El nostre client, es un espectacular Hotel amb el segell Relais & Chateaux situat al Solsonès. Establiment de luxe pensat per als viatgers que desitgen descobrir la natura , rodejats de prats i boscos, on el silenci, la calma i el confort acompanyaran la seva estada.
Busquem un/a CAP DE RECEPCIÓ per liderar la recepció i que busqui un projecte il·lusionant on poder créixer com a Sub-Director del Hotel.
Si t’apassiona com a nosaltres cuidar l’experiència del client fins al més mínim detall i posar el cor en tot el que fas aquesta podria ser la teva oportunitat.
Reportant directament a la Direcció la teva missió serà donar la benvinguda, acompanyar i coordinar tots els detalls de la estada dels nostres clients per aconseguir que la seva experiència sigui immillorable. A grans trets les teves funcions seran:
Què et proposem?
El nostre client, empresa ubicada al Bages, es líder en el sector de disseny, fabricació i comercialització de vehicles "side by side”. L’organització aposta decididament per un model de empresa que dissenya i manufactura a Europa i exporta la major part de la seva producció.
Actualment, la empresa es troba en un marcat procés d'expansió i necessita incorporar el perfil d’un/a ENGINYER ELECTRIC I ELECTRÒNIC.
El perfil ideal es el d'un candidat amb experiència mínima en projectes elèctrics i/o electrònics que estigui interessat en seguir la seva carrera professional en un departament tècnic dedicat al desenvolupament de producte. L’empresa esta immersa en projectes de disseny de vehicles elèctrics.
Funcions:
Depenent del Director Tècnic , i en dependència del coordinador de l’àrea elèctrica i electrònica, participarà de totes les parts electròniques dels prototips dels vehicles. Disseny inicial, calcular i generar la documentació especifica per portar el vehicle a producció.
Oferim:
We are hiring a LOGISTIC AND CUSTOMER SERVICE for an important multinational company located in the Manresa area.
This person will be the main logistic customer service contact for a list of customers located in European countries (mostly German speaking). He or she will be working closely with Suppliers and the external logistics partner to ensure smooth operations and customer satisfaction.
He or she will interact with different internal functions, mainly Sales and Finance. Being part of an EMEA Supply Chain Team, this person will need to be a team player and have good English communication skills.
Your responsibilities will be within these areas:
CUSTOMER
EXTERNAL LOGISTIC PARTNERs
SUPPLIERS
We offer:
If you meet the requirements… We are waiting for you!
El nostre client es una solida empresa de Manresa que fa més de 75 anys que aporta solucions en el món de la construcció a nivell nacional e internacional. Necessitem incorporar per el seu Departament de Enginyeria i instal·lacions Un/a Enginyer/a especialista en instal·lacions.
El perfil ideal es el d'un enginyer/a amb experiència en un Departament Tècnic de Instal·lacions.
La teva missió: En dependència del Cap del departament de instal·lacions, t’ocuparàs de la part tècnica i d’estudis dels projectes. A grans trets les teves tasques seran:
Que oferim?
Busquem un/a TÈCNIC DE MANTENIMENT per una empresa ubicada al Bages que es dedica a la fabricació de bobines de fusta.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què t’oferim?
Ets una persona amb experiència en el manteniment preventiu i correctiu en l’àmbit industrial a nivell mecànic? Aquesta podria ser la teva oportunitat.
Busquem un/a ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES I SUPORT CLIENTS per una empresa ubicada al Bages que es dedica a la fabricació de bobines de fusta.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què t’oferim?
Busquem un/a ADMINISTRATIU/VA per una empresa ubicada al Bages que es dedica a la fabricació de bobines de fusta.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què t’oferim?
El nostre client és una empresa amb més de 25 anys d’experiència en l’organització d’esdeveniments, principalment esportius. El seu valor és oferir un servei integral als seus clients; des del disseny i la coordinació de l’esdeveniment fins a l’execució.
Estem buscant un/a DISSENYADOR/A INDUSTRIAL per ampliar el seu equip. El perfil ideal és el d'un professional dinàmic, polivalent i comunicatiu.
Quines seran les teves funcions?
T'encarregaràs de dur a terme la creació de renders per esdeveniments. Per tant, tindràs la responsabilitat de realitzar dissenys tant d’interiors, com d’stands, peces i estructures.
Què oferim?
Si tens ganes de desenvolupar la teva carrera professional en un projecte 100% dinàmic i internacional, aquesta és la teva oportunitat!
Busques una feina on puguis fer les funcions de manera autònoma, on no t’avorreixis perquè no tinguis monotonia dins una gran empresa que et recolza i et proporciona reptes que t’ajudaran a consolidar-te com a professional? Si és així, segueix llegint:
El nostre client, és una important empresa dedicada a la venda i reparació de vehicles, que s’ha associat amb una empresa asseguradora i actualment precisen la incorporació d’un/a COMERCIAL ASSEGURANCES JR per aquesta vacant creada especialment per aquesta fusió.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Ets una persona dinàmica, amb paciència, empatia i resiliència? Doncs t’estem buscant, estem segurs que ens ajudaràs a entendre els clients i fidelitzar-los, junts trobarem la solució per a cada cas.
We are hiring a Financial Accountant and Controller for an important multinational company located in the Manresa area.
YOUR ROLES AND RESPONSIBILITIES
You will support the Finance Manager in the finance daily operations and in the coordination and controlling of the 2 legal entities in 4 countries and the 5 business segments of the company.
Integrating into a team of 3 people, your responsibilities will be within these areas:
EDUCATION AND EXPERIENCE REQUIRED
WE OFFER
If you meet the requirements… We are waiting for you!
Important empresa internacional del sector alimentació precisa la incorporació d’un/a PRODUCT MANAGER per la seva seu ubicada la Bages.
La teva missió serà gestionar la gama de productes de la marca Sosa Ingredients i assegurar el nostre posicionament com a marca líder en la nostre categoria del mercat.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Important empresa dedicada a dissenyar, fabricar i comercialitzar góndoles penjants per al manteniment de les façanes dels edificis, precisa la incorporació d’un/a ADMINISTRATIU/VA DE FACTURACIÓ.
Estan presents en més de 40 països i han dut a terme més de 800 projectes per tot el món.
Quines seran les teves funcions?
Què t’oferim?
Tens experiència en facturació i voldries ampliar els teus coneixements en facturació internacional? Si busques una empresa sòlida, innovadora, amb bon ambient de treball i presència a nivell mundial, aquesta és la teva oportunitat!
Busquem un/a TÈCNIC DE PROCESSOS I MILLORA CONTÍNUA JR per una empresa del sector de l’alimentació ubicada al Bages.
La teva missió serà millorar l’estabilitat i l’eficiència operativa així com vetllar pel desenvolupament industrial.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
El teu objectiu és professionalitzar-te en la millora contínua i busques una empresa que aposti pel talent JR? Aquesta podria ser la teva oportunitat!
El nostre client, empresa ubicada al Bages, es líder en el sector de disseny, fabricació i comercialització de vehicles "side by side”. L’organització aposta decididament per un model de empresa que dissenya i manufactura a Europa i exporta la major part de la seva producció.
Actualment, la empresa es troba en un marcat procés d'expansió i necessita incorporar un perfil d’un/a TÈCNIC ELECTRIC I ELECTRÒNIC.
El perfil ideal es el d'un candidat amb experiència mínima en projectes elèctrics i/o electrònics que estigui interessat en seguir la seva carrera professional en un departament tècnic dedicat al desenvolupament de producte. L’empresa esta immersa en projectes de disseny de vehicles elèctrics.
Funcions:
Depenent del Director Tècnic , i en dependència del coordinador de l’àrea elèctrica i electrònica, participarà de totes les parts electròniques dels prototips dels vehicles. Disseny inicial, calcular i generar la documentació especifica per portar el vehicle a producció.
Oferim:
Busquem un/a ENCARREGAT/DA DE TORN DE PRODUCCIÓ per una empresa ubicada al Bages del sector de l’alimentació.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Ets proactiu i tens experiència dirigint equips de persones? Aquesta podria ser la teva oportunitat!
Busquem un/a ELECTROMECÀNIC per una empresa ubicada al Bages del sector de l’alimentació, dedicada a la fabricació i la comercialització dels seus productes.
Pensem en una persona amb experiència en el manteniment preventiu i correctiu en l’àmbit industrial tant a nivell mecànic com elèctric.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Ets proactiu, tens experiència en el manteniment de la maquinaria industrial? Aquesta podria ser la teva oportunitat!
Important empresa consolidada, amb més de 15 anys d'experiència i ubicada al Bages, precisa la incorporació d’un/a ENGINYER MECÀNIC D’AUTOMOCIÓ per creixement de l’equip.
L'empresa es dedica al disseny de vehicles especials destinats a varietat de sectors: forestal, vigilància de platges, agricultura, neu, desert, camps de golf i en l'època més difícil de la pandèmia, van reconvertir els vehicles per a dur a terme la neteja i desinfecció dels carrers de diferents pobles i ciutats.
La teva missió serà, en dependència del cap de projectes de l’oficina tècnica, integrar-te a l’equip de desenvolupament per a realitzar el disseny de vehicles.
Quines seran les teves funcions?
Què t’oferim?
T’apassiona el món de l’automobilisme i busques una feina dinàmica, on es valori l’autonomia i la persecució de la qualitat? T’estem buscant, apunta’t i en parlem!
Seleccionem un/a PRODUCTION MANAGER SPORTS EVENTS per portar grans projectes a nivell nacional / internacional.
El nostre client és una empresa amb més de 25 anys d’experiència en l’organització d’esdeveniments internacionals, principalment esportius. El seu valor és oferir un servei integral als seus clients; des del disseny i la coordinació de l’esdeveniment fins l’execució.
Quines seran les teves funcions?
Depenent directament de direcció, les teves funcions seran:
Què oferim?
Si t’apassiona el món dels esdeveniments, ets una persona dinàmica, polivalent i t’agradaria treballar dins el món dels esdeveniments esportius... t’estem buscant!
¿Quieres formar parte de un proyecto innovador con un equipo dinámico y en plena expansión? Sigue leyendo, ¡esto te interesa!
Seleccionamos un/a .NET SENIOR DEVELOPER con altos conocimientos en SQL y C# por ampliación del equipo técnico.
El lugar de trabajo es una empresa con más de 10 años de especialización gestionando proyectos tanto nacional como internacionalmente, concretamente están presentes en más de 20 países.
Trabajan con las empresas referentes del sector alimentación y bebidas, dan servicio tanto a fabricantes como a distribuidores y su objetivo es proporcionarles tecnologías propias que combinan data con business intelligence. De esta manera, les brindan la oportunidad de analizar los datos, realizar una buena estrategia comercial para así poder impulsar las ventas y mejorar su rendimiento en mercados fragmentados.
Dentro del equipo técnico de la compañía, tu misión será trabajar en la calidad y mejora continua de la plataforma de la compañía, asegurando su estabilidad y crecimiento a través del desarrollo de correctivos y evolutivos.
¿Qué te ofrece la empresa?
¿Te apasiona la tecnología y te gustaría ayudar a las empresas a mejorar su estrategia para impulsar sus ventas? ¿Tienes una alta capacidad de orientación al cliente, a la calidad y a los resultados? Te encanta la innovación e intentas mejorar continuamente? ¡Ésta podría ser tu oportunidad para crecer profesionalmente!
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.