Anunciado 15 de mayo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Marlex és una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d'experiència en la selecció i gestió de talent per a les organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a fer créixer les empreses seleccionant els millors professionals. A dia d'avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes.



Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa, sumat a la confiança que ens identifica. Creiem en les persones que van un pas endavant, que parlen amb objectivitat, que senten seu el projecte i s'impliquen per proporcionar un servei diferencial.


T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!


El repte que et proponem: Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A DE SELECCIÓ 360 per treballar a la nostra oficina ubicada GIRONA.


Quina és la missió de Interim 360?


La missió de l'Interim 360 es donar servei a les posicions de treball temporal així com conèixer el teixit empresarial de la zona.
Detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar amb el servei i el tracte amb el client.
Ajudar a les persones i les empreses a aconseguir els seus objectius.


El teu dia a dia:


  • Seleccionar profesionals que encaixin amb les necessitats de l'empresa.

  • Ser responsable del procès de selecció (recollir la DPT amb el client, redactar i publicar l'oferta laboral, realizar el cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar les candidatures.

  • Formar-se en matèria laboral per assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.

  • Alimentar constantement la base de dades de candidatures i clients.

  • Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat.

  • Potenciar els clients existents.

  • Prospectar la zona fent porta freda i visites concertades a clients.

  • Ser la persona referent.

Què oferim?


Formar part d'una empresa líder en el sector del Recursos Humans amb més d'un 30% de creixement en els últims anys.


Projecte motivador amb grans reptes i pla de carrera amb possibilitats reals de creixement.


Treballar en un equip jove i dinàmic.


Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius + variable per entrada de clients nous.


Possible flexibilitat horària d'entrada (entre 8h i 9:30h) i sortida (entre 17h i 18:30h).


Una tarda lliure a la setmana i un dia de teletreball.


26 dies laborables de vacances.


El dia del teu aniversari festa.


Prefestivitats en horari intensiu de matins + els dies de festivitat local.


Programa d'Onboarding i formacions específiques.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens experiència en el sector o en atenció al client.

  • Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.

  • Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.

  • Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!

  • Resideixes a la zona o rodalies.



Compartir esta oferta