Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització del servei..
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la gestió i organització del servei. La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels professionals del SAD Girona, atenció de les trucades dels treballadors i usuaris del servei. Càlculs de variables, planificació de vacances i gestió del absentisme dels professionals,
Dirigint i, organitzant la motivació de l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei
S'ofereix:
Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres amb una tarda a la setmana
Contracte: Indefinit
Salari: 19.613€.
Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en Coordinació de Gestió del SAD o serveis socials.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment
Para completar tu candidatura, SUMAR necesita completar tu registro en su web.