Anunciado 6 de mayo
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
3
Número de inscritos
26
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La figura del Responsable d’Atenció al Client, és entesa com la màxima ambaixadora de l’Hospitalitat e Imatge del nostre restaurant. Es la principal responsable de garantir la bona EXPERIÈNCIA dels nostres clients. Les tasques principals dels responsables d’atenció al client son: donar la benvinguda als nostres clients; fer cumplir les mesures de seguretat e higiene de tots els nostres clients, entre d’altres, mesures higièniques, control d’aforament i neteja/desinfecció freqüent de les instal·lacions; servei a taula de les comandes i oferir un nivell alt d’hospital·litat a tots els nostres clients.




Requisitos mínimos

REQUISITS PERSONES CANDIDATES:


EDAT: 18-30 anys.


FORMACIÓ REGLADA: Educació Secundaria Obligatoria.


EXPERIÈNCIA LABORAL: Es valorarà, si bé no es imprescindible.


IMPRESCINDIBLE:


Bona imatge


Carácter amable i positiu


Disponibilitat per treballar els caps de semana


Rapidessa d’adaptació a nous entorns


ALTRES REQUISITS:


Persona proactiva i acostumada a treballar en equip


Professionalitat i puntualitat




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta