Anunciado 18 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18.000€ - 18.000€ bruto/año
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
4
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Intress cerca un/a Administratiu/va per cobrir de manera estable l'equip que gestionem del SPE (Servei de Protecció d'Emergència) és un centre residencial per joves sols migrats, ubicat a Cornellà del Terri, Girona.



La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.



El servei de Protecció d’Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l’atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d’allotjament, manutenció i cura de la salut.



Què farás?


  • Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal, per generar altes i baixes del personal.

  • Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)

  • Control i tramitació de la caixa del servei.

  • Arxiu de documentació.

  • Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats

  • Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.

  • Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.

  • Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.


Què oferim?


Data d'incorporació: immediata, abril.


Tipus de contracte: fix-indefinit


Jornada: 38,5h setmanals


Retribució: 1.253,94€ bruts mensuals x 14 pagues (17.555,16€ bruts anuals)


Horari: Dll-dv 8:00 a 15:30/16h 2 dies de teletreball i 3 presencials


Podràs formar part d'una gran entitat involucrada en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.




Requisitos mínimos

Formació acadèmica requerida:



  • FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.



Experiència professional mínima:


  • Almenys 2 anys treballat com a administratiu/va en serveis similars.

Coneixements necessaris:


  • Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.

  • Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica

  • Nivell C de català.

Altres aspectes valorats:


  • Bona capacitat ressolutiva.

  • Nivell alt d'autonomía.

  • Experiència en l'àmbit social i nocions de recursos humans.

  • Ganes i predisposició per aprendre, treballar i generar un bon clima de feina!

S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.


Si creus que podries encaixar i t'interessa l'oferta, no ho pensis més i apunta't, t'estem esperant!



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta