Anunciado 10 de noviembre 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
27.000€ - 30.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

ONG que dona suport a moviments noviolents que treballen per a la transformació social, i desenvolupa mecanismes d'intervenció civil pacífica per protegir poblacions vulnerables en situacions de violència.



Objectiu General.


Sota la supervisió del Director d'administració, la persona seleccionada s'encarregarà del seguiment i implementació de processos per a un correcte seguiment comptable, control pressupostari i gestió financera de projectes de l'entitat, la gestió administrativa de l'associació en coordinació amb l'equip d'administració i les oficines locals. També s'encarregarà de donar resposta a les necessitats en la gestió de persones d'acord amb el pacte laboral intern de l'entitat. La posició implica la coordinació amb l'assessoria laboral i fiscal de l'entitat i la coordinació d'un suport comptable, gestor de seu i tècnics financers a les seus de l'entiat internacionals.


Funcions i responsabilitats:


  • ADMINISTRACIÓ:
    • Suport en la gestió i resolució d'incidències i requeriments de l'administració.

    • Control dels processos administratius de l'entitat.

    • Desenvolupament, manteniment, guarda i custòdia de l'arxiu físic i digital en coordinació amb el Director d'administració.

    • Formació en l'ús de les eines administratives al personal administratiu.

    • Acompliment d'altres tasques que siguin sol·licitades pel personal de projectes que resultin necessàries per al correcte funcionament de l'àrea en particular i de l'entitat en general.



  • COMPATIBILITAT:
    • Supervisió i execució de la comptabilitat: dades administratives de projectes, pagaments, cobraments, inventari...

    • Conciliació bancària.

    • Seguiment de tresoreria de l'entitat, de les obligacions, les liquidacions fiscals i tributàries (IVA, IRPF, etc.)

    • Preparació i producció de la documentació necessària per a elaborar els comptes anuals i per a atendre les necessitats de les auditories en seu i oficines de l'entitat en terreny.

    • Elaboració i subministrament de la informació comptable per a la justificació econòmica dels projectes.

    • Preparació del pressupost anual de l'entitat i seguiment trimestral.



  • RECURSOS HUMANS:
    • Gestió de persones (RH), de les contractacions, de la cura de l'oficina i garantir el complime



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 37

  • Horari: 9-18

  • Retribució brut anual: 26.700 - 29.000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Comandaments intermedis

  • Formació reglada requerida:
    • CFG Superior Administració i Finances

    • Diplomatura comptabilitat i/o finances.

    • Llicenciatura en Administració i direcció d'empreses


  • Formació complementària: Formació i experiència en recursos humans.

  • Temps d'experiència: +5

  • Coneixements informàtics: Dominio d'Excel, taules Dinàmiques i d'eines ofimàtiques comptables (ERP, SAP B1 és un plus).

    Es valorarà coneixements nivell usuari de ACCESS.



  • Altres requeriments específics: Es valorarà coneixement de la llengua francesa i/o àrab i experiència en el cicle de gestió de projectes de cooperació internacional / EpD.

  • Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Pensament Analític

  • Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Avançat



Compartir esta oferta