Important empresa dedicada a dissenyar, fabricar i comercialitzar góndoles penjants per al manteniment de les façanes dels edificis, precisa la incorporació d’un/a TÈCNIC/A EXPORTACIÓ.
Estan presents en més de 40 països i han dut a terme més de 800 projectes per tot el món. Les oficines centrals estan a Barcelona, però la vacant és per la delegació del Bages.
La teva missió serà assegurar el transport de mercaderies des de l'empresa fins els diferents clients nacionals i internacionals amb la màxima eficiència possible i complint les condicions establertes, així com també t’encarregaràs de la gestió interna del transport de material amb els proveïdors de l’empresa.
Quines seran les teves funcions?
- Sol·licitaràs pressupostos de transport, negociaràs tarifes i condicions, compararàs els imports per optimitzar els costos i incorporaràs tota la info a l’ERP per a generar els albarans
- Et coordinaràs amb producció per a l’expedició de cada projecte i la planificació de les càrregues
- Contractaràs el trincatge i l’assegurança en el cas que el país de destí no estigui emparat per la pòlissa de transport, així com gestionaràs les demandes per danys en el material (si s’escau)
- Elaboraràs tots els documents de transport que l’empresa hagi de fer i revisaràs els documents que enviïn els transitaris, també adequaràs aquells documents que estiguin sota les exigències d’una LC
- Enviaràs la documentació a aquells clients que ho sol·licitin
- Realitzaràs el seguiment del transport fins arribar al destí i posaràs en coneixement dels retards a les persones de l’empresa implicades (comercial, PM...)
- Gestionaràs qualsevol tipus d’incidència que pugui sorgir
- Elaboraràs les factures amb l’ERP, les arxivaràs dins els sistema, comptabilitzaràs les factures, elaboraràs les proformes per les LC, factures d’anticip i factures a origen d’obres nacionals
- Realitzaràs l’enviament de les factures pertinents a cada client pel mitjà que sol·liciti cada un així com resoldràs possibles incidències (format factura, data d’emissió...)
- Tramitaràs les cartes de crèdit (enviament de proforma-plantilla LC, revisió dels drafts rebuts dels clients, recopilació i verificació de la documentació i enviament de la documentació original al banc)
- Donaràs suport als tècnics del departament internacional per la gestió dels bancs sota les pautes marcades per la direcció d’administració
- Gestionaràs els cobraments dels clients, reclamaràs els impagats i sol·licitaràs la previsió de pagaments
- Prepararàs la circularització de clients per a auditoria externa i la documentació que requereixi l’auditor/a
Què t’oferim?
- Vacant estable
- Lloc de treball: Bages
- Jornada laboral completa (40h)
- Horari: dll-dj 8.30h-13.30h i 14h-17h; dv 8h-14.30h
- A l’agost es fa horari intensiu reduït (dll-dv 8h-14.30h)
- Interessant paquet retributiu en funció de l’encaix del que aporti la persona amb el que es necessita (aprox. 26K)
Tens experiència en logística i facturació internacional? Si busques una empresa sòlida, innovadora, amb bon ambient de treball i presència a nivell mundial, aquesta és la teva oportunitat!