Anunciado 13 de mayo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Hospital referent en Urologia, Nefrologia, Andrologia i Reproducció Assistida, precisa un Tècnic TIC - Helpdesk les funcions principals són:



  • Atenció a l'usuari telefònicament i presencial.

  • Gestió de tiquets (Incidències, peticions).

  • Resolució d'incidències de programari i maquinari, tant remotament com de manera presencial.

  • Assegurar el correcte funcionament dels equips del usuaris tot reparant-los, tramitant-ne les reparacions, etc.

  • Obrir tiquets d'incidències o peticions necessàries als corresponents departaments d'informàtica dels hospitals.

  • Donar suport de primer nivell dels aplicatius de Puigvert.

  • Escalar incidències a proveïdors i fer-ne el seguiment fins a la seva finalització.

  • Detectar necessitats dels usuaris, per poder proposar solucions a la Direcció de Sistemes d’Informació.

  • Suport a l’àrea de Sistemes TIC.

  • Manteniment de l’eina de gestió de tiquets.

  • Planificació de tasques TIC relacionades amb projectes a implantar.



Requisitos mínimos

Requisits:


  • Estudis mínims de graduat escolar.

  • Nivell B1 Català

  • Nocions Anglès.

  • Treball en equip.


Coneixements:


  • Diagnòstic i reparació d’equips microinformàtics.

  • Sistemes operatius: Windows, MacOS i Linux.

  • Maquetació Equips.

  • Eines de ticketing: GLPI, Remedy.

  • Eines de documentació: Mediawiki, Twiki


Es valora:


  • CFGM o CFGS informàtica, sistemes i comunicacions o similar.

  • Experiència prèvia en gestió de serveis de helpdesk.

  • Experiència prèvia en gestió de xarxes i sistemes.

  • Experiència prèvia en entorns de salut. Mínim 3 anys en centre SISCAT.



Compartir esta oferta