T’agradaria realitzar pràctiques formant part del Grand Tour de Catalunya?
Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de productes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i interiors i incrementar la competitivitat de l'oferta. El?Grand?Tour?de Catalunya és un nou producte turístic transversal que en el?Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya?respon a la Iniciativa 3 i??és un clar?model de producte 4D.
Donaries suport a:
- La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d’Accions i Objectius (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B i B2C, etc.)
- Totes les tasques relacionades amb difusió i comunicació del Grand Tour de Catalunya: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d’accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...
- La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)
I realitzaries també aquestes tasques:
- Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament de la marca i de la Unitat de Màrqueting d’experiències.
- Fer el seguiment de convenis, comunicació d’accions, assistència a reunions internes i externes.
- Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correccions/altes/baixes d’informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic: entitats publiques i privades, experiències, patronats,...
- Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts Infotur per a la seva posterior publicació a la web.
- Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.
Busquem una persona positiva, metòdica i amb capacitat d’anàlisi que comparteixi els nostres valors d’innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat de Màrqueting d’Experiències.
Que sigui resolutiva, es preocupi per l’eficiència i tingui habilitats per comunicar-se amb diferents interlocutors, públics, privats, col·lectius, etc.
Requisits:
- Titulació universitària en Turisme, Màrqueting, Comunicació, Ciències Empresarials, ADE, Humanitats, Història de l’Art o similar.
- Bon nivell de redacció de textos.
- Es valorarà coneixement del sector turístic català.
- Idiomes: català, castellà i anglès. Es valorarà el coneixement de francès o alemany.
Quines són les condicions del programa CITIUS?
El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el màster en Gestió Empresarial a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:
- Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys
- Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència
- No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment
- No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programa
Les característiques de les pràctiques són:
- Data d’inici: febrer 2023
- Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària)
- Durada: 12 mesos (22 dies de descans)
- Ajut a l’estudi: 781,21€ mensuals
- Lloc: Passeig de Gràcia, 105, 08008 Barcelona
T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?
Envia’ns la teva candidatura!