Anunciado 16 de mayo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d'avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes.



Quim som?
Orientació al cliente, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l'objectiu comú , que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un 'plus' en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.


T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!


El repte que et proponem:
Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ R RHH per treballar a la nostra oficina ubicada FIGUERES.


Quina és la missió de Interim Consultant?
La misión de L'Interim Consultant es promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i tracte amb el client.


El teu dia a dia:
En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:
- Seleccionar profesionales que encaixin amb les necessitats del cliente empresa.
- Ser responsable del procés de selecció (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realizar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defender candidatures).
- Formar-se en matèria laboral per assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
- Alimentar constantement la base de dades de candidaturas i treballadors.
- Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
- Potenciar els clients existents.
- Ser la persona referent.


Qué oferim?
Formar part d' una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
Treballar en un equip jove i dinàmic.
Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
Flexibilidad horaria de entrada (entre las 8h y las 9:30h) y salida (entre las 17h y las 18:30h).
Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
Programa d'Onboarding i formacions específiques.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens experiència en el sector o en atenció al client.

  • Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.

  • Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.

  • Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!

  • Resideixes a la zona o rodalies.



Compartir esta oferta