Anunciado 15 de enero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo


Quim som?


A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.


Els nostres valors són la orientació al cliente, el treball en equip, l' aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones hands on que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.



T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!



El repte que et proponem:


Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a REUS.



Quina és la missió de Interim Consultant?


La misió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.


Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.


L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.



El teu dia a dia:


En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:



    • Seleccionar profesionales que encaixen amb les necessitats del cliente empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.

    • Ser responsable del proceso de selección end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).

    • Formar-se en materia laboral para asesorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.

    • Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.

    • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.

    • Potenciar los clients existents.

    • Ser la persona de referent.


¿Qué oferim?


  • Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.

  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.

  • Treballar en un equip jove i dinàmic.

  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.

  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).

  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!

  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.

  • Programa d'Onboarding i formacions específiques.



Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens experiència en el sector o en atenció al cliente.

  • Et considera una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.

  • Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.

  • Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!

  • Resideixes a la zona o rodalies.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta