Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Descripción del empleo
Empresa fabricant i distribuïdora de producte de retail pel canal d'impuls de la Garrotxa requereix incorporar a un/a comercial, que reportarà directament al director del departament comercial de l'empresa (CCO), per gestionar la cartera de clients europeus (B2B).
Es tracta d'una empresa que té l'oficina de disseny 100% a la Garrotxa i produeix els seus productes a l'estranger per acabar-los a les seves instal·lacions catalanes. El 70% del seu producte de retail és no alimentari, mentre que el 30% és de tipus alimentari.
Les principals tasques i funcions a realitzar són les següents:
- Seguiment dels clients europeus mitjançant visites a casa client o visites del client al showroom ( una o dues visites anuals a clients de: Alemanya, Àustria, Dinamarca, Bèlgica, Islàndia, Suècia, Croàcia, etc.)
- Venda de projectes a mida, ja que tots els productes es dissenyen i confeccionen en funció de les necessitats de cada client.
- Seguiment de l?estat dels pressupostos i comandes.
- Gestió incidències.
- Coordinació estreta amb els diferents departaments de l'empresa.
- Viatjar a casa dels clients entre un 25-45% de la jornada laboral, aproximadament.
- Assistència a fires internacionals.
Què s'ofereix?
- Contracte amb estabilitat, directament per empresa.
- S'heretarà una cartera de clients de 2M â?¬.
- Salari fix + Comissions del 10-15% del SBA.
- Extres per viatges.
- Pla de carrera.
- Bon ambient de treball.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
Molt valorable perfils que tinguin experiència en l'àmbit internacional. Tanmateix, també es valoraran perfils més juniors que no disposin d'experiència prèvia al respecte.
Formació requerida:
Molt valorable un CFGS en Comerç Internacional.
Idiomes requerits:
- Anglès: C1.
- Espanyol: Natiu.
Es valorarà el domini d'altres idiomes.
Inscribirme a esta oferta