Cerquem professional per donar suport a la gestió del dept de relacions laborals de l'organització. Concretament, la persona seleccionada s'ocuparà de coordinar, planificar i assistir a les negociacions individuals i col·lectives, relacions amb Comitès d'Empresa, interpretació i assessorament en l'aplicació de diferents Convenis Col·lectius i pactes d'empresa, gestió administrativa de subrogacions, règim disciplinari i preparació de procediments judicials, entre altres tasques relacionades amb el lloc de treball.
S'ofereix:
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres
Horari: L'horari habitual és de dilluns a dijous de 8:00 a 16:45 hores i divendres de 8 a 15 hores.
Contracte: Contracte inicial temporal 8-12 mesos aproximadament.
Salari: a convenir.
Formació: Llicenciatura o grau en dret o relacions laborals.
Experiència: es valorarà positivament experiència prèvia en posicions similars.
Altres:
-Domini del Paquet Office.
-Domini del Català i Castellà.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment
Para completar tu candidatura, SUMAR necesita completar tu registro en su web.