Te gustaría trabajar para un cliente con más de 25 años de experiencia en la organización de eventos, principalmente deportivos? Tienes experiencia de alrededor 3-5 años como como Técnico/a de RRHH? Sí es así, sigue leyendo!
El valor de la compañía es ofrecer un servicio integral a sus clientes; desde el diseño y la coordinación del evento hasta la ejecución.
Estamos buscando para su equipo un/a TÉCNICO EN RRHH.
El perfil ideal es el de una persona proactiva, planificada, orientada a la acción con alto nivel de compromiso y responsabilidad. Que tenga capacidad de trabajo en equipo y pasión por las personas.
Dependerás directamente del director general, y tu misión será:
· Gestionarás las altas, bajas y modificaciones en la Seguridad Social.
· Realizarás los contratos, y las modificaciones que sean necesarios.
· Harás control, y seguimiento de las fichadas del personal.
· Serás el encargado de realizar el seguimiento de PRL.
· Serás el/la responsable de realizar el seguimiento de las nóminas, dietas, km's.
· Te encargarás del control de las vacaciones y de los permisos retribuidos de la plantilla.
· Coordinarás y gestionarás los procesos de selección.
¿Qué valoramos?
· Que tengas formación en RRLL o similar.
· Que tengas experiencia mínima de 3-5 años en el área de RRHH, muy valorable perfil generalista o ETT.
· Que tengas dominio de Microsoft Excel, Office.
· Que estés habituado a trabajar en un entorno polivalente, con mucho volumen de trabajo.
· Muy valorable residir en la zona del Bages.
· Que te apasionen las personas y te guste el reto de mejorar las organizaciones.
¿Qué te ofrece la empresa?
· Incorporación a empresa estable, con ambiente joven.
· Posibilidades de crecer y aportar valor a posición en la empresa.
· Horario partido de lunes a viernes, de 9h a 18h.
· Salario muy interesante según experiencia aportada por el candidato. (26k-32k)
Si te apasiona el mundo de los eventos, eres una persona dinámica, polivalente y con clara orientación a las personas, es una buena oportunidad para ti. ¡Te estamos esperando!
Busquem un/a TÈCNIC DE MANTENIMENT per una empresa ubicada al Bages que es dedica a la fabricació de bobines de fusta.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Què t’oferim?
Ets una persona amb experiència en el manteniment preventiu i correctiu en l’àmbit industrial a nivell mecànic? Aquesta podria ser la teva oportunitat.
El nostre client és un despatx professional de Manresa, format per un ampli equip humà d'especialistes en diferents àmbits, orientat a oferir assessorament i externalització de serveis a persones i empreses. La seva missió és aportar solucions i millores de valor a persones i negocis a través de la prestació de serveis professionals en els àmbits econòmic, financer, jurídic i legal.
Aquest precisa incorporar a la seva plantilla un TÈCNIC/A LABORAL SENIOR.
Quines seràn les teves funcions?
Què oferim?
El nostre client, ubicat a Manresa, es una consolidada Agencia de Viatges que fa més de 30 anys que dona servei personalitzat a particulars, grups i empreses en l’assessorament i gestió dels seus viatges.
Necessitem incorporar al seu equip un/a AGENT DE VIATGES DE GRUPS.
El perfil ideal es el d'un/a professional senior amb experiència prèvia en agencia de viatges i organització de viatges en grup, a mida, temàtics tant nacionals com internacionals.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
El nostre client ofereix serveis de qualitat fiscal-comptable des de fa 10 anys, amb la incorporació de nous serveis posteriorment de l’àrea laboral fins a l’àrea de consultoria a empreses de diferents sectors i mides. És una empresa amb un aire jove i emprenedor, i tractant als seus clients com partners de negoci. Actualment, ja és una empresa consolidada, havent adquirit la confiança dels seus clients, i el mercat, però amb l'objectiu de seguir evolucionant conjuntament i adaptant-se en tot moment a les necessitats canviants del món negoci actual.
Per aquest motiu necessita ampliar la seva plantilla amb la incorporació d’un TÈCNIC COMPTABLE FISCAL. El perfil ideal es el d’un professional que tingui un alt grau d’autogestió, orientació al client i que li agradi cooperar i treballar en equip. Busquem una persona organitzada, metòdica, dinàmica i flexible. Amb orientació a resultats i amb motivació per aprendre contínuament .
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
Et responsabilitzaràs de tot el cicle econòmic de la empresa client donant suport en: comptabilitat, declaracions i liquidacions tributaries, tancament fiscal i comptable, planificació fiscal, anàlisis de Balanços i estats financers, llibres oficials, informes de situació i estudis de viabilitat ...
OFERIM:
Si et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur. Si ets inquiet, tens ganes d’aprendre constantment, t’agrada autogestionar-te i busques un bon ambient de treball aquesta es la teva oportunitat.
Empresa de construcció situada al Bages, precisa incorporar un TÈCNIC/A D'ESTUDIS. La seva missió principal és la preparació i seguiment de la documentació de les licitacions, amb un previ estudi de les ofertes.
Quines seràn les teves funcions?
HORARI: De dilluns a dijous de 8h - 13:30h i de 15h a 18h / Divendres: de 8h a 14h
Consolidada empresa del sector de la construcció precisa incorporar un ANALISTA - PROGRAMADOR JÚNIOR per realitzar tasques de manteniment, millora i desenvolupament de nous aplicatius per cobrir les necessitats de gestió de l’empresa.
Sòlida empresa ubicada al Bages amb més de 80 anys aportant solucions en el món de la construcció a nivell nacional, precisa la incorporació d’un/a CAP D’OBRA D’INSTAL·LACIONS.
Reportant directament al responsable de l’àrea d’instal·lacions, la teva missió serà gestionar, d’inici a fi, els projectes d’aigua, llum, gas... que et siguin assignats en cada obra.
Quines seran les teves funcions?
Què oferim?
Si vols formar part d’un equip de grans professionals i tens ganes de nous reptes, aquesta es una excel·lent oportunitat.
ETS GRADUAT EN DRET I T'AGRADA LA FUNCIÓ PÚBLICA? AQUESTA ÉS LA TEVA OPORTUNITAT!!!
Si t'agradaria treballar per l'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA i aplicar els teus coneixements del Grau de Dret, t'estem buscant!
Entra a formar part del procés de selecció inicial per tal que després puguis entrar a postular al Concurs Públic. Les places a cobrir d'un perfil Senior i un perfil Junior així que aquesta és la teva oportunitat.
Quines seran les teves funcions?
Preparació i/o fer el seguiment dels expedients de contractació, redacció de plecs, etc
Redacció i preparació de convenis i dels expedients per la seva tramitació,
Gestió d'expedients de creació de serveis, ordenances i reglaments,
Gestió d'expedients de responsabilitat patrimonial,
Informar i adequar actuacions a la transparència i bon govern,
Preparació de documentació de recursos humans.
We are hiring a LOGISTIC AND CUSTOMER SERVICE for an important multinational company located in the Manresa area.
This person will be the main logistic customer service contact for a list of customers located in European countries. He or she will be working closely with Suppliers and the external logistics partner to ensure smooth operations and customer satisfaction.
He or she will interact with different internal functions, mainly Sales and Finance. Being part of an EMEA Supply Chain Team, this person will need to be a team player and have good English communication skills.
Your responsibilities will be within these areas:
CUSTOMER
• Order registration and update in SAP
• Update of Schedule Agreements in SAP
• Demand planning
• Delivery date improvements and escalation management.
• Delivery follow-up / delays follow-up
• Handling of quality claims and quality requests
• Customs documents preparation
• Customer KPIs follow up
EXTERNAL LOGISTIC PARTNERS
• Delivery creation, assignment and follow up.
• Transport organization and follow up
• Logistic quality claim handling
SUPPLIERS
• Material requirement planning
• Delivery date and quantity negotiation
• Supplier KPI follow up
• Invoice validation and control
We offer:
If you meet the requirements… We are waiting for you!
International company located in Bages needs to incorporate COSTUMER & SUPPLIER QUALITY ENGINEER.
Be the first contact with customer and suppliers issues coordinating internally the solution and the complete follow-up until is closed. Attend the customer complaints and questions giving the immediate first answer and corresponding follow-up keeping the contact with customers to achieve the satisfaction level required. Supplier quality assurance and supplier development to reach company targets. Support in internal incidents analysis, creation of certificates and laboratory reports, and team meetings participation. Support in homologation activities.
Roles and responsabilities
Attend customer visits and quality audits
Customer Claim cost negotiation.
Support in homologation reports (PPAP) and metrology tests.
El nostre client, empresa ubicada al Bages, es líder en el sector de disseny, fabricació i comercialització de vehicles "side by side”. L’organització aposta decididament per un model de empresa que dissenya i manufactura a Europa i exporta la major part de la seva producció.
Actualment, la empresa es troba en un marcat procés d'expansió i necessita incorporar un perfil d’un/a ENGINYER ELECTRIC I ELECTRÒNIC.
El perfil ideal es el d'un candidat amb experiència mínima en projectes elèctrics i/o electrònics que estigui interessat en seguir la seva carrera professional en un departament tècnic dedicat al desenvolupament de producte. L’empresa esta immersa en projectes de disseny de vehicles elèctrics.
Funcions:
Depenent del Director Tècnic , i en dependència del coordinador de l’àrea elèctrica i electrònica, participarà de totes les parts electròniques dels prototips dels vehicles. Disseny inicial, calcular i generar la documentació especifica per portar el vehicle a producció.
Oferim:
Empresa que aporta solucions 360º per a qualsevol tipus d'esdeveniment i client, amb més de 30 anys d’experiència en l’organització d’events, principalment esportius, on el seu valor és oferir un servei integral als seus clients; des de la planificació, disseny, coordinació fins l'execució a nivell nacional i internacional...està buscant un/a RETOLISTA per ampliar el seu equip.
Quines seran les teves funcions?
T'encarregaràs de portar a terme tot el tema de la vinilació dels diferents espais de l’esdeveniment, des de la impressió amb plòters de gran format, tall i maquinària d'acabat fins a la instal·lació insitu de la retolació i cartellera publicitària.
Busquem una persona dinàmica, proactiva, resolutiva, polivalent, amb capacitat de treballar sota pressió, acostumada a treballar en equip, empàtica i amb resiliència.
Si tens ganes de desenvolupar la teva carrera professional en un projecte 100% dinàmic i internacional, aquesta és la teva oportunitat!
Empresa que aporta solucions 360º per a qualsevol tipus d'esdeveniment i client, amb més de 30 anys d’experiència en l’organització d’events, principalment esportius, on el seu valor és oferir un servei integral als seus clients; des de la planificació, disseny, coordinació fins l'execució a nivell nacional i internacional...està buscant un/a DISSENYADOR/A GRÀFIC/A - INDUSTRIAL per ampliar el seu equip.
Quines seran les teves funcions?
T'encarregaràs de donar vida als projectes dels nostres clients.
Creació de documentació
Creació de catàlegs
Definir la imatge corporativa del client
Crear impacte visual i missatge de marca
Portar a terme la creació de renders per esdeveniments.
Realitzar dissenys tant d’interiors, com d’stands, peces i estructures.
Què oferim?
Si ets una persona amb capacitat relacional i de treball en quip i tens ganes de desenvolupar la teva carrera professional en un projecte 100% dinàmic i internacional, aquesta és la teva oportunitat!
International company located in Bages needs to incorporate PRODUCT DEVELOPMENT ENGINEER
The candidate will participate in all phases of the product development: design of the piece, selection of material, calculation of costs, testing, preparation of documentation and definition of pre-method.
What do we offer?
Sólida empresa de construcción a nivel nacional precisa incorporar ENCARGADO DE OBRA para su delegación en Ibiza, para proyecto de edificación en Santa Eulària des Riu (Ibiza), con dispinibilidad de continuidad para siguientes proyectos en la isla.
Tu misión serà gestionar de inicio a fin proyectos de edificación.
Cuales serán tus funciones?
Qué ofrecemos?
Si quieres formar parte de un equipo de grandes profesionales y tienes ganas de nuevos retos, esta es una excelente oportunidad.
Empresa amb més de 30 anys d'experiència en solucions integrals en l'organització i producció d'esdeveniments, principalment esportius a nivell internacional, precisa incorporar ENGINYER ELECTROMECÀNIC JUNIOR
Quines seràn les teves funcions?
Què ens agradaria que aportessis?
El perfil ideal és una persona responsable, dinàmica, amb capacitat de treballar sota pressió i en equip, polivalent i amb moltes ganes d’aprendre.
Experiencia en funcions d'enginyer electromecànic.
Sòlida empresa de Manresa que fa més de 80 anys que aporta solucions en el món de la construcció a nivell nacional necessita incorporar pel seu Departament d’ Enginyeria a un/a CAP D’OBRA.
El perfil ideal és el d'un professional amb experiència fent tasques pròpies de cap d’obra, pensem en una persona organitzada, compromesa, amb alt grau d’autonomia i capacitat de presa de decisions.
Les teves funcions seran:
Seràs el responsable de gestionar l'execució material d'un projecte de construcció, tant d'obra civil com d'edificació. I entre d’altres, les teves tasques seran:
El nostre client és un despatx professional de Manresa, orientat a aportar solucions i millores de valor a persones i negocis a través de la prestació de serveis professionals en els àmbits econòmic, financer, jurídic i legal busca per el seu equip un Tècnic administratiu pel Departament Laboral.
El perfil ideal del professional a incorporar es el d’algú que tingui un alt grau d’autogestió, orientació al client i que li agradi cooperar i treballar en equip.
Busquem un professional consolidat en l’àrea d’administració de personal, amb ambició, potencial i ganes de créixer i desenvolupar-se. A mig termini ha de ser capaç d’oferir un assessorament integral en tots aquells assumptes referents a la administració de personal i en una segona fase ser el Consultor de referencia de un conjunt d’empreses.
Que fa un Tècnic d’Administració de Personal al nostre despatx?
Reportant directament al Responsable del Departament Laboral assessoraràs als teus clients i elaboraràs i gestionaràs tota aquella documentació laboral necessària : contractes de treball, interpretació de Convenis Col·lectius, altes, baixes i variacions al Sistema Red, els rebuts de salaris, les liquidacions de seguretat social i la resta de documentació.
Ens formarem constantment per estar sempre actualitzats i assessorar de la millor manera als clients.
Que et proposem?
Si et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur. Si ets inquiet, tens ganes d’aprendre constantment, t’agrada autogestionar-te i busques un bon ambient de treball aquesta es la teva oportunitat.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.