Anunciado 15 de febrero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
5
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La persona seleccionada durà a terme tasques administratives del servei d'atenció domiciliària. Més concretament, s'encarregarà de;



  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.


  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.


  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.


  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)


  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).





Requisitos mínimos

Experiència: Experiència en gestió del SAD o similar.



Perfil Competencial:


  • Formació complementària en gestió de SAD.

  • Atenció Centrada en la Persona.

  • Formació en l’eina de gestió del SAD (GESAD).

  • Treball en equip, empatia, integritat, flexibilitat, orientació a la persona, pro activitat, resolució de problemes, aplicació de coneixements per a la millora contínua.

CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL


  • Contracte temporal per cobertura de baixa mèdica.

MOBILITAT:


  • Disponibilitat per desplaçar-se pels diferents serveis del SAD.

  • Vehicle propi.

HORARI:


  • Jornada completa de 37 hores setmanals, de dilluns a divendres.

Salari:


24.000€


Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona


Incorporació immediata.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta