Anunciado 9 de febrero 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
22.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Bachillerato
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
6
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Estem buscant una persona d'Atenció al client per a una empresa amb un model d'organització horitzontal i autogestionat (TEAL), dedicada al sector de les Telecomunicacions, internet i telefonia per a empreses i particulars, ubicada al Prat de Llobregat (Barcelona)

QUÈ S'OFERIX?

*
Contracte indefinit a jornada completa (37,5h/setmana)
* Salari inicial de 22.320 euros / bruts anuals (durant el període de formació), després 23.949 euros bruts anuals
*
Treball híbrid: 2 dies presencial, 3 dies teletreball (un cop finalitzat el període de formació)
* Horari flexible entre les 9 i les 18h
* Un cap de setmana i 4 tardes de guàrdia cada tres mesos (retribuïda a part del salari base)


QUINES FUNCIONS REATLIZARÀS?

* Atendre les consultes de les persones sòcies o usuàries a través del telèfon, email i software de gestió.
* Tramitar contractacions, altes/baixes, canvis de tarifes i serveis.
* Atendre i resoldre possibles incidències i derivar a l'equip tècnic les incidències més complexes.
* Atendre la centraleta i els correus urgents a les guàrdies

Requisitos mínimos

* Experiència en atenció al client
* Català i castellà alt, parlat i escrit
* Us d'eines informàtiques (ERP, CRM)
* Compartir valors de sostenibilitat, consum responsable i benestar social.
* Poder acudir de forma presencial a les oficines al Prat de Llobregat 2 dies a la setmana (5 dies durant el període de formació).


Requisits Valorables

* Experiència al sector de les telecomunicacions
* Experiència en call center o atenció telemàtica
* Getió d'incidències telemàticament

Conocimientos necesarios
atención al cliente
Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta