Anunciado 30 de noviembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo


Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització del servei..


Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la gestió i organització del servei. La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels professionals del SAD Girona, atenció de les trucades dels treballadors i usuaris del servei. Càlculs de variables, planificació de vacances i gestió del absentisme dels professionals,


Dirigint i, organitzant la motivació de l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei


S'ofereix:


Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres amb una tarda a la setmana


Contracte: Indefinit


Salari: 19.613€.





Requisitos mínimos

Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en Coordinació de Gestió del SAD o serveis socials.



Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.


Altres:


-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.


-Domini del Català i Castellà.



T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?


Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment





Compartir esta oferta