Anunciado 20 de marzo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de Girona.



Funcions:


  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.


  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.


  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.


  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)


  • Facturació


  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).

Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. C/ Emili Grahit, 91. Bloc B. 3a planta, 17003 Girona







Requisitos mínimos

Experiència: Mínim 2 anys en lloc administratiu o similiar.



Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.



S'ofereix:


Contracte indefinit.


Jornada:


De dilluns a divendres en jornada de matins i una tarda.


Salari:


19.337€


Incorporació immediata.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta