la Fundació Pere Tarrés tenim l'interès de fer-te créixer professionalment treballant per nosaltres com a Educador/a social en un Centre Obert que tenim ubicat al barri de les Corts.
T'apuntes a ajudar aquests infants i joves en situació vulnerable a fer del seu estiu un memorable?

Quins beneficis t'oferim:
- Formació ja que aprendràs molt com educador/a en el nostre espai.
- Bon ambient de feina, ja que algunes de les persones que trobaràs tindran la mateixa motivació i ganes de treballar que tu
- Horari immillorable per gaudir de les tardes d'estiu, a la platja, piscina o continuar preparant altres projectes.
- Conèixer la teva forma de ser, de fer i de sentir.

Que farà que siguis tu i no un altra persona:
Sobretot necessitem ganes de treballar, d'aprendre, de motivar a les persones que venen a l'agost al nostre servei i sobretot engrescar-se per fer un estiu inoblidable.

L'objectiu teu serà:
- Acompanyar a la canalla durant aquesta setmana, fent-los gaudint i que es diverteixin.
- Solucionar els dubtes o problemes que poden sorgir
- Compartir bones pràctiques amb l'equip per continuar millorant la vida dels infants i joves.

Quines seran les teves funcions:
- Acollir a les famílies amb infants a la seva arribada al centre, recollint les dades i omplint la documentació necessària: fitxa d'entrevista inicial, fitxa d'inscripció, compromís i autoritzacions
- Dinamitzar els grups a partir de les activitats programades
- Prestar atenció directa vetllant perquè hi hagi un ambient de tolerància i respecte dins del centre, així com el compliment de la normativa i la preparació dels espais i les activitats necessàries.
- Actuar com a referents educatius per als infants i joves
- Detectar i prevenir les necessitats socioeducatives dels infants i joves.
- Participar en les reunions d'equip, les comissions d'admissió i seguiment de casos i altres espais de coordinació.

El que t'oferim és:
- Jornada de 35?h setmanals.
- Contracte per cobrir les vacances de l'equip.
- Temporalitat del 5 d'agost al 23 d'agost.
- Horari de 8?h a 15?h.

És a dir, si vols aprendre, formar-te, gaudir, i formar part de la vida de persones que necessiten professionals com tu, és el moment, inscriu-te i t'explicarem amb més detall l'oferta!

Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
Anterior