Teleoperador/a Emisión Llamadas
Santander, Cantabria Hace 18h
¿Tienes habilidades comerciales? ¿Te interesa un trabajo de teleoperador/a? ¡Esto te interesa! Si crees que tienes habilidades para la venta, y te interesa unirte a un nuevo proyecto laboral, esta es tu oportunidad! TE CONTAMOS DETALLES: Desde Grupo Crit estamos seleccionando personas para ocupar puesto de teleoperador/a en un servicio de emisión de llamadas de atención al cliente para el sector energético. Buscamos personas con experiencia previa en puestos de teleoperador/a, para realizar funciones de venta de productos energéticos. Te daremos una FORMACIÓN ONLINE GRATUÍTA DE SÓLO 2 DÍAS, DESDE EL 04/02 al 05/02 para ayudarte en tu puesto de trabajo. La vacante es para una puesta a disposición estable, para trabajar en turno de tarde, de 15 a 21h. Ofrecemos: Contratación por obra y servicio La jornada será parcial, DE LUNES A VIERNES, en horario de 15 a 21h Importantes incentivos por ventas Salario según convenio contact center. NO LO DUDES, INSCRÍBETE, ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Dependienta Carnicería-Charcutería
Valencia, València Hace 16h
Atención cliente despachar productos de carnicería y charcutería. Selección puesto de trabajo contrato larga duración en jornada de 30 horas semanales con posibilidad de ampliar a 40 horas. Se necesita experiencia en manejo de cuchillo, dotes de venta y buena atención al cliente: preparación pedidos, manipulación del género, cobro al cliente, limpieza de utensilios y lugar de trabajo.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Gestor/a Telefónico. Sector Inmobiliario
Faster Empleo ETT precisa incorporar para importante empresa del sector inmobiliario un Gestor Teléfonico. Funciones: atención telefónica en el servicio de posventa. Horario: De Lunes a Jueves de 8:30 a 19:30, rotando semanalmente de 8:30 a 18:00 y de 10:00 a 19;30h y Viernes de 8:30 a 15:00h- Contrato por ETT
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Technician Help desk English + Danish
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 3d
Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy! We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages: Spanish + English (C1-C2) + Danish(C1-C2), basic PC skills and good communication skills. And if you are customer-oriented, initiative and results focused...you are just perfect for us! These will be your responsabilites as part of our team: - Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. - Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. - Analyze customer problems and formulate plans of resolution. - Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. - Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. - Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc. - Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. - Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Terms: Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Technician Help desk English + Catalan
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 3d
Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy! We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages: Spanish + English (C1-C2) + Catalan(C1-C2), basic PC skills and good communication skills. And if you are customer-oriented, initiative and results focused...you are just perfect for us! These will be your responsabilites as part of our team: - Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. - Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. - Analyze customer problems and formulate plans of resolution. - Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. - Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. - Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc. - Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. - Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Terms: Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Technician Help desk English + German
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 3d
Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy! We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages: Spanish + English (C1-C2) + German (C1-C2), basic PC skills and good communication skills. And if you are customer-oriented, initiative and results focused...you are just perfect for us! These will be your responsabilites as part of our team: - Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. - Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. - Analyze customer problems and formulate plans of resolution. - Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. - Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. - Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc. - Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. - Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Terms: Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Technician Help desk English + Dutch
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 3d
Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy! We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages: Spanish + English (C1-C2) + Dutch (C1-C2), basic PC skills and good communication skills. And if you are customer-oriented, initiative and results focused...you are just perfect for us! These will be your responsabilites as part of our team: - Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. - Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. - Analyze customer problems and formulate plans of resolution. - Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. - Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. - Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc. - Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. - Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Terms: Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Technician Help desk English + Portuguese
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 3d
Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy! We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages: Spanish + English (C1-C2) + Portuguese (C1-C2), basic PC skills and good communication skills. And if you are customer-oriented, initiative and results focused...you are just perfect for us! These will be your responsabilites as part of our team: - Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. - Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. - Analyze customer problems and formulate plans of resolution. - Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. - Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. - Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc. - Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. - Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Terms: Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Technician Help desk English + French
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 3d
Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company! Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1. If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy! We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages: Spanish + English (C1-C2) + French (C1-C2), basic PC skills and good communication skills. And if you are customer-oriented, initiative and results focused...you are just perfect for us! These will be your responsabilites as part of our team: - Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. - Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. - Analyze customer problems and formulate plans of resolution. - Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. - Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. - Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc. - Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. - Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Terms: Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Teleoperador/a atención al cliente - Alemán nativo
Barcelona, Barcelona Hace 4d
HOLA! Desde Grupo Crit estamos seleccionando personas con habilidades para la atención de llamadas y con dotes de comunicación para atencion al cliente con nivel de alemán nativo de una importante call center ubicado en Barcelona. Si tienes experiencia en atención al cliente no lo dudes, inscríbete. Te daremos una FORMACIÓN GRATUÍTA DE 1 DÍA para ayudarte en tu puesto de trabajo. La vacante es para una puesta a disposición en una importante MULTINACIONAL LÍDER EN SU SECTOR, ubicada en BARCELONA La jornada será de 39 horas semanales en turno rotativo (mañana o tarde) de Lunes a Domingo con dos días de fiesta. Entre las funciones principales destacan: atención y gestión de consultas, peticiones y reclamaciones por teléfono, chat y email. Salario según convenio contact center + Plus idioma (8,64€/hora) + Plus Idioma NO LO DUDES, INSCRÍBETE, ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Teleoperador/a con Discapacidad e Inglés
Albuixech, València Hace 4d
Servinform, empresa de Servicios de BPO y Call Center, selecciona teleoperadores/as con discapacidad y buen nivel de inglés y valenciano para prestar servicio de atención al cliente en una de las universidades más reconocidas de la Comunidad Valenciana. * Nuestro trabajo consistirá en: - Recepción de llamadas y transferencia a los departamentos pertinentes. - Resolver las consultas recibidas de las cuentas de correo electrónico habilitadas para ello. - Gestionar las incidencias y/o reclamaciones de los usuarios recibidas y las cuentas de correo habilitadas para el efecto, dando adecuada respuesta y recopilando éstas. * Tus Funciones serán: - Atención telefónica - Gestión de dudas y consultas. - Solución de incidencias y contestación a emails. * Te Ofrecemos: - Contrato por obra y servicio con posibilidad de larga duración - Jornada parcial de 35H/s en horario de 8:00 a 15:00 o de 25 H/S en horario de 15 a 20 H/S. - Salario 35 H/S: 1040,80 € Brutos mes y Salario de 25 H/S: 743 € Brutos mes. - Categoría Teleoperador/a - Formación previa (no remunerada y selectiva) de 2 días el 28 y 29 de enero - Convenio Contact Center. - Ubicación del puesto en Albuixech en Calle La Fila 8
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Agente Customer Service con francés bilingüe (Temporal 1 mes)
Barcelona, Barcelona Hace 5d
- Atención al cliente en francés por teléfono e email. Emisión y recepción de llamadas a cliente.
- Gestión de pedidos y preparación de presupuestos.
- Búsqueda y creación de una BBDD en el mercado francés.
- Apoyo al equipo comercial con la búsqueda de nuevos clientes en el mercado francés.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Teleoperador/a Formación Universitaria
Mairena del Aljarafe, Sevilla Hace 5d
Servinform, somos una compañía sólida, en pleno crecimiento formada por mas de 4.000 profesionales que da servicio a más de 600 clientes, especializada en Marketing Digital, Soluciones Tecnológicas, BPO, Comunicaciones, Ventas y Atención al Cliente. Actualmente incorporamos a nuestro equipo de Atención Telefónica :Teleoperadores en horarios de mañana y tarde de lunes a domingo, rotación semanal. * La empresa está ubicada en el Pol. Industrial PISA (Mairena de Aljarafe)
Jornada intensiva - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
Gestor/a Comercial Sector Energías Renovables
Alcobendas, Madrid Hace 5d
Importante multinacional selecciona Gestores Comerciales internos para gestionar y dar seguimiento a las oportunidades de negocio que puedan surgir en el sector de las energías renovables. Inicio del servicio en formato Tele trabajo, para posteriomente desarrollarlo en la ciudad de Alcobendas (Madrid)
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Multilingual Helpdesk Agents
Santa Cruz de Tenerife, Santa Cruz de Tenerife Hace 5d
Grupo Crit is seeking energetic, vibrant speaking Level 1 Helpdesk agent to work in our new and expanding Flag-ship center located in different sites, The most usual site is Tenerife, Spain. Responsibilities: * Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities. * Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints. * Analyze customer problems and formulate plans of resolution. * Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly. * Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk. * Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, procedures, and customer service enhancements * Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values. * Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group. Requirements: * Mandatory languages (fluent): * Main language + English + SpanishMain Languages could be: Danish, Portuguese, (Portugal or Cabo Verde), Portuguese ( Brazil), Dutch, German, French, English (British), Swedish, Italian. * Basic PC Skills * Good communication skills * Availability to work in shifts: 7x24 (40 hours per week - 5 days per week) * Advanced experience in Organization Development: Service Orientation, Insight, Proactive Cooperation * Basic understanding of the principles, theories, and practices of group dynamics and/or team development * Basic Business Development:, Results Focused, Initiative * Customer-oriented Additional Information: Desirable: * Fluent in other languages. * Previous experience as helpdesk and similar positions.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Teleoperador/a atención al cliente con Inglés
Barcelona, Barcelona Hace 5d
HOLA! Desde Grupo Crit estamos seleccionando personas con habilidades para la atención de llamadas y con dotes de comunicación para atencion al cliente con nivel de inglés muy alto para una importante floristería ubicada en Barcelona. Si tienes experiencia en atención al cliente no lo dudes, inscríbete. Te daremos una FORMACIÓN GRATUÍTA DE 1 DÍA para ayudarte en tu puesto de trabajo. La duración del contrato será de 1 mes aproximadamente y la jornada será de 39 horas semanales de 09:00 a 18:00. Lunes a Sábado, excepto la semana de San Valentín que será de Lunes a Domingo. Entre las funciones principales destacan: atención y gestión de consultas, peticiones y reclamaciones por teléfono, chat y email. Salario según convenio contact center + Plus idioma (8,64€/hora) + Plus Idioma NO LO DUDES, INSCRÍBETE, ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Mairena del Aljarafe, Sevilla Hace 5d
Servinform, somos una compañía sólida, en pleno crecimiento formada por mas de 4.000 profesionales que da servicio a más de 600 clientes, especializada en Marketing Digital, Soluciones Tecnológicas, BPO, Comunicaciones, Ventas y Atención al Cliente. Actualmente incorporamos a nuestro equipo de Atención Telefónica :Teleoperadores en horarios de mañana y tarde de lunes a domingo, rotación semanal. * La empresa está ubicada en el Pol. Industrial PISA (Mairena de Aljarafe)
Jornada intensiva - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
Tramitador/a Siniestros 20h Catalán (Fines semana y Lunes)
Tres Cantos, Madrid Hace 5d
¿Buscas un proyecto que sea compatible con tus estudios u otros proyectos?¿Te gustaría completar tus ingresos con un trabajo de fines de semana?Entonces, ¡esta oportunidad puede interesarte!Desde EULEN Flexiplan, División de Soluciones Globales de RRHH y Empleo de Grupo EULEN, seleccionamos Tramitadores/as de Siniestros de Hogar con Catalán (Fines de semana, Lunes y festivos) para Importante Multinacional de Seguros ubicada en la zona de Tres Cantos.¿Cuál es tu misión?Gestionarás los siniestros de hogar teniendo contacto directo con el cliente. Revisar las coberturas de la póliza de los asegurados, resolver cualquier duda o problema que pueda surgir, coordinar con otros departamentos y profesionales los servicios que se prestan en cada caso y llevar a cabo el seguimiento del siniestro hasta su tramitación.¿Qué te ofrecemos?- Contrato inicial 2 meses + 4 meses renovación a través de ETT, con posibilidad real de incorporación en la empresa cliente.- Incorporación 27 de Enero.- Formación remunerada y selectiva 3 semanas.- Horario:* Jornada de 20 h/ fin de semana de 9:00 a 16:00h, Lunes y festivos.- Salario Hora normal: 8,12 ?/h.Plus Fin de Semana: 0,59 ?/h.Plus Hora Extra: 10,54 ?/h.Plus Festivo: 11,30 ?/h.
Jornada intensiva - indiferente
Otros contratos
7€ - 9€ bruto/hora
Teleoperador/a Recepción Llamadas
Santander, Cantabria 18 de enero
¿Tienes habilidades comerciales? ¿Te interesa un trabajo de teleoperador/a? ¡Esto te interesa! Si crees que tienes habilidades para la venta, y te interesa unirte a un nuevo proyecto laboral, esta es tu oportunidad! TE CONTAMOS DETALLES: Desde Grupo Crit estamos seleccionando personas para ocupar puesto de teleoperador/a en un servicio de recepción de llamadas de atención al cliente para el sector energético. Buscamos personas con experiencia previa en puestos de teleoperador/a, para realizar funciones de atención al cliente, venta cruzada, procesos de facturación y reclamaciones. Te daremos una FORMACIÓN ONLINE GRATUÍTA DESDE EL 07/01 al 25/01 para ayudarte en tu puesto de trabajo. La vacante es para una puesta a disposición estable, para trabajar en diferentes turnos: jornada parcial de mañana, tarde o turno partido. Ofrecemos: Contratación por obra y servicio La jornada será parcial, DE LUNES A VIERNES, en diferentes horarios: -De Lunes a Domingo, 38h semanales en horario de 10 a 13 y de 15 a 20 -De Lunes a Domingo, 30h semanales de 16 a 22h Salario según convenio contact center. NO LO DUDES, INSCRÍBETE, ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Asesor postventa concesionario oficial
Zaragoza, Zaragoza Hace 3d
Concesionario oficial en Zaragoza perteneciente a consolidado grupo empresarial de la zona incorpora un ASESOR/A POSTVENTA.Tareas:Recepción de vehículos y aperturas de las órdenes de trabajo.Seguimiento de reparación y cierre de dichas órdenes.Preparación de entrega del vehículo.Realizar el seguimiento de vehículos para concertar citas de mantenimiento. Atención y resolución de incidencias.Facturación y pedidos a proveedores.Gestión administrativa.Control de partes de trabajo y mano de obra.Feedback continuo con el responsable postventa.Buscamos:Orientación al clienteCon experiencia en gestión administrativa y tramites relacionados con la postventa.Capacidad para gestionar situaciones de insatisfacción.Persona empática y con habilidades comunicativas.Muy organizada.Actitud proactiva y dinámica.Valorable conocimientos previos de mecánica.Imprescindible:Habilidades ofimáticas y conocimientos en herramientas de gestión.Conocimientos de mecánicaExperiencia de +3 años en un puesto de postventa.Carnet B y vehículo.Se ofrece: Incorporación inmediata a importante grupo de la zona, formación y desarrollo, estabilidad laboral, incorporación inmediata.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Ayudante Coordinación Call Center Telecomunicaciones. Teletrabajo. TURNO TARDE
Se necesita persona con experiencia en tareas de coordinación en un Call Center de Telecomunicaciones, para trabajar a jornada completa de Lunes a Domingo con los descansos pertinentes, de 14:00 a 22:00.Imprescindible, poseer experiencia en tareas de coordinación como formación a nuevas incorporaciones, conocimientos de indicadores y KPIs del servicio, reportes, informes, control de la plantilla, escucha y control de llamadas de los trabajadores.El empleo es presencial, pero debido a la situación del Covid-19, se teletrabajará, la empresa facilita el equipo informático.Salario de 7,65 euros/hora. Contrato por Obra y Servicio. Incorporación inmediata.
Jornada intensiva - tarde
Otros contratos
12€ - 13€ bruto/año
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. Departament SAC (Servei atenció al client)
Vall de Bianya (La), Girona Hace 6d
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. Departament SAC (Servei atenció al client)- Fidelitzar la cartera de clients assignada- Assegurar-se de la satisfacció dels clients- Atendre les sol·licituds dels clients via telefònica i via mail- Detectar i assessorar al client dels productes que ofereix l'empresa- Atendre, solucionar i registrar les reclamacions i incidències- Col·laborar i coordinar amb els proveïdors solucions i incidències- Realitzar les tasques administratives i de suport informàtic que el departament requereixi- Realitzar els informes del departament que li siguin assignats
Jornada intensiva - indiferente
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Quality and Compliance Specialist
Sant Cugat del Vallès, Barcelona Hace 4d
For one of our Clients - an international company from the pharmaceutical sector - we are looking for a Quality and Compliance Specialist who speaks English on an advanced level (mandatory) and speaks German as well (preferably). The success of the company is built on innovation, curiosity and diversity - multiplied by 80,000 professionals in 150 countries. As one of the world's leading research focused healthcare groups, we're constantly learning and growing - and seeking people who have those same goals for themselves.The Call Center, located in Sant Cugat del Vallés, Barcelona, will be a group of professionals for our clients which includes individuals with chronic diseases, health care professionals and pharmacies.In Customer Services, we work towards our Diabetes Care Vision and contribute to our commercial success bysupporting our customers and partners, promoting and selling products, digital solutions, services as wellas enabling behavioural change. We do so by acting in a customer-centric, future-oriented manner and with business sense when developing current and new services.The Product & Digital Solutions Support (PDSS) team is run by a diverse, multicultural and passionate group of people who work every day hard to provide the best support needed to people with diabetes, retailers and healthcare professionals from 15 countries in Europe.In Service Management, we are the backbone of Customer Services Europe, providing the unit with theright impulses and tools. As a business partner and a control tower, we ensure regulatory requirements andcompliance and keep the business running. Our team is proactive, consultative & target-oriented,recognizing tomorrow's needs & driving their implementation with a strong focus on our values.During your day-to-day:-You will implement and follow-up on measures, sometimes in cooperation with other departments, in orderto continuously maintain or optimize the service quality in the processing and documentation of customer concerns.-You will maintain and develop the knowledge database for customer services on an ongoing basis in all topics related to quality monitoring and GDPR.-You will act as a contact person and expert on interfaces with regard to service quality and GDPR topics proactively and in an advisory capacity and contributes to increasing service quality by participating in or managing projects and initiatives.-You will be the mainresponsible for auditing and analyzing the quality levels of the calls and cases performed bythe advisors.-You will design and continue improvement of call monitoring formats and quality standards.-You will work in close collaboration with the PRI Escalation & Service Quality Specialists to ensure an end-to-endquality in the complaint handling process and continuous optimization-You will complete quality projects designed to measure business compliance with certain regulatory requirements as needed.-You will be in the role of functional compliance officer (FCO), data protection delegate (DD) and COREMAPcontact person through their advice, support and coordination, the necessary implementations within Customer Services Europe are implemented in accordance with the guidelines.-In the case of announced audits (global, external, internal) within Customer Services Europe, allnecessary documents and information are adequately available through their coordination andpreparationImplements and follow-up on measures, sometimes in cooperation with other departments, in orderto continuously maintain or optimize the service quality in the processing and documentation ofcustomer concerns.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
INTEREMPLEO / Cartagena- Santa Lucía
Alcantarilla, Murcia 18 de enero
REQUISITOS:- Experiencia mínima de 1 año- Residencia próxima al puesto de trabajo.- Vehículo propio.- Disponibilidad horaria de lunes a sábado.- Don de gentes para atención al cliente.SE OFRECE:- Jornada completa.- Incorporación inmediata.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Teleoperador/a atención al cliente Portugués
Zaragoza, Zaragoza 15 de enero
¿Eres bilingüe en portugués o has nacido en Portugal y posees nivel nativo? ¡Te estamos buscando! Desde CRIT, seleccionamos teleoperador/a para empresa multinacional, MAJOREL,ubicada en el centro de Zaragoza con diferentes departamentos de atención al cliente con Portugués. Se requiere buena comunicación, empatía, capacidad de resolución de problemas para llevar a cabo funciones de atención al cliente Las funciones principales serán: - Recepción y emisión de llamadas para la tramitación de las incidencias de los clientes a los servicios contratados. - Se valorará experiencias en puestos de atención al cliente. - Imprescindible portugués nativo/bilingüe - Contrato por ETT con posibilidades de estabilidad en la empresa. Requisitos: - Se ofrece formación previa a cargo de la empresa de aproximadamente 3 semanas. - Trabajo en turnos de mañana, tarde, partido o central. - Salario fijo según convenio Call Center donde se incluirá el plus de idiomas + Incentivos. - Posibilidad de promoción dentro de la empresa.
Jornada indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar