Anunciado 21 de abril 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Licenciado
Nivel
Mando intermedio
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Per a important empresa del sector de la construcció, situada a la comarca de la Selva, seleccionem a un/a adjunt/a a direcció. En dependència directa de gerència, la seva missió serà la de gestionar les àrees de negoci i financera, així com representar l'empresa en absència de gerència.

Les seves funcions són:
- Donar suport en l?elaboració de contingut en reunions, consells de direcció, etc.
- Relacions amb inversionistes, analistes financers i agències creditícies.
- Avaluar i gestionar els projectes i la seva viabilitat.
- Presa de decisions operatives dins l?àmbit de la seva responsabilitat, consultant i reportant regularment a la direcció.
- Realitzar anàlisi de dades i informes rellevants per a la direcció, proporcionant informació clau per a la presa de decisions estratègiques.
- Facilitar la comunicació entre diferents departaments i nivells.
- Supervisar i coordinar el departament d?administració i finances de totes les delegacions.
- Seguiment i supervisió dels quadres de comandament i pressupostos anuals.
- Intermediació i negociació amb proveïdors i clients.
- Supervisar informació financera, tancaments mensuals, reportar informació financera necessària que permeti millorar cada unitat de negoci.
- Negociació amb finançament bancari.
- Supervisar la implementació de KPI.

Es requereix:
- Pensem en una persona orientada a resultats amb pensament estratègic i visió global.
- Bones habilitats ofimàtiques i bon nivell d'Excel.
- Capacitat de lideratge, negociació i resolució de conflictes.
- Fortes habilitats analítiques, comunicatives dins i fora de l'organització.
- Disponibilitat per desplaçar-se un cop al mes a les delegacions de l'empresa ubicades en el territori nacional.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable en una empresa consolidada.
- Paquet salarial en funció de la vàlua i l'experiència de la persona.
- Horari flexible i intensiu de dilluns a divendres.

Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
- Experiència mínima de 10 anys desenvolupant tasques similars.

Formación requerida:
- Grau o Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, Economia o similars

Idiomas requeridos:
- Català: nadiu o bilingüe.
- Espanyol: nadiu o bilingüe.
- Anglès: nivell avançat.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta