Anunciado 23 de mayo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Consolidada empresa industrial amb més de 40 anys d’història, líder en el seu segment de mercat selecciona per fer front als seus plans de creixement i expansió un/aTÈCNIC/A COBRAMENTS – CUSTOMER SERVICE



La persona seleccionada serà responsable de garantir la millor recepció i atenció a clients i proveïdors així com de realitzar les tasques administratives i de gestió derivades de l’atenció al client.



Les seves principals responsabilitats seran:


  • Resolució i gestió de reclamacions de clients i proveïdors.

  • Gestió de cobraments.

  • Entrada de comandes.

  • Atenció i acollida de clients i proveïdors: presencial, telefònica i via mail

  • Gestió la centraleta telefònica i dels mails generals de l’empresa.

  • Preparació i gestió d’esdeveniments interns de l’empresa.

  • Supervisió i control de les sales de reunions

  • Control d’accessos.

  • Gestió del material d’oficina, les màquines de vending i del servei de càtering.


Què oferim?


  • Feina estable en una empresa consolidada en el seu sector on la persona seleccionada tindrà clares possibilitats de desenvolupament professional.

  • Retribució segons experiència i valors aportats.




Requisitos mínimos


Què busquem?


  • Formació a nivell de CFGM Administratiu o similar amb domini d’anglès i molt valorable portugués.

  • Experiència en gestió de cobraments, reclamacions, viatges, domini d’ofimàtica i facilitat per l’ús d’eines informàtiques.

  • Busquem una persona amb clara orientació al client, resolutiva, capaç de gestionar diferents temes alhora, autònoma, amb habilitats per les relacions interpersonals i organitzada.

  • Residència a Girona o rodalies.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta