Anunciado 14 de marzo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex Great People, estem col·laborant amb una important empresa de fabricació de maquinària per al sector industrial, la qual es dedica al disseny, producció del seu propi producte per a grans clients de diferents activitats, en plena època de creixement, que es troba ubicada a Mataró (Maresme).

Actualment, l’empresa es troba volent incorporar a un/a TÈCNIC/A DE SUPORT IT (Client) per tal de donar suport als clients amb el seu nou servei informàtic implementat a la maquinària; Smart Service (software de control i gestió de la maquinària).

Quina serà la teva missió a l’empresa?

En dependència del responsable de recanvis, la persona seleccionada s’encarregarà de:

• Assessorar al client amb el funcionament dels Smart Services (software de gestió i control de maquinària), monitorant i assessorant sobre millores correctives de forma proactiva.
• Ser el Key User dels Smart Services i aportar coneixements i expertise en l’eina.
• Connexions remotes dels equips dels clients per tal de solucionar incidències i analitzar requeriments i seguiment.
• Monitoratge dels Smart Services i interpretació de dades amb clients.
• Gestionar i oferir les comandes dels serveis de postvenda.
• Treballar conjuntament amb els venedors i tècnics de la zona així com realitzar visites puntuals a clients.
• Suport a altres àrees del departament, com l’equip de postvenda i BO.

Al perfil seleccionat se li ofereix...

• Formar part d’una empresa consolidada en el seu sector.
• Contracte indefinit des de l’inici, i directament amb l’empresa.
• Jornada de dilluns a divendres, amb certa flexibilitat.
• Realitzar un rol polivalent i dinàmic.
• Ocupar una posició de treball estable i amb projecció a futur.
• Participar en un projecte innovador.
• Assumir un repte professional.
• Formació contínua.
• Salari competitiu segons expectatives i experiència aportada pel candidat/a.





Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...

• Disposes de formació en CFGS DAM, DAW, Administració de Sistemes Informàtics en Xarxes o CFGM en Sistemes Microinformàtics i Xarxes.
• Es valorarà coneixements o experiència en Atenció al Client, i suport en softwares de gestió.
• Disposes d’un bon nivell d’anglès i valorable alemany.
• Consideres que tens capacitat d’organització i de treball en equip, així com capacitat de tracte amb clients.
• Tens disponibilitat horària i disponibilitat per viatjar en cas d’haver d’acudir a formacions de l’eina en oficines internacionals.





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta