Estàs en recerca de noves oportunitats professionals?
A Marlex t’estem buscant!
A causa del nostre creixement, necessitem incorporar nou talent en la nostra estructura interna de forma molt estable.
Busquem persones amb ganes de treballar i amb capacitat per a l'aprenentatge, sentit de la responsabilitat, facilitat d'adaptació i iniciativa.
Pensem en una persona amb un mínim d'experiència en tasques de selecció de personal qualificat, ambiciosa i enfocada a resultats.
Les funcions principals a desenvolupar seran:
- Recollir, definir i consensuar personalment amb el client els perfils a seleccionar.
- Redacció creativa i publicació d'ofertes de feina, cribatge de cv’s, entrevistes i selecció de perfils qualificats.
- Realització de dinàmiques i tests psicotècnics, així com la conseqüent redacció d’informes personalitzats dels candidats.
- Gestió i fidelització de la cartera de clients existents.
- Tasques administratives derivades de la posició (confecció de pressupostos, actualització del CRM, informes de resultats, etc.).
S'ofereix:
- Possibilitat de formar part d'un equip jove i emprenedor.
- Procés de formació i acollida en diferents oficines de l'Àrea de Girona per adquirir un coneixement global del know-how de la companyia.
- Estabilitat laboral, retribució fixe més variable mensual per facturació.
- Horari de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00h, amb un divendres a la tarda lliure cada dues setmanes.
Cerquem un/a candidat/a amb formació prèvia en Relacions Laborals, Psicologia o carreres afins, apassionada pels Recursos Humans i amb un mínim d'experiència en tasques de selecció de personal.
Es valorarà molt positivament que la persona seleccionada tingui la residència pròxima a Girona o rodalies
Para completar tu candidatura, Marlex necesita completar tu registro en su web.