Iberempleos. Ofertas de trabajo

TÈCNIC/A ADMIN. PERSONAL - RRHH (SEC. CARNI)

Grup Cañigueral Foods
Riudellots de la Selva, Girona
Anunciado el 28 de noviembre
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Diplomado
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
15
Descripción del empleo
Costa Brava Foods, empresa líder en el seu segment de mercat i que compta amb presència tant a nivell nacional com internacional, precisa incorporar, degut al seu creixement, un/a Tècnic/a d'Administració de Personal perquè s'integri en el Departament de RRHH.

En dependència directa del/la Responsable d'Administració de Personal, la persona seleccionada s'ocuparà de l'àrea d'administració de personal, portant a terme els controls de presència diaris dels treballadors, els controls de les hores treballadores per part del personal, el control de les vacances,..., a més d'ocupar-se de resoldre dubtes i/o incidències que puguin tenir els treballadors.

Integrant-se a l'equip de RRHH, oferim la possibilitat d'entrar a formar part d'una empresa sòlida i consolidada, que es troba en ple procés de creixement i expansió, on el/la candidat/a seleccionat/da optarà a un lloc de feina estable, en el que podrà créixer professionalment i aprendre coses noves cada dia.

Requisitos mínimos
El perfil que estem buscant correspon a un/a professional que aporti formació universitària, preferiblement en Relacions Laborals, essent valorable la formació en Ciències Empresarials i/o ADE si es compta amb l'experiència requerida.

Cal aportar una experiència mínima de 2-3 ocupant un lloc de feina similar, formant part d'un Departament de RRHH, estant habituat/da a portar a terme tasques d'administració de personal (control de presència, control de vacances, control d'hores treballades,...). Per altra banda, cal aportar coneixements sobre contractació de personal, nòmines i Seguretat Social, i estar habituat/da a treballar amb programes de gestió, a més d'aportar domini de les eines ofimàtiques (sobretot Excel).

Pensem en una persona dinàmica i activa, amb empenta, resolutiva, responsable i autònoma i que pugui treballar tant sola com en equip.

Conocimientos necesarios
Administració de Personal, Nòmines, Seguretat Social, Contractació de Personal
Compartir esta oferta