Ordenar ofertas por:
Provincia:
Andorra(1)
A Coruña(5)
Álava/Araba(2)
Albacete(1)
Alicante(16)
Almeria(2)
Asturias(8)
Badajoz(4)
Barcelona(240)
Bizkaia(18)
Burgos(5)
Caceres(1)
Cádiz(3)
Cantabria(2)
Castellón(6)
Ceuta(1)
Córdoba(5)
Gipuzkoa(9)
Girona(11)
Granada(6)
Guadalajara(2)
Huelva(1)
Illes Balears(5)
La Rioja(5)
Las Palmas(2)
León(1)
Lleida(3)
Lugo(1)
Madrid(205)
Málaga(10)
Murcia(24)
Navarra(5)
Ourense(1)
Palencia(1)
Pontevedra(2)
Santa Cruz de Tenerife(3)
Segovia(1)
Sevilla(7)
Sin especificar(8)
Tarragona(7)
Teruel(1)
Toledo(5)
València(24)
Valladolid(2)
Zamora(1)
Zaragoza(11)
Mostrar
más
menos
Población:
Andorra la Vella(8)
Categoría:
Administración empresas(1)
Marketing y comunicación(2)
Otras actividades(4)
Recursos humanos(1)
Estudios mínimos:
Sin especificar(1)
Jornada laboral:
Completa(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Andorra » Empleos en Andorra la Vella

Ofertas de empleo en Andorra la Vella de Administración empresas

1 ofertas de trabajo en Andorra la Vella de Administración empresas


Analista Financer Senior - Sector Turisme

Pel dinàmic i emocionant sector del turisme, busquem un professional apassionat i altament competent per ocupar el rol d'Analista Financer. La missió de l’empresa és impulsar experiències excepcionals per als turistes, contribuint a l'excel·lència operativa i financera de les nostres operacions turístiques. Si t’apassiona el món del turisme, la gestió estratègica i l'anàlisi financera, aquesta oportunitat t’oferirà l'escenari perfecte per desplegar el teu coneixement i experiència!

Les funcions que esperem que desenvolupis en aquest projecte te les expliquem a continuació;

  • Gestió Financera Estratègica:

Dirigir la gestió financera integral de les nostres operacions turístiques, assegurant una òptima utilització de recursos i una sòlida rendibilitat.

Desenvolupar estratègies financeres innovadores per maximitzar els ingressos i minimitzar els costos, mantenint un equilibri entre l'excel·lència al servei i l'eficiència operativa.

  • Planificació i Anàlisi:

Col·laborar en la planificació estratègica del negoci, proporcionant anàlisi financera sòlida i perspectives estratègiques per donar suport a la presa de decisions informades.

Realitzar anàlisis detallades de dades per identificar tendències, oportunitats i desafiaments al mercat turístic, proporcionant recomanacions per a la millora contínua.

Elaborar els pressupostos anuals del negoci en col·laboració amb els equips rellevants, assegurant que reflecteixin les metes estratègiques i operatives del negoci.

Preparar informes financers i de gestió clars i concisos per a la direcció i altres stakeholders, comunicant de manera efectiva l'exercici del negoci i proporcionant insights rellevants per a la presa de decisions.

  • Optimització d'ingressos:

Desenvolupar i implementar estratègies de gestió d’ingressos efectives per maximitzar els ingressos per turista i unitat de negoci.

Col·laborar estretament amb equips de vendes i màrqueting per desenvolupar i executar estratègies de comercialització que impulsin la demanda i la rendibilitat.

  • Gestió de Costos:

Supervisar i controlar els costos operatius, identificant oportunitats per reduir despeses sense comprometre la qualitat del servei.

  • Compliment i Control Intern:

Garantir el compliment de les polítiques, els procediments i les regulacions internes i externes del sector turisme, assegurant alts estàndards d'integritat i transparència en totes les operacions.

Implementar i mantenir sistemes de control intern efectius per mitigar riscos financers i operatius, garantint la protecció dels actius i la reputació de l'empresa.

Gestionar el procés d' auditoria interna i externa, coordinant amb auditors externs quan sigui necessari i assegurant la implementació de recomanacions per millorar els processos i controls

  • Report i Comunicació:

Preparar informes financers i de gestió clars i concisos per a la direcció i altres stakeholders, comunicant de manera efectiva l'exercici del negoci i proporcionant insights rellevants per a la presa de decisions.

Facilitar la comunicació i col·laboració efectiva entre els diferents departaments i equips, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i orientat a resultats.

  • Suport a la Direcció:

Assessorar la direcció en assumptes financers i de gestió, proporcionant anàlisis i recomanacions fonamentades.

Participar en reunions de direcció per presentar informes i discutir temes rellevants per a la gestió del negoci turístic.

En resum, com a Analista del sector turisme seràs el responsable de garantir la salut financera i l'eficiència operativa de l'empresa, a través del control, anàlisi i planificació dels aspectes financers i de gestió del negoci. El teu treball serà fonamental per mantenir la rendibilitat i la competitivitat en un mercat dinàmic i competitiu.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente