11486 - Tècnic/a informàtic Helpdesk N1

Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Anunciado 10 de noviembre 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Atenció telefònica i via email als usuaris.
- Monitorització d'equips i assistència remota.
- Utilització d'eines de Ticketing.
- Alta d'usuaris, configuració d'equips i perifèrics.
- Resolució d'incidències L1 i escalat d'incidències.



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: De Dll a Dv en torns rotatius mensuals: 07h a 15h | 09h a 18h | 15h a 23h

  • Retribució brut anual: 18000 - 20000


**Es requisit indispensable disposar del certificat de discapacitat >33%




Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnic Auxiliar

  • Formació reglada requerida: CFG Mig en Informàtica i Comunicacions

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Coneixements en Office365, Active Directory, Ticketing, Monitorització, S.O.Windows, Hardware (pc's, portàtils, smartphones), impressores, etc.

  • Altres requeriments específics: Carnet de conduir i vehicle propi.

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Comunicació

  • Idiomes: Anglès - Intermig (per donar servei internacional)



Compartir esta oferta