Anunciado 15 de febrero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex estem col·laborant amb amb una important empresa dedicada principalment als sectors industrial, agropecuari i sanitari que ofereix integració de solucions en les àrees d'instal·lacions, construcció, automatització, fabricació de maquinària a mesura, manteniment , mecànica i fusteria metàl·lica, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Administratiu/va per a la zona de Tortosa.



Quina seria la teva missió a l’empresa?


En dependència de Gerencia, la persona seleccionada s’encarregarà de:


  • Gestió de documents: Això implica la creació, organització i arxiu de documents relacionats amb projectes, clients, proveïdors, facturació, contractes, entre altres.

  • Atenció al client i proveïdors: Encarregar-se de la comunicació amb clients i proveïdors, respondre consultes, processar comandes, coordinar lliuraments i resoldre problemes o reclamacions.

  • Suport administratiu: Assistir en la gestió d'agendes, altres gestions administratives necessaris per al dia a dia de l'empresa.

  • Gestió de compres i ventes: gestió i entrada d’albarans i factures de compres ventes.

  • Comptabilitat bàsica: Fer tasques bàsiques de comptabilitat.

Què s’ofereix?


  • Pertànyer a una empresa ben posicionada en el seu sector amb un important potencial de creixement.

  • Estabilitat laboral, formació continua i creixement professional

  • Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00 hores.

  • Exercir un rol polivalent i dinàmic.

  • Salari segons vàlua a concretar amb candidat/a.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...



  • Disposes de Formació i/o experiència en Administració o similars.

  • Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d’aprendre i treballar.

  • Tens habilitats comunicatives i capacitat d’organització.

  • Comptes amb capacitat de treball en equip.

  • Disposes de residencia a la zona de les Terres de l’ebre

  • Es valorarà experiència prèvia en el sector.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta