Anunciado 23 de mayo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Descripció de la feina: Codirector/a de Botiga


Resum de la posició:


Busquem un/a Codirector/a de Botiga apassionat/da i amb experiència per a una important papeleria situada al cor de Barcelona. Aquesta és una oportunitat única per a un/a professional amb habilitats de lideratge i una clara orientació a l'assoliment d'objectius de vendes.


Responsabilitats principals:


- Coordinar la gestió diària de la botiga, assegurant un funcionament eficient i fluid.
- Liderar un equip de 12 persones, fomentant un entorn de treball positiu i motivador.
- Assegurar l'assoliment dels objectius de vendes establerts, implementant estratègies comercials efectives.
- Supervisar el manteniment de l'inventari i l'aprovisionament de productes, garantint una oferta atractiva per als clients.
- Desenvolupar i implementar plans de formació i desenvolupament per a l'equip de la botiga.
- Garantir un excel·lent servei al client, resolent incidències i millorant contínuament l'experiència del comprador.
- Coordinar les activitats promocionals i de màrqueting a la botiga.
- Realitzar informes de vendes i seguiment d'indicadors de rendiment.


Requisits:


- Experiència prèvia en una posició similar.
- Habilitats demostrables de lideratge i gestió d'equips.
- Capacitat per treballar en un entorn dinàmic i amb altes exigències.
- Excel·lents habilitats de comunicació i relació amb el client.
- Orientació a resultats i capacitat per assolir objectius de vendes.
- Bon domini de les eines informàtiques i del paquet Office.


Oferim:


- Contracte indefinit amb una remuneració competitiva.
- Oportunitats de desenvolupament i creixement professional.
- Un entorn de treball dinàmic i estimulant en una empresa consolidada i en expansió.


Si creus que encaixes amb aquest perfil i vols formar part d'un projecte apassionant, envia'ns el teu currículum i una carta de presentació. Esperem conèixer-te aviat!



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: Torn rotatiu: Dilluns-Dissabte 9:45-18:15 / 12:30-21:15

  • Retribució brut anual: 23/24.000 + 2.0000 Variable



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Comandaments intermedis

  • Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Coneixements Outlook, Office.

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Autocontrol, Direcció de persones, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Anglès - Bàsic, Català - Bàsic, Castellà - Bàsic



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta