Anunciado 28 de febrero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Superior
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
27
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Estàs buscant un nou repte professional? Tens formació/experiència en sector de màrqueting? Si la resposta es sí, aquesta oferta és per tu!

Des d'Adecco Girona estem cercant a un/a Assitentn de Màrqueting Digital, per una important empresa del sector cinematogràfic de Girona.

Les teves funcions principals seràn donar suport al departament de màrqueting, principalment en el desenvolupament d'accions i comunicacions relacionades amb el màrqueting digital (mitjans propis i de tercers).
Busquem una persona amb capacitat organitzativa, visió analítica i estratègica, proactiva, i original.

Indispensable:

- Experiència amb eines d'email màrqueting, CRM i gestió de base de dades.
- Experiència en campanyes d'ADS a: Google (SEM, Display, Youtube, Maps, etc.), Meta (Facebook i Instagram), Tiktok, Twitter i Spotify.
- Experiència amb anàlisi de dades web a través de les eines habituals de Google (Analytics, Tag Manager, Search Console, etc.). 
- Experiència en elaboració de campanyes i estratègies orientades a un objectiu concret, projectant des del funnel d'accions fins a la consecució de les accions per aconseguir-los.
- Experiència amb prospecció de nous clients en l'àmbit B2C, i amb campanyes de fidelització. 
- Nivell avançat en redacció en Català i Castellà, per redacció de claims i copys creatius, articles, presentacions, etc. 
- Experiència en benchmark: anàlisi i seguiment de la competència. 
- Experiència amb aplicacions mòbils: gestió de notificacions PUSH, etc. 
- Experiència en el tracte amb mitjans de comunicació digital i altres entitats alienes al negoci (comunicació externa). 

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos mínimos
Competències valorables:

- Experiència en gestió de continguts web amb constructors CMS (Elementor, Divi, Joomla Builder, etc.) i maquetació bàsica de contingut (landing pages).
- Accions de posicionament orgànic als cercadors (SEO).
- Experiència en desenvolupament de creativitats amb Canva o altres eines de disseny gràfic (Photoshop, Illustrator, etc.).
amb Canva o altres eines de disseny gràfic (Photoshop, Illustrator, etc.).
- Es valorarà positivament lexperiència en edició de vídeos (Filmora, Premiere Pro, etc.).
- Es valorarà positivament lexperiència amb eines de disseny web com Figma o Adobe XD.
- Es valorarà positivament lexperiència amb prospecció de nous clients B2B de forma digital.

Compartir esta oferta