Anunciado 2 de febrero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
12.000€ - 15.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
7
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Som un col·legi dedicat a l'ensenyament que busca cobrir una plaça per a l'atenció i acompanyament a professors i estudiants al departament de Secretaria Acadèmica (Màsters).



Funcions:


  • Vetllar per una òptima posada en marxa de les classes i l'ordre general.

  • Gestionar l'expedient acadèmic dels alumnes i vetllar per l'aplicació de la normativa acadèmica.

  • Gestionar i col·laborar en tots els projectes i accions pròpies del Departament acadèmic: Enquestes, dades oficials, Sessions informatives, etc.

  • Transmetre els valors de l'escola, atendre i resoldre cada situació o incidència acadèmica des d'una actitud de servei.

  • Comunicar i escoltar amb dinamisme i empatia, a través de qualsevol canal ja sigui per telèfon, e-mail o de manera presencial.

Tasques especifiques:


  • Atenció i resolució d'incidències de professors i alumnes.

  • Gestió de l'expedient de l'alumnat.

  • Gestió de les enquestes.

  • Recopilació de dades per transmetre a institucions oficials.

  • Control i gestió de la planificació i l'ocupació diària de les aules.

  • Suport en tasques dels serveis d'atenció a l'estudiant i Secretaria Acadèmica

Condicions laborals:


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 28

  • Horari: 16:30h a 22:30h de dilluns a dijous i 15:30h a 19:30h divendres

  • Retribució brut anual: 12.205



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Auxiliars

  • Formació reglada requerida: c. Batxillerat - c. Batxillerat, e. CFG Superior - e. CFG Superior

  • Formació complementària: Coneixements d'anlgés nivell PET (B1)

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Domini del paquet office

  • Altres requeriments específics: Capacitat d'organització, Facilitat de comunicació i expressió oral i escrita, Orientació a client, Resolució davant qualsevol situació, Habilitat per a treballar en equip i capacitat d'aprenentatge.

  • Competències personals més desenvolupades: Empatia, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Orientació a l'assoliment, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Llengua materna, Anglès - Intermig, Castellà - Llengua materna



Compartir esta oferta