Anunciado 14 de febrero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Descripción del empleo

El nostre client es una empresa familiar de l'Alt Empordà, amb 30 anys d'història i una plantilla aproximada d'uns 35 treballadors.



Volem reforçar la plantilla de recepció de l'empresa amb un /a posició adminsitrativa que es faci càrrec de les següents funcions:


  • Facturació dels serveis encarregats pels clients

  • Gestió de les ordres de feina

  • Atenció al client (recepció, espera, atenció a consultes reutinàries i coherents, ...)

  • Atenció telefònica

  • Gestions informàtiques bàsiques

  • Seguiment de cobrament a clients

  • Flexibilitat per anar assumint tasques a mida que agafi experiència

  • etc...

Oferim:


  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en grup empresarial totalment consolidat

  • Pla d'acollida totalment personalitzat. Formació i acompanyament llarg per part d'un membre de l'empresa amb iguals funcions.

  • Horari flexible, partit, de dilluns a divendres

  • Retribució en funció d'experiència i valors aportats

  • Total estabilitat laboral

  • Molt bon ambient de feina



Requisitos mínimos
  • Experiència en tasques similars mínima de 3 o 4 anys

  • Excel·lència en l'atenció al client

  • Idiomes: mínim francés. Molt valorable, anglés (i d'altres idiomes)

  • Cotxe per arribar a la feina a les rodalies de Figueres



Compartir esta oferta